Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
fromheaventohell

Begin 2004

Recommended Posts

Vanaf welke maand beginnen de planten te bloeien buiten?

 

Half augustus.

 

Je nog alle tijd om je zaadjes te ontkiemen en weg te zetten. De grootste groeispurt maken de planten vanaf de 3e week juni tot en met half augustus.

als ze half augustus gaan bloeien. hoe kan het dan dat er bij mij plant (superskunk) toen ik hem kocht stond harvest month: 8 (augustus).

zo snel zal het toch wel niet gaan, lijkt me. :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vanaf welke maand beginnen de planten te bloeien buiten?

 

Half augustus.

 

Je nog alle tijd om je zaadjes te ontkiemen en weg te zetten. De grootste groeispurt maken de planten vanaf de 3e week juni tot en met half augustus.

als ze half augustus gaan bloeien. hoe kan het dan dat er bij mij plant (superskunk) toen ik hem kocht stond harvest month: 8 (augustus).

zo snel zal het toch wel niet gaan, lijkt me. :unsure:

als t er staat dan zal het wel zo zijn denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat dit bij elke plant verschillend is wneer ze gaan bloeien

je hebt namelijk late en vroege bloeiers of zit ik er nu naast :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk dat het ook wel bij zaadplanten en stekken kan.

Misschien dat zaadplanten minder snel stressen omdat ze sterker zijn dan stekken?

Ik heb in m'n kast ook 2 stekken die van een plant in bloei komen.

Ze zijn niet echt groot, staan nu 2 weken in bloei en zo te zien komt er echt overal witte haartjes tevoorschijn.

3 maal zoveel als bij de stekken die van een plant komen die nog niet in bloei heeft gestaan.

Misschien dat deze nu meer toppen gaat vormen?

 

Eindelijk m'n zaden aangekregen.

Maar ze hebben een verkeerde soort verzonden. :o

Ik heb top 44 gekregen i.p.v. purple power. :)

Zou het lukken met top 44 buiten?

Ik ken deze soort niet. ;)

hoe wist je eigenlijk dat het top44 was?? zat er een briefje ofzo bij van welke soort ofwa?? (srry voor deze vraag maar ken nirvana niet goed)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja er zat een papiertje bij waar top 44 opstond.

De zaden komen van MC Smart.

Als ik ze bij nirvana had besteld moest ik nog een week langer wachten.

Ik heb nog nooit zaden van MC Smart gekocht dus ik weet niet of ze goed zijn.

 

Als je zaden koopt bij nirvana staat er op het plastieken zakje waar de zaadjes insteken welke soort het is.

Bij mc smart op een papiertje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja er zat een papiertje bij waar top 44 opstond.

De zaden komen van MC Smart.

Als ik ze bij nirvana had besteld moest ik nog een week langer wachten.

Ik heb nog nooit zaden van MC Smart gekocht dus ik weet niet of ze goed zijn.

 

Als je zaden koopt bij nirvana staat er op het plastieken zakje waar de zaadjes insteken welke soort het is.

Bij mc smart op een papiertje.

ok thnx.......... misschein dat ik volgend jaar ook met zaden ga werken... maar zie het dan wel... wat de stekkenmarkt voor me heeft en als er nix intresant bij zit ga ik mooi met zaden werken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga binnenkort voor 't eerst in m'n leven kweken! :) Waarschijnlijk met (niet al te dure) stekkies. Ik ben van plan ze neer te zetten op mijn zonrijke dakterras aan de zuidkant. :o Het enige probleem is dat ik nog niet weet wat ik als grond ga gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ga binnenkort voor 't eerst in m'n leven kweken! ;) Waarschijnlijk met (niet al te dure) stekkies. Ik ben van plan ze neer te zetten op mijn zonrijke dakterras aan de zuidkant. :) Het enige probleem is dat ik nog niet weet wat ik als grond ga gebruiken.

mooi plekkie :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoooooo hier zijn vandaag weer 4 dames de grond ik gegaan. 35 liter potten dus ze kunnen flink worden. Vorig jaar hebben we er 3 vermoord maar de ene die is blijven leven is een ontzettende knaller geworden toen. De hoeveelheid die daar van af kwam is pas net op! Ze staan al gewoon buiten en zullen daar ook blijven staan. Het wordt van de week geloof ik niet zulk heel lekker weer maar daar worden ze sterk van. Grussen allemaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vet :lol: ja ik ben ook al druk bezig sinds begin mei B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik denk dat dit bij elke plant verschillend is wneer ze gaan bloeien

je hebt namelijk late en vroege bloeiers of zit ik er nu naast B)

Ja, ik heb bij de dichtstbijzijnde growshop AK47-stekkies gekocht. Schijnt een late bloeier te zijn, oogst half oktober pas. Ik ben benieuwd, het wordt mijn eerste kweek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MAAR me plantjes zijn weer gegroeid en de toppen beginnen er af te rotten hehehe B)

of toprot..!! met die regen whahahah laten we hopen van niet..

Share this post


Link to post
Share on other sites
MAAR me plantjes zijn weer gegroeid en de toppen beginnen er af te rotten hehehe B)

of toprot..!! met die regen whahahah laten we hopen van niet..

ja dat rotten was maar een woordje he... was niet echt bedoeld als rotten.... hehe maar ik bedoelde gewoon dat de toppen beetje bij beetje aan het verdwijnen zijn.. kan t dan ook nog geoon toprot zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

je haartjes zijn tog al bruin aan t worden neit twannie? je staat al zo ver in de bloei die planten gaan egt neit meer groeien.. egt zwaar onwaarschijnlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ze niet meer verder bloeie meteen weghale voordat er overal blaadjes door je wiet gaat groeie enzo B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja boeien ik zie wel...... ik heb er 2 stokken bij gezet bij 2 plantjes en ik zie wel of ze nog groeien.... heb nog 2 weken de tijd..... want dan kan ik goede nieuwe stekjes aankomen...... en ove 2 weken neem k de besslissing wel wat ik ermee ga doen

Share this post


Link to post
Share on other sites
als ze niet meer verder bloeie meteen weghale voordat er overal blaadjes door je wiet gaat groeie enzo :ph34r:

weet je wel waar je het over hebt B) :lol: :ph34r: :ph34r: :ph34r:

 

pfffff...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja, ik heb bij de dichtstbijzijnde growshop AK47-stekkies gekocht. Schijnt een late bloeier te zijn, oogst half oktober pas. Ik ben benieuwd, het wordt mijn eerste kweek.

 

 

vIND ik eerlijk gezegd dom van je dat je je eerste kweek gaat beginnen met laatbloeiers.... dan is de kans op schimmel of budrot ofzo altijd wel groter B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...