Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
groenefingers

Zomer 2014, Mex.sativa Ea.

Recommended Posts

update 5 juli.gallery_32015_17163_500845.jpg

Durban poison, toprot binnen gehad, compacte buds en klimaat, gevaarlijke combi.gallery_32015_17163_162022.jpgStaat nog een dag of 5 buiten, zonder verdonkeren, is helemaal niet nodig zo aan het eind.gallery_32015_17163_4085.jpg zusje durban zelfde verhaal.Wel very trichy allebei.

De mex sativa buiten, savonds 20.00 uur naar binnen in de schuur, en 24.00 uur weer naar buiten, ze pakt zo ruim 13 uur licht; 13,5 eigenlijk, geen probleem!gallery_32015_17163_261515.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank je elmanito! :tu

het is weer een genot om de durban te roken!

De mex beneden is eerdaags ook klaar, en heb daar ananas en diesel in geroken, voor mij een nieuw fruitluchtje, binnen de wietsoorten.

Groetje bart.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update 12 juli.

gallery_32015_17163_820021.jpggallery_32015_17163_337426.jpg

De mex heeft zaden ij de toppen, maar zie verder geen bananen meer.

Indoor zusje, heeft last van de hitte gehad, niets aan de hand, staat al ruim week buiten, paar dagen nog mag ze om.gallery_32015_17163_485287.jpg

de 2 mexen in 10 liter pot in de groei, geslacht onbekend, experiment met de flesjes mislukt, anders waren het allebei mannen, dat geloof ik niet.gallery_32015_17163_441433.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet d'r allemaal lekker uit maat! wat een mooie imposante toppen! Buig je ze met een reden enig sinds horizontaal?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ozzoes! :tu

Ja, binnen buig ik altijd, uit noodzaak; en buiten moet ik nu omdat deze dame de schuur in moet s,avonds , dat is niet zo een probleem , maar , s nachts moet ze er weer uit, en ik ben een beetje nachtblind, zo past ze wel met een marge onder het afdak, ipv er door heen! :lol: . Op dat uur zijn die transacties voor mij meestal niet echt goed te volgen! :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

whahahah okey okey i see. Maar word het knipper er ook niet wat makkelijker van? aangezien de toppen omhoog van de tak af gaan staan? just a tought?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, Dat meen ik vanwel, het geeft wat meer ruimte in de hoofdtop , tussen de toppen boven dien, vangt meer licht, en heb beter zicht op de hoofdbud! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

kik em goan :whip:

 

die durban is ooit in een ver verleden mijn 1ste dame geweest :wub:

al vertoefde ze toen niet al te best...

 

hoe zit het met je RQ cross?

zijn de kleintjes al groot geworden :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Sensi,

De Durban, ik vind m lekker :showoff:

Intussen ben ik binnen de royal cross aan het voorbereiden voor de derde backcross.

Van de rprq, heb ik zeker 1 man, die staat nu a op het punt te gaan spuiten, heb hem ingepakt tegen wilde verspreiding van de pollen. 2 Royal queens staan er ook, waarvan inmiddels 1 man, die nu weg is. heb gisteren nog 5 zaden in de watten gelegd ingeval de andere plant geen dame is, dat gaan dan weer even duren, maar t komt eraan zoals geplanned! :) dan komt er een apart topic over die nieuwe generatie!! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update 30 juli.

Geen goed nieuws wat betreft de herma mex sativa.

Het ziet er naar uit dat deze plant een late reveg heeft, toch te weinig donkeruren, en het ging zo goed dacht ik.

Kan toch zijn dat het snachts te licht is in mijn tuin, omdat ik meestal laat naar bed ga, en de plant dan waarschijnlijk nog teveel licht pakt. Ze zit bovendien vol zaad, elk geval flink zaad. topjes zijn vlassig, en zwellen verwacht ik niet echt meer. Denk dat de bijl erin gaat. inmiddels wel 2 verdonkergordijnen geplaatsd aan de kas voor die extra uurtjes snachts, als ik nog moet nachtbraken.

heb nog 2 planten de chocolate rain en de durban poison, geen echte kanjers, maar ik ga ze vanaf nu toch verduisteren.

Volgend jaar maar eens andres aanpakken.gallery_32015_17163_551628.jpgAlle toppen lopen uit op deze manier, dit is ideaal voor toprot straks, dus echt jammer.

De zaden zijn rijp, en breken door de zaadhoesjes, misschien aardig om een test te doen binnen ivm mogelijk femmen.gallery_32015_17163_1047790.jpg

Tja!

boven de durban.

gallery_32015_17163_884987.jpg rechts de chocolate rain.

gallery_32015_17163_1284037.jpg Hier de andere mex sat, op de voorgrond, getopt en toch weer 2.20 hoog, of t een vrouw is, ?????? :innocent:

de verdonker gordijnen op de kaS, het werkt makkelijk.Planten gaan wel eerst de schuur in.

 

hoe t verder staat. heb zaden van een cross met de chocolate rain vrouw en een hindu kush man, heb net een vijftal zaden gekiemd en geplant, staan binnen. Ook de stuiof van PRQ ligt in de koelkast te wachten tot er 1 royaldame eerdaags rijp is, is allemaal vertraagd door dat ik 2 mannen had bij de royal.

Heb 2 rprq,s plant 2 staan, 1 met voorgroei buiten, echt niet handig, en 1 verschrikkelijk mooi exemplaar vol takken, kleine internodes.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Je bent een mooi oerwoud aan het kweken :tu Jammer van de herma Mex, maar zo te lezen heb je genoeg zaad om te experimenteren de komende tijd.plant%20grow.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Elmanito! :bier

Ja, potver, erg slordig van mij , met die bloeiende mex, herma weliswaar!Voor mij weer een leerschool, had al m,n twijfels over hermas, nu weet ik dat zeker!

Met de andre mex, die ik alleen maar kan laten gaan, hoop ik dat haar hoogte uiteindelijk met het spel in de wind, een kans maakt, en zo niet?, dan daal ik af in mijn grondgewelf!

:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Niet getreurd zijn, gewoon doorkweken :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten zeg!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elmanito!

Nieuwe avatar!!! :rolleyes:

en natuurlijk gaan we vrolijk verder, hier, he! :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Kwam ik toevallig tegen.Andere ook wel mooi alleen een beetje te katholiek.:P

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik me niet vergis heb ik die Killer Bee Honey vorig jaar ook gezien bij jou. Lijkt me een leuk outdoorwietje, hoe smaakt ze ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Venastar, ja klopt helemaal, dAT IS EEN PRIMA WIET, both worlds high and stoned, een sterke hybride met een goede opbrengst, niet moeilijk te kweken, gelijk op 12/12 van de start! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, ik heb ze alleen binnen gekweekt! Ja dit jaar 2 planten buiten afbloeien de laatste 2 weken.

Een kennis heeft ze dit jaar buiten staan, hoe dat afloopt zal ik mettertijd horen.

De plant groeit ook op 12/12 met een sativa dus brede tak opbouw, naast de flinke hoofdcola, een flinke hoeveelheid buts, zeer lonende oogst van uitstekende kwaliteit; de voorouders zijn onbekend, maar daar heb je geen enkele zorg om als je dr rookt, blijft gissen , maar ach, ze is onbetwist toch Killer bee honey...... she remember you! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb afgelopen jaar een paar ons Durban gerookt, erg lekkere soort. Die Mexicaanse soortjes interesseren me ook wel, maar ik lees er weinig goeds over vooralsnog. Heb er zelf nog geen ervaring mee, dus ik ben benieuwd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Dilago, ja de durban is erg lekker vind ik. heb de mex sat inmiddels gerookt, maar moet nog curen, en daT heeft ze echt nodig voor de smaak. kan nog niet echt zeggen wat ik van haar vind, geloof niet zo powervol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is spijtig om te horen, maar vergeleken met Durban zijn sommige soorten niet zo krachtig vind ik.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dat vindt ik ook, dus t is maar net vanwaar je komt ahw! :lol:

Ga, de mex, met respect testen hier, het blijft tenslotte een subjectief oordeel; verder vertel ik nu niets! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...