Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

carpe_diem

let op de grutter en tuincentra aanbiedingen

Recommended Posts

Haha, so true. Ik kan geen winkel binnenwandelen of ik denk overal kwekers te zien :lol:

Dan valt 't op dat sommige mensen wel heel aandachtig de kleine lettertjes op de gloeilampen lezen;

of met enkele dozen actief koolstof in de rayon van de buisafzuigers staan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de Aldi vanaf woensdag 11 april: kalkorrels 5Kg voor 3euro

Bij de action weekaanbieding: kweekkas 38x25x19 cm 2,50

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haha, so true. Ik kan geen winkel binnenwandelen of ik denk overal kwekers te zien :P

Dan valt 't op dat sommige mensen wel heel aandachtig de kleine lettertjes op de gloeilampen lezen;

of met enkele dozen actief koolstof in de rayon van de buisafzuigers staan :lol:

verkijk je er niet op mijn pa heeft een koolstoffilter bij de gs gekocht tegen stront lucht :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haha, so true. Ik kan geen winkel binnenwandelen of ik denk overal kwekers te zien :jump:

Dan valt 't op dat sommige mensen wel heel aandachtig de kleine lettertjes op de gloeilampen lezen;

of met enkele dozen actief koolstof in de rayon van de buisafzuigers staan :lol:

verkijk je er niet op mijn pa heeft een koolstoffilter bij de gs gekocht tegen stront lucht :jump:

 

hmmmmmm :lol: doortrekken helpt ook :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

smeerlappen :lol:

zijn er verder nog leuke aanbiedingen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de folder van de hubo van vorige week staat een elektronische ph meter voor maar 39 euro !! merk : Mareva

 

Vandaag geweest en ze hadden er nog :lol: , werkt goed trouwens

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben vandaag naar de action geweest, maar heb tot mijn grote spijt geen cocos bricks kunnen vinden :D.

 

Weet iemand nog een andere winkel (in België) waar je deze kan kopen?

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij Leo Nagels, 't is wel niet de goedkoopste winkel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een vraagje over die kleine kweekkast van de action ik heb hem net gehaald maar wat kan ik erin doen om me zaadjes te ontkiemen ik denk zelf zo'n zaaitray maar kom alleen op webshops idemdito met die spongepots weet iemand wat en waar ik wat kan halen om in die action kweekkast te doen om mijn zaadjes te ontkiemen en later over te potten ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik wil me zaadjes laten ontkiemen in spongepots nou ga ik geen vrouwlijke zaadjes halen dus moet ik het geslacht ook nog weten als ik mijn zaadjes heb ontkiemnd in de spongepots hoe verder ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 weken wachten. En een eigen topic starten nadat je eerst eens bent gaan lezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vroeg me alleen af of ze van spongepots naar volle grond konden of beter van spongepots naar 0.5l bakje bv.

 

en ik heb al heel wat afgelezen op dit forum maar word een beetje teveel informatie en denk dat ik beter gewoon kan kijken hoe het me in de praktijk afgaat als ik dan een topic start over me eerste guerilla kweek met constant updates en fotos komen der denk ik vanzelf ook wel tips binnen en leer ik misschien de forum leden ook wat beter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@magnefiek: Doe even wat Whazzup vraagt en maak je eigen thread; deze is voor andere doeleinden.

 

Ik zou ook proberen om iets meer punctuatie in je zinnen te gebruiken. Je vorige bericht leest even prettig als een telefoonboek :D

 

 

de groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt sorry was teveel oftopic.

 

hahahaha oke njaa een telefoonboek doorlezen is niet zo spannend :D zal der op letten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar kun je ze allemaal halen? Die rootrainers zijn maar op een paar plekken te vinden.

 

Bij de emte is nu 40 L potgrond in de aanbieding voor maar 1.50. Er staat een RHP keurmerk op..

Share this post


Link to post
Share on other sites

RHP voor consument of RHP voor horticulture :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...