Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Collie Weed

Collie('s) Weed Is What We Need.

Recommended Posts

Welkom,

 

Hier in dit topic laat ik zien wat ik aan het ver-edelen ben momenteel,zowel autoflower soorten als 'gewone' foto-sensitieve soorten.

 

De start begint met deze zaadjes:

gallery_22295_10617_1273096.jpg

De reguliere F-1 kruising van Crimson Fart(4 stuks),samen met Fem. Chemdawg van humboldt seeds(6 stuks)

Van de F-1 kruising hoop ik op 1 vrouw,die fem stuif mag ontvangen van een chemdawg manwijf.

Zo houd ik mijn Chemdawg de eerste keer een beetje puur,en tegelijkertijd een cross met 1 plant.

 

De eerste veggie fase is onder 150 watt T-neon,en de zaden worden afgerijpt onder 2x 150W t-neon.

Ik zal 4 Chemdawg normaal laten afbloeien in mijn hps tent,dan weet ik gelijk wat voor vlees ik in de kuip heb.

De kruising maak ik voor mijn grote vriend Crimson Fart,die ze teruggestuurd krijgt als ik er klaar mee ben. ;)

 

 

 

Ook heb ik een Dwerg-type autoflower in het DP90 LED tentje,zij vertoont de juiste eigenschappen(yes!) en is behandeld met zilver.

De stuif ontvangende vrouwen staan buiten en moeten hun paars gaan laten zien voor ze mogen paren.

Bij deze soort is paars een must,maar daarover later meer.

 

:wave:

Edited by Collie Weed
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik neem een stoel en ben zeer benieuwd naar de f1 van crimson.

 

Maar mijn interesse gaat toch naar de paarse dwerg, is het in de aard van de red family lijn van sweetseeds dat je gaat proberen?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ alkaline : nee beste Alki, dit is een diesel/afghani combo en komt NIET bij sweetseeds weg.

 

Ik heb wel Darkdevil auto van sweetseeds liggen,maar die gaat 1 van de de volgende ronde(s) worden en hou ik eerste keer puur.

 

 

Ik zal even de net gemaakte foto's uploaden en posten,dan weten jullie waar ik over spreek. ;)

Maak kennis met Loki's Whisper........

gallery_22295_10617_4228525.jpg

gallery_22295_10617_2487575.jpg

Een F-3 manwijf wat ik heb geselecteerd vanwege het gewilde paarse pheno.

Voor jullie niet echt zichtbaar maar zeker wel aanwezig.

 

Buiten heb ik al wat vrouwen staan maar die moeten zoals ik al zei eerst paars worden,voordat ze bestoven mogen worden.

Dan mogen ze bij het manwijffie in de LED micro.

gallery_22295_10617_1324357.jpg

 

Om de zaak te bespoedigen heb ik deze hierboven overgepoot in de eind pot,ze waren er klaar voor.

Dit was het resultaat :

gallery_22295_10617_2777080.jpg

 

Ik heb in de grote t-neon tent nog ADH-47(a.k.a. auto the flame/the torch) als fem. zadenkweek.

En die staan er niet zo mooi bij als normaal vanwege de combo vakantie en hittegolf :mellow:

gallery_22295_10617_2734745.jpg

Maar ik laat jullie alles zien,positief of negatief........

Grootdoenerij is makkelijk,maar niet gewenst. :likken:

Na deze zadenkweek moet ik eerst een testronde van verschillende auto's draaien maar daarna gaan er Dinafem Autocheese xxl OF sweetseeds Darkdevil in deze tent vermeerderd worden.

 

Verder moet ik Auto Amnesia nog een keer bijdraaien naar F-3,die F-2 was nog niet goed genoeg voor me.

En de auto pineapple express moet ik nog een keer bijdraaien,aangezien iedereen die wilt raken ze een beetje op.

 

@ Ozzoes: wacht maar tot je een sample rookt van Loki's Whisper maatje,dan weet je waarom :icecream: da's een belofte.

Edited by Collie Weed
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat mot je nu met een dwerg auto?!?!?!?

 

Leuk topic, ik volg!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loki's Whisper F-3 heeft alleen paars op het vrouwelijke allel,mannetjes blijven normaliter groen.

Alleen heb ik een paars vrouwtje vergiftigd tot man,om zo het gat te dichten.

Om het zo snel mogelijk rond te krijgen moet ik dus alleen paarse vrouwen uitselecteren,en de groene pheno niet bestuiven en growen om op te roken(wat een straf)

Na 3/4 generaties heb ik het al een eind op weg naar stabiel.

 

Dit dwergje word tot 35/40 cm max.

Maar hij flikkert gegarandeerd om aan het eind zo zwaar&compact worden ze,ondersteunen dus of aanbinden.

De vorm van de toppen zijn te beschrijven als 'meteorisch' van vorm,het plantje zelf lijkt dus als een soort paarse gummiknuppel op het laatst.

 

de geur is zeer buitengewoon bedwelmend en fluistert je al van verre toe dat je haar roken moet(vandaar de naam)

Loki speelt met je gedachten...

Het gedroogde wietje ruikt als verbrand rubber/jet fuel/diesel,het slaat je direkt om de oren en is geen zoet&liefje maar ruig en hard qua stank.

Na een goede cure is ie op zijn best en trekt toch algauw meer dan 20% THC naar de trichs toe.

Samen met het feit dat deze wiet uit elke broekzak wegstinkt waar het inzit,maakt het een ultieme dwerg.

 

Met een lichtcyclus van 20/4 heb je deze soort in 9 weken vanuit zaad klaar.

Ideaal om binnen veldjes mee aan te leggen,maar dat mag ik niet zeggen. :likken:

Straks krijgen mensen het idee dat dit beter werkt dan stekjes :likken:

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En door het kleine gestalte kan je een duplex kweekkastje maken mits genoeg koeling,...

Dus in theorie meer bruikbare m²

 

Soort van micro fluo maar op grotere schaal en op meerdere verdiepen in zelfde ruimte

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Alkaline: koeling is geen probleem met die LED balken die in dat kapje zitten,temp is mooi rond de 25,26 graden. ;)

Ik heb er een 125mm s-vent afzuigertje op zitten,en een pc fannetje voor luchtstroom in de micro tent.

 

 

 

Collie Weed!

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:specool :specool dit ga ik volgen :popcorn: .

 

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker bezig Collie!

 

:tu:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahh, loki is dus echt meer voor binnen, wand verdiepingen in me kas bouwen lijkt me geen succes:D

 

Maar mooie opzet, ik ben erg benieuwd! :dribble:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een 1 on 1 sessie zie ik anders wel graag eens zitten.

Share the knowledge :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ow yeah!

Bij het puur draaien van mijn buiten geteelde pineapple express,vond ik laatst zaadjes.

Dit kan maar 1 ding betekenen,toevalskruising!

Gelijk een gelabeled zakje met rijst en silica gel in mijn tip-bakje gestopt en alle mooie F-1 zaden die ik vind kinkel ik er gelijk in.

gallery_22295_10617_848434.jpg

Autoblueberry regulier is gekruist met pineapple express tijdens de preflower tot een nader te bekijken/testen F-1.

Het zou mooi zijn als ik de lengt v/d pineapple express kan meegeven aan een blueberry tasting pheno.

Ik vond de autoblueberry altijd al 1 van de lekkerdere auto's,maar o zo een klein dwerg typje.

Vandaar dit net verzonnen doel,lekker veel berry's yielden in 1 keer......dat zou perfect zijn.

 

Dus deze soort mag ook aansluiten in de rij,eerst drogen in de koelkast met rijst erbij voor 4 weken.

Het word nog druk qua schema hier zo......

maare......... Let's go! are you ready now?

https://youtu.be/K-brR4YcDVY

Edited by Collie Weed
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

voedingswaren in de koelkast altijd labelen en voorzien van datum :shifty:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Akaline: haha lol,Ik kan er natuurlijk altijd nog popcorn van maken he Alki? :likken:

Nee,even serieus nu.

gallery_22295_10617_1123697.jpg

Chemdawg zaadjes al alle 6 boven de grond.

Helaas blijven de zaadjes van Crimson Fart achter en heb ik nog 3 gezet voor de zekerheid.

 

 

Ik heb een beetje een heel erge lucky breakthrough gehad met de selectie van Loki's Whisper......

 

Ik liep vluchtig langs en vanuit mijn scherpe ooghoek zag ik een bevruchte top dacht ik of beschadigde haartjes?

 

NEE! geen van beide.........er zit een vrouwtje tussen met zowel roze haartjes als roze calixen en mooi gekarteld diesel-achtig blad.

gallery_22295_10617_162315.jpg

.....

 

 

Ik ben sprakeloos,die kans was wel klein geloof ik dus ik ben een lucky bastard geloof ik.

Ik wist niet eens dat er zo een pheno tussen kon zitten.

Ik heb haar snel naar binnen gebracht en in de grote T-neon tent geplaatst,kan ze haar koude voetjes een beetje warmen.

Ze moet eerst nog wat extra pistels aanmaken voordat ik haar bevrucht.

gallery_22295_10617_3041834.jpg

De overige pheno's gaan de T-neon tent in als de ADH47 klaar is,en mogen gewoon afbloeien voor de wiet

 

 

Het manwijf blijft stuif werpen als een hopeloos schepsel.

Maar ze zal nog even moeten wachten in de DP90.

Nog 1 weekje......

gallery_22295_10617_4569042.jpg

gallery_22295_10617_38151.jpg

Hier is paars wel te zien bij het manwijf op de bloeistelen....

 

 

Het blijf een monogame situatie, d.w.z. dat het 1 op 1 bevruchting blijft om zo alle andere pheno's uit te sluiten.

Dus ik heb uiteindelijk maar 1 zaadplantje met de volgende generatie in de maak.

Maar qua pheno dubbel op raak,rose haartjes en paarse diesel bud!

Die ga ik er dus volgende keer weer tussen uitzoeken

 

Verder houd ik de ADH47 nog een weekje aan het blumat infuus met F-1 booster van BAC.

En geef ik water met Guano-extract van Nomercy PK booster van BAC,en ripen voor de herfstkleuring met de gieter.

Ze beginnen nu wel goed te ruiken,hopelijk zit er genoeg zaad in.

 

Dan kunnen de overige Loki's Whispers de tent in,als er ge-oogst is.

 

 

Tot later & Jah bless !

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je brengt me op ideeën collie, wat gesmolte wietboter over zelfgepofte popcorn met wat zout en poedersuiker.

 

Hoe ver staan ze al ondertussen? Is al paarse pheno gespot bij de loki's vrouwen?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Alkaline : haha BHO-roombotercaramelpopcorn :popcorn:

 

Voor alle mensen die net inchecken,de update van deze week staat op de vorige pagina.

Eindelijk paars!

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Agreed about Collie's Weed!

 

Zijn deze ballen al geknapt? Ik heb nogal moeite om de mannen te herkennen bij mijn eigen regulier kweekje en hoop niet dat ze ploffen voordat ik het geslacht spot. Zie ik nou trips op de bladeren of lijkt dat maar zo?

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dilago: Nee gelukkig geen thrips,maar knoflookpoeder.

Het stoof een beetje met uitstrooien op de aarde,zo krijgt luis minder snel het idee dat het eten is.

Het manwijf blijft maar stuif ejaculeren als een dolle mina,check maar even op de vorige pagina van dit topic ;)

 

 

Ik heb zojuist de nieuwe zaden geteld,en ik tel 93 zaden. :whistle:

93x Autoblueberry x Pineapple Express. >F-1

Die sluiten aan op het schema over een maand,ze liggen nu lekker in de koelkast te drogen met rijst in het zakje.

 

 

De ADH 47 is ondanks mijn absentie twee weken geleden toch goed aan het doortrekken,en ruikt al lekker zoet.

Met name komt dat door de F-1 booster van BAC, fantastisch spul is dat toch.

Zorgt voor extra smaak en gewicht. :icecream:

Geen gelul,maar toppen....

gallery_22295_10617_1051755.jpg

Leuk plantje he?

Zien jullie ook hoever die trichs vanuit de top het grote blad opkruipen?

gallery_22295_10617_1631675.jpg

gallery_22295_10617_1218207.jpg

 

gallery_22295_10617_2120791.jpg

gallery_22295_10617_372373.jpg

gallery_22295_10617_1100117.jpg

 

 

En natuurlijk een totaaloverzicht in deze T-neon tent........

gallery_22295_10617_1453026.jpg

 

Ik vond ook nog een foto van gedroogde ADH47,hierbeneden op mijn keukenblad gepresenteerd.

gallery_22295_10617_21627.jpg

gallery_22295_10617_243557.jpg

En vergroot op 60x :icecream:

Edited by Collie Weed
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo W.F. luitjes,

 

Inmiddels is er in de grote T-neon tent een extra T-neon armatuur opgehangen,aangezien de temp. het toelaat.

Daaronder heb ik gelijk al 4 Loki's Whisper gezet,even acclimatiseren.

Er zijn meerdere paarse pheno's gespot,waarvan degene met de roze haren bijna zwart-paarse calyx-jes aan het maken is en daarom ook geselecteerd om de F-4 te maken.

 

Er gaan ook 3 autoducksfoot van MacError op de kiem deze week,voor onder de T-neon.

 

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit ga ik volgen :specool :popcorn:

it giet aon !

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...