Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

mooie cijfers!

 

En ice-o-lation kan je met minimaal aantal kosten doen.

 

 

Pak dat je voor elke 10 gram droog knipafval 1 gram hasj hebt. In jouw geval met die Uru's zou ik gokken op 1.5 gram per 10g knipafval

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Sniper,

Ik ben tevreden, en graag gedaan leren doen we allemaal hier. :jump:

 

@ Tune,

Zeker een mooi resultaat, Life's sweet. :jump: maar ik kan je helaas niet vertellen wat het met me doet, niet voor mijn gebruik. Maar kan wellicht wel wat ervaringen (laten?) delen. De werking om in slaap te vallen is er zeker weer, zelfs ongecured al.

 

@ Baekeland,

Bedankt ook voor het filmpje. ziet er zeker niet al te lastig uit. Ga ik eens over nadenken. Ik kan vast wel de helft opofferen hiervoor.

 

Laat ik eerst maar eens wat resulaat mee boeken voor ik over een mooie opbrengst ga denken. :jump:

 

@ Opperhoofd.

Aan alles komt een eind. :P en wat er nu gaat komen? ik moet dan kiezen uit BV:

 

Caramel Kush Cany

Jack Herrer

Afghan (Spliff Seeds)

Double Koosh (Motarebel)

Herijana ( Mota en Sannie)

Lebanhaze

Angel Heart.

 

Deze staan bovenaan het lijstje, Luxeprobleempje ;) . Ach tegen die tijd zien we wel weer.

 

Dan nog wat plaatjes.

 

Alles bij elkaar, de kleine potjes zijn allemaal Urzghani.

 

gallery_19177_15681_2047097.jpg

 

Warzone Kush

 

gallery_19177_15681_3414540.jpg

 

gallery_19177_15681_926775.jpg

 

gallery_19177_15681_437124.jpg

 

En Uruzganhi,

 

gallery_19177_15681_2477342.jpg

 

gallery_19177_15681_73500.jpg

 

gallery_19177_15681_1225744.jpg

 

Voorlopig even elke dag de potten 2 keer per dag even open, en wachten tot alles lekker gecured is verder.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie eindproduct heb je daar, beide strains hebben een hoog rook-mij gehalte.

Ik ken je dilemma, ik heb dat ook telkens weer, handen vol keuze maar gewoonweg te weinig ruimte. :smoke

Wel moeilijk met zulke mooie keuzes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was weer een mooie ronde DJ :( .

Mooie vergelijking met de topjes qua gewicht; duidelijk dat de Uruzghani veel compacter is dan de Warzone Kush.

 

Ik wens je veel succes bij het maken van je keuze voor het volgende soortje ;) . Vind ik zelf ook altijd lastig :lol: .

 

Groeten Beaker :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Guy's

 

Tja keuzes keuzes elke dag maar weer. en nog zoveel meer soortjes liggen te wachten op een kans. :lol:

 

Hier nog een stukje Uruzganhi, nog even wat stoeien met de cam :smoke

 

post-19177-1375293707_thumb.jpg

 

 

Ook leuk voor in de tuin

 

post-19177-1375293880_thumb.jpg

post-19177-1375293894_thumb.jpg

post-19177-1375293902_thumb.jpg

post-19177-1375293915_thumb.jpg

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mooie cijfers!

 

En ice-o-lation kan je met minimaal aantal kosten doen.

 

 

Pak dat je voor elke 10 gram droog knipafval 1 gram hasj hebt. In jouw geval met die Uru's zou ik gokken op 1.5 gram per 10g knipafval

 

Grtz

 

 

zag er makkelijk uit dus ook maar een keer geprobeerd.

 

gallery_19177_15681_920272.jpg

 

na het leegscheppen, ik vond dat het machinaal ook wel kon dus na 1 of 2 minuten met de boormachine.

 

gallery_19177_15681_222815.jpg

 

gallery_19177_15681_2855152.jpg

 

gallery_19177_15681_795955.jpg

 

gallery_19177_15681_36006.jpg

 

gallery_19177_15681_1126951.jpg

 

gallery_19177_15681_337019.jpg

 

met als eindresultaat ;)

 

gallery_19177_15681_3767125.jpg

 

Die 10% klopt dus wel aardig, en valt wel mee op deze manier. Nou nog even een slachtoffer zoeken om te laten proberen.

 

zo nu is alles echt klaar van dit rondje.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er niet fout uit, als ik de rest van dame 1 heb geoogst ga ik het ook eens proberen, hopelijk haal ik een grammetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er gezellig uit daar!! Mooie pan groente soep!! ;) :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker hoor, Gumby hasj. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaat dé hasj van je leven worden.

Nu zal je begrijpen waarom ik de helft van de tijd begaaid rondzwerf :P dat is krachtig spul!

 

waarschuw je slachtoffer maar dat 'ie zijn of haar agenda mag vrijmaken voor 6 uurtjes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje laat maar heerlijk rondje weer dj ! :)

wat vind je zelf van de soortjes nu je ze ff in de pot hebt gehad ??

 

ennuuhhhh....

waar blijft je volgende ronde ? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook wel weer aan een DJ verslag toe. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo wat een drukte hier weer even.

 

De hasj is goed gelukt is mij verteld, enkele minuten na het roken in een pijpje kreeg de persoon slappe knieën :) En nee geen coma voor mij.

 

3.0 ach beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.

Beide soortjes doen het erg goed hier, maar de Uruzghani is wel de topper. Kom maar een keer een bakkie doen er ligt vast nog wel een verdwaald toppie om te proberen. :verrygood

 

 

Een volgend verslag laat nog even op zich wachten, alles op zijn tijd hier geen lopende bandkwekerij. En ben de laatste tijd wat druk met andere zaken dus niet veel tijd voor WF

Ik ben er ook nog niet uit wat te gaan zetten maar komt vast goed, misschien moeten jullie maar helpen kiezen straks.

 

Geduld is een schone zaak hoor ik wel eens.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat Baekie en de Schaarpschieter maar eens een roadtrip moeten gaan doen door NL :) her en der topjes gaan proeven :verrygood Woont DJ soms een beetje in Elmo zen buurt?

Share this post


Link to post
Share on other sites
zo wat een drukte hier weer even.

[...]

Ik ben er ook nog niet uit wat te gaan zetten maar komt vast goed, misschien moeten jullie maar helpen kiezen straks.

 

Geduld is een schone zaak hoor ik wel eens.

 

Grtz,

Dj.

 

Caramel Kush Cany

Jack Herrer

Afghan (Spliff Seeds)

Double Koosh (Motarebel)

Herijana ( Mota en Sannie)

Lebanhaze

Angel Heart

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk dat Baekie en de Schaarpschieter maar eens een roadtrip moeten gaan doen door NL biggrin.gif her en der topjes gaan proeven wink.gif Woont DJ soms een beetje in Elmo zen buurt?

 

De struykrover gekend als Baekelandt zit tot januari zonder vervoer. Als de scherpschutter een van deze dagen noordwaarts keert wilt de struikrover wel mee.

 

Een volgend verslag laat nog even op zich wachten, alles op zijn tijd hier geen lopende bandkwekerij. En ben de laatste tijd wat druk met andere zaken dus niet veel tijd voor WF

 

dat ken ik DJ. Ik ga ook binnen 2 weken als ik oogst even een pauze moeten nemen wegens drukte en andere geldige redenen :verrygood maar wij zijn kwekers, draai het hoe je wil. Als wij 6 weken niet kweken hebben wij 5 weken plannen gemaakt om te kweken :)

 

Groeten,

 

Marquis Baekelandt le premier, roi de la Belgikistan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al een slachtoffer gevonden DJ?

Het zou een me een waar genoegen zijn als ik voor jou een leuke review mag schrijven!

 

Fijne oogst nog verder!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsja Sniper wat is in de buurt. kilometertje of 100 uit elkaar schat ik. Als je onderweg overal stopt waar kwekers zitten gaat het nog een lange reis worden ;)

 

@ Opperhoofd,

die keuzes kloppen best aardig met mijn idee, alleen past het allemaal niet in mijn hokje, misschien van elk 2 :verrygood wel weer veel ontkiemen om dan van elk 2 mooie dames over te houden. Time wil tell. :)

 

@ Marquis de Beaky,

Eraan denken gebeurd niet dagelijks maar komt inderdaad wel dichtbij. :D Ik denk aan eind November weer eens stilletjes gaan kijken.

 

@ Enjoyz,

Ach je bent minimaal no. 51 in de rij. AL kunnen ze geen mooie revieuw schrijven, het hakt er in elk geval goed in zullen we maar zeggen.

En van de oogst in niet veel meer over, maar wat er nog is wordt nuttig besteed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baekie, laat de Sniper eens eerst naar de stad komen om dan elders samen een jay te gaan paffen, int stad vraagt diene Wart de Bever er 75€ voor om dat opt straat te mogen doen

 

Tja 100km :) maar welke richting uit, ten zuiden van Elmo is helemaal niet erg, naar het noorden wel. Het oosten is ook doenbaar, voor het westen heb je een boot nodig :verrygood .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...