Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
groenefingers

Zomer 2014, Mex.sativa Ea.

Recommended Posts

Spreken wel een keer af, je moet toch ook echt eens Dawg walker getest hebben.

Shopje pakken als je dat wat lijkt.

 

Kuro.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja leuk, doen we! Maak deze ronde goed af; duurt nog wel paar weken, met drogen, en dan eens samen testen, OK! :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood nu al zin in.

Dit is ook de Dawg Walker #1.

Hoop weer op het zelfde.

mv0xf5.jpg

Als de foto weg moet hoor ik het wel.

 

...

Edited by kuro-neko
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er weer heerlijk uit daar, goed bezig.

 

Maar ben toch wel benieuwd naar plaatjes in het normale zonnetje, volgens mij glimt alles je dan tegemoet.

 

Grtz,

Dj.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn Kuro, met de auto heen en kruipend trug, vrees ik! Maar OK, deal! :wave:

 

He DJ! :)

Ja pracht planten vitaal sterk, makkelijk, het ziet er top uit!

Volgende week Fotos boven, thats a promise! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valt mee van deze krijg je een smile.

Echt een bizarre.

 

Kuro.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Goeie more bulbar-smiley.gif

 

De kweekboederij is nog steeds actief.Gaat helemaal goed komen met die mooie foto's.:tu Om een vreetkick van te krijgen bubble-smiley.gif

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smakelijke foto's zeg!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo mannen,dank voor de commentaren.

Kuro, dat klinkt erg goed! :likken:

Hey elmanito,Een bos vol levenslust, is het, kan niet wachten tot de lampjes weer aan gaan. :lol:

Dilago , ja t geeft wel een indruk, maar zijn fotogenieke dames, prompte vrouwen! :rolleyes:

Edited by groenefingers

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Hey elmanito,Een bos vol levenslust, is het, kan niet wachten tot de lampjes weer aan gaan. :lol:

 

pot-christmas-tree.jpg

 

cutting-tree-smiley.gifsleigh-smiley.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha ha!Christmaspower! Mooi kado! Asjemenou!(loeki)

Btw ben ook wel nieuwsgierig wat er in de pakjes zit??? :wOOt

Vind je het niet gaaf , HK/chocolate rain!!!!

De hk geeft wel een boost aan de choc, dat si duidelijk, en beide planten zijn buiten beproefd, dat si weer winst!

SI! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

HK/CHOCOLATE RAIN CROSS.

Heb haar vandaag naar boven gehaald voor een fotosessie.

a,s, Vrijdag staat ze 8, 5 weken in bloei, zo,n 60 dagen dan.

Dat kan ze hebben gezien de gezondheid en het onophoudelijke doorbloeien, zelfs nu nog witte pistels. Waar haar beide ouders met 8 weken in mijn ervaring ook klaar zijn, kan me niet voorsteeln dat het ineens zinvol is om te laten gaan.

heb trichs bekeken, ze is er ook wel!gallery_32015_17163_363755.jpggallery_32015_17163_130745.jpg

Vanaf donderdag ben ik haat aan het spoelen, dwz alleen nog water, vandaag een 6 liter, als grote spoelbeurt.

de rest van de fotos, wat close ups voor de trichs, en fraaie buds als je het mij vraagt!

het indica gehalte van de Hindu Kush is flink aanwezig , naast het witte, is de geur ook van die afghaan kwaliteit, heerlijke buzz. losse top.gallery_32015_17163_53039.jpggallery_32015_17163_201327.jpggallery_32015_17163_140836.jpggallery_32015_17163_529970.jpggallery_32015_17163_540461.jpggallery_32015_17163_137755.jpggallery_32015_17163_99859.jpggallery_32015_17163_65079.jpg

kan niet wachten voor ze rookbaar is, verwacht een stevige smook!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké dan slam_zps8feca65e.gif + weed_zps41e475da.gif x jason_zps13808d13.gif- monkey2_zpsb3a89886.gif = Nukes_zpsc521adee.gif

 

Met ander woorden puur fire de buds .. flame_zpsc71da0e5.gif

 

En hij zal nu zeggen

Raadpleeg een psychiater of psycholoog en die zal mijn bovenstaande reactie beamen.

LOL

 

sorry beetje van die las je high bent fun .

Edited by kuro-neko
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wauw maat!!!!!! Prachtig! Wrkelijk prachtig! Waar is al het blad hahaha. Wat een blad arme toppen man.

 

Smaak dat nu echt naar choco?? Ooit een choco quen uit hoorn gerook en was lekker maar geen choco hehe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Kuro< ja heB die post gelezen, toevallig vandaag!Ja gaan we volgende keer ook doen!: eerst even de psychiater raadplegen welke canabis ik het beste kan roken! :lol: Topje hangt te drogen voor je, dat is voor later! :vape:

Pracht planten, zijn het!

Hoi Ozzoes, bedankt voor je bericht! Gelukkig geen vervelende kanaries bij jou langsgeweest, en een kas vol van genot!Moge de komende weken dat een mooi afgerond geheel worden> GOED GEDAAN! :wave:

 

Damn lekker hoor. :dribble:

 

@ozzoes

 

Uit het keteltje ?

 

Dank je Harry! ;)

Ozzoes, ja de chocolate rain ruikt naar chocolade als je haat in de bloei aait of likt, weet ik veel!

Anyway, de smaak( liever taste) zet zich iets vanaf in je mond.

maar als ik echt trek in chocolade heb, neem ik drosteflikken! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geloof t wel kuro de boot zag je mij niet oplichters en een lul van een eigenaar, zoldertrots smaakte me wel altiojd...

 

Maar likken ijdens de bloei....???? Gek! Hahahaha.

 

Maar klinkt goed kwa smaak!

 

Maar ik hoop t, net wat uit de oude kas geknipt en damnnn die shit is sticky! Zal je vast proeven op kuros meet:D dit jaar voor het eerst veel verschillende soorten en i love it! In de oude kas ruikt alles anders uit t zelfde zakje zaad.. wel meer zaad tegen gekomen als ik dacht en hoopte...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was gewoon ballen aan het over gooien hier.

gallery_40416_16749_112476.jpg

 

Snap zelf nog steeds niet waarom ik dit zei toch al een tijd verder vaag iemand een idee?

 

De smaak en geur klinken wel als een hoog kwijl gehalte.

Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er allemaal prachtig uit groenefingers.

 

Die HK/Chocolaterain cross lijkt me wel goed gelukt he?! :D

 

Wat voor genetica heb je daar voor gebruikt? kon het zo snel niet vinden of ik heb er overheen gelezen.

 

Ben echt benieuwd wat voor wiet daar vanaf komt :dribble:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo Amechesia, dank je wel! ja ik sta zelf ook versteld van die aantrekkelijke toppen.

De Hindu Kush, heb ik zaad van gekregen aan jaar of 6 geleden, afkomst zaadbank onbekend.

maar deze heb ik wel vaak gezet, beloonde me altijd met harsrijke toppen, en dat zware parfum van deze indica, heerlijk!

 

De chocolate rain is een hybride van Escobar, wordt nogsteeds verkocht via Sannie, moet je even de breederssectie bekijken, bij de zaden.Absoluut andere plant,qua bouw die lekkere brede zetting van scheuten, flinke buds, totaal ander aroma, sativa dominant dacht ik.

De soorten zijn beide binnen en buiten geschikt, mits voldoende zon .

Voor deze cross, puur uit nood, want beide zaden was ik bijna doorheen, en vond het zonde om geen kids van te hebben; om de zoveel jaar probeer ik m,n lekkere soortjes te vernieuwen, en voordeel van een cross tov inteelt is dat ze een boost krijgen, tenminste dat heb ik eens gelezen( steeds weer bachcrossen gaat genetica mogelijk achteruit.) Op deze manier, hoewel wat anders tov de ouders krijgt de genetica een boost( hybride kracht van de eerste generatie!)

Dat is goed te zien, ruiken ed. dat wist ik van te voren niet hoe t zou uitpakken, maar........, en verder moet ze nog getest natuurlijk. :j

groet bart.

hier de link van de chcoclahttp://www.sanniesshop.com/chocolate-rain-nl.html

Edited by groenefingers
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh mooi man...

van wat ik gehoord heb gaat na 4 keer backcrossen de kwaliteit achteruit gaat.

Maar als je een mannetje en vrouwtje(vaders en moeders) levend houd kan je natuurlijk zo lang zaden maken als je wilt.

Ik ga binnenkort ook maar wat bestuiven denk ik. :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK , ja dat is mooi te weten, bang ben ik er idd niet voor, maar altijd goed om te weten.

Kush genoeg zag ik bij jou! :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrsanmte info allemaal heren! Vraagje. Is een cross nie zeer instabiel? Veel variatie??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...