Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
fromheaventohell

Begin 2004

Recommended Posts

enne volgus mij is 1 plant van mij in de bloei geslage hoe kan ki die bloei erweer uitkrijgen zonder iets met lampen ofzo te doen enne kan ik ook gewoon de bloei uit laten werken en als de wiet klaar is eraf halen en dan weer verder laten groeien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

krijg je kans dat die hemrfrodiet word.

ik zou de plant gewoon terug 18 uur licht geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zal die zeker buiten doen.

 

Ik ben NOG ALTYIJD op mijn zaadjes aan het wachten.

Ik hoop dat ik ze snel krijg zodat ik ze kan ontkiemen en daartegen zal het wel al goed weer zijn.

 

Vanaf hoeveel cm mogen ze naar buiten?

Ik had gedacht zo'n 15 cm.

Dat zal dan vanaf ontkieming zo'n 1 maand duren? (denk ik)

 

Moet een plant niet naar het zuiden gericht zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou ze als ze rond de 25 cm buiten zetten... denk da ze dan wel tegen een flinke windstoot kunnen enne wat bedoel je precies met naar het buiten gericht staan?? dat ze aan de zuidkant van je huis staan ofwat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bedoel als je ze bv. vlak bij een muur zet of bij je huis...

Dan moet je toch weten waar de zon op komt en waar de zon ondergaat zodat de plant de hele dag zon krijgt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

k heb vandaag 3 van mijn plantjes overgepot in van die cementbakke, hele grote dus... kunne me plantjes lekker groot worden... en ik heb er 2 in de volle grond gezet. hopen dat het goed weer blijft

Share this post


Link to post
Share on other sites
krijg je kans dat die hemrfrodiet word.

ik zou de plant gewoon terug 18 uur licht geven.

trouwens heb je ook kans op hemafrodiet als je met stekjes werkt want dat werk ik namelijk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je plantje genoeg gestrest word kan het zeker gebeuren :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat het ook wel bij zaadplanten en stekken kan.

Misschien dat zaadplanten minder snel stressen omdat ze sterker zijn dan stekken?

Ik heb in m'n kast ook 2 stekken die van een plant in bloei komen.

Ze zijn niet echt groot, staan nu 2 weken in bloei en zo te zien komt er echt overal witte haartjes tevoorschijn.

3 maal zoveel als bij de stekken die van een plant komen die nog niet in bloei heeft gestaan.

Misschien dat deze nu meer toppen gaat vormen?

 

Eindelijk m'n zaden aangekregen.

Maar ze hebben een verkeerde soort verzonden. :o

Ik heb top 44 gekregen i.p.v. purple power. :)

Zou het lukken met top 44 buiten?

Ik ken deze soort niet. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk dat het ook wel bij zaadplanten en stekken kan.

Misschien dat zaadplanten minder snel stressen omdat ze sterker zijn dan stekken?

Ik heb in m'n kast ook 2 stekken die van een plant in bloei komen.

Ze zijn niet echt groot, staan nu 2 weken in bloei en zo te zien komt er echt overal witte haartjes tevoorschijn.

3 maal zoveel als bij de stekken die van een plant komen die nog niet in bloei heeft gestaan.

Misschien dat deze nu meer toppen gaat vormen?

 

Eindelijk m'n zaden aangekregen.

Maar ze hebben een verkeerde soort verzonden. :o

Ik heb top 44 gekregen i.p.v. purple power. :)

Zou het lukken met top 44 buiten?

Ik ken deze soort niet. ;)

terugsturen en geld terugvrage of gewoon purple power vrage, of je wil liever top 44..... maar anders gewoon terugsturen want da moge ze zo nie doen!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk ook niet dat ze jouw andere zaden zullen geven. Aangezien jij er dan gewoon kempzaad kunt insteken en die terugsturen en die andere houden :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja het zal wel moeten lukken Nirvana verkoopt ze onder Binnen/Buiten soorten.

 

TOP 44 is een van onze top opbrengers. TOP 44 is een van de snelste bloeiers en kan onder goede omstandigheden in 6 weken geoogst worden.Deze soort blijft laag en heeft weinig tot geen vertakkingen,meestal 1 kaarsrechte top wat het een ideale plant maakt voor de commercieele kweker,ideale `sea of green`plant.Ook is de geur niet al te sterk zodat de buurt er niet zo gouw last van heeft. Ideaal voor zowel balcon,tuin,koude kas of commercieele kweek.De toppen smaken diep skunky en hebben een lang nablijvende high.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb dus een mail gestuurd om te zeggen dat ze een verkeerde soort hebben verzonden.

Ze gaan mijn bestelde purple power en early girl opsturen en de top 44 mag ik gratis hebben vanwege het misverstand! :) :o

Volgende week donderdag zou ik m'n zaadjes ontvangen.

 

Ik denk alleen dat ik een beetje te laat ga zijn met ze buiten te zetten.

Als ik ze pas heb op 22 april heb moet ik ze eerst nog laten ontkiemen en laten voorgroeien, daartegen is het al mischien eind mei. ;)

Zou dit kwaad kunnen?

Het gaat over de soorten: purple power en early girl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seven dan ben je nu een geluksvogel lol :o Planten maar in mei. Waarom kan deze maand nu nie rapper gaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb dus een mail gestuurd om te zeggen dat ze een verkeerde soort hebben verzonden.

Ze gaan mijn bestelde purple power en early girl opsturen en de top 44 mag ik gratis hebben vanwege het misverstand! :) :o

Volgende week donderdag zou ik m'n zaadjes ontvangen.

 

Ik denk alleen dat ik een beetje te laat ga zijn met ze buiten te zetten.

Als ik ze pas heb op 22 april heb moet ik ze eerst nog laten ontkiemen en laten voorgroeien, daartegen is het al mischien eind mei. ;)

Zou dit kwaad kunnen?

Het gaat over de soorten: purple power en early girl

soo de juu jij hebt echt geluk... ik denk dak daar ook maar is zaadjes ga bestellen hopen dat ik de verkeerde binnekrijg hehe ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd geluk hebben.

Vanaf welke maand beginnen de planten te bloeien buiten?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vanaf welke maand beginnen de planten te bloeien buiten?

 

Half augustus.

 

Je nog alle tijd om je zaadjes te ontkiemen en weg te zetten. De grootste groeispurt maken de planten vanaf de 3e week juni tot en met half augustus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wrom ga je nieuwe halen dan twan en wat doe je met je andere stekjes en als je nieuwe haalt vertel mij dan ff waar

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik heb gister met 2 goede kwekers gepraat en ze de ene zegt dat het een vroege oogst word en die heeft het nog nooit eerder meegemaakt en de andere zegt dat ik ze moet laten staan en dat het vanzelf overgaat en die heeft het vaker meegemaakt......

 

maar als het er toch op neer komt dat ik nieuwe stekjes ga halen dan zeg ik t wel ff tege jou en dan kan ik warschijnlijk ook wat stekkies voor jou meenemen maggot....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...