Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Alchemistic

Micro Led 300 Watt Kweek/hobby Hokje

Recommended Posts

2 tot 4 weken voorgroei heb je wel nodig onder led ligt er weer net aan of indica of sativa dominant zijn.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaa gewoon opnieuw doen deze lekker in de tuin gooien en ze eem lekker voorgroeien en als je niet gaat scroggen raad ik je ten sterkste aan te gaan toppen en niet weer in die kweekbakken doen topper die houden echt essentiele licht weg van je plantje en zaadplanten zijn echt sterk lees overal hier op het forum maar word heel vaak gezegt die kunnen gewoon onder normale omstandigheden groeien.

even lekker laten groeien tot een centimeter of 10 a 15 dan toppen en dan drie dagen later in bloei ofzo :) moet je zelf maar eem kijken wat jij het handigst vind (anders denk ik echt dat het zonde van je drie maandjes is als je niet opnieuw zou gaan)

grtzzz :spliff:

Smoke

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En hoe moeten we dan oogstfeest houden... wordt met een berg buiten wiet dan :-)

 

Goeie buitenwiet kan heel goed te roken zijn! en ik heb lekkere indoor dus hebben we beetje variatie wil mijn huis wel ter beschikking stellen!

Stel growers die samen gaan smoken klinkt al muziek in me oren haha :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik moet me kweekie dan ook al af hebben kennen we daar ook wat van proefen! :D

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik moet me kweekie dan ook al af hebben kennen we daar ook wat van proefen! :D

ja dat is wel het mooist idd !!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja goed he! hebbie nog foto's van je planten? :) k ben benieuwd! :popcorn:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry ben druk met werk en met de buiten dames... maar zal binnenkort ff update doen (al gaat het niet geweldig... ) ik geef nu meer water en groei voeding van bio bizz en daat lijkt ze wel goed te doen... verder is het maar triest... anyway binnenkort foto's

Share this post


Link to post
Share on other sites

(met schaamte) zoals belooft de foto's

 

gallery_41284_17312_2231852.jpg

 

gallery_41284_17312_1853717.jpg

 

gallery_41284_17312_1154619.jpg

 

gallery_41284_17312_622095.jpg

 

gallery_41284_17312_757727.jpg

 

gallery_41284_17312_1269731.jpg

 

ach ja.... soms zit het mee en soms ......

 

gelukkig knallen ze buiten wel flink door.. dus ik kom niet met lege handen naar dat oogst feest :-p

 

vraagje aan de lezers ik kan een jackberry (sannie) mannetje krijgen als ik die er nu bij zet denken jullie dat ik dan wat zaadjes er af kan halen ? (dan is het iedergeval allemaal niet voor niets geweest ...

 

en als ik nou wat stuifmeel verzamel en o een topje van mijn buiten planten aanbreng ben ik dan nog op tijd ? (mannetje moet nog wel een paar weklen denk ik is nu zo'n 3 weken oud en staat 2 weken op 12/12)

 

Groet !

 

(en smoke en frosty ik volg jullie nog wel hoor maar ben erg druk de laatste tijd)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe kan dat nou van je plantjes? of voed je ze niet meer?

Ik hoop dat het goed komt.

 

Groetjes Frosty :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet het niet frost.. het is vannaf het begin af aan ellende geweest... ik ben meestal nogal enthousiast met voeden en wilde mezelf daar voor behoeden dus heb in het begin enkel water gegeven... (wel eentje met buffer tab en die staat er hetzelfde bij) nu geef ik van bio bizz groei voeding mee en sinds dien zijn ze wel weer een beetje in beweging en lijken ze minder geel te worden... maar heb de hoop beetje op gegeven kwa deze plantjes.. jammer want was erg benieuwd naar de fruit spirits....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja idd jammer dat het zo uitloopt. Ik denk dat je grond gewoon te zuur is. Als ik mijn zaadjes ontkiem en daarna plant geef ik ze eerst alleen water de eerste paar dagen en dan een beetje wortelstimulator er bij (altijd net iets minder dan dat op de verpakking staat) en daar genieten de dames wel van :D

En na 2 a 3 weekjes gewoon flink wat stikstof er bij en dan gaan met die banaan :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee niet echt ik gooi er af en toe wat spa blauw door heen ph 6.0

En voor de rest hou ik me gewoon netjes wat er op de voedingsflessen staat

 

En de bloeivoeding die ik gebruik heeft ook een ph- correctie

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer alchemistic, weet niet wat er gebeurd is maar je planten hebben t niet echt naar de zin, lijkt op een klap (blok) in de groeifase; zal nog niet meevallen vrees ik, met de afbloei!Hoe kan dat nou? weet t zelf ook even niet! :oeps

5 tot 6 weken heeft zaad nodig om goed te rijpen ongeveer. Als je planten( vrouwtjes dat niet redden kun je proberen een scheut te laten staan, tot de zaadjes rijp zijn; plant zal waarschijnlijk rot hebben, maar soi!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanx... maar denk je dat het zin heeft met deze zielige plantjes ? om er zaad vannaf proberen te halen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom heb je die tl bak op de grond liggen ? zo heeft die echt geen nut

.. die plastic kap eraf ! en de bak erboven hangen de volgende keer ..

of nu gelijk nog zou ik zeggen ;)

 

succes

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

de tl bak uit nood er bij gelegd omdat ik twijfelde aan het spectrum .. en ook al is het minimaal hij schijnt op de plantjes.. aar ik weet het hij had netjes opgehangen moeten worden... alleen kom ik dan niet uit met mijn led lamp... anyway .. next time...

 

heb vandaag de mannetjes binnen gekregen 2 jack berry's van sannie... THANX YODO !!

 

de bloeiende plantjes produceren vollop trichomen maar de topjes willen verder niet echt groeien...

 

gallery_41284_17312_203083.jpg

 

gallery_41284_17312_602729.jpg

 

gallery_41284_17312_1358672.jpg

 

gallery_41284_17312_598577.jpg

 

gallery_41284_17312_860066.jpg

 

gallery_41284_17312_1538624.jpg

 

gallery_41284_17312_108560.jpg

 

tevens zijn de mannetjes ook een goede test om te kijken of het aan mijn hokje ligt of aan de aarde... hoelang moet ik wachten voor de banaantjes open gaan ? en ik wil n andere verdieping een tentje op zetten moet ik me dan zorgen maken om het stuifmeel ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zal denk ik niet zolang meer duren voor ze gaan stuiven. eenmaal een beetje open gaat het erg snel.

 

En ja ik zou me wel zorgen maken over stuifmeel, als je niet alles wilt bestuiven dan in elk geval. Het komt overal zeker in de zelfde kamer, een zuchtje wind kan al voldoende zijn.

 

Zaden duren ongeveer 6 weken vanaf bestuiven, en volgens mij red je dat wel. Al hangt het er natuurlijk vanaf wanneer ze beginnen met stuiven.

 

Succes ermee,

 

Grtz,

Dj

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook een keer een mannetje gehad voor stuifmeel en had die in een eigen plastic bak staan onder een dakraam met een afzuiger met pollenfilter erop. De andere tent, die ook op zolder staat, had gelukkig nergens last van.

 

Was gebaseerd op deze beschrijving:

https://www.thcfarmer.com/community/threads/diy-jlps-male-isolation-chamber.8745/

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook zo erg dat het de buitenplantjes zou kunnen bestuiven ?

 

dat hoeft natuurlijk niet, maar er kan wel makkelijk wat aan je kleren blijven zitten als je eerst bij het stuiven gaat kijken. Dus wel blijven opletten. ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...