Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
limit

Gezellige avond Water Front?

Recommended Posts

Ging vanavond stappen in Amsterdam bij een top locatie, WaterFront bij het Scheeps Vaart museum.

 

Locatie 10

Muziek 8

Vrouwen (type gold digger) 9

 

Overall een top avond tot dat een Marokkaan uit zijn Yves Saint Laurent tasje een gun toverde en een gozer gewoon met 2-3 schoten kapot schoot!!!!!

 

Hoezo neem je een gun mee?????????

 

Mensen sprongen spontaan over afzettingen, liepen over elkaar heen, Paniek!!!!! Dacht even dat er een champagne kurk werd geschoten maar was toch even anders. Moest vechten om onze jassen maar even zelf te halen bij de garderobe want, Chaos!!!

 

Echt hoe ziek zijn de mensen tegenwoordig dat je een gun meeneemt? Als je hem meeneemt doe je dat niet voor de lol, en bij deze met fatale gevolgen.

 

Dader zat bij de VIP achter ons met zijn gabbers, gladder dan glad, geld te over en hopen op oog contact van mannen zodat de bekende 'wat kijk je' kon worden toegepast. Met succes blijkbaar.

 

Echt te triest voor woorden, heb veel meegemaakt maar dit zinloze geweld begint echt ziekelijke proporties aan te nemen.

 

Mvg,

Limit

Share this post


Link to post
Share on other sites

fokked up, for sure

geld, macht,en kleine piemeltjes

maakt dit soort minkukels

in hun 1tje zijn ze niets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je problemen met iemand dan regel je dat zelf en zonder gun, waar is de tijd van de blote handen gevechten gebleven, paar keer meppen en dan weer samen de kroeg in....... ;) :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zijn de nieuwe "grote" jonge marokaantjes van een jaar of 20 25 die zich een paar jaar trug nog op de hoek van de straat lieten nemen door een oud ventje..

Was pim ook niet verzot op zulke ventjes?....

 

kijk naar die schietpartij in slotervaart als k zo n ventje tegen zou komen zou k m uitlachen en verwachten dat ze niet veel klaar maken totdat ze ineens met een kalsjnikov staan

hoe bedoel je compenseren.... klein pikkie groot wapen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet normaal dit schaam me kapot voor sommige van mijn landgenoten!!

 

gr nieuweling

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

weten we zeker dat het hier om een dader van noord afrikaanse afkomst gaat ?

want om hier nu op 1 bepaalde groep af te geven is ongepast vind ik .

en wie pim heeft geneukt en wie niet ook .

pim was een darkroom liefhebber en het maakte hem niet veel uit wie er aan de dolk van de chocoladeridder werd gespiest .

ik snap dat je enigszins terleur bent gestelt omdat je feestje een beetje is verpest maar de afkomst of ras van de dader maakt niet uit toch ?

volkert van der g is net zo goed een grote loosert .

en wat voor feest is dat nou helemaal als je met een pistool langs de beveiliging komt ?

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

De wereld draait letterlijk en figuurlijk door ;)

 

Het gaat nog veel erger worden, wees daar maar op voorbereid, want als het zo doorgaat met Nederland, zullen de gemoederen hoog op gaan lopen.

 

Wanbeleid.

 

Veel criminaliteit.

 

Moord.

 

Doodslag.

 

Zinloos geweld.

 

Overvallen.

 

Het zal schering en inslag worden, straks vinden ze dat nog normaal :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geloof me je werd goed gefouilleerd, hoe die dat ding binnen heeft gekregen? Vrienden van me zagen het gebeuren en ik weet precies wie het was. Hij is al gepakt was 25 jaar.

 

www.AT5.nl

 

Een uit de hand gelopen ruzie staat er. Dit is geen uit de hand gelopen ruzie, dit is gewoon een vooropgezette moord, klaar. Alleen het slachtoffer moest nog even uitgezocht worden. Al die gabbers van hem zijn net zulke uber losers, als een van mijn maten een gun meeneemt zal ik hem heel duidelijk maken dat alleen al het feit dat ie hem bij hem heeft op zo een lokatie ik geen moer meer met hem te maken wil hebben. Maar blijkbaar ben je binnen sommige kringen dan juist de man anders doe je dat niet lijkt me.

 

@nieuweling

Een pluim voor jouw reactie, als alle Marokkanen zo een opstelling hadden waren dit soort dingen snel afgelopen. Maar helaas moet ik zeggen dat teveel van die kereltjes uit West dit alleen maar stoer vinden en het niet eens afkeuren en daar zit naar mijn idee nu juist het probleem. Alleen de Marokkaanse gemeenschap zelf kan dit probleem oplossen door het massaal af te keuren en die gabbers van die gozer net zo te verketteren anders gaat het echt nooit goed komen.

 

Mvg,

Ronald

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk GeenStijl bericht............... ;)

 

Ik blijf veilig uit de buurt van een ban.

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

cool story bro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even ter info......ik ben geen Marokkaan.

 

Het heeft niets met Marokkanen te maken, tegenwoordig zijn al die jonge hondjes zo, Tony Montana wannabee`s.

Ik zie ze in bars, clubs en zelfs kroegen.

Met een groepje zijn ze stoer, wapen op zak, dronken worden en op zoek naar ongein.

Ze stimuleren elkaar zelfs allemaal.

Ze verdienen hun geld met hokkies of dealen harddrugs.

Kijken films en missen de intelligentie om fictie en waarheid van elkaar te scheiden.

En alle rassen maken zich hier schuldig aan, Turken, Surinamers, Antilianen, NEDERLANDERS enook vaak Marokkanen ja...............tijden veranderen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@krasi

 

+1

 

grtn erazer ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ze verdienen hun geld met hokkies

 

;) walgelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grappig dat je het nog steeds een goeie tent vind. Als er NAffers met pistolen rondlopen kan je wel zeggen dat het deurbeleid ondermaats is.

Een goeie tent begint met het deurbeleid.

 

Ook wel grappig dat je de dames een hoog cijfer geeft, en dan nog golddiggers noemt. Een golddigger is een stuk vuilnis wat er mooi uitziet van buiten. Tis maar wat je zoekt in een vrouw hahaha. Zijn genoeg tenten waar normale dames rondlopen met een normaal karakter.

 

Al met al deze recensie zegt mij dat je daar niet naar toe moet gaan voor een normale avond uit.

(Ieder het zijne natuurlijk)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt te sneu voor woorden, die gasten komen ook echt niet om te feesten.

 

Wij waren gister in Harlingen, Illigal vibes.

Feestje bij de Hell's angels, ook giga veel politie op de been en controle met een drugshond.

Sloeg de plank volledig mis, als er ergens gezellig gefeest word is het daar wel.

Zo kan het dus ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tjah weer toevallig een norrd afrikaanse....

 

we zeggen hier in ons dorp

 

een goede marrokaan is een .... marrokaan

 

DIE HANGEN WE APART.

 

 

oooooooooooooooohhhhhh ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Golddigggers......

 

Goud van buiten stronT van binnen ...

 

Maar je Weet wel zeker dat je ervaren hoer in je bed hebt liggen :lol:

 

Alweer een nadeel met een voordeel .. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik laat ze altijd diggen, en tegen de tijd dat ze erachter komen dat ik niks heb heb ik mijn pleziertje al gehad ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta er niet meer van te kijken.

Heb ook al eens toen ik in een discotheek werkte een schietpartij meegemaakt 5m. Van me af.

Blijkbaar zijn slag, steek of schietwapens tegenwoordig gewoon nodig als je gaat stappen.

 

En die golddiggers.... Nee dankje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een golddigger met rode lippenstift en een pot bier ....... :lol:

 

Wat een straf ...

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Nu niet alles over 1 kam scheren, tis niet alleen met jonge Nl-ers met Marokkaanse genen.Merk het tegenwoordig bij veel jongeren ongeacht hun afkomst, zijn tegenwoordig te snel opgefokt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je het doet, doe het dan waar niemand bij is. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit was 20 jaar gelden toch ook aan de hand? Is dit echt iets nieuws? Die gasten zijn niet te houden, was toen zo en nu ook denk ik. Was zelf ook wel een beetje baldadig en opstandig. Het valt soms ook niet mee om normaal in dit gekkenhuis te leven en zijn. Overal waar je komt wordt je nagegaapt en (af)gekeurd. Dan is er een kans dat je denk, ik maak toch niet klaar en bak dr niks van. Nou dan maar gaan illegale,.

 

Waar komt dit gedrag vandaan denken jullie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mr Weed is blijkbaar dus niet de aller slimste ;) JIJ bent dus 1 van de redenen......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...