Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

polletje

polletje aan de hydro :wacko:

Recommended Posts

Scheelt idd.

Hier een foto uit een eerder topic van je, wat overigens een echte knaller werd.

 

gallery_2875_12560_41001.jpg

 

Komt goed. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
en groener worden ze er niet meer van, al eens geprobeerd.

 

Als je weet waar de vergeling door veroorzaakt word kunnen ze echt wel weer wat groener worden mits ze niet knallllgeel zijn.

Ik vind de vergeling niet echt dramatisch, maar pol op welke hoogte hangen je zonnetjes want warm hebben ze het wel je plantjes.

Maar ook dat is weer niet echt dramatisch :P

Wat vind je zelf nu van hydro ...wat is je volgende stap met GHE de ruimte in ;) of verticaal is ook wel iets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd hoe ze er bij staan. Pol Fotosssssssssssssssssssssssssssssssss!!!! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat ze gangetje hoor, afgelopen week druk geweest, was ook veel te lekker weer.

 

alleen beetje vergeten de timer te verstellen dus stonden beetje droog paar daagjes, moet kunnen.

 

zal vanavond fototje doen :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_2875_10567_4336123.jpg

 

gallery_2875_10567_4330858.jpg

 

mooi om te zien dat de iets gelere gedeeltes teveel licht krijgen, najaa teveel, de toppen zien er mooi uit, daar gaat t om bij mij :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie toppen daar Polletje.

Bladeren krullen ook een beetje maar het zijn de toppen die tellen hé.

Eind deze maand ben je al aan 8 weken denk ik niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu 5 weken 12/12, vanaf 1 juli dus

@lion hydro is leuk maar blijf bij bio :lol:

 

nog wat close fototjes, begint een beetje te komen nu :smoke

 

gallery_2875_10567_3422399.jpg

 

gallery_2875_10567_4617349.jpg

 

gallery_2875_10567_3915129.jpg

 

gallery_2875_10567_4198677.jpg

 

gallery_2875_10567_2475001.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanaf 30 juni staan ze op 12/12 denk ik zo. Dus zal rond dag 36-37 12/12 nu zitten als je even het topic doorleest luilak. :smoke

 

EDIT: Polletje je was me voor ik was even teruggebladerd in je topic. Ach de toppen zien er goed uit dat blad roken we toch niet.

 

Gr,

Donnie

Edited by Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik sta altijd te kijken van die snelle soortjes, voor je het weet is het weer voorbij.

De toppen zien er idd al potent uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe sneller hoe beter toch! :smoke

PP'tjes draai je op hydro toch ook in 8 weken zonder voorgroei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gallery_2875_10567_785083.jpg Edited by polletje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze dikken mooi aan Polletje! Dat gekrulde blad, komt dat van die warme periode, ruime 2 weken terug was dit nog niet aan de orde.

 

Gr,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

gekrulde blad komt omdat de bladeren de warmte niet aankunnen, ik vind t altijd fijn zolang de bladeren onderin t opvangen.

als ze groen indrogen is t goed wanneer ze geel indrogen (of erger bruin) dan is t niet goed in mijn ervaring :lol:

 

ze zijn mooi wit, iets minder mooi groen, maar toppen zijn hard en niet luchtig.

 

zou best snelste kweekje kunnen zijn hoor, is soortje van 7 weken.......

nog anderhalve week dan kunnen ze om :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vliegensvlugge-shit-ouwe. :smoke

Prachtig toppenveldje toch?

7 weken is zo aantrekkelijk, volgens mij was het Chriet die destijds zei dat JB niet lekker smaakte en moeilijk verkocht.

Was dat een geintje of???

Want commercieel gezien in bloeitijd is ze erg aantrekkelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit soortje moet ik gewoon 11 euro de gram voor neertellen hoor.

 

Vind het lekker te roken, toch ben ik in sannie zijn zaden + 50 stuks gepopt de variant die polletje laat zien nog niet tegen gekomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat chriet stoned was :smoke

 

niet allen ivm de tijd is ze aantrekkelijk :lol: , stikkie heeft er een rookverslag van......

hij heeft ook de eerste top al gereserveerd hahahaaha

 

ach pp en amnees is zo 1900, tijd voor wat anders :(

 

 

 

 

-edit- ohja ze is dus klaar voor de wietforum meeting bbq HINT!

Edited by polletje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach die paar gekrulde blaadjes er zijn er nog genoeg die het wel aan kunnen de warmte :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

JB polletjes cut krijg je ook niet!

 

Trust me i know :lol: :smoke

 

Zijn maar enkele gelukkigen die dit soortje mogen draaien.

Gaat goed zo pol!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet niet waar jij vandaan komt maar pp levert hier gewoon nog ongeveer 2.2x die 1900 op hoor :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dit soortje moet ik gewoon 11 euro de gram voor neertellen hoor.

 

Vind het lekker te roken, toch ben ik in sannie zijn zaden + 50 stuks gepopt de variant die polletje laat zien nog niet tegen gekomen.

 

ik heb idd erg veel geluk gahad met deze cut, er zijn er meerdere die t probeerde, maar als je iets zoekt heb je ook altijd wat geluk nodig :lol:

 

Weet niet waar jij vandaan komt maar pp levert hier gewoon nog ongeveer 2.2x die 1900 op hoor :(

 

 

ach er zijn verkoopadviesprijzen en inkoopadviesprijzen, iets wat schaarser is is altijd duurder.

kwaliteit is een pre zullen we maar zeggen.

maar een beetje pp duurt 8 tot 8,5 weken een beetje amnees vanaf 9 tot 12 weken de jbpc 7 weken ik ken geen andere korte soort met deze kenmerken.

ik hoef in ieder geval niet meer mijn eigen jbpc stekken te snijden ;)

 

als er meer liefhebbers wat meer zouden "delen" zou iedereen het wat makkelijker kunnen hebben in de crisis en zouden we elk jaar nieuwe mooie soortjes hebben.

als er een keer vaste prijzen konden komen voor inkoop en verkoop zou iedereen geholpen zijn.

iedereen zou makkelijker en goedkoper aan mooie "genetica" kunnen komen zonder beesjes en weten wat je krijgt.

 

ik zou zo graag het gehele achterdeurproces willen begeleiden, betere kwaliteit, verschillende smaken / uitwerkingen etc etc

het zou de prijs zo te goede komen (1,5 inkoop, 3 verkoop) zelfs 21% btw zou dan geen probleem zijn.

er zouden geen mensen meer geript worden (of erger) en de klanten krijgen geen troep maar echt waar voor hun geld.

een keurmerk zou dan de oplossing zijn, kweken legaal zodat de "kleine man" zijn eigen rokertje kan blijven maken.

 

wat doen ze nu, zorgen dat growshops geen spullen meer kunnen leveren zodat t een geheel zwart circuit wordt, alleen de "echte" criminelen zullen kunnen leveren met alle gevolgen van dien.

 

we hebben nog een lange weg tegaan.................... :smoke

Edited by polletje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk niet dat jij de enige ben die bij die achter deur wil staan ik denk dat er meerdere zijn met dezelfde ideaal.

 

Wat ik niet begrijp jij wil er een keurmerk stempel op hebben dacht je dat die inkt op je topje een betere smaak zal geven :smoke

Edited by lion61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is er zo anders aan jouw jackberry dan?

Zag wel al dat je je eigen moeders hebt.

 

 

7weken is natuurlijk wel echt lekker kort.

Zeker als je nog een voorgroeiruimte hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...