Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Amnesia Haze vs s5, het gevecht der titanen.

Recommended Posts

Jeice, thanks man, meer als de vorige ronde zeker, dat was een geplaagde ronde, met een gelijke start was het allemaal nog mooier geweest, weer een progressiepunt :rofl

 

Watzeggie, ik zal kijken goed, iig een hangfoto, bij elk afscheid komt weer een nieuw begin, dat is de troost :rofl

 

Elmo, dank je, ik was net even bij ze, ze stinken echt maximaal, ik kan de tent niet te lang meer open houden, ElAndy zei ooit eens dat dat het perfecte moment van oogsten is, ik ben benieuwd :)

 

Erazer, hey, bedankt kerel, weer van begin tot eind, volgende ronde weer dezelfde producten, dezelfde strains, een iets andere opzet, ik heb er nu al zin in, deze even correct afsluiten eerst :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Graag een hangfoto dan, Krasi.

Wel even groot blad eraf halen zodat we ze helemaal naakt zien, die 8 Krasi dames van jou.

Wat zei je op je werk, ik heb minimaal een week knipverlof nodig?

 

Succes!

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

De scharen worden nu geslepen neem ik aan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was een mooi verloop met die al die mooie speeltjes van je Krasi, je dames hebben het duidelijk naar hun zin gehad, nu nog even doorwerken ! Veel plezier met knippen & ben ook benieuwd naar wat mooie fotos !

 

Well done & thanx for sharing !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Watzeggie, komt goed, de kleren gaan uit (groot blad), lingerie blijft aan (kleine blaadjes) :jump:

 

Running Water, zo zie je maar, die olïen zijn multi inzetbaar :wOOt

 

Elmo, klopt, morgenavond is het zo ver :o

 

Ganja Medicine, thanks, meer foto`s volgen :wOOt

 

Topic: :D

 

Een kleine tegenslag vanacht, ik zou gaan wateren en het viel me op dat de Amnesia dame links zo weinig toppen had, en het was de koploopster ook qua drinken, dus ik ben wat dichter bij haar gaan staan en van bovenaf zag ik dat veel van haar takken met de toppen waren omgevallen en opelkaar lagen tegen de muur.

 

Dus ik begon de takken terug naar boven te halen en zag toen iets waar ik totaal niet voor vreesde deze ronde, rot en schimmel.

Twee takken waren geïnfecteerd, een ervan grotendeels, een ervan alleen de ondekant van de top, de bovenkant van die top was nagenoeg gered, en.......droog, als in droge wiet :P

De rest van de twee takken waren echt rot en beschimmeld, witte pluis, bruin rot en half gesmolten toppen/plantdelen, ik denk zo`n 15 gram droog verloren.

 

Ik werd vrij para omdat ik eerst schrok,...alles moet morgen om dacht ik, toen ging ik het relativeren en besefte ik dat ik het al had moeten zien.

Dit is dus m`n eigen schuld, nalatigheid, 't missen van scherpte.

 

Het begon met deze discussie.

 

Even een vraagje tussendoor, Sommige zijtakken met toppen kwamen tegen zijkant van de tent aan en kreeg je een plat aanzicht (ik hoop dat je weet wat ik bedoel) :lol:

 

Deze takken kon ik dus ook niet door het net halen vandaar dat ze nu tegen de reflecterende kant van de tent aandrukken.

Voor de zekerheid heb ik deze takken/toppen dmv een lange ty-rip ervan af weten te houden.

 

Dus met andere woorden geen tak of top komt nu ergens tegenaan.

 

Maar maakt het eigenlijk wat uit of de toppen ergens tegen aan komen? Ik denk van wel namelijk want het zou volgens mij heel rotgevoelig lijken en ook denk ik dat het niet goed voor de bloei zou zijn... Kun jij dat beamen of heb jij een andere visie :D

 

Ps iemand anders mag natuurlijk ook reageren he?

 

 

Groetjes Cw

 

 

Ik bgrijp wat je bedoeld, ik heb het zellf ook bij 1 plant, als ze ergens tegen aan steunen is het niet zo`n ramp, maar wanneer ze platgedrukt worden is de kans op narigheid groter, ik heb het verholpen met een stok en touw :wOOt

 

Dat waren dus twee planten :rofl

 

Toen deze foto, ik dacht slecht genomen, maar de takken waren gewoon verzakt. :rofl

 

Topview, Amnees links.(niet een al te best genomen foto :) )

 

gallery_30844_14668_2704261.jpg

 

Gelukkig heb ik ook wat kunnen redden, ik denk een gram of 10 droog.

 

Links nat, rechts droog.

 

gallery_30844_14668_2304331.jpg

 

Droge toppies.

 

gallery_30844_14668_571860.jpg

 

Natte toppies.

 

gallery_30844_14668_3263515.jpg

 

Droog topje van dichtbij B)

 

gallery_30844_14668_2381049.jpg

 

Nat topje dichterbij.

 

gallery_30844_14668_274842.jpg

 

Het ging gewoon te gemakkelijk en goed, maar de schade valt mee.

Ik heb gelijk alle planten gecontroleerd op verzakkingen, rot en of schimmel, kon zo gauw geen problemen meer constateren, nog 1 dag, moet wel goed gaan komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rofl

ja dat doorzakken vd takken is een beruchte, bij mij altijd een extra aandachtspunt in de hoeken vd tent.

 

Hoe heb je de rot weggehaald?

Niet teveel bewogen met de takken ivm verspreiding sporen?

 

Onderste topje 3e foto zit ook schimmel in :lol:

 

Vd rest gaat het van een leiend dakje, he jammer hoor :rofl

 

Hier bijna klaar met verlichting vd 120W :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey Krasi!

 

Succes met knippen...

Jammer van dat beetje rot mahjaa..

Ik zelf heb mijn goed begin aan jouw advies te danken... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

blijf het zeggen, die lvs ventileert niet goed genoeg.

 

wat was de min hz op je cli mate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lostchild, Amnees toppen wegen zwaar, het zijn takken van onderin de plant, ze zijn op een of andere manier losgekomen van de Web-it, en lagen op elkaar te smeulen.

Dat topje wat je aangaf op foto3 bekeken, en is rot/schimmel vrij, is de foto denk ik.

Ik heb gelijk het hele gedeelte van de tak afgeknopt, voorzichtig, ik voorzie verder weinig problemen.

Je topic houdt ik in de gaten :rofl

 

Shiva, thanks, ja een minor setback, nothing big....en zo helpen we mekaar :rofl

 

Jeice, ik ben het hier niet met je eens, de LVS`en werken echt super bij mij, ik had na jouw advies in m`n vorige ronde een grote fan gekocht, een topding, alleen heb ik hem uit de tent gehaald, totaal niet nodig door de goede werking van de verdeelslangen.

Dit gevalletje was m`n eigen schuld, ik moet gewoon altijd wat fout doen :lol:

Min Hz is 25.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geloof wel dat ze de lucht goed verdelen maar een goede ventilatie zet ik mn twijfels bij. (even afkloppen) Ik heb nooit rot.

Lees nu pas wat de reden is, maar toch...

Share this post


Link to post
Share on other sites

HEy man,

 

 

Je hebt het gespot en weggehaald..gelukkig om verdere uitbreiding tegen te gaan.!

Mooie toppen over het algemeen. zien er hard uit.!

Mooi gerijp ook he.

 

Ik zag dat je je toevoegingen opnoemde,waar is je oordeel over auxine?

heb ik mijn ook wel klaar denk ik.

Resultaten?

 

Ben je aan de knip?

Je hebt er weer een mooie ronde van weten te maken......

Wat zijn de verbeter punten volgende keer :rofl

om het toch enigzins spannend te houden..... :lol:

 

Andere plantjes proberen?

 

Bc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lullig van die rot krasi, maar het is iig niet doorgeslagen dus idd slijpen die messen!!

Good luck tommorow!

 

Bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij hadden ook twee topjes met rot, gelukkig niet meer, alle haze is klaar, morgen de kolossus nog, we zijn kapot, weltrusten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja dat bedoelde ik dus ook....

Ik ben net weer wezen kijken en zie dat er gewoon toppen aan het doorhangen zijn en die idd over de andere heen gaan hangen.

Er zijn zelfs takken geknakt door het doorhangen die ik moest spalken met tape en satepennen :tu

Dus al met al vind ik dat webding niet echt goed functioneren in tegenstelling van een echte scrogg.

Hij is wel handig voor de hoger liggende toppen maar de toppen die het net niet redden en gaan hangen moet je weer gaan improviseren.

 

Ik zit er zelfs nu aan te denken om ze de volgende keer niet te toppen en gewoon lekker 1 hoofdtop te kweken.

Alleen wil je natuurlijk een volle weegschaal en denk dat het behoorlijk gaat schelen als ik niet zou toppen .... ;)

 

Zonde Krasi .... echt jammer ;)

Ik had nu echt een probleemloze kweek verwacht maar het mocht niet zo zijn helaas ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice, ik heb het idee dat ze wel goed ventileren, wanneer de tent groter was geweest, hadden er 2 bij gehangen moeten worden dat wel, of idd een grote fan.

 

Bubble Cheese, thanks dude, ja ik was er eigenlijk te laat bij, een week eerder en het probleem had zich niet voor gedaan.

De toppen zijn idd mooi hard en rijp, het is tijd voor ze.

 

De Auxine was ik vergeten op te noemen idd, omdat ik alle planten heb bespoten kan ik eigenlijk geen verschil opmerken, m`n planten zijn wel erg wit en plakkerig, of de Auxine hier een aandeel in heeft, het kan natuurlijk, ook de plasma`s hebben daar een vinger in de pap.

Ik gebruik het iig de volgende ronde weer. ;)

 

M`n verbeterpunten, haha scherper en minder nalatig zijn, en verder ga ik toch weer stokken, werkt voor mij beter als de Web-it`s.

 

Secret Jardin, klopt, heb het goed weggehaald, thanks man :P

 

Prutsertje, twee topjes valt idd mee, was er een aan te wijzen oorzaak voor de rot?

Heavy duty hè ;) welterusten man, morgen weer een dag voor de boeg :tu

 

Critical Widow, ja joh, ik had die ene plant gelijk aangepakt, en daar is alles goed mee verlopen, alleen haar grotere en sterkere zus, waarbij ik het niet verwachtte, hield ik dus niet scherp genoeg in de gaten, gevolg, twee takken met rot, geen man overboord of verpestte ronde, een kleine tegenslag, that`s all, verder was een een voor mij erg mooie ronde, het resultaat moet alleen nog laten blijken of het ook echt een leuke ronde was, zolas ik eerder zei, de kwaliteit is top notch, de hoogste tot nu toe :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee was midden in het veld en midden in de top, was minimaal hoor, maar ja je snapt het soms toch niet.

Ja zeer heavy mede omdat we ook de halve nacht in de weer zijn geweest met een huisdier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai, alles goed gekomen met je pet? :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

oei rot. met deze kou en de lv obder controle.. zon de maar gelukkig niet te veel. ben benieuwd naar de resultaten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sintiseed, thanks ;)

 

Markie, `t was idd niet veel, en het was GEEN lv probleem :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij hebt dus ook last van die pluisrot, ik ook nu voor de 2e keer terwijl mijn lv / temp onder controle zijn.

Eerder had ik dat nooit.

 

:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had vorige ronde ook wat rot.. klein beetje maar, in 2 toppies, maar toch... strange!

Share this post


Link to post
Share on other sites

rot komt toch gewoon omdat die toppen te koud zijn bij het aangaan van de lamp waardoor het water in de lucht op die toppen neerslaat met alle gevolgen van dien.

gewoon goed voorverwarmen is de oplossing. (verbeter me gerust als ik fout ben ^^ )

 

succes ermee !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predator, die van jouw waren gewoon gaan schimmelen of zaten ze ook beklemd?

 

MRT, ik heb net in een s5 dame ook een topje met rot, deze zat ook besmeurt met aarde, ze zal in de pot op de aarde hebben gelegen, en werd met wateren dus nat steeds.

 

Digi, dat is idd een vaak voorkomende oorzaak voor rot, mijn tent wordt verwarmd naar 20C wanneer de lampen uit zijn, dit waren echt andere oorzaken.

 

Topic:

 

Even een vraag tussendoor, ik heb de s5 ontdaan van de grote bladeren en de hele plant upside-down gehangen, is dit de manier of moet ik alle takken lostknippen en onderste boven ophangen?

 

Next up zijn de grotere Amnezen.

 

Ik maak later ff een foto :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...