Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

amnees

6x600 met opticlimate

Recommended Posts

hoe bedoel je gaaf/strak

 

hoe werkt de luchtcirculatie aan/afzuiging precies?

Share this post


Link to post
Share on other sites

in één woord WOW, als je twee woorden wilt ERG WOW :lol:

 

top hok amnees, zag je vraag nu pas trouwens, en ik heb idd die seats and sofas mapito geprobeerd, waren twee zakjes bij een growshop in de buurt vandaan, was er niet erg over te spreken, de cocos variant is misschien iets meer werk maar werkt dan ook goed voor mij, met die seats and sofas mapito had ik allereerst nogal wat plantjes die te droog stonden, op de een of andere manier hield het nie genoeg vocht vast, iig niet zoveel als die atami mapito. ik gebruikte toen 6,5 liter potjes die van boven werden bewaterd, misschien dat daar het probleem lag voor die mapito variant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe het werkt?

 

Zie het als een gesloten ruimte. de Opticlimate zuigt lucht aan, en blaast deze weer uit, die lucht word door slangen die langs de lampen hangen weer terug in de ruimte geblazen. Echter, heb je dan geen onderdruk en geen verse lucht. Dus ik heb er een losse 1000M3 filter/afzuiger bijgehangen die gewoon naar buiten uitblaast, deze zal op zo'n 20% gedimd worden, dus zegmaar 200M3/uur afzuiging. Natuurlijk moet je dan ook ergens een inlaat hebben, en die inlaat zit net boven de co2 generator in de kast, en komt dus weer boven de Opticlimate uit. En die neemt dus meteen co2 mee. volg je het nog?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das goed te volgen en klinkt top! Vraag me alleen nog af waar je de afzuiger hebt hangen?

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

het wordt steeds mooier daar amnees!

strakke shit man, dit inspireerd.

maar. een inlaat heb je niet nodig samen met de ''verse'' lucht toch als je co2 toeveogd? alleen een kleine afzuiging voor de onderdruk en de lucht/stank.

 

en hoe koud is de lucht die uit je inlaat slangen komen? Ik hoorde dat dat maar rond de 12 graden is...?

 

grts. OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een kleine afzuiging voor de onderdruk/lucht, maar de lucht zal toch ergens vandaan moeten komen. heb geen actieve inlaat, gewoon passief, en die komt uit in de kast, waar de generator onder staat..

 

tis koude lucht ja die eruit komt, geen idee hoe koud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok dan tenks

 

 

 

kamer van de inlaat stoken gewoon dan toch?

teveel blad is altijd maar meh.....

 

of wordt dat allemaal opgelost door die opticlimate

Share this post


Link to post
Share on other sites

neeeheee.. Opticlimate lost alles op :lol:

 

vorige bericht was voor ouwe ketser, die vroeg wat over koude lucht vandaar :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
in één woord WOW, als je twee woorden wilt ERG WOW :lol:

 

top hok amnees, zag je vraag nu pas trouwens, en ik heb idd die seats and sofas mapito geprobeerd, waren twee zakjes bij een growshop in de buurt vandaan, was er niet erg over te spreken, de cocos variant is misschien iets meer werk maar werkt dan ook goed voor mij, met die seats and sofas mapito had ik allereerst nogal wat plantjes die te droog stonden, op de een of andere manier hield het nie genoeg vocht vast, iig niet zoveel als die atami mapito. ik gebruikte toen 6,5 liter potjes die van boven werden bewaterd, misschien dat daar het probleem lag voor die mapito variant.

 

 

en 3 woorden?

 

ja heb nu ook de mapito met cocos variant, heb er goed mee gedraaid dus waarom niet he..

Share this post


Link to post
Share on other sites

HEEL ERG WOW :lol:

 

idd cocos er in draait lekker, paar signaalplaatjes ophangen tegen de mugjes en gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep die liggen er al in

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb sinds gister stekjes erin staan, maar denk dat ze dreigen kapot te gaan. stonden al 7 dagen in een dichte doos, vonden ze toch niet zo lekker. als ze aanslaan of als er nieuwe stekken zijn, begint het kweekverslag :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dikke ruimte man, mooi stealth gemaakt :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet de kast nog wel even vanbinnen afplakken, vocht, elektriciteit, in 1 ruimte, en de kast zelf is van MDF dus dat zuigt ook vocht op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee man, moet wat anders gaan zoeken want komt nie meer goed. die paar stekken die er mooi uit zien daar komen de wortels nog niet eens uit de blokken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou zonde zijn om in zo'n mooi hok niet met even mooie stekkies te beginnen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmmm ik zou het dan neit aandurven

 

en nieuwe regelen maar dat ben ik

 

maar de vraag is wat doe JIJ ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
moet wat anders gaan zoeken want komt nie meer goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die kachel in die kast, ben ik t niet mee eens..... :lol:

 

Creatief gemaakt allemaal.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...