Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Wolfie

2e Kweek - 10x Sugar Punch fem. en 2x Madshack fem.

Recommended Posts

Eens, mooie planten, dito aankomende toppen.

Wat betreft een aardebak, niet mijn persoonlijke keuze, ik hou elke plant individueel te behandelen, niet elke plant heeft de zelfde behoeften, zelfs stekken, en in potten is dit makkelijker te bewerkstelligen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

WOw... ik moest ff 2x kijken voor ik door had dat die foto van je huidige ronde is. "Super mooi" inderdaad. Volgens mij doe ik iets verkeerd ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt wel een erg sterk punt met de individuele behandeling. Ik ga er nog eens goed over nadenken, maar zoals het er nu naar uit ziet heb je me overtuigd. thnx voor alle advies steeds gozer!

 

Yo Sativied! Niet verkeerd toch? ;) Ik moet zeggen dat ze ook erg goed bloeien. Er is 1 plant bij de helemaal niet hard gaat. Zitten een paar kleine topjes aan. Dat is de plant die ik het hardst te pakken heb gehad. dubbel geknakt en tegelijkertijd gediefd. onhandig, maar zoas altijd leerzaam.

De meid op die laatste foto is wel echt mijn oogappeltje. Laat de rest het maar neit horen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet en Karmeliet, goeie combi. :D ;)

 

Planten zien er goed uit, keep up the nice work ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
[Blowke

thnx :D

1.30m ;) wow! Stuur ff n keer een foto, ben super benieuwd. Die van mij worden dikke dwergen ;)

Ze zien er inderdaad wel gezond uit en ruiken me een partijtje lekker hey!

Als ze net zo lekker smaken blijf ik voorlopig bij de SP. Ik kan gewoon niet wachten!

ik ga proberen om de temp rond 20C te krijgen. Het is geen ramp, maar het voelt toch wat prettiger.

 

Zal eens een foto'tje maken ervan en posten,

ik heb er tussen staan met dikkere ronde toppen,

en er zijn er ook met lange spitsvormige toppen,

Jou toppen zien er wel dikker uit als die van mij denk ik,

heb je nog SP zaadjes want die zijn er niet meer bij sannie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gysmo en Hansworst

thank yous!

Karmeliet; inderaad erg goed :lol:

 

Blowke

Brenger van het slechte nieuws... Ik had nog niet gezien dat ze er niet meer waren en ik heb zelf geen zaadjes meer :D Fokkop man... hopen dat de voorraad aangevuld is voordat we klaar zijn met deze ronde :D Tjah, en anders maar iets zoeken dat er op lijkt. Maar die krengen ruiken zoo fakking lekker! Ik krijg soms echt de neiging om in mijn kast te gaan zitten.

Ik wacht je foto af gozer. Ondertussen hier een paar van mij weer :D

 

Nachttemperaturen zijn iets omhoog gegaan. Zit nu rond de min. 19.5C max. 30.5C LV licht aan 45-55% licht uit 70-75%

 

gallery_33426_14956_1650863.jpg

 

gallery_33426_14956_2000803.jpg

 

gallery_33426_14956_3965230.jpg

 

gallery_33426_14956_1304199.jpg

 

gallery_33426_14956_3512113.jpg

 

Rechtsachterin is de Mad Shack te zien. Die lijkt weer een paar cm te zijn gegroeid deze week... ;)

gallery_33426_14956_694373.jpg

 

Het gaat lakker. De meiden groeien wat in de breedte en lijken weinig zich goed te vermaken. Veldje is totaal niet egaal/gelijkmatig meer, maar de planten zijn mooi donker en gezond. Ik ben blij met ze en zij lijken ook van mij te houden. Ze doen ook steeds hun best om er mooi uit te zien als ik ze kom bezoeken. Dat waardeer ik.

Nu dan nog een paar weken en dan ga ik ze vermoorden ;)

Gr Wolfe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je LV is TE hoog Wolfie, zonde om die mooie planten aan rot te verliezen, je kan je nachttemperaturen naar 20/22C brengen met een cv/kachel/verwarming waardoor je ook je lv omlaag brengt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou helemaal gek worden als ik rot krijg! Ik klop het gelijk even af! Ik heb gelijk de verwarming omhoog gedraaid. In de kamer waar de kast staat is het nu zo'n 23C. Dat ga ik zo houden. Vanavond weer even kijken of het wat heeft geholpen en de komende dagen maar goed in de gaten houden.

 

moet er wel bij vertellen dat ik onder mijn dubbele bodem (dus op de laagste vloer) een bak heb gelegd om het overtollige water dat uit de potten loopt op te vangen en daar zat een redelijke laag water in. Wellicht dat dit de LV ook omhoog heeft gekrikt?. Ik heb de bak gisteren leeggegooid, dus we gaan het merken of het verschil maakt.

 

Voordat ik de bak leeggooide in de badkamer keek ik in het water en wat zag ik? een heel laagje dooie springstaarten op het water... In eerste instantie moest ik er erg hard om lachen. Fakking lijers ;)

Maar toen ik er wat langer naar keek besefte ik me dat ik dat ik mij ongewild en onbewust schuldig heb gemaakt aan genocide en dat hier voorlopig geen eind aan gaat komen. Wat het nog erger maakte, omdat het dan bewuste genocide is... :D

Maar na nog langer te kijken besefte ik mij dat ik stoned was en blij was met die lijkjes. Vrolijk kiepte ik de bak leeg en spoelde het om. Klaar voor de volgende lading springstaartfakkers ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Wolfie,

 

Zuig je toevallig verse lucht aan door een raam in dezelfde ruimte als kast? Ik moet zelf aanzuigen uit een andere kamer (waar ik raam open en CV aan heb) vooral met dit natte herfstweer anders is de LV te hoog en temp te laag. Ik heb nooit zo'n succes gehad met lv verhogen door bakken open water er in te zetten maar het zal toch wel een paar puntjes schelen nu je die leeg hebt. En misschien ook wel in nachttemp een paar tiende.

 

Zie ik dat goed en heeft die bij jou rechts voorin ook een lagere/compactere topbouw dan links? Ik denk dat dat verschil in strekken/groeispeurt (ook vergeleken met blowke en mijn linker/rechterkant) misschien ook komt door dat de lagere meer indica in zich hebben.

 

Maar ziet er allemaal nog zeer goed uit man, mooie pics weer, nog zo'n vier weekjes goed op de dames passen en dan kun je grondig die familie springstaart uitroeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Wolfie,

 

Ik had bij mijn laatste 3 rondjes steeds wat toprot bij een lv van rond de 50%,heel weinig,maar toch...

ook omdat ik continu controleer tegen het einde aan en dan zie je het op tijd,

gele blaadjes in de toppen moet je goed opletten.

Zo'n clipfannetje zie ik ook niet in je hokje,had ik 1st ook niet,nu blazen er 2 tussen de lamp en de toppen,

kan ook wel helpen.

 

Heb even je topic vervuild en er een foto'tje op gegooid :lol:

 

( 5 Weken en 2 Dagen 12/12)

gallery_28745_14179_350860.jpg

 

gallery_28745_14179_1296129.jpg

 

Lampen hangen helemaal bovenin,

heb er enkele met koordjes onder de lamp moeten wegtrekken ;)

Met nog een weekje of 4-5 te gaan ziet het er voor ons allen wel mooi uit,

sugarpunch is een mooi soortje...

Via mail van Sannie + gelezen op opengrow zou het een 3 maandjes duren voor ze terug op voorraad is.

(zal nu nog een 2-2.5 maandjes zijn)

 

GRTJS ;) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

eeey wolfie,

 

je planten hebben egt een mooie kleur man.

Het zal wel erg lekker ruikuh daaro.

 

alleen bij je update van 4 jan zeg je deze week 25 ml/10l en dan nog 1 week 20ml/10l

en daarna over op schoon water.

maar vraag/opmerking is dan alleen je geeft je nu nog ong 2 weken vanaf dit moment.

alleen je planten staan er zo mooi bij en hebben op de laatste update nog niet hele grote top ontwikkeling.

zou je je planten niet gewoon langer door voeden en wat later gaan spoelen.

ik denk dat je aardig wat grammen gaat missen als je je teveel aan het 9 weken schema gaat aan houden.

ik zou zelf naar je toppen en planten kijken wanneer je moet gaan spoelen.

ik doe zelf als mijn toppen de haartjes voor 40% bruin zijn nog 1 week doorvoeden en dan spoelen.

 

maar dat is mijn vissie miss dat andere kwekers je daar nog meer over kunnen vertellen.

 

gr,

070

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey ho! Tijd weer voor n updeet :lol:

Heb ondertussen jullie adviezen gelezen en ben n strijd aangegeaan met mijn LV.

Met resultaat oet ik zeggen. Tenminste, zo lijkt het.

 

Sativied

Ik zuig/blaas in een en dezelfde ruimte. Geen keus... Wat ik nu doe is als mijn lamp uit gaat de verwarming in die kamer aanzetten. Als het lichtje aan gaan zet ik de verwarming uit en laat een klein raampje open staan. Verder leken mijn potten te nat te zijn, dus heb ik de afgelopen dagen wat minder water gegeven. Het lijkt te werken. LV min/max = 35% en 60%. gaat de betere kant op dus.

Wat betreft die planten; mijn gehele rechterkant ziet er beter uit dan de linkerkant :)

Ik denk dat je aan mijn planten niet veel hebt kwa vergelijkingsmateriaal wat betreft indica of sativa invloeden. Daar heb ik ze te veel voor beschadigd denk ik... Vergeleken met jullie SP zijn die van mij van het type midget. Ze hebben het me inmiddels wel vergeven :)

 

Blowke

Ja ik klop elke dag af voor ik de kast in duik. Ik kan nog redelijk met de potten schuiven dus ik controleer als een gek op rare plekjes. Gelukkig nog niets gezien, of ik zie het simpelweg niet. Ik ben in ieder geval druk bezig met de boel (LV dus) gecontroleerd te krijgen. Het is al een stuk gedaald moet ik zeggen. We gaan gewoon door :specool

Ik heb inderdaad geen clipfan, maar een logge Honeywell. Volgende ronde haal ik er een paar van die clips bij. Deze werkt niet in een dergelijke ruimte. Vorige ronde ging het prima met mijn ene plantje :lol: maar dit lukt 'm niet echt. Hij is nooit op de foto te zien omdat ik hem omhoog hijs, uit het zicht:

 

gallery_33426_14956_1617598.jpg

 

Enne, vervuilen??? Je mag mijn topic ten alle tijden verprachten met dit soort plaatjes maat! Goed vergelijkingsmateriaal is altijd goed en leerzaam denk ik maar. Volgens mij probeer je me eigenlijk stiekem een beetje jaloers te maken. Lukt je aardig :lol:

Je bos ziet er gaaf uit gozer! En het ziet er inderdaad goed uit voor ons allen! Zodra ze er weer zijn moeten we maar bulken denk ik :wOOt

 

070wiet

Thnx dude! Ze zijn in zeker mooi gekleurd. Ben ook erg trots op mijn meidjes :( En de geur... Ik wil echt die kast bijna niet dicht doen. Het geinige is dat ik er ook een MadShack tussen heb die echt heel anders ruikt en de planten in zijn directe omgeving beinvloed. Positief, dat wel. Ruikt ook superlekker. Kleine CandyShop in mijn tent! De meiden bedanken je overigens voor het compliment. Sommigen gingen er zelfs van blozen! :)

Over dat voeden; Ik heb zelf bedacht dat ik er binnenkort mee moet kappen. Ik wil gewoon niet te lang door voeden en hierdoor de smaak van mijn wiet beinvloeden. Echter, ik leer graag van anderen en als jij zegt dat ik langer door kan gaan dan doe ik dat! Niet omdat ik enorm goedgelovig ben, maar omdat ik inderdaad erg star (en vooral vol ongeduld) richting 9weken aan het denken was! Inmiddels hebben ze gewoon de 2.5ml/L gekregen! Denk inderdaad dat het beste is om de plantwen in de gaten te houden en het schema hierop aan te passen. Dank voor het meedenken gozer!

 

Allen

Hier wat foto's weer. Ook weer vlak voor het aanspringen van de zon :D

 

gallery_33426_14956_3516757.jpg

 

Hier is net nog te lezen wat de LV was; 43% (de kast is dan al wel een minuutje open, maar het is geen 70+ meer)

gallery_33426_14956_1149510.jpg

 

gallery_33426_14956_3727596.jpg

 

gallery_33426_14956_3564354.jpg

 

gallery_33426_14956_3280842.jpg

 

Hier rechtsachterin de gekke MadShack die opeens besluit weer verder te groeien... :engel

gallery_33426_14956_3231937.jpg

 

En ik zeg weer bedankt voor de reacties en tot een volgende keer. Ik ga me bij mijn roedel voegen in het warme bedje!

trusten, WLF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke week zit je nu Wolfie?

Je planten zijn mooi donkergroen, geen verbrande bladpunten, gaat prima, 2 weken voor het einde stoppen met voeden kan goed bij deze planten.

Goed dat je aan je lv gewerkt hebt :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx kwiki. Ben redelijk content :engel

Krasi ik zit in week 7 nu. Dag 44 op 12/12.

Moet hierna nog zeker twee weken dus k geef deze week nog voeding. steeds minder wel en na volgende week kap ik er mee.

Kan het eigenlijk veel kwaad als je te lang door blijft voeden? Niet dt k straks BAC aan t roken ben...

Share this post


Link to post
Share on other sites

:engel

 

Mooie planten heb je man :)

Wat blijft die Sugar Punch tog een mooi plantje om te zien he!

Van zo'n Candyshop had je als kind alleen maar van kunnen dromen he:P

 

MJ :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan het eigenlijk veel kwaad als je te lang door blijft voeden? Niet dt k straks BAC aan t roken ben...
Ik heb begrepen dat je wat eerder moet spoelen met bio. Als je te laat begint zit er nog bio voeding in het medium wat de plant in de laatste week dan alsnog omzet in voeding. Someone correct me if I'm wrong please :) Volgens mij geven we ongeveer net zoveel BAC, maar ik heb wel wat lichte puntjes gehad. Gaat rap met die BAC dus.

 

Ik zie net - of was het al weer vergeten - dat we hetzelfde oppervlak hebben (120x90, ietsje kleiner, is buitenmaat zeg maar). Maar ik zag niet in je eerste post in dit verslag wat voor lamp je gebruikt. Heb je een 400 of 600watt?

 

Succes met de laatste weekjes! :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik zit in week 7 nu. Dag 44 op 12/12.

 

Kan het eigenlijk veel kwaad als je te lang door blijft voeden? Niet dt k straks BAC aan t roken ben...

 

Twee weken redt je wel met deze planten, lekker uitzingen op water, beter voor de smaak en de verdamping van je planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een mini updatje. Zonder foto's, die doe ik van de week weer.

LV zit nu op min 24% max 46%. Is dus als een malle gezakt gelukkig.

Planten zien er gelukkig uit. Ik heb her en der wat fluffy toppen, maar de grotere toppen zijn redelijk hard. Beter dan mijn vorige rondje met Kush.

Het einde van de 7e week bloei is in zicht en ik ben voorlopig nog blij optimistisch.

 

MMJ

Dank je wel, ben er erg blij mee en de SP is inderdaad een supermooie plant. Ben echt een beetje verliefd geworden op de meidjes.

Als kind moest ik het doen met zure matten en drop in de kast. Nog steeds wel erg lekker, maar ik ruil het niet om met de inhoud van deze kast :D

 

Sativied

Yo! Goed gezien man. Ik kweek met 600W Gavita Enhanced en heb ook een Gavita EVSA. Ik ga overmorgen voor het laatst voeden en daarna spoelen met kraanaqua.

Jij ook succes gozer! Nog heel even geduld :lol:

 

Krasi

Will do sir! and thanks again!

 

Wolftrusten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Wolfie, hoe gaat ie daar bij jou? Ben wel benieuwd hoe ze eruit zien na je laatste foto update. Blowke ook al een tijdje niet 'gezien'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Sativied!

Mijn pc wilde niet meer starten man. Gisteren dacht ik dat ie gemaakt was, maar hij is wederom uitgevallen :)

Ik had nog net tijd om iets te posten bij Krasi :D

Maar gelukkig doen we weer mee, voorlopig, totdat the bitch er weer voor kiest om in winterslaap te gaan. B)

 

Met de kweek gaat het eigenlijk wel goed. Ik heb onlangs alleen mijn nachttemperatuur verneukt. zakte tot 16C! Ik was vergeten de verwarming aan te zetten in de ochtend. Des avonds, als het licht aan gaat draai ik de verwarming uit, anders krijg je bizar warme temperaturen. Is dus een dagje mis gegaan, maar dat redden we wel. Ik heb bij een aantal planten al aardig wat bruine haartjes gezien. De een heeft er meer dan de ander. Behalve de Mad Shack, die is nog zo bleek al wat. Ik ben al een tijdje gestopt met voeding, alleen nog maar water voor de meiden.

 

Gezien het groffe geweld dat ik in het prille begin heb ingezet zal de opbrengst wat tegenvallen, maar dat is niet erg. Ik denk dat ik het wel uitzing tot de volgende ronde. Daarbij komt dat ik geen weegschaal heb en dus de opbrengst niet in grammen kan uitdrukken. Denk er wel aan om er een te kopen, maar het denkproces is nog niet voltooid :)

 

De meiden staan er wel mooi bij vind ik. Hieronder dan een aantal foto's. Ik heb wat blad weggeknipt zodat er onderin wat meer licht komt. Binnenkort maak ik wat goeie foto's van de bruine haren, voor nu moeten we het met deze foto's doen:

 

Dag 55 12/12

 

De Mad Shack, een kopje groter dan de rest :D

gallery_33426_14956_2952842.jpg

gallery_33426_14956_254720.jpg

 

 

gallery_33426_14956_3820621.jpg

 

gallery_33426_14956_757733.jpg

 

Hier Quasimodo in actie. krijgt een raar bultige top:

gallery_33426_14956_967546.jpg

gallery_33426_14956_2914991.jpg

 

 

gallery_33426_14956_2410488.jpg

 

 

Heel veel nieuwe foto's zijn er niet gemaakt, maar dit geeft volgns mij een aardig beeld van hoe het er bij staat. Kan fakking niet wachten tot ze geknipt mogen, maar ik wil ze niet heuen, ze doen hun best. Ze doen iedereen de groeten en binnenkort gaan ze voor een lange shoot!

Tot dan zeggen we welterusten!

groetjes Wolfie en them

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Wolfman, cpu probz, die ene nacht kou zullen ze je zeker vergeven, er wordt zelfs geacht dat kou in de late bloei zorgt voor extra thc productie.

Ik werk op exact de zelfde manier als jij icm de cv, en ik heb ook weleens vergeten hem aan te zetten, en nog erger, uit te zetten, met lampen aan toen 40C, gelukkig kwam ik daar wel steeds enigszins op tijd achter B)

Je planten zijn nog steeds mooi groei, dus je bent lekker op tijd gestopt met voeden, wanneer de herfst erin komt zal je zien dat dat de rijping ook ten goede komt.

Voorlopig nog niet zo ver, dus lekker laten gaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Wolfie, dat geeft wel weer een aardig vergelijkings beeld ja. B) Als ik dat zo vergelijk met mijn SP-tjes op dag 55 en nu, dan gaan die knuppels bij jou behoorlijk wat gewicht geven.

 

Ben nog steeds een beetje jaloers op die fris-groene steeltjes van jou dames.

 

Ik werk ook zo met de CV, heb slimme thermostaat gekocht en zo ingesteld dat ie de CV aanzet vlak voor de lamp uit gaat.

 

Succes verder ook met je PC!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Wolfie,

 

Thank's voor je pb,heb er gelijk wat gemaakt :D

 

Het gaat zo te zien nog steeds goed bij jou,

je dames hebben mooie toppen gekregen B)

Ik zou als ik jou was zeker een weegschaaltje halen,

ik vind dat het mooiste,spannendste moment van de hele kweek ;)

Ik las dat je gestopt bent met voeden,zelf ben ik er ook afgelopen zondag mee gestopt...

Nog eventjes geduld en we kunnen van al dat lekkers gaan genieten :)

En man wat een geurtje komt je tegen als je dat tentje openritst :)

Vanaf week 7 is er bij mij 1tje beginnen te verkleuren.

Hoelang denk jij ze nog te laten staan?

Ik geef die van mij nog zeker 10 dagen,zit nu op dag 53,

ben benieuwd hoe ver ze dan zijn.

Ik kan er mij totaal op verkijken,maar dit zou wel eens mijn beste ronde kunnen worden :D

 

En paar pic's zoals je gevraagd had,

 

gallery_28745_14179_1579622.jpg

gallery_28745_14179_1023071.jpg

gallery_28745_14179_265018.jpg

 

GRTJS en succes met de laatste weekjes/dagen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...