Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
DonBone

Citroen haasjes met een vleugje kronocaïne

Recommended Posts

Damn DB, pech man, hou je taai gabber :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte man!

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een narigheid, sterkte met de situatie en hopelijk vind je een andere manier om verder te hobby-en.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank voor de steunbetuiging. ik heb na ettelijke joints eindelijk de moed kunnen opbrengen om de 10 dames om te hakken, op twee na waren het allemaal serieuze boompjes aan het worden.

 

Totaal in 5 uur alles afgebroken en ingepakt. Moet het alleen nog ffies opbergen.

 

Morgen gaat het meerendeel de opslag in en ga ik op zoek naar een nieuw pandje.

 

Ben echt zeer zuur van de situatie.

 

In eerste instantie begon het met "bepaalde" vragen stellen. Oa over dicht zittende gordijnen.

 

In tweede instantie is het dankzij buren die hun huis uitgezet worden, en waarbij wat harddope werd gevonden, is nu dus het hele complex aan de beurt (verzoek van de verhuurder). Iedere woning gaan ze inspecteren, geen enkele uitgezonderd. Het was voor mij een niet makkelijke maar wel wijselijke beslissing om alles op te doeken.

 

Erg jammer twee maanden hard werken naar de klote om maar nog niet te spreken van de nieuwe pegels die er in waren gaan zitten. Nog erger vindt ik het van de citroen haasjes die ik dolgraag gerookt had.

 

Al met al een pokkedag. Was nog tering druk op me werk ook :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal je ook altijd zien dat de planten nog net te lang om zo'n inspectie uit te stellen.

 

Heb mn laatste ronde de gok om lang uit te stellen wel gewaagd en uiteindelijk wat eerder geoogst, maar slim dat jij op save speelt.

 

Evt kun je het na de inspectie weer opzetten

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik stond bij het gesprek tussen verhuurder, politie en de huismeester. De politie raadt dus aan om dit soort inspectie rondes, inclusief honden en de hele rataplan, elke 1,5 maand te organiseren gedurende een wat langere tijd. Zou een afschrik effect van uit gaan. Ik denk dan weer wie gaat dat betalen, ikke de huurder? of de algemene belastingbetaler?

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je het toch dan toch heb opgeruimd kun je ze net zo goed een beetje stangen en net doen of je wat hebt staan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

dacht meer aan MMA voor enkele vervelende figuren :D kijkuh of ze nog zo heppie de peppie worden van die kliklijn :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahh nee! ik was net weer even bij aan t lezen en inspiratie aan het opdoen voor mn volgende ronde lees ik dit. zonde man!!

ben er vast te laat mee maar kun je er niet 5 op je balkon ofzo zetten. das gedoogd. doek je de rest op...

 

succes in ieder geval...

Share this post


Link to post
Share on other sites

alles weg gehaald markie...doe ffies rustig aan, tis meer als een jaar goed gegaan, dus ben allang blij, al die wiet die ik gerookt heb als ik die had moeten kopen had ik nu onder een brug geslapen :D prijzen in de shops zijn gewoon sky high...

 

alle spullen zijn er nog, ben al op zoek naar nieuwe locatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DonBone lullig man, heel veel suc6 met het zoeken naar een nieuwe locatie

Share this post


Link to post
Share on other sites

zekers lullig.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klote voor je man...

Maar js.. Beter zo fan dat ze ineens binnenstaan...

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...