Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabusinesss

Sativa autoflower

Recommended Posts

Heeft er wel eens iemand een sativa met een lowrider gekruisd?

 

lijkt me erg interessant om een sativa te hebben die autoflower is voor de guerilla!!

 

misschien iemand met ideeën of ervaringen op dit gebied?

 

Greetz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geloof dat ak47 voornamelijk sativa is, daar is al een autoflower versie van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnees ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een Cannalope Haze gekruist met een lowryder daar ben ik al een tijdje mee aant kloten

gr ptr

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb een Cannalope Haze gekruist met een lowryder daar ben ik al een tijdje mee aant kloten

gr ptr

 

Lukt het een beetje om de autoflowering genetica in de haze te krijgen/.??

Share this post


Link to post
Share on other sites

die haze klinkt interessant.. auto-haze :) wil het een beetje lukken met de autoflower?

 

met een sativa bedoel ik ook een plant die bijvoorbeeld 1m+ in een rap tempo word en met 3 maanden oogstklaar is vanaf het zaaien..

 

lijkt me erg interessant als er autoflower in bepaalde soortjes te krijgen is.

 

Greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

bijna alle autoflower zaadjes zijn echt vrij duur, en bijna altijd uitverkocht. Ik heb op wel een hoop combinaties gezien: dieselryder, russianwhitexryder, greatwhitexryder, en die ak47xryder, die wil ik zelf kopen maar dan ben ik meer als €80 kwijt voor zaad wat mogelijk onbetrouwbaar is. Succes met het kruizen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AK47 is volgens mij een sterke indica en dus hellemaal geen sativa.

 

@cannabuisiness, een sativa die in 3 maand klaar is vanaf het zaad? Voor zover ik weet bestaat zoiets niet :/

 

Iemand al eens zaden van die dutchbreed site geprobeert?? Staan vele soortjes op die je elders niet kan vinden, zijn deze enigsinds betrouwbaar??

 

Zekers interessante topic!

 

Peace~

Share this post


Link to post
Share on other sites

een maat van mij is bezig ook een zadenbank te openen met voornamelijk autoflow

soortjes die heeft er wel n paar hele vette soorte tussen zitten

voor leuke prijzen ga vanaaf eens kijken hoe ver hij met ze webshop is

Share this post


Link to post
Share on other sites

die short amnesia is wel een hele interessante.. Voornamelijk tussen het maïs :) dat lijkt me wel wat..

 

denk dat die joint doctor goed binnenloopt met z'n autoflower "uitvinding" :D

 

 

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

k'zou little red ryder hood of lowberry verkiezen, mss dat ik ze eens een mailtje zend en vraag of haast terug in stock zijn, zou ze komend outdoor jaar ook wel eens willen proberen, samen met lr1 beetje verglijken lijkt me leuk

 

we zien wel :)

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga aankomend buitenseizoen met een aantal autoflowering soortjes buiten wat zaden kweken. Denk dat ik in een grote bak een aantal Lowryder #2, Auto Ak47 en Dieselryders zet en deze dan allemaal met elkaar laat kruizen.. Kijken of daar wat leuks uit gaat komen! :)

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb via iemand van het forum hiero een

 

90% auto flower haze gekregen nog niet gekweekt ofso duss ik moet de resultaten nog zijn

 

ik weet wel door een interantionaal forum over cannabizzz dat het een goed soortje is daar zit namelijk de breeder..

 

opbrengsten zouden ook zeer mooi fijn zijn :) aangezien de plant in volle grond of grote pot een mooie groeispurt maakt en is binnen 12 weken klaar ... maar goed meer daarover later :D

 

ik heb de planten al zien groeien maar dat was indoor en het is een zeer intressant plantje

 

nog 1 x kruisen en het zou 100% igg 99% autoflowerred zijn :D

 

we gaan het zien ;)

 

 

@ihaze: zeer bedankt voor je linkie ik ken deze nog helemaal niet!!!! en zitten idd hele mooi soortne tussen

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

kweeni..ik heb Low#1 dame gekruist met een bigbud man en die zaden waren hun autoflower eigenschappen kwijt

gr medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik lees dat ook vaak ...

 

iemand een idee waarom dat is ....

 

overheersen/ domineren mannen vaker de vrouwen met hun gene ... en geeft dat daardoor in het begin al meer autoflowering nakommelingen ???

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als een autoflower eenmaal stabiel is kan je hem volgens mij net zo goed gebruiken als een lowryder 1!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites
overheersen/ domineren mannen vaker de vrouwen met hun gene ... en geeft dat daardoor in het begin al meer autoflowering nakommelingen ???

 

greetzzz masteryero

 

Daar lijkt het voor wat betreft de autoflower gene in de lowrider wel op ja. Sommige eigenschappen worden inderdaad maar door 1 kant overgegeven... dus het is best mogelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk al die autoflower :)

 

jammer dat er zo weinig van af komt:(

op die site dutchbreed staat dat ze maximaal 50gram geven.

zou zo mooi zijn als zon autoflower pas aanzet na bijvoorbeeld 4 weken.

ik zet aankomende zomer auto - ak 47

lowryder 2

lowryder 1

denk ik om te kijken of er echt duidelijk verschil in zit.

zou ook graag de auto afgaan er naast willen hebben.

of de dieselryder

 

zodat er een duidelijk overzichtje komt:) welk het 1e is

grote gewicht etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsjaa hompi ...per plantje geven ze weinig opbrengst ... maar met een goede zomer moet je is bekijken wat het per m2 kan doen !!!als je dan bijv 25 vrouwelijk lowryder2 zet kan dat een leuk aantal onsjes geven !!!

 

en vergeet niet MOOIE buiten toppen die lijken op leuke binnen toppen ...

 

alleen moet je met deze planten niet binnen het gedoogde blijven want dat schiet echt niet op !!!

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Masteryero

 

auto-haze.. hmm ook interessant,

 

met autoflowers kan je buiten ten minste een beetje knallen, met 2 en halve maand is de buit binnen, als je 10tallen metertjes volzet met autoflowers heb je al weer een leuke slag geslagen en daar draaid 't allemaal om :D

 

zou graag wat meer weten met de tijd over die auto-haze, lijkt me een leuk soortje :D

 

Greetz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...