Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

prettig gestoord

allemaal,nieuwe speeltjes. van bouw tot bloei.

Recommended Posts

dat kweekverslag KOMT er!! goedschiks of kwaadschiks !! :evil: :kill:

 

als er animo ontbreekt maak ik 30 accounts!

 

haha :dribble:

 

 

 

Zet mij er maar dubbel op voor je kweekverslag als er nog animo ontbreekt. Want ondanks dat je zo nu en dan een zuurpruim bent doe je het leuk en ik denk dat ik n...

 

Nog 1 Post en je hebt er evenveel als huidige jaar telling !! :P :verrygood ............ :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snel.????? MUG

 

Als je alles in huis heb, kan het klaar zijn binnen een week. Maar moet alles verzamelen na het gewone werk. En dan eten, en dan nog een paar uurtjes hobbyen.

Maar goed mij hoor je niet klagen. We gaan nog een paar uurtjes klussen. Zal vanavond even een.paar foto's posten. Van de werkzaam heden wat ik nog moet doen.

En antwoorden op de vragen.

 

 

Gr prettig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cool! kijk er nu al naar uit!

Oh, jij hebt ook nog gewoon werk? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk het ook Boefje030 :tu

 

@PG: nog lekker aan het klussen? ben benieuwd naar je foto's!

Secundair ben ik ook wel erg benieuwd naar je antwoord op mijn vraag in post #793 van mijn eigen topic (link:http://www.wietforum.nl/topic/106299-updaten-van-hok-8m50-x-1m05/page__st__780 )

Ik heb de sensoren expres nog niet aangesloten op de controller (heeft ook te maken met griepje hebben), wil namelijk eerst nog even jouw antwoord afwachten voordat ik de kabels van de sensoren op maat maak (RJ11 en Rj45 connectoren opnieuw knijpen).

En ja, ik weet het, ik kan de kabels ook expres wat langer laten, zodat ik later alsnog de controller (Dimlux) en afstandsbediening (OptiClimate) aan de buitenkant van de deur van mijn schakelkast hang, maar ik hou ervan alles op maat en 'strak' te hebben.

Just call me an "ant-fucker" (oei, die kan in tekst wel heel verkeerd begrepen worden! ;) )

 

Anyway, ook ik kijk nu al uit naar jouw kweekverslag! wanneer denk je op 12/12 te gaan voor de eerste ronde?

 

Keep up the good work! :tu

Mug

Edited by Groene Mug

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just call me an "ant-fucker" (oei, die kan in tekst wel heel verkeerd begrepen worden! ;) )
ouwe miereneukerd :P
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Just call me an "ant-fucker"

 

Omdat je instant wil weten wat er in de ruimte gebeurt zonder een kast te maoeten openmaken. (mijn 5 centen)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just call me an "ant-fucker"

 

Omdat je instant wil weten wat er in de ruimte gebeurt zonder een kast te maoeten openmaken. (mijn 5 centen)

Ik persoonlijk vind het juist wel lekker clean, alle controle panelen in de kast.

Het deurtje openen is in 1 seconde gedaan, dus daar heb ik geen probleem mee, maar goed back on-topic, dit is PG's verslag! :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

He pg ik zou dat waterslot ff vastzetten tegen die houten balk. Die wilt wel eens doorhangen en kan lekken. Zet zelf de tyleen ook vast met van die koperen soort van slangklemmetjes die je kunt schroeven. Mooi hok man. Bijna knallen!

 

Edit: a jij ook zie ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dat die op de kop zit, ziet niemand? :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet hem nog aansluiten en dan recht opzetten. En nog klemmetjes er op zetten.

Wil morgen alles proberen klaar te maken.

Nu is alleen nog het probleem moet ander halve week op watervat wachten.

 

Aangezien ik een bus vol wou hebben.

Met het nieuwe topic. Is er te weinig animo voor. Zal wel foto, s maken en iedereen die zich heeft ingeschreven. Foto's sturen.

Of er moeten zich nog 20 man aanmelden.

 

Gr prettig

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet zeker dat er genoeg mensen op je kweek verslag zitten te wachten.

Dit soort verslagen is wat het forum leuk maakt, anders is het maar een saaie boel hier.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
:whistle: Dat weet prettig zelf ook wel. Hij heeft er gewoon zelf niet zoveel zin in

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je me foto's stuurt in PB maan ik er niet om, maar verslag is natuurlijk leuk voor het forum. de opzet is t er al. is geen geheim meer dat je kweekt en met hoeveel lampen. dus je maakt het jezelf alleen maar gemakkelijker door de foto's 1 x te posten :P maar snap wel dat je mensen die te lam zijn om een vote te geven wil laten laten meegenieten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou het ook tof vinden als je nog eens een verslag gaat doen. Vorigen keren(?) genoten man, heb in dit soort topics niet zoveel toe te voegen en ik denk dat er meer zijn die er zo over denken maar het wel leuk vinden om een verslag te zien.

 

Ik zou ook niet weten wat ik moet posten waar jij nog iets aan hebt, behalve dat het er lekker uit ziet.

Edited by Johnny_Sack
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is altijd een beetje lastig om een kweekverslag te maken van een ruimte met nieuwe spullen waar je nog nooit in gedraait hebt. Het kan goed zijn dat er nog een aantal verbeteringen/veranderingen nodig zijn om het goed te laten draaien.

 

Ik zeg: eerst een rondje (of 2) draaien en dan een kweekverslag maken. Dan krijgt Prettig en/of de nieuwe apparatuur niet de schuld van een tegenvallend resultaat. "Al heeft prettig er het volste vertouwen in"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom eerst een ronde, juist bij de eerste ronde is het fijn dat mensen zoals jij (en anderen hier) die ervaring hebben met de spullen en daardoor juist een waardevolle bijdrage kunnen hebben aan het finetunen van een hok. Lijkt mij hoor, het is aan prettig natuurlijk.

 

Wat maakt een tegenvallend resultaat uit, daar kan die samen met ons toch alleen van leren. En het is toch ook geen schande of zo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet mee eens rackert.

 

prettig kennende word het gewoon een knaller. rfx/ eb vloed opti co2 is niets nieuws voor em ;)

 

mochten er dingen zijn waar hij nog mee om moet leren gaan is het alleen maar "prettig"/leerzaam om een verslag bij te houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat zou je zeggen, tot je mijn topic doorleest van een tijdje terug. Dan kijk je daar wel anders tegenaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik neem ook plaats.

Succes met je bouw.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu wil ik het ook wel zien inderdaad! :likken:

 

gewoon een verslagje maken PG!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben behoorlijk knetter zie het topic 2 keer als ik nu vote voor verslagje telt het ook 2 keer dan?

Dan ik voor 2...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...