Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

shiningsilverhaze

Shining's éérste Binnenkweek 400 watt Son-t lamp

Recommended Posts

@kwikikweek : jepz filter hangt nu op de juiste plek zoals djbroertje me had verteld , en die kronkel heb ik er een beetje uitgekregen

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk,

Good luck

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag is shining jarig :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proficiat Shining! En veel succes met je 1e indoor kweekje, gaat wel goedkomen tog :P

 

Je lampenkap ziet er wel echt space uit :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

HAppy Bhirtday!!!

 

 

 

Hieper de piep!

 

LAng zal die leven !!!

 

Waar was je gister nou :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel succes met je eerste binnenkweek, ik hoop mee op een goede afloop & dikke buds !

 

Hoe lang ga je ze voorgroeien? Ben benieuwd !

 

:P

 

Hele gelukkige verjaardag !

Share this post


Link to post
Share on other sites

die tijdklok is een reguliere huis-tuin-en-keuken timer neem ik aan? als de sodemieter een schakelkastje met een relais kopen. Ik denk overigens aan het type en de staat van je armatuuur te zien dat daar al een hele tijd ook geen onderhoud aan gepleegd is, wat zou kunnen betekenen dat de condensator aan vervanging toe is. Doe je dat niet dan kan de blindstroom je totale stroom verdubbelen. Bovendien heb je te maken met een in-rush stroom die enkele tientallen amperes bedraagt, niet voor een simpele timer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo shining, allereerst gefeliciteerd met je verjaardag!

Neem dat advies van whazzup nou serieus man, en vraag maar hulp indien je er niet uitkomt. met relais keuze e.d., er staan hier wel wat topics over iedergeval! Succes! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd met je verjaardag.

En als verjaardags kado een goed advies van onze vriend whazzup.

Ik zal zeggen doe er je voordeel mee, anders vrees ik inderdaad ook dat je problemen gaat krijgen.

Prettige dag verder en niet te veel blowen op je verjaardag. :wacko:

 

en de mazzel maar weer,wsteb :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd SSH nog vele groene jaren!!!

Zie me gift maar als je cadeau voor je verjaardag. Hoe is die nou????? Long time man, maar ben je birthday niet vergeten. :wacko:

Leuk te zien dat je eindelijk indoor aan de gang kunt gaan. Het is al gezegd, maar nogmaals jammer dat je eerst in kleine potjes groeit gezien de FEM zaadkeuze die je hebt gemaakt...Wel heerlijke soortjes hoor, CHEESE MMMMMMM ^_^ Beter gewoon in de grootste potten die er tot je beschikking zijn. Je hebt nog wat grotere, maar het overpoten zal wat vertraging brengen.

Whazzup geeft het nu ook aan en ik heb het al vaker tegen je gezegd. Zorg dat je elektra op en top is, je moet er op kunnen vertrouwen. Ik wens je al het beste toe, zonder probs. Zal af en toe eens langskomen om te kijken hoe het je afloopt.

 

Greetz Kitefreak :P

 

PS: Nog 3 goede nummers van negativ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yoooooo,

 

 

First of all...gefeliciteerd man En met je ronde veel succes waarschijnlijk heb je het niet nodig

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Mitsz van der Kamp : haha bedankt kerel :lol:

@Miss Mary Jane : haha bedankt hoor , en ja hoor hahahaha vette lampenkap ofni :D azo een grote lamp nondejuuu

@bubble cheese : hahah ja was weer helemaal knetter en ik zat nogthans klaar voor die quiz mee te doen want ik zou zoiszo winnen :( haha geintje , en bedankt dude !

@ GanjaMedicine : bedankt ! , het is de bedoeling voor de plantjes 2 weken voorgroeit te geven in 25 L potten gevuld met special mix ik hoop mee op een goede ronde ,maarja het is men eerste he :D maar heb al aardig wat gelezen hoor ^^

@ whazzup : die schakelklok is een best wel een stevige , maar inderdaad nog niet de veiligste ik zal mijn best doen , voor de lumatek lamp en schakelkast aan te schaffen ,

moet wel zeggen zal nog niet voor momenteel zijn , want mijn geldbeugel heeft anorexia ;) , wou ook dat ik hier metteen wat pro matriaal kon showen

maar we hebben allemaal ni zoveel geld als jou he whazzup :D , bedankt voor de tip ik hou er rekening mee .

@ groenefingers : ja hoor neem de reactie van whazzup zeker serieus hoor , zal de lamp eens goed poetsen morgen en ook eens goed onderhoud aan doen , zal het momenteel

met dat gene dat ik heb moeten doen , ik heb hier al in topics soms lelijkere lampen gezien :) die tijdsklok word binnenkort een davin moet wel nog even sparen en bestellen

@wsteb : gheheh ja zeker een goede tip van whazzup zoiszo weet dat het anders moet met die electriciteits shit maar ga jij men anorexia geldbeugel komen aanvullen ? :o

maar kga men best doen voor zo snel mogelijk mooi matriaal aan te schaffen ( lumatek ) , bedankt voor de verjaardagswensen

@kitefreak : dankjewel man ik zal je een pm sturen straks :D

@Faraon08 : thanks kerel :)

 

EEERST ALLEMAAL HARTELIJK BEDANKT VOOR DE VERJAARDAGSWENSEN DAT DOET ME ZEKER DEUGT ! :P :wacko: ^_^

 

Update

 

Vandaag goed nieuws :) , de silver bubbel is al boven en heeft al blaadjes :D , en de vanilla kush die is ook lekker bezig aant ontkiemen de rest laat nog op zich wachten :lol:

 

Groetjes ik probeer straks nog foto's te update'n van de baby plantjes :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

hopelijk heb je een fijne dag gehad :P en nu wrs knetter :wacko:

 

en super dat er al 2 boven zijn, de rest zal dan wel volgen ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

kwikikweek : zeker en vast gisteren was een fijne dag ^_^

 

Update ( ontkiemingsdag 4 )

 

Goed nieuws , ik zie de meeste allemaal bovenkomen alleen de special kush laat op zich wachten de rest doet het prima :P

momenteel krijgen ze 2 x per dag water niet te veel gewoon een klein beetje

 

heb wel al foto van de silver bubbel die is het snelste van allemaal :wacko:

Silver Bubbel

gallery_34672_14982_1114973.jpg

gallery_34672_14982_581284.jpg

 

Volgende update volgt als ze allemaal volledig boven zijn

 

Groetjes Shining

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Shining,

Beetje laat maar van harte gefeliciteerd met je verjaardag kerel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en zijn ze nu al allemaal boven? :P

die 2 zien er al goed uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update (Ontkiemingsdag 5 )

 

Goed Nieuws ! :P gisteren de lamp 10 a 15 cm lager gehangen en dat heeft blijkbaar veel goed's gedaan voor de jonge zaailingen :wacko:

Ze zijn vandaag allemaal bovengekomen sommige staan wel nog niet met hun lobblaadjes open dus ik wacht nog even voor de lamp 18/6 te zetten ^_^

Ben ook aan het twijfelen of ik de kleine potjes nu niet zou overpotten naar de grote potten met special mix

zou dit geen probleem kunnen zorgen die special mix voor de jonge plantjes ???? ..

zo niet dan pot ik ze metteen over naar de 25 L potten :(

 

 

Special Kush

gallery_34672_14982_994179.jpg

Silver bubbel ( de grootste van allemaal )

gallery_34672_14982_1743982.jpg

Cheese

gallery_34672_14982_885007.jpg

White widow

gallery_34672_14982_1114628.jpg

White widow

gallery_34672_14982_699576.jpg

Vanilla Kush ( net water gekregen op de foto )

gallery_34672_14982_153236.jpg

 

Voor de moment ben ik zeer blij dat ze allemaal mooi zijn ontkiemt zonder problemen :lol:

 

Groetjes Shining

Share this post


Link to post
Share on other sites

He shining!

Ja volgens mij kun je ze nu al :beter: op 18/6 zetten, ze zijn nu boven , gelijk t normale ritme dag en nacht; denk dat het beter is, iedergeval niet verkeerd. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@groenefingers : ja wil ik wel gaan doen hoor zoiszo , maar kvraag me af of ik ze nu kan overpotten van die kleine potjes naar die grote pot in die special mix grond

is die niet te zwaar gevoed voor die jonge zaailingen ? ,, want als dat niet zo is en ik kan ze gewoon overpotten naar de 25 L potten zonder dat ze verbranden van de special mix

dan pot ik straks zo metteen over

 

en ja hoor niet verkeerd he na 5 dagen alles boven :P

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi man, ja dat weet ik eerlijk gezegd niet zo goed, ken die speciale canagronden niet, maar zou in elk geval zo spoedig mogelijk in de grote potten gaan, toch echt binnen twee weken; snijd de bodem los van je potjes voorzichtig zonder wortel te bezhadigen, veel kluit heb je nl niet in 2 weken, en dat is de narigheid als de aarde uitelkaar valt met overpotten.

AAnsluitend prepareer je grote potten en maak een malletje met een leeg klein potje in je grote pot, zet de kleine potjes in de gaten en knip de wanden door na het aanplanten , en voorzichtig omhoogtrekken, dan lichtjes aandrukken en aanwateren, denk dat de palntjes dat wel aankunnen met die specialmix, met 2 weken voorgroei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update (Ontkiemingsdag 5 )

 

Dag 1 ( 18/6 )

 

Goed Nieuws ! :tu

Ze zijn vandaag allemaal bovengekomen ;) , heb ze vandaag dan ook metteen overgepot naar de 25 Literpotten , had alleen een klein probleemje ,

ik had maar 5 viekante potten van 25 Liter , dusja heb ik er een ronde bijgezet die is 30L daar is de Cheese in overgepot :P

 

Hier een foto'tje ze hebben een klein beetje water gekregen als je goed kijkt :)

 

gallery_34672_14982_3048100.jpg

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shinning leuk dat je binnen ook bent begonnen. Dit is niet lullig bedoelt maar jammer dat je op zo'n gevaarlijke manier bezig bent, zou niet graag je buurman willen zijn. Als je huis afbrand dan had je gewild dat je een paar maanden had doorgespaard voor een relais schakelkast en een fatsoenlijke VSA.

 

Toch wens ik je succes en hopen voor je buren dat je schakelklokje niet doorbrand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ johnny_sack : gevaarlijk bezig ? .. die vsa van die lamp is in orde hoor ... dat mag je vragen aan brambooh die zit hier op wf daar heb ik de lamp van , hij zei me dat ik met die lamp geen vsa nodig heb want dat die er in zit gebouwd in de lamp zelf en ik heb ze proper gemaakt en er zit niets van vuil fzo in en ziet er goed uit

die schakkelklok ik weet het ik vind het momenteel zelf ook een beetje kut eerlijk gezegt wou dat ik er 1 van iemand kon lenen fzo voor even tot ik men ronde heb gedraaid maarja

zo een davin kost metteen al veel geld en probleem is dat ik dat niet heb .. als het 30 euro fzo kost kan ik het bestellen maar vrees dat ik daar niet mee zal toekomen

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste meelezers , kzal dan toch maar het advies opvolgen van iedereen ik ga dit halen

http://www.desjop.nl/index.php?action=arti...020&lang=NL

dat zal wel veiliger zijn nu ik moet het laten toesturen dus kan een weekje duren hopelijk doet de tijdsklok het voor een weekje zonder problemen :tu

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...