Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
miramar

Doede De Jong Bij Één Op Één Met Eva Jinek

Recommended Posts

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1413827

 

Dit interview nu eens goed bekeken en dit verdient een plek in een eigen topic. Zo is het beter te vinden. Het staat vast al ergens in een ander topic,.

 

 

 

Prachtig mooi dat Doede zijn zegje kan doen op de nationale televisie. Ik vind dat hij veel heeft kunnen zeggen en zich goed heeft kunnen verweren.

 

 

 

 

Doede Bedankt en veel Succes toegewenst de komende tijd.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doede is wel een bofkont...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doede blijft voor mij de ambassadeur voor het decriminaliseren van cannabis.

Ik ben benieuwd hoeveel de inzamelingsactie "Free Doede" zal opleveren.

Als Doede's huis wordt verkocht is dat -naar mijn oordeel- een nederlaag voor iedere rechtschapen cannabisgebruiker.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook benieuwd hoeveel het gaat opleveren.

 

Ik durf wel een schatting te maken, max 10% van de opgelegde vordering (waartegen beroep is aangetekend).

 

Iedereen vind hem zielig (behalve ik), maar weinigen zullen een aanzienlijk bedrag overmaken.

 

Xtreme, hoeveel heb jij al overgemaakt als grootverdiener?

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Laat uw linkerhand niet weten wat uw rechterhand doet". Dat spreekwoord ken je kennelijk niet Murdoch.

Doe toch eens wat aan je algemene ontwikkeling.

Denk je nu echt dat ik aan de grote klok ga hangen wat mijn bijdrage zal worden? Daar heeft niemand op dit forum iets mee te maken, in het bijzonder jij niet met je onbeschofte vraag.

Overigens, wat bezielt je om in de gedachtewereld van anderen te kruipen door te stellen dat iedereen Doede zielig vindt?

Ik vind Doede niet zielig en wellicht anderen ook niet. Integendeel, ik heb grote bewondering voor Doede.

Het gebrek aan empathie -getuige je reactie- (behalve ik) vind ik weerzinwekkend.

Anderzijds, vind ik vele anderen wel zielig en overigens ook weerzinwekkend.

Je mag raden in welke categorie ik je inschaal.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijk altijd die persoonlijke sneren, zou er bijna van onder de indruk raken.

 

Xtreme, zoals wel vaker geef je geen antwoord op een vraag.

 

Men heeft bewondering voor Doede, maar betreurt de opgelegde boete (in die zin zielig). Wel moeilijk om dingen in de juiste context te plaatsen.

 

Aan raadseltjes doe ik niet mee.

 

p.s. Wel mijn complimenten dat je deze keer je post niet 5x hebt moeten aanpassen.

Edited by Murdoch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het niveau van bepaalde figuren hier is te triest voor woorden. Alleen maar reageren om frustraties te veroorzaken en niet voor de juiste doeleinden.

 

Hopelijk zal er binnenkort een grote "schoonmaak" gehouden worden door de admins.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

<p>

Heerlijk altijd die persoonlijke sneren, zou er bijna van onder de indruk raken.Xtreme, zoals wel vaker geef je geen antwoord op een vraag.Men heeft bewondering voor Doede, maar betreurt de opgelegde boete (in die zin zielig). Wel moeilijk om dingen in de juiste context te plaatsen.Aan raadseltjes doe ik niet mee.p.s. Wel mijn complimenten dat je deze keer je post niet 5x hebt moeten aanpassen.
Als ik belief geen antwoord te geven op een vraag waarvan het antwoord in de private sfeer ligt, dan is dat mijn keuze.Welk bedrag ik zal overmaken richting Doede zal voor mij altijd een "weet" blijven en over de "hoegrootheid" daarvan zal ik me in mijn besluitvorming door derden niet laten beïnvloeden. Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doede blijft voor mij de ambassadeur voor het decriminaliseren van cannabis.

Ik ben benieuwd hoeveel de inzamelingsactie "Free Doede" zal opleveren.

Als Doede's huis wordt verkocht is dat -naar mijn oordeel- een nederlaag voor iedere rechtschapen cannabisgebruiker.

 

Dat is het meest vieze nasty nazi-streek wat je als mens kan worden toegebracht.

Je huis, we hebben het hier over de enige plek die een mens bezit om zich terug te trekken, zijn slaap-, eet-, en privevertrek.

Het is van de zotte dat datgene word afgenomen om een straf te compenseren.

 

Dit zijn nazi-praktijken. Joden werden ook uit hun huis geflikkert.

 

Als dat zou gebeuren adviseer ik Doede zijn huis in de fik te steken.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cannabusiness, onze meningen komen vaak niet overeen. Maar behoudens de laatste twee volzinnen, conformeer ik me volledig aan je zienswijze. Maar met zijn allen -eendracht maakt macht- kunnen we dat voorkomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

valt het alleen mij op dat doede altijd het zelfde shirt aan heeft?

of heeft hij honderd van die zelfde shirtjes in de kast? :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

<p>

Het niveau van bepaalde figuren hier is te triest voor woorden. Alleen maar reageren om frustraties te veroorzaken en niet voor de juiste doeleinden.

 

Hopelijk zal er binnenkort een grote "schoonmaak" gehouden worden door de admins.

 

Kijk aan, meneer de banner is er weer.  Na je smeekbede om een ban voor amnees ga je weer vrolijk verder. Smerige praktijken.

Edited by Murdoch
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat kikkershirt hahaha viel mij ook al op ;)

 

Als ze beslag gaan leggen op zijn huis ( echt beslag met politiemacht) moeten we daar massaal de boel dichtgooien.

Net zoals in de aflevering van flodder als ze hun uit huis willen zetten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke uitzending, ik heb doede na zijn uitspraak nog een hand kunnen geven. Wat een held!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mag ik aan je hand ruiken??

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Castro ga je ook bij alle anderen 100en mensen voor de deur liggen die een ontnemings maatregel aan hun broek hebben hangen?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Castro, Castro ik heet casto :P

 

Nee niet voor iedereen maar soms moet je een uitzondering willen maken....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat maar.

Edited by Murdoch

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Tis een edit topic hierzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ik denk dat je alles zeer correct hebt geformuleerd

passend en kordaat en ietwat parmant.

 

groeten uit Snits(j)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En nu ontopic!

 

De volgende heeft een waarschuwing/ban.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Laat uw linkerhand niet weten wat uw rechterhand doet". Dat spreekwoord ken je kennelijk niet Murdoch.

Doe toch eens wat aan je algemene ontwikkeling.

Denk je nu echt dat ik aan de grote klok ga hangen wat mijn bijdrage zal worden? Daar heeft niemand op dit forum iets mee te maken, in het bijzonder jij niet met je onbeschofte vraag.

Overigens, wat bezielt je om in de gedachtewereld van anderen te kruipen door te stellen dat iedereen Doede zielig vindt?

Ik vind Doede niet zielig en wellicht anderen ook niet. Integendeel, ik heb grote bewondering voor Doede.

Het gebrek aan empathie -getuige je reactie- (behalve ik) vind ik weerzinwekkend.

Anderzijds, vind ik vele anderen wel zielig en overigens ook weerzinwekkend.

Je mag raden in welke categorie ik je inschaal.

 

Heren Mods

 

Word het nou niet eens tijd dat deze man een ban krijgt?

Het enige wat hij kan is, zich over alles aangesproken voelen en dan vervolgens erg op de man reageren al dan niet sociaal gewenst,en dit is meer regelmaat dan uitzondering tegenwoordig.

Edited by achterlijkeharry
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verban de banverzoekers.

 

Vind t heerlijk leesvoer dat verbale fanatisme..:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verban de banverzoekers.

 

Vind t heerlijk leesvoer dat verbale fanatisme.. :)

 

Mij een ban geven mag hoor,de gezelligheid van een paar jaar geleden is toch al ver te zoeken tegenwoordig.

 

dat verbale fanatisme?

Kinderachtig gedrag bedoel je.

Edited by achterlijkeharry
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...