Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

shiningsilverhaze

Shining's éérste Binnenkweek 400 watt Son-t lamp

Recommended Posts

@ kwikikweek bedankt , ik ga ze inderdaad wel 3 weken voorgroei geven en dan 12/12 zetten voorlopig doen ze het heel goed :)

@Johnny_Sack : ik vind dat het nog best wel snel gaat eerlijk gezegt ik geef de plantjes dan ook nog niet zoveel aandacht ik laat ze hun gangetje gaan in de tent en het enigste wat ik doe is water geven :)

@ sensi life : was ik ook van plan hoor , zeker 3 weken voorgroei :) en de lamp hangt op 50 cm van het blad af

@ rnl88 : kdoe men best :lol:

 

Update :

 

Sorry voor het weinig update maar er is eerlijk gezegt niet veel speciaal's te melden , ik heb de plantjes nog maar 2 keer rootfast meegegeven

voor een betere wortelgroei , kvind dat ze best goed groeien en de vanilla kush die is ook mooi aan het bijtrekken :lol:

ventilator draait dag en nacht op standje 3 afzuiger ook en plantjes bewegen heen en weer door het zachtje briesje :) de stengeltjes zijn ook al een beetje aan het aandikken

door de ventilator trainen :) wat ik ook soms probeer is als de lamp net uit is de plantjes een lichte doche te geven met water met een plantenspray

lukt niet altijd voor de rest krijgen ze alleen maar water :lol:

 

luchtvochtigheid :

 

momenteel zit de lv constant tussen de 35 a 45 %

 

Morgen maak ik een paar mooie foto's met de lamp uit

 

groetjes

 

Temperatuur

 

als de lamp aan is , is de temperatuur rond de 20-21 graden is dit te weinig ,,?

ik kan niet vertellen hoe veel graden het in de tent is met de lamp uit zal ik in het oog houden

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker bezig man, temperatuur mag iets hoger misschien,

zorg je nog voor extra warmte als de lampen uit zijn?

zo niet is dit misschien een idee,

want de temperatuur zal wel een graad of 5-6 dalen schat ik.

lekker soortjes heb je ook uitgezocht !

succes ! :lol:

 

Ciaoo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ merinhos : kdoe men best , inderdaad mag de temperatuur iets hoger , temperatuur is nu ook lager omdat de afzuiger op max staat

ik moet nog een dimmer halen voor de afzuiger minder hard te laten draaien

bedankt !

 

 

Update

 

Ik heb vandaag mijn plantjes bezien en ik zag op 3 zaailingen elks een klein plekje van meeldauw :lol: :lol: ik weet niet hoe dit in mijn tent komt

komt dit meschien door een lage temperatuur als de lamp uit is ? ik baal nu echt hard hoor :lol:

gelukkig ben ik nog aan het voorgroeien

 

temp met lamp aan 21,8 graden

Luchtvochtigheid : 40 %

 

Hulp is welkom :)

 

Groetjes shining

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temperatuur moet hoger, ook tijdens licht uit, ik zou maar wat te spuiten halen. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet je zeker dat het meeldauw is? is het niet gewoon water wat opgedroogd is?

een plant vitality plus van bac kan zoiezo geen kwaad, tekoop bij sannieshop :lol:

 

is het een optie om je afzuiger nog ff uit te laten dan?

zolang ze toch nog niet stinken en nog zo klein zijn...

t gaat je oko schelen in de stroomkosten, ligt er antuurlijkwe l aan wat het met de tempratuur in je tentje doet

 

zelf groei ik mn zaailingen voor onder tl, en zonder afzuiger tot ze een week of 3zijn dan knal ik ze pas onder een hps

dit scheelt toch alweer 3weken dat ik geen afzuiger aan heb staan plus geen dure lamp die stroom staat te trekken

 

t is maar een ideetje

 

grow on

and keep them bitches green!

 

greetz Skunkie

:lol:

 

(ps als het wel meeldauw is, kan een zonnebank kuurtje geen kwaad)

Bron: http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...l=meeldauw+uv-b

Share this post


Link to post
Share on other sites

maak er anders eens een pic van en je temps zijn idd wel aan de lage kant, wat zijn je temps met licht uit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh shining je hebt niet echt geshined bij de quiz.

Je hebt er 2 concurrenten bij

 

Groenlijke groeten

 

De quizmaster

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry mensen deze topic word afgesloten :rolleyes: heb alles afgebroken en growspullen zijn weg naar andere plaats

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moest wel :rolleyes: beter voorkomen dan genezen wel kut

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer:'(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is jammer...

Toch nier naar aanleiding van dat topic gepakt in belgie of wat was het?

Ik las daar al dat je liefst zo snel mogelijk je tentje wou afbreken en alles weg doen,

heb je de knoop toch snel door gehakt :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee ik heb men kweek niet afgebroken door het gepakt topic van mij , maar andere reden .. pff was begonnen met men kweek en metteen troubles met blauw wit had ze hier voordurend in de straat en ook andere reden dat ik het heb afgebroken geloof me goeie reden ..

maar kan jullie wel vertellen heb het voor men eigen goed gedaan kga geen dikke boete betalen voor 6 kleine plantjes dat is het voor mij niet waard want zit momenteel zelf al in een financieele crysis kweekspullen heb ik gelukkig gekregen van vrienden maar dan nog is het niet waard om de wouten zoiets mee te laten nemen

heb dus al mijn spullen uit het huis en via via via ergens kunnen opbergen :rolleyes:

 

blauw wit

 

stelletje weet ik veel '' hoe noem je zoiets '' zijn het ... zouden zich beter bezig houden met de grote criminelen ... het is en blijft toch een kutland hoor dat belgie ''

 

dat ze binnenkort maar niet afkomen met die helicoptertjes in de lucht of knal hem gewoon de lucht uit met een airsoft gun !!

 

Groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe bedoel je pacman ?

 

Groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Balen Shining.. Is er niet een plek bij een kameraad waar je veilig je gang kan gaan?Het is dat ik zover weg woon anders had ik wel ruimte over. Hopelijk blijft deze ellende je de volgende ronde bespaard. Het is trouwens wel een voordeel als je spul weg is, en ze komen een zoeking doen en ze vinden niets. Wellicht blijf je dan de volgende keer onder de radar. Nou, sterkte ermee en hopelijk snel weer een topic!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee spijtig genoeg niet nee =( er is me geleerd wanneer je weed gaat growen je dat best alleen kunt doen

en niet samen met iemand of er komen troubles van en die heb ik al genoeg momenteel

 

en al men kweekspullen zijn weg ergens opgeborgen vervandaan :rolleyes::(:lol::( voel een leegte

zonder een plantje maarja niks aan te doen he zal niet zo een vrolijke kerst worden zonder weedje :lol:

 

volgend jaar ga ik er outdoor terug tegenaan word mijn revenge geloof me nu ik moest kappen met men tent

heb een lading soortjes die gaan der zwaar in knallen, in de zomer you all will see some crazy shit

 

Groet !

Share this post


Link to post
Share on other sites
zouden zich beter bezig houden met de grote criminelen

 

Natuurkundig bestaat het fenomeen al langer: de weg van de minste weerstand.

Een politieke evenaring noemen we: fashisme/nazigedrag.

 

Veel succes voor de rest shining, ouwe JD'er :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey shining,

 

dan gaan we je over enkele maanden in de outdoorsectie terug zien?

 

Grtjs :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Blowke zoiszo :lol: !! en ga lelijk uit de hoek komen als alles volgens plan verloopt :lol:

de soortjes die ik heb zijn al meer dan goed haha zware selectie gemaakt is wel een paar weken over gegaan want heb elk soortje goed bestudeerd

maar ben er toch bijna uit welke het worden :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer voor je. Wordt het dan ook 2013 GUERILLA? :rolleyes:

(daar kun je nu al aan beginnen :lol: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het word zeker een 2013 GUERILLA! en ja haast en spoed is zelden goed nu hard oppassen alles is kaal en ze zien je metteen lopen valt ook op he nu 50 tot 100 gaten graven ?

hier in belgie is het eerlijk gezegt niet zo simpel om een goeie guerilla spot te vinden soms heb ik het daar echt moeilijk mee zeker na wat er is gebeurt met mijn outdoor guerilla dit jaar ...

waren super mooie plantjes maar helaas te veel regen gekregen en dan de grootste fout van allemaal mijn plantgaten niet genoeg opgevuld met grond want aarde zakt door vocht dusja

alles stond onder water dat gaat zeker volgende zomer niet gebeuren zal dan wel zorgen dat ik goeie aarde heb ter plekke op spot

 

die korrels voeding die jj20 in zijn outdoor topic gebruikt heeft ga ik ook halen bij de plaatselijke growshop ben nu eerst aan het zien welke soortjes ik echt daadwerkelijk wat ga oogsten

 

groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...