Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Wolfie

2e Kweek - 10x Sugar Punch fem. en 2x Madshack fem.

Recommended Posts

Waneer ga je 12/12 ? 3weken is behoorlijk wat voor de sp zelf doe ik 2weken 18/6 en worden het nog monsters :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi weer.

 

Kwikikweek

Mooi he!? :lol: Ik moet nog even een aantal weekjes wachten. Dan kan ik meepraten over hoe :lol: Sugar Punch is. Ik ben er erg benieuwd naar (gemaakt)! :lol:

 

Protput

Ze kunnen inderdaad wel wat hebben, maar het ziet er gelijk zo pijnlijk uit als ze er slap bij gaan hangen. Ik vind jou planten er aardig goed bij staan. Hopelijk kun je gauw weer verder onder HPS. Ik duim in ieder geval voor je gozer!!! Ik wil elke ronde voorlopig een ander soortje nemen. Tot ik er en vind waar ik bij wil blijven. Misschien doe ik de volgende keer wel de ShackZilla ;-) Hoor en lees er vele goede dingen over op t forum!

Ik heb vandaag een aantal planten getopt. Ik wil kijken hoe die zich gaan ontwikkelen ten opzichte van de niet getopten. Ik heb het topic over toppen gelezen en daar lees ik terug dat het na de 4e-6e internode gedaan wordt. de plantjes zitten daar nu ongeveer op en ze zijn pas 17-20 cm. Ik moet afwachten en zien of het een goede beslissing is geweest. Ik hoop in ieder geval op een vollere kast dan de vorige keer...

 

Krasi

Ik zeg hartelijk bedankt!!!

De meiden zullen het leuk vinden om te horen. :lol:

 

Shiva

thnx man! Gaat de goede kant op

 

Pacman83

Ik ben vandaag dus over gegaan. Hoe groot worden ze bij jou dan? Ik kan er desnoods altijd nog een net in hangen. Daarnaast kan de dubbele boden die ik er in heb zitten uit de kast gehaald worden en heb ik 25 cm extra. Ik denk dat ik hoogte genoeg heb. Hoe dan ook; Vanaf vandaag gaan ze bloeien! :rolleyes:

Yipiiii!

 

 

Zoals gezegd dus per vandaag op 12/12! ook heb ik mijn lamp geboost naar 660 en een aantal planten getopt. Ik hoor dat SP erg hard de lucht in kan schieten, dus het kan zo maar zijn dat ik alle planten ga toppen. kan dat nog nadat e in de bloei zijn gezet? Verder vroeg ik me af of het een goed idee is om een net te spannen als ik besluit alles te toppen en hoe hoog ik deze moet spannen.

Het gaat voor nu prima en tot de volgende keeR!

groetjes Wolfie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze groeien 3 tot 5 weken door verschilt per pheno maar algemeen 4 weken waarvan de 4e week een groeispurt is , ik zou ze over 2 weken toppen de hoofd top :rolleyes: geloof maar het word groot lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal.

 

ik heb alle planten getopt nu. bij een aantal zaten onderin de plant een paar drie vingerige bladeren. Die heb ik weggeknipt. Waarom ik dat heb gedaan weet ik echt niet, maar het is nu gedaan. Ik ga niets meer knippen of toppen de komende dagen. Laat ze lekker bijkomen en herstellen van de mishandeling die ze hebben moeten ondergaan.

Ik ben deze ronde begonnen met het opmeten van mijn plantjes. kijken hoe ze groeien. op 30-11 was de eerste meting. vandaag, 04-12, heb ik ze weer opgemeten en het resultaat is prima volgens mij. Nu weet ik niet wat normaal is, maar ze zijn in 5 dagen tijd 4 tot 7cm gegroeid. lachen toch :rofl

 

Ik zet er eerdaags weer wat foto's op (kan mijn kaartlezer nu even niet vinden) want de plantjes laten het geslacht al zien zag ik. Ik heb zeker 7 vrouwen gesignaleerd. eentje weet ik niet zeker wat ie aan het doen is. Ik zi wel wat, maar kan er geen zekerheidje van maken. De enige MadShack die ik over heb wil ook maar niet laten zien wat het wordt. Voorlopig mag dat nog. We gaan nog niemand verstoten. Het zou supergaaf zijn als het allen vrouwen zijn. supergaaf :lol:

 

Nou tot de volgende keer!

Wolfie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo maar weer.

De kleintjes hebben zojuist wat te drinken gehad. Ze gaan de tweede week bloei in. Ze hebben eergisteren Bacto meegekregen en ik heb ze vandaag voor het eerst BAC Bloom meegegeven. Ze groeien aardig door, al is er eentje die een beetje blijft steken. de kleinste is +/-20cm en de grootste +/-30cm dus dat is wel wat jammer. hopelijk wordt het verschil niet heel veel groter. Je ziet het niet echt als ze bij elkar staan, maar als je ze apart neemt zie jehet gelijk:

 

gallery_33426_14956_401608.jpg

 

de kleinste

gallery_33426_14956_2806890.jpg

 

De grootste

gallery_33426_14956_2390092.jpg

 

Ik heb goede hoop voor het aantal vrouwtjes. Zoals eerder gezegd meen ik weten dat er een aantal vrouwen tussen zit:

 

gallery_33426_14956_2842009.jpg

gallery_33426_14956_461568.jpg

gallery_33426_14956_1914881.jpg

gallery_33426_14956_2297234.jpg

gallery_33426_14956_1285052.jpg

 

Iemand zei tegen mij dat deze foto een beetje op een eng insect lijkt. "Als je snel kijkt" zei ze er bij...

Ik weet persoonlijk niet hoe je snel kunt kijken. Ik heb het idee dat ik vrijwel altijd op dezelfde snelheid kijk. Ik zou niet weten op welk mogelijke manier ik met meer snelheid zou kunnen kijken, maar goed, wie ben ik.

Volgens haar kan het dus en zo zou dit een eng insect moeten lijken. Probeer snel te kijken, anders zie je het waarschijnlijk niet...

 

 

gallery_33426_14956_228997.jpg

 

Van boven en onder HPS lijkt er geen verschil in hoogte te zijn terwijl dit er wel is.

 

 

gallery_33426_14956_2861225.jpg

 

 

Ziet er best goed uit toch? Vind ik wel. Het ziet er best goed uit en ik kan er heel lang naar kijken. heel lang en met een constante snelheid. Hoef ik helemaal niet snel voor te kijken. Nergens voor nodig.

Welterusten. Wolfie

Share this post


Link to post
Share on other sites

BDSM knoop is wat ik er in zie :rofl

 

gaat lekker hoor . denk dat je dames zo'n 120 150cm worden maar je kan altijd nog ff knakken en buigen mocht het te groot worden

succes en groeten pac :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die Sugar Punch groeit nog wel even door, heb haar zelf nu 26 dagen op 12/12 en ze groeit nog steeds :lol:

 

Mooi gevuld hokje heb je daar, met heerlijke soortjes.

 

Ze staan er mooi bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whaha! BDSM knoop!? Goedemorgen! :lol:

 

150 wordt krap... De totale hoogte van de kast is 2.00m. met de dubbele bodem er uit kom ik op 2.20m. Daar vanaf getrokken de ruimte die de filter ed in beslag nemen.

Ik hoop eerder op planten van 1.20m. Zou ik ze tussendoor een tweede keer kunnen toppen of is dat onzinnig?

Ik lees vaak dat mensen knakken en buigen, maar ik durf dat denk ik niet hoor. Als ik er eentje vermoord moet ik echt een beetje huilen wel denk ik... Missschien vind ik de moed als ze toch te groot worden...

 

Blowsterke, ook alsnog goedemorgen. En bedankt voor de aardige woorden B) Ik heb ergens gelezen dat ze 3 tot 5 weken doorgroeien op 12/12.. Kan even snel niet bedenken wie dit heeft gezegd :rofl

Hoop dat hek hokje nog voller wordt. Voorlopig zullen die van mij dus nog wel even doorgroeien, dus dat moet lukken :)

Ik hoop dat die Madshack nog vrouw wordt. vandaag ook nog niets te zien :rofl

We hopen dus weer op morgen.

 

Ze zijn inmiddels wel weer gegroeid. Ik ga ze even op de foto zetten. misschien dat ik die er gelijk op zet. Dus misschien tot zo en anders tot een volgende keer.

wolfe

Share this post


Link to post
Share on other sites

goede morgen :rofl

 

ik zou maar 1x toppen en knakken en buigen is erg simpel, je pak de steel waar je hem gebogen wilt hebben en knipt zachtjes in de steel en draait een beetje , het zal steeds gemakkelijker gaan en dan leg je hem om .... je kan ook de steel beet pakken ( duim wijsvinger) en knijpt zachtjes erin tot je iets voelt knappen en dan leg je hem ook met gemak om

 

de planten groeien mooi door hoor maak je daar maar niet druk om :lol: succes en groeten pac :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede nacht :lol:

 

Er zit wel al redelijk wat verschil in hoogte bij de planten. Knakken is opeens niet zo'n heel slecht idee :rofl

 

gallery_33426_14956_1233499.jpg

gallery_33426_14956_3667277.jpg

 

 

Ik ben wel van het proberen en ben vaak wel bereid om dingen te leren, dus dan gaan we deze ronde knakken en buigen.

Wanneer kan ik daar mee beginnen? Het zit nu in mijn hoofd, dus eigenlijk wil ik het nu al gaan doen... :rofl

 

Grote bladen al joh

gallery_33426_14956_239989.jpg

 

Op de foto zie je het echt niet goed, maar in het echte leven zien de bladeren van deze twee er echt anders uit. Komt dit doordat het een hybride soort is? dat de planten verschillende (sativa/indica) dominerende eigenschappen hebben ofzo. Dat denk ik namelijk. Sommige planten hebben echt duidelijk smallere bladeren.

gallery_33426_14956_2612684.jpg

 

Slaap lekker!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Wolfie,

 

Die zien er mooi uit :lol:

Ik zou ze wel niet steeds uit hun hokkie halen om foto's te maken,

vinden ze niet zo fijn...

Ben benieuwd hoe ze het bij jou gaan doen,

je ligt enkele dagen voor op mij,ik ben op 11/11 begonnen met ontkiemen en ze zijn de 1ste op 12u gegaan,

in het totaal hebben ze bij mij 16 dagen 18/6 gestaan en op 3 dagen was alles ontkiemd en boven.

 

Succes verder he kerel

 

grtjs blowke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg mooi idd, wat een bladeren, je zou die grotere ook eerst kunnen toppen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha daar zijn we weer!

 

Krasi! Het toppen is al gedaan. Ik zal eerlijk zeggen dat ik denk dat het bij een aantal planten niet helemaal volgens het boekje is gegaan. Halve bladeren die nog aan een scheut groeiden enzo. Beetje lomp dus van mij. Vandaar dat het hoogte verschil dat steeds toenam denk ik . Trok ik niet zo goed, dat verschil. Dus ik ben toch maar gaan knakken, buigen, pletten, duwen etc... Of het goed is gegaan weet ik niet. Volgens mij wel, want er lijkt niets dood te zijn/gaan. Plus dat daarnaast het een gelijkmatig veldje is geworden.

Ik heb de onderste stelen weggeknipt. Daar kwam bijna geen licht, dus die groeiden maar matig door. Ik weet niet of dit goed is? Het is nu al gedaan,maar als het slecht voor de planten is zou ik dat graag weten. Verder wil ik vanaf komende week beginnen te dieven. De onderste, kleinste nieuwe scheuten weghalen.

 

Blowke. thnx! Ik laat ze voortaan gewoon in hun huisje. Foto's met HPS zijn alleen echt veel minder mooi. Plus dat Krasi er altijd zo streng over is :tu

Ik zit nu op 11 dagen bloei. We schelen inderdaad maar een paar dagen ;)

 

Ik heb vandaag weer BAC Bloom meegegeven, ga ik om de dag doen. Ze hebben zo'n 500ml gekregen met ook Bacto. Knakken was er geinig om te odn. Ik hoop dat het goed blijft gaan.

Hier nog even wat snelle foto's:

 

gallery_33426_14956_1085986.jpg

gallery_33426_14956_102176.jpg

gallery_33426_14956_3170421.jpg

gallery_33426_14956_588609.jpg

 

Vandaag nadat de lampen aan gingen ben ik wezen kijken en deze groeit alweer omhoog. Gaaaaaafff!!! vind ik.

gallery_33426_14956_2329468.jpg

 

Met de tempertuur lijkt ook niets mis ;)

gallery_33426_14956_1001204.jpg

 

Dit was het voor nu even!

groeten Wolfie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flink bezig geweest Wolfie, je bent al aan het knakken, ik zou dus even wachten met dieven, of dieven en even wachten met knakken, anders krijg je teveel stilstand.

Wanneer je knakt, knak je een tak 1x, dan laat je die tak herstellen om hem vervolgens weer te knakken, dus niet in 1x een tak 4 keer knakken.

Ze herstellen goed, je was wel snel met de onderste takken, door het knakken waren die juist mooi mee omhoog gekomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik weet het man! Te flink (en lomp) bezig geweest...

 

Maar goed dat heb ik vaker met nieuwe dingen, dan ben ik te nieuwsgierig/enthousiast en wil ik weten hoe het moet/werkt en ga ik hals over kop beginnen en voor je het weet loopt het weer uit de klauwen ;)

Probleempje met het onderdrukken van impulsen en/of doorbreken van patronen wordt gezegd.

:P Volgens mij ben ik simpelweg nieuwsgierig...

 

Maar nu weet ik in ieder geval wel hoe het moet en dat kan ik inzetten bij de volgende keer. Heb wel enorme schik gehad en weer wat bijgeleerd. Thnx voor je advies en het meekijken Krasi! Steek ik (en ik lees het ook bij anderen) veel van op :tu

 

en dan die onderste takken... Ik vond dat ik het moest doen en dan kan ik het niet loslaten tot ik het gedaan heb. Soort van vastgeroest patroon lijkt het, waarbij ik impulsief handel en dit niet kan remmen tot ik er klaar mee ben... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach ja joh, je kan ze er niet meer terug aan plakken ;)

En je hebt het knakken iig in de vingers :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi weer!

 

Krasi!

Knakken is inderdaad in de vingers. Vandaag weer even wat omgebogen. Deze keer netjes volgens de regels: 1 knak per tak! ;)

 

Shiva!

het staat er nu weer wat beter voor, ik was als een hork gaan knakken. Ietwat te enthousiast, maar gelukkig is alles goed gekomen.

Wel supergeinig om te zien hoe de stengels dan toch omhoog komen. leuk aangezicht!

 

Blowke!

Tot uw dienst! Ik heb gelijk wat nieuwe foto's geschoten. Ze zijn niet heel best, maar het is ook nog te vroeg om goed te kunnen functioneren vind ik. Het zegt al heel wat dat ik op mijn vrije dag op dit tijdstip bereid ben om op te staan en foto's te maken. Gave hobby hoor :P

 

 

 

We zitten momenteel precies op twee weken bloei. Vandaag is officieel de eerste dag van week drie in gegaan. We zijn allemaal nog steeds enthousiast :lol:

Hier en daar zijn al bloei verschijnselen zichtbaar. Of ik denk in ieder geval dat het bloei is. Lijkt er verdacht veel op namelijk:

 

Kijk hoe verdacht!

gallery_33426_14956_432016.jpg

 

en nog een boefje!

gallery_33426_14956_1628944.jpg

 

Sommige planten groeien veel sneller dan anderen, dus na het knakken v/d week is er weer wat verschil:

gallery_33426_14956_1906952.jpg

 

Aangezien ik weer iets nieuws heb geleerd, is het verschil van korte duur. alles is weer gelijk nu :tu

gallery_33426_14956_553282.jpg

 

Ik kom her en der ook nog steeds megabladeren tegen. Dit is er een van

gallery_33426_14956_1751683.jpg

 

 

De kleintjes zijn dorstig wel. Ze krijgen bijna/ongeveer een liter per dag.

Ik blijf ze om de dag BAC Bloom meegeven. Hadden ze eigenlijk gisteravond moeten krijgen, maar dat was ik helemaal vergeten. Dat wordt dus vanavond smullen voor ze. ;)

Voor de rest eigenlijk geen gekke dingen. Weinig tegenslagen tot nog toe. Wat heel mooi is natuurlijk. Lekker houden zo denk ik maar.

Tot gauw dan maar weer!

wolfie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Wolfie,

 

Dan hebben we maar 3 dagen verschil,ik heb maandag dag 1 van week 3 ;)

Zelfde verhaal bij mij,ze drinken goed en hier en daar zie ik ook wat van die witte haartjes verschijnen,

van de 15 zijn er bij mij 2 die de hoogte in willen schieten,ik knak ze ook :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Wolfie en Blowke,

 

Ik zit ongeveer op hetzelfde punt als jullie, heb afgelopen maandag dag 1 van week 3 gehad. Ik vind die planten van jou Wolfie er iets mooier bij staan dan die van mij. Ietsje dan he :tu

Ik heb 5 in ieder 25L pot en geef zo'n 600-700ml per dag. Ik heb wat meer topvorming/witte haartjes maar das logisch want loop een paar dagen voor. Ik heb 1 van de 5 al vroeg een paar keer geknakt, die stond ook altijd met haar bladeren te juigen terwijl de rest meer verticaal is. Ik geef vanavond voor het eerst BAC bloei.

 

Succes beide!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedenachtochtend!

 

even een snelle update:

De bloei zit er aardig in en het gaat de goede kant op. Ze drinken nog steeds aardig door. Door het knakken is mijn veldje wat gelijkmatiger geworden. Dat is prettiger voor het oog ;)

 

gallery_33426_14956_244494.jpg

gallery_33426_14956_2399585.jpg

gallery_33426_14956_672906.jpg

 

 

Overal zie ik nu bloempjes ontwikkelen. Maakt de boel gelijk wat vrolijker om te zien. Alsof ze naar me lachen elke keer als de deur open gaat!

gallery_33426_14956_392409.jpg

gallery_33426_14956_2036846.jpg

gallery_33426_14956_2039842.jpg

gallery_33426_14956_2498216.jpg

 

Temperatuur is ook niet slecht. ongeveer 27-30 met licht aan en18-20 licht uit. Maximum is op 31.6 gemeten. Zal geen uren lang zijn geweest dus geen reden tot paniek. minimum is 17.6.

kan nog wel iets beter, maar over het algemeen zit ik tussen 20-30 C.

LV is +/-40 met licht en 60-70 zonder licht. Ziet er goed uit tot dusver.

Binnenkort weer meer!

groetjes Wolfie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Wolfie,

 

Ziet er ;) uit...

Hoeveel drinken ze bij jou zo ongeveer en hoe groot zijn ze nu?

IK ben vandaag op dag 1 van week 3,

ook bij mij word er alles wat uitschiet geknakt en zit nu op een gemiddelde hoogte van 60cm (na 2weken 12/12)

Wat ik al meerdere keren gelezen heb is dat de SP pas in week 3 een groeispurt krijgt.

Heb jij ze al gediefd?

Dat wou ik deze week gaan doen :)

 

GRTJS en succes verder...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Door het knakken is mijn veldje wat gelijkmatiger geworden. Dat is prettiger voor het oog :)

 

Voor de topvorming is dat ook prettiger straks, omdat alle takken ook op gelijke hoogte zitten, overal leuke toppen.

 

Ze staan er pico bello bij, lekker bezig ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...