Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
fromheaventohell

Begin 2004

Recommended Posts

ik ben ook al begonnen heb een aantal k2tjes ander tl staan gaat goed :o

maar heefd er van jullie ook ervaring met k2 buiten?

krijg ook nog een antal purple stekkies maar ben eigenlijk wel bebieuwd hoe die k2 het buiten zal doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar heefd er van jullie ook ervaring met k2 buiten?

krijg ook nog een antal purple stekkies maar ben eigenlijk wel bebieuwd hoe die k2 het buiten zal doen?

buiten doet K2 het goed hoor.. ik vind het zelf ook een lkkr wietje.. worden neit zo groot maar heel veel bladeren..

Share this post


Link to post
Share on other sites

he bedankt dan gaan die k2tjes deze zomer naar buiten.

hahaha word vast wel toppie :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga ook eens een keer buiten proberen.

Het is m'n eerste keer buiten dus ik ken er nog ni veel van.

Ik heb bij nirvana de zaadjes:10 "early special" en 10 "early bud" besteld.

Ze blijven tamelijk laag en goed voor je eerste buitenkweek.

 

Maar moet ik echt de zaadjes binnen laten opgroeien of kan ik ze ook buiten direkt in de grond steken?

 

Ik ben van plan om ze bij ergens bij een dijk (bij het water) tussen een paar bomen en planten te zetten

Misschien moet ik ze dan geen water geven omdat ze al bij het water staan...

 

Wanneer kan ik ze best buiten zetten? Ik had gedacht eind april-begin mei

Heeft er nog misschien iemand tips?

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja het beste is om ze eerst binnen op te kweken tot ze wat groter en sterker zijn, zodat ze de buiten omstandigheden aankunnen. Want een jonge zaaieling is zwak tegenover de omstandigheden (regen, wind,...) van de natuur. En eind april of begin mei is goed als het weer meevalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na het ijsgetijde... maar ik ben nu al begonnen, maar bij koud weer zet ik ze gewoon weer binnen net zoals op dit moment heb ik ze binnen staan hier langs me. :o als t wir beter weer word zet ik ze weer buiten...

 

 

k denk dat ik binnekort kom met wat fotos van me planten maar moet eerst ff fotocamera van iemand lenen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat zeg jij maar ik heb ze een tijdje buiten gehad nu en daar zijn ze veel gegroeid maar heb ze nu weer binnen omdat het kloteweer is en ze gaan gewoon weer naar buiten als t mooi weer is... dus ik ben t niet met je eens

Share this post


Link to post
Share on other sites

de early bud is veranderd door purple power.

de early bud was er ni meer tot binnen 2 weken.

Maar zolang kan ik ni wachten!!!!

Valt zo een paarse bloem ni op als je die ergens buitenzet?!

 

Als je een plant in volle grond tussen een paar bomen en struiken moet je deze dan nog elke dag/week water geven of kan je de plant 3-4 maanden gewoon rustig zijn gangetje laten gaan zonder er naar om te zien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De planten worden niet paars, de toppen worden in de koudere gebieden paarsachtig (tog?) En ik zou zo af en toe tog wel na je plantje gaan kijken, water geven is meestal nie egt nodig behalve als het een tijdje vrij droog is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd gewoon op 5 verschillende plaatsen een paar planten neerzetten in volle grond en dan zien we wel hoeveel er nog overschieten in september.

 

In de natuur komt er toch ook niemand water geven.

Ik zou ze ergens zetten waar er veel struiken en bomen staan en dan ben je toch al zeker dat de grond vochtig is.

En dan elke week is gaan controleren of ze iets tekort komen of dat ze gejat zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
idd gewoon op 5 verschillende plaatsen een paar planten neerzetten in volle grond en dan zien we wel hoeveel er nog overschieten in september.

 

In de natuur komt er toch ook niemand water geven.

Ik zou ze ergens zetten waar er veel struiken en bomen staan en dan ben je toch al zeker dat de grond vochtig is.

En dan elke week is gaan controleren of ze iets tekort komen of dat ze gejat zijn.

goed plan :o wil je ons wel op de hoogte houden dan of ze blijven staan enzo??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zet ze liever gewoon thuis of bij een vriend neer.. :) Vind het zonde van me plant als ie ineens weg is na 3 dagen. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou het zonde vinden dat ie net voor dat je hem wilt oogsten door een ander voor je neus weg is geript das pas zonde :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik een paarm int wild zou zetten zou ik ze op een eiland zetten int park komt niks of niemand is water in overvloed en zon als water :o moet je wel ff met de boot brengen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal jullie zeker op de hoogte houden.

Ik ben vandaag eens op verkenning getrokken en heb al een paar goede plekjes gevonden. :)

1 van de dagen komen m'n zaadjes aan en dan direkt ontkiemen.

Binnen 2 weken zal het zonneke toch al schijnen he?:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

toevallig zie ik nu op zon weersite dat het weer beter weer gaat worden.. dus word de plantjes weer naar buiten zetten gelukkig daar gaan ze toch wel wat harder als hiero binnen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na mijn uiterst eerste succesvolle binnenkweek onder een 400 watter, heb ik sinds vandaag mijn stekken alweer met hun voetjes in de grond staan. De soort is Cristal X superskunk. Grappig detail is dat ik 2 weken geleden de growshop dus opbelde omdat ik ze telefonisch wou bestellen... Zegt die vent aan de telefoon:"daar doe ik niks in, stekken." Dus ik huh...ah ... okee ik snap em.

Vorige week erheen om persoonlijk te bestellen. toch 19 km rijden om te bestellen.. maarja..... ik wil goeie stekken.

 

De plantjes staan nu (ik heb er 6) in 10 liter potten. FF kijken of ik nog overplant over een paar maandjes. Ik kweek ze gewoon voor het raam in de woonkamer. dat doe ik al jaren voor ijsheiligen is geweest en gaat altijd goed. De groei in de eerste weken is wat traag vanwege het gebrek aan direct zonlicht en energie, maar dat is geen probleem. Zo haal je gelijk de sterke planten eruit !

 

Iedereen succes met de komende kweken in 2004 gewenst !!!

 

Mzzzzzll :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot wanneer kan je planten ten laatste buiten zetten?

Juni?

Heeft er iemand ervaring en info van de early girl?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...