Ga naar inhoud

Van Verdampen Naar Puurpijpen

wie weet dit ?

5 replies to this topic

#1 macerror

veepn mi lus en mi leem

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • 3421 Posts:

Gepost 18 maart 2017 - 23:11

hai ik ben wegens hoestbuien droge keel en irri slijmvliezen overgestapt van mn verdamper weer naar mn puurpijp .
zijn er meerdere mensen hier die daar ook ervarings mee hebben en zo ja wat zijn je bevindengen dan en zou je die met ons willen /kunnen of mogen delen .
ik ben daar zeer beniewd naar want tis voor mij ook de eerste keer dat ik dit doet .
hier mn ouwe journeypijp uit de motteballen met hazevet gehaald bezig glimmend poetsen .
Geposte afbeelding

en hier mn diy vapesteen
Geposte afbeelding
:vape:

#2 Hutseflutsel

Kind aan huis lid

• Members
  • Pip Pip
  • 195 Posts:

Gepost 19 maart 2017 - 00:56

Doet ons vrouw ook van verdampen naar puur pijpen, van beide moet ze niet hoesten. En die tissue's :verrygood

;) sorry Mac kon deze niet laten liggen met veel pret jouw gevatte opmerkingen gelezen her en der.

On topic, puur roken valt hier harder op de stort en geeft meer hoesten. Hier gaan we dan over op olie in capsules. Gewoon bij de drogist/dokter wat halen voor die rauwe keel.

Btw gaaf ding dat je gebouwd hebt.

#3 BudWiser710

Volwaardig lid

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 595 Posts:

Gepost 19 maart 2017 - 16:56

Ik heb even gevraagd of ik het door mag vertellen.
Het roken van een :vape: met ijs/water is nog zachter voor je longen.
DAB

#4 dilago

Bad Karma

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • 7576 Posts:

Gepost 19 maart 2017 - 17:32

Die verdampers is net alsof je je wiet op de kachel legt te drogen, troep is het! :D

Doe mij maar een bong! :icecream:

#5 konopi

All you need is ' erb and coffee

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1644 Posts:

Gepost 19 maart 2017 - 19:12

Wel een beetje vreemde titel Mac :likken: :likken: :likken: :likken:
Given that there are seven billion people living on this earth, there is a consistent quantity of imbecile or idiot, okay. Previously, these people could express themselves only with their friends or at the bar after two or three glasses of something, and they said every silliness, and people laughed. Now they have the possibility to show up on the internet. And so, on the internet, along with the messages of a lot of interesting and important people - even the Pope is writing on Twitter - we have a great quantity of idiots." - Umberto Eco

#6 Hutseflutsel

Kind aan huis lid

• Members
  • Pip Pip
  • 195 Posts:

Gepost 19 maart 2017 - 19:44

Hey, Mac beterschap :showoff: