Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ziet er weer mooi uit, allemaal!

Moet ook denken aan voeding, bij de amg, kan me haast niet voorstellen de omstandigheden, gezien alle andere planten. hoop dat t tijdelijk is; vind drinkgedrag en goede groei toch wel goede tekenen.

Het blijft wel je aandacht trekken! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een prachtige opbouw hebben je plantjes DJ

Heerlijk kort op elkaar die internodes en mooi breed!

Denk dat je ondanks die paar tegenslagen toch een goed vol hok gaat krijgen.

 

Die Warzone 1 en Uruz 1 zien er echt super uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ GF

Thanks en we zien wel of het tijdelijk is, groei en drinken zijn wel belangrijk maar optimaal zal ze nooit gaan worden met zulk blad.

 

@ Schitzo,

breed worden ze zeker, en ook wel een soort tweelingzusjes beide warzones en ook nu 2 lookalikes met de Uruzgani's weliswaar de grootste back-up en Uru2. En voor de 8 dagen ofzo gaat het nu hard.

Hok gaat vast weer over?vol worden. ;)

 

Dag 8 vanaf planten stekjes.

 

Alles gaat nu erg snel. Vanaf morgen gaan de AMG's op 12/12, want deze zouden wel eens het hokje uit kunnen groeien.

Voorlopig zet ik alle 3 op 12/12 en kijk wel wat het gaat worden, in elk geval 1 dame erbij die erg mooi en al groot wordt.

 

Start vanavond,

 

gallery_19177_15681_673932.jpg

 

en de grootste, nou ja. AMG verder geen comment.

 

gallery_19177_15681_803946.jpg

 

Uruzgani 2 en de grootste back-up.

 

gallery_19177_15681_150586.jpg

 

gallery_19177_15681_1294512.jpg

 

gallery_19177_15681_466924.jpg

 

Warzone Twins.

 

gallery_19177_15681_273047.jpg

 

gallery_19177_15681_117518.jpg

 

gallery_19177_15681_67935.jpg

 

en de steeds fraaier wordende AMG2

 

gallery_19177_15681_1673688.jpg

 

gallery_19177_15681_1896957.jpg

 

gallery_19177_15681_329193.jpg

 

gallery_19177_15681_865600.jpg

 

gallery_19177_15681_444483.jpg

 

 

Vandaag alle planten op de 2 back-up's na elk 600 mL water gegeven, de ontwikkeling is volop gaande. Nog niet echt in de hoogte maar dat is ook niet de bedoeling voorlopig.

Als het zo doorgaat ga/kan ik geen 2 weken meer wachten om ook de strijders op 12/12 te zetten, anders is er gewoon niet genoeg ruimte. Een beetje afhankelijk van het doorgroeien van de uru's en de wazo's, maar dat is koffiedik kijken denk ik.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldig DJ! ziet er echt lekker groen uit hoor! Als je het aandurft is er natuurlijk altijd de mogelijkheid om bij de uru en warzone de kruin eruit te snippen. (net geen stek als ik het zo eens zie)

Dan zullen je planten gaan exploderen in de breedte :lol:

 

Wat je ook doet, ik hou je in de gaten ;)

 

Peace Leo :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Leo,

 

Over het geheel genomen gaat het errug lekker en zeker geen gemis aan groen.

 

De kruin eruit wil ik eigenlijk niet doen, mijn hokje is maar 70CM breed, en een breedte-explosie kan ik denk ik niet gebruiken. En ik vind een hoofdtop toch erg fraai, die wil ik ook wel graag hebben.

En gezien de compacte opbouw is een stek niet echt mogelijk, maar ook niet nodig. Er zijn nog wat meer mogelijkheden hier voor bewaren als ik dat zou willen.

 

Misschien van de week wel de kruin uit de AMG 2 halen, moet dan wel snel gebeuren nu ze op 12/12 staan.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DJ, ik zie eigenlijk alleen maar mooie planten, het is jammer van de vreemde vogel maar de AMG2 is ook een beauty.

Ze zijn allemaal lekker kort op de internodes, en nieuwe vertakkingen zijn onderweg.

Grote bladeren hebben ze allen, dat viel me bij mij ook al op, die van de indica`s lijken nog groter omdat ze ook brede vingers hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi helemaal mee eens.

 

Ook al lekker dikke stammetjes te zien, al zit er bij de Uru's wel verschil hoe de stek gesneden is, TOV de stamdikte.

Zeker iets om naar te kijken in de toekomst, maar als je de breedte in wil zou ik wel iets willen hebben als Uruzgani 2.

 

Nog even gekeken of toppen van BV de warzone's een optie is, maar kijk zelf maar.

 

post-19177-1369505235_thumb.jpg

 

 

post-19177-1369505241_thumb.jpg

 

 

post-19177-1369505247_thumb.jpg

 

het is 1 grote stam met uitlopers erg kort op elkaar, gaat dan zeker niet lukken om een topstek te maken. ;)

Ook nog even Warzone 2, net als haar zusje alles naar het licht gericht.

 

post-19177-1369505254_thumb.jpg

 

En nog de AMG 2, die de eerste 12 uur durende nacht gehad.

 

post-19177-1369505260_thumb.jpg

 

Het is wel duidelijk een meer open structuur, maar natuurlijk geen echte indica dus niet zo heel gek.

 

Vanavond enkele dames nogmaals 0,5 liter water gegeven, Wazo 1 en Uru 1 hadden toch niet genoeg aan het beetje van gisteren.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die dikke stammen ja, ik zei het al eens tegen Schitzo, ik heb dat dus ook, net zaailingen.

Zo dik dat ik echt goed moet pletten voor ik knak......kwam ik gisteren achter ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey DJ,

Ziet er goed uit en wat zijn die Warzones mooi compact ;) .

 

Groeten Beaker :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze blijven maar gaan!

Denk dat ik toch maar eens even Hupla aan zijn haar ga trekken (zal nie meevallen) om wat zaadjes van de wazo te bemachtigen.

Wil haar toch ook wel zien in me tentje.

Toppen wordt je gewoon nagenoeg onmogelijk gemaakt door de dames haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Krsai

be nice to the lady's :lol:

 

@ Boosie.

Thanks, hopelijk de gehele ronde. :lol:

 

@ Beaker,

Bedankt, ik ben benieuwd of ze uit zaad ook zo compact zullen blijven, al hangt dat natuurlijk ook van de verlichting af.

 

@ Schitzo.

Ja gaan goed verder, en met enige chirurgische precisie zal toppen wel lukken, eigenlijk denk (hoop) ik dat het niet nodig zal zijn.

Eerst maar even je huidige rondje afmaken, tegen die tijd ben je vast wel in het bezit van de nieuwe zaadjes.

 

 

Vandaag weinig bijzonders te melden, de AMG's gaan voorzichtig de hoogte in en de Uruzgani's voorzicht de breedte.

Alles is ongeveer 18 á 20 CM hoog op de AMG's na, en er vanuit gaande dat ze nog minimaal 2 x zo hoog worden zal het moment van omschakelen waarschijnlijk nog wel eerder dan aankomend weekend zijn.

 

de vreemde bladeren blijven nog doorzetten bij AMG 1, dus zal ze denk ik niet in het hokje mag blijven. De AMG back-up met hetzelfde verschijnsel staat al uit het zicht in de kas. Eens kijken of ze met wat rust en tijd weer een mooie dame gaat worden.

Nog maar een paar dagen aankijken.

 

 

Alleen even een aanzicht door de deur. De kap hangt op 20CM afstand wat ik op zich best hoog vind, maar deze ronde heeft de kap er noch niet echt dicht op gezeten en zoals je kunt zien is er niets van strek waar te nemen.

 

post-19177-1369604243_thumb.jpg

 

links AMG 2. En ik moet nog steeds iets bedenken om de buis aan het eind te ondersteunen. ;)

 

Temp 19 / 28, pottemp 20 / 23

LV niet gekeken.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update-time.

 

Dag 18/6 12 is laatste dag groei, vandaag start dag 1 bloei.

 

Hokje open.

 

gallery_19177_15681_1197821.jpg

 

dames uit het hokje, nou ja de meeste dan.

 

gallery_19177_15681_1562374.jpg

 

 

gallery_19177_15681_1511293.jpg

 

gallery_19177_15681_1065271.jpg

 

gallery_19177_15681_1110409.jpg

 

blik tussen het groen, ca. 12 MM dik

 

gallery_19177_15681_117066.jpg

 

gallery_19177_15681_2660275.jpg

 

gallery_19177_15681_1322947.jpg

 

gallery_19177_15681_2074334.jpg

 

gallery_19177_15681_2316072.jpg

 

 

Vandaag maar de klok omgezet, en AMG verhuisd naar de GFT-bak. ze drinkt ook bijna niet meer en er staat er nog 1 buiten voor als het toch nog wat wordt.

Dus totale bezetting geworden 3 x Uruzgani, 2 x Warzone en 1 x AMG.

 

Ze drinken nu ongeveer 0,5 liter per dag, dat zal vast snel wat meer gaan worden. Ben benieuwd hoe groot ze worden.

 

Voorlopig laat ik de buizen die er nu in zitten in de BOY, ik kan daar altijd nog mee wisselen als ze niet vlot de hoogte ingaan, of juist te vlot.

 

Nu toch wel tijd voor de bloeivoeding keuze, wellicht 1 keer in de week BAC, en 1 keer thee.

 

Met de kleinste back-up Uruzgani die straks ook verstopt gaat worden in de tuin heb ik nog wat achter de hand, maar gaat vast niet nodig zijn.

 

Nieuwe vloerbezetting, hopelijk mooi op tijd naar 12/12.

 

gallery_19177_15681_1264921.jpg

 

en buis erin, lamp naar beneden en deurtje bijna weer toe.

 

gallery_19177_15681_115236.jpg

 

Allemaal schitterende planten met toch 3 heel verschillende groeimanieren. Op naar de bloemetjes.

het begint nu al lekker te ruiken in het hokje.

 

Grtz.

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DJ, wat een freaky plant was dat zeg. ;)

Over de rest is maar weinig te zeggen, prachtig gewoon.

Gooi je ze nu allemaal in de bloei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aardig gek zeg die amg.

Die is echt vreemd blijven doen.

Aan de andere kant hebben de overige strijdsters nu wel wat extra ruimte die ze zullen gaan benutten.

Ben benieuwd hoe snel je de eerste tekenen van de bloei ziet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Krasi,

Yep freaky is wel een goede omschrijving.

En ja alles wat in het hokje staat gaat nu in de bloei. De AMG heeft er reeds 4 dagen 12/12 opzitten. Even afwachten hoe dat verschil aan het eind zal zijn. Alles wordt nu zo snel erg breed ik weet niet waar het eindigt. ;)

 

Maar van elk staat er nog 1 binnen handbereik, dus als ik later nog wat wil is er nog de mogelijkheid.

 

@ Schitzo,

Volgens mij gaan ze de ruimte best wel benutten. En het overzetten voor de extra nachturen was erg lastig plannen, dus ook daarom maar alles in de bloei.

Volgens mij gaan de eerste tekenen erg snel komen, veel voorbloei zichtbaar bij de strijdsters en volgen mij zie ik ook al voorzichtig wat in de kruin van de AMG. Time will tel.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1ste bloeidag een feit.

 

Hokje open,

 

gallery_19177_15681_1281272.jpg

 

en even een korte sfeerimpressie.

 

gallery_19177_15681_703080.jpg

 

gallery_19177_15681_78742.jpg

 

gallery_19177_15681_755484.jpg

 

en deurtje weer bijna dicht.

 

gallery_19177_15681_260619.jpg

 

De hoogtes nog een keer gemeten met de bladeren in de strakke stand.

 

W-1 27 CM

W-2 27 CM

U-1 28 CM

U-2 23,5 CM

U-B 23,5 CM

A-2 32 CM

 

Ik ben nog even bezig om het watergeef-regime zo te krijgen zodat alles op dezelfde tijd dorst heeft, vandaag W2, U1 en U2 water gegeven. puur op potgewicht. elk ca. 600 mL.

 

Beide Warzones hebben hier en daar wat plekje op de blaadjes, beetje roest/bruin, maar vooralsnog geen reden om wat aan te passen. Wellicht wel binnenkort bloeivoeding geven.

Volgens mij komt dit door wat onregelmatig water geven.

Nieuwe blaadjes komen wat langzaam op kleur maar uiteindelijk wel mooi donkergroen.

 

Volgens mij gaat het erg hard nu, op de laatste foto, en de laatste foto van gisteren zie ik zeker bij de rechterdame Warzone al een best verschil wishfull thinking. ;) de buis hangt op dezelfde hoogte dus oordeel zelf.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AH, die zijn lekker op gang aan het komen! Wij vragen , Jij draait! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker sfeertje in je kastje hoor :D .

Wát een verschil met gisteren zeg ;) .

 

@ Beaker,

Bedankt, ik ben benieuwd of ze uit zaad ook zo compact zullen blijven, al hangt dat natuurlijk ook van de verlichting af.

Ben ik ook wel benieuwd naar. Vooralsnog lijkt het er bij mij wel op :j .

Ik heb tegelijkertijd met de 3 Warzone Kush zaden ook nog 3 stuks Shaman (purple skunk) ontkiemd en ik zie nu, na 2 weken, al verschil:

de Warzones zijn veel compacter en dikker en zijn al bezig met zijtakjes aanmaken :j (mag ik een fotootje spammen :lol: ?)

Ze staan bij mij trouwens onder 4x18 watt TL 840.

 

Groeten Beaker :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet veel te zeggen alleen dat ;) warzones wat een spetters zeg.

Eigenlijk wel nieuwschierig hoe ze het gaan doen allemaal.

En watergiften pff ik worstel ook de hele tijd al om ze zo te krijgen dat ik weet hoeveel ze nodig hebben per gift.

Wel aardig verschil als ze op 12/12 staan, altijd even aankijken of ze even hard en snel gaan de meiden.

En zeker jammer dat freaky maar zo heeft de rest vast wel angst om in de kliko te belanden dus zullen zich wel gedragen.

Op naar de mooie toppen.

 

Groetjes YOLO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ GF, zonder te vragen draai ik ook wel eens. gaat zeker lekker.

 

@ Beaker,

;) spam maar raak hoor, lijkt me mooi om te zien wat ze uit zaad doen. Dat zien we nog niet zoveel hier.

En met de 840 zullen ze vast ook niet zo erg strekken, ik heb er ook nog steeds 4 stuks 840 bijzitten.

 

@ Yolo,

Thanks, :lol:

ik ben ook wel benieuwd wat ze allemaal gaan doen al heb ik een beetje voorkennis van de vorige ronde.

 

er zullen best veel verschillen komen, ik verwacht dat de uru's redelijk breed maar minder hoog worden dan de warzone's, maar ik ben een beetje bang dat de AMG hoog en breed gaat worden. Er zal nog wel hier en daar van plaats gewisseld worden de komende tijd.

 

De hoeveelheid water bepalen is niet zo een probleem, ik ben nu even aan het wegen per dag. nu geef ik ze water tot de pot 5,8 KG weegt en dan staan de tensio's op 60/70. Maar hoe groter de plant hoe lastiger het is om de plantmassa te bepalen. Alleen dus de behoefte per plant zien te bepalen om ze op dezelfde momenten te wateren.

 

En freaky ben ik alweer bijna vergeten, misschien geeft het de rest van de dames IDD wat angst. :lol:

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice dj!

De warzone zal idd snel de bloei laten zien. De libanees erin geeft deze eigenschap door.

hence de korte bloeitijden,,,,,heerlijk ;)

 

@ beaker:

spam maar :lol: ben benieuwd !

 

Hups

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké, komt ie dan hè :D .

 

Bij voorbaat alvast excuses voor de kwaliteit van de foto's ;) .

 

Overzichtje, ze zijn vandaag 15 dagen oud:

gallery_32885_13455_144686.jpg

 

De 3 Warzone Kushes:

gallery_32885_13455_331896.jpg

 

En nog een poging om een close-upje van internodes vast te leggen:

gallery_32885_13455_77341.jpg

gallery_32885_13455_426041.jpg

gallery_32885_13455_87014.jpg

 

Nu is het nog 2-3 weekjes wachten op het tonen van geslacht :lol: .

 

Groeten Beaker :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom maar op met de bloei!

 

Kan er weinig op aanmerken verder ;)

 

Beaker heb je geen topic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die gaat er misschien nog komen ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...