Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sativied

2e Ronde Hydro Pony

Recommended Posts

Die CF oogt toch wel erg lekker, wellicht een toekomstig potentieel.

Ze schijnt ook een goede opbrengst te hebben.

Interessante ronde was dit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog ff een pic van de Kolossus, zal hetzelfde topje droog later posten, zodra the trichs gaan liggen:

gallery_36382_15929_129379.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx Wietfras ;)

 

 

Even Kolossus in de spotlight zetten:

 

gallery_36382_15929_874866.jpg

 

gallery_36382_15929_339881.jpg

 

gallery_36382_15929_664672.jpg

 

gallery_36382_15929_277972.jpg

 

Na het oogsten van de CF bleek er nog een heel veld aan Kolossus onder te zitten. Die mooie groene vlak boven het middelpunt van de foto ongeveer is waar de mega CF top stond... groen he daaronder ondanks lichtgebrek :lol::

gallery_36382_15929_291974.jpg

De lichtere plekken/toppen is waar de bovenkant van de top van is geoogst. Er staat nog iets meer links om het hoekje. Dik 20 toppen Kolossus nog, terwijl ik al 30 gram in wekpot heb... (SK voorin is al om, foto is al paar dagen oud).

Edited by Sativied

Share this post


Link to post
Share on other sites

kweken kan je wel, krijgt je vriendin wel genoeg aandacht :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@VS: Classic... Ik werk 7 dagen per week voor mijn eigen onderneming en ben langer bij mijn vrouw dan veel mensen hier op deze planeet zijn, schijnbaar is het mogelijk om daarnaast ook nog's 6 planten te kweken. Voornamelijk een kwestie van de plant niet vroegtijdig vrijwillig om zeep helpen met bladplukken/boosters/shooters/ripeners/afhardeners (:( ) en ze hun ding laten doen - dan hou je genoeg tijd over voor andere zaken. Stomme vragen op WF beantwoorden bijvoorbeeld :D

 

En er nog een verslag van bijhouden ook:

 

gallery_36382_15929_127593.jpg

 

gallery_36382_15929_742780.jpg

 

Dat is de grootste strekker van de CF2, 150 gram nat :lol: 0gram fluff (op die tak...).

 

Die zit hier klein geknipt in de bak, de V top rechtsonder hoort er ook bij. De fatzo links boven is van de twee strekker van de CF2, de rest is ook allemaal van de CF2, van 1 plant dus:

gallery_36382_15929_740465.jpg

 

gallery_36382_15929_696016.jpg

 

 

De SK1, allemaal van 1 plant weer:

gallery_36382_15929_78204.jpg

0 gram fluff ;) goede calyx to leaf ratio van top to bottom, en lager kan niet. Er groeien 3 topjes onder de eerste/laagste vertakkingen, schijnbaar uit de stam.

gallery_36382_15929_316372.jpg

SK1 na oogsten.

gallery_36382_15929_393288.jpg

--------------------------------------------------------------------------------------------------------^^----------------------------------^^ (zal nog een foto maken als ze er helemaal uit is)

 

gallery_36382_15929_1181599.jpg

Ik knip ze liever wat minder kaal maar kan niet te lang besteden aan drogen deze ronde. De CF is desondanks super-smooth. De SK kan ik niet enthousiast over doen. Bevalt me net zo weinig als Kandy Kush (van een specifieke shop, zal niet het beste voorbeeld zijn).

 

De SK2 zit in die kleine pot en hangen een paar topjes van aan de lijnen. De onderkant (ook geen fluff maar heeft tijdje zonder bovenkant toppen gestaan) staat niet op de fotos. In de grotere wekpot zit Kolossus en hangen ook enkele topjes van aan de lijnen (en is dus niet van wat er nog in de vorige foto in veldje stond). De rest wat er hangt is CF1 en CF3. Die heb ik in delen geoogst en missen 3 grote toppen die deels in een wekpot onder de tafel staat en deels up in smoke is.

gallery_36382_15929_452645.jpg

gallery_36382_15929_148993.jpg

 

De 3e strekker in de kast, stond links om het hoekje, CF1:

gallery_36382_15929_208495.jpg

 

Het beetje fluff dat er op de CF planten zit ziet er zo uit:

gallery_36382_15929_377047.jpg

gallery_36382_15929_261410.jpg

gallery_36382_15929_61365.jpg (gesneuveld en uitgedroogd in kast)

 

Word vervolgd... (Kolossus nog grotendeels)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie vette kristal druppels op je topjes Sativied als je daar een goeie joint van draai ben je denk wel lekker paar uurtje s aan space :lol: suc6 met drogen vederss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bedoelde ook bij wijze van spreken VS. :(

 

En ja Choca, het is effectief spul. Vooral de CF heeft een langdurige werking ook. Ik heb de SK nog niet echt getest. Kolossus is lekkerder dan SK. SK is rust gevend... da's niets voor mij ;)

 

Er zaten iets meer Kolossus dan verwacht heb me een beetje verkeken op het totaal... Allemaal Kolossus, inclusief de inhoud van wekpot, allemaal van 1 plant, na 11 weken 12/12.

 

gallery_36382_15929_1066050.jpg

Veel kleine toppen ipv enkele grote toppen werkt goed bij de Kolossus. Heel geschikt om een scrog mee vol te proppen ook.

gallery_36382_15929_134548.jpg

 

gallery_36382_15929_724531.jpg

 

gallery_36382_15929_15819.jpg

^^Kleine topjes maar niet minder compact dan topjes een halve meter hoger.

 

Fluff? Nee, zo zou ik het niet noemen:

gallery_36382_15929_96238.jpg

 

 

De onderkant van de SK2, (waarvan bovenste stuk toppen al eerder geoogst is). Kleine topjes maar compact en heel weinig blad.

gallery_36382_15929_688604.jpg

 

En dan is er nog dit kleinere spul van de Chocolate Fondue:

gallery_36382_15929_313195.jpg

Klein maar compact:

gallery_36382_15929_59311.jpg

 

En dit (links boven is Kolossus, daarnaast CF2 en CF3, buis voorin is CF1, SK1, SK2)

gallery_36382_15929_656206.jpg

 

Droog gewicht over een week ongeveer :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heu Sativied,

 

Dat heb je mooi gedaan kerel,

van jou kunnen er veel nog wat leren,

hier doe ik mijn petje voor af :lol:

 

M.v.g. Blowke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi foto arsenaal, bizar om die vertakkingen zo te zien, lijken wel mangroves.

De wiet ziet er goed uit, lekker compact en wit.

Heb je al nieuwe plannen?

Soortjes?

Ik hoor ook goede dingen over TGA Subcool, ken je die?

Mooie genetica in hun crosses, veelal Cindy, Romulan en Urkle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Blowke :lol:

 

Krasi, ja die ken ik, heb subcool nog genoemd in de amber mythe thread, en ja ik heb "TGA gear" overwogen. Vooral Vortex was een kandidaat (Romulan in it inderdaad) na aanbeveling. Subcool was tot kort geleden moderator in een forum waar ik actief was. Hij was de onzin en trollen in dat forum zat en ging uiteindelijk posts van members editen en vervangen met dingen zoals "I have a two inch dick" e.d. Hij heeft nog een soort afscheid post gemaakt (The Last Thread), hij is ziek. Anyway, zit leuk spul tussen maar is wel veel gehyped door de members in dat forum en zijn organische super soil recipe fans.

 

"mangroves"... da's wel toepasselijk ook aangezien ze met hun pootjes in het water staan. Volgende keer dat ik LST toe pas ga ik voor hoofdmassage spin model. ;)

 

Ik wacht nu tot het droog is en in potten kan, dan kan ik de kasten slopen en het kamertje ontruimen en opnieuw beginnen. Tot die tijd zullen de plannen nog regelmatig veranderen, ik twijfel momenteel tussen 1 kast en Spanje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit was een mooie sativied

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt, nu valt het allemaal op z`n plekkie, ik heb nog ff gekeken op R-I-U en de threads bekeken, interessant figuur die Subcool, Vortex was ook mijn keuze en Jack Skellington vond ik ook een mooie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Skunkmonster :(

 

@Krasi: Hier is nog een leuk artikel van subcool over een aantal van zijn strains: http://www.hightimes.com/read/strain-breeding

 

 

Nog wat Chocolate Fondue pics, dit zijn de kleine topjes die nog aan de boompjes zaten in de laatste foto van vorige foto-post:

gallery_36382_15929_372405.jpg

 

Wat knipafval:

gallery_36382_15929_961384.jpg

 

Wat knipafval-afval - credit-card-wapper-hasj :lol:

gallery_36382_15929_38685.jpg

 

Edit: degene die raad hoeveel zaadjes ik heb gevonden (heb de bestoven toppen van SK en CF al opgerookt) mag ze allemaal hebben ;)

Edited by Sativied

Share this post


Link to post
Share on other sites

vette shit hoor Sativied :lol: ik zal is een gok je doen ;) 2 stuks ofzow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sativied, dik hoor die laatste pic.

Ik vind die Apollo 13 ook echt een hele vette strain, misschien wat overhyped (dat is nu eenmaal Amerikaans), maar ik vind TGA echt heel dik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuurlijk; volledig mee eens Subcool mag er wel zijn, is nog een echte oldschoolbreeder. Jacks Cleaner ziet er wel leuk uit, alleen ambetant dat je die enkel op Attitude vindt hier in EU

 

Mooie ronde Sativied, ik ijver hier nog steeds voor een sticky :lol:

 

kansje wagen=13

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks mannen. Ik zal in de toekomst 's investeren in een macro lens. Heb wat fotos van zODd bekeken en nu is de lol eraf :lol:

 

En nee, helaas choca, het zijn er niet 2. En nee VS, ook geen 13. Om precies te zijn, zijn het er 0. Er knettert ook niks, geen halve ontwikkelde zaadjes, hemaal noppes. Nog kleine kans dat er in een Kolossus topje wat zit, maar ik ga ervan uit dat het bij 0 blijft. Wel grappig eerlijk gezegd, zo lopen rommelen met bananen en 0 zaad.

 

Een thread over mijn impotente ballen heeft tot reacties van andere Tiresias Mist gebruikers geleid die het zelfde probleem hebben. Wel ballen, maar geen of geen vruchtbaar stuifmeel. 1 ding komt overeen: men wil te snel, net als ik, deels te weinig geduld en deels ongecontroleerde bestuiving willen voorkomen. Beter gewoon een kloontje maken van een goed/bewezen vrouwtje en die dan bemisten. Of in voldoende zonlicht of toch wel een fatsoenlijk lampje erboven. En ik zou niet voor TM gaan, toch eerder for Lesbian Dream of beter zelf STS maken.

 

En mee eens Krasi, goed spul uit amerika wat niet overhyped is komt sowieso zelden voor ;) Het past momenteel niet in mijn plannen (world domination) maar TGA stond hoog op het lijstje met kandidaten.

 

Edit: bedoelde zODd, niet torsti

Edited by Sativied

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suikerspinnen op een klevend stokkie, ziet er top uit. Je zal wel in de wolken zijn als je dit rookt.

 

Groet,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja alle 3 soortjes hebben duidelijk een 'sterk' effect. Heel prettig dat de CF langdurig werkt ook. Downside is dat ik dan wat vaker een cigaret opsteek, ik kan dit niet ketting-blowen.

 

Ben dit weekend in Amsterdam geweest, ff terug in de tijd gerookt (Mango Haze naar NL#5xHaze at City Hall naast greenhouse), en heb ook ff een topje CF naar DNA genetics gebracht. Was duidelijk impressed bij de geur ook en viel even stil bij een paar frost fotos... "...picture perfect" :lol:

 

Waar ik ook van in de wolken ben is het drooggewicht van de Chocolate Fondue: 290gram ;) Ik heb de 3 niet apart gedroogt maar de CF2 wel van de CF1 en CF3. De CF2 (grote plant midden achter met strekkers, langste bloeier) is goed voor 180gram van die 290.... (CF3 waren maar 5 toppen, en CF1 zat links om het hoekje gepropt)

 

Het enige minpuntje is dat de CF2 minder sterk ruikt dan de CF1 (hele dunne beentjes) en CF3 (zwakke freak half gesnoeid). Dat was al een tijdje duidelijk (vingers over stam wrijven) maar valt ook op in het resultaat. Echt een 'keeper' zat er dus niet tussen.

 

 

Nu de andere 3 planten nog. SK2 is ongeveer 30-40 gram, het totaal zal geen 2x290 gram worden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onder het motto spammen bij mooie topics moet kunnen:

 

vette ronde dit je praat niet zomaar wat blijkt wel..

 

Erg mooi gedaan vind het mooi om te zien hoeveel tijd je in de dames hebt gestoken ;)

 

Ik ben aardig onder de indruk.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow wat een sexy nagels

 

wist niet dat hier ook vrouwen zaten joh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onder het motto spammen bij mooie topics moet kunnen:

 

vette ronde dit je praat niet zomaar wat blijkt wel..

 

Erg mooi gedaan vind het mooi om te zien hoeveel tijd je in de dames hebt gestoken ;)

 

Ik ben aardig onder de indruk.

 

Thanks, maar ik deed toen 2.5 jaar geleden, nog een hoop onzin. Was een leuke ronde maar was krap in die kast, was ongeveer 90x115 effectieve ruimte. Heb daarna nieuwe kast gebouwd, 120x120cm, dat werkt wat makkelijker.

 

Maar goed, door te bumpen dwing je me wel om wat beter pics te uploaden. Gaat zo onhandig hier op wf...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plaatjes:

 

http://www.wietforum.nl/gallery/album/18680-plaatjes/

 

Sommige in NFT, organisch, supermarkt aarde (die met aanstekers), puur perliet, en diversen, van lekkere haze hybrides naar vieze indica.

 

Mvg,

Sativied

 

Oh ik gebruik nog steeds H&G voor hydro, maar alleen AB, en niet meer Hydro maar AquaFlakes. Duurt ff voordat die leeg zijn maar dan heb je ook wat...

gallery_36382_18680_360545.jpg

 

gallery_36382_18680_65348.jpg

 

5liter perliet, 0.9EC AB, incl 0.3 van kraanwater, sommige dagen alleen water. Plant in emmer met perliet in album is mannetje.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...