Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GANJAFARMA

Kamer inrichten

Recommended Posts

Jonge je spoort niet met je 2x600 watt en 5 kg droog. is gewoon klinklare onzin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik citeer: ook al krijg ik maar 50 gram bijv. per plantje heb ik alsnog 5 kilo..

 

met2x600 dus

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaaaaaaaaa :D

 

maar hij zegt toch later weer dat hij onder 1x600 watt 1.2K draaide, dus 2x600 = 2.4k :)

ik gok dat het geen van bijde wordt...

Share this post


Link to post
Share on other sites
toevallig geen foto van he..? :D

Ik zal voor je vragen

 

Jonge je spoort niet met je 2x600 watt en 5 kg droog. is gewoon klinklare onzin.

Je blijft nog haken op die vijf kilo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik citeer, ik citeer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 600 watt lampen ... honderd planten ... ook al krijg ik maar 50 gram bijv. per plantje heb ik alsnog 5 kilo

Dat is 4,2 gr/W.

omdat ik een keer onder 1 keer 600 watt vijftien planten heb gezet ... 80 gram per plant vanaf heb gehaald

Dat is 2gr/W.

 

Het verhaal zwabbert een beetje maar we zullen het zien. Ik zie je kweekverslag graag tegemoet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

We kunnen hem wel allemaal afkraken op voorbaad maar van de personen die reeds gereageert hebben is er niet 1 die deze opstelling al eens getest heeft!

Share this post


Link to post
Share on other sites
omdat ik een keer onder 1 keer 600 watt vijftien planten heb gezet ... 80 gram per plant vanaf heb gehaald

Dat is 2gr/W.

 

Onmogelijk?

Nou........we gaan zien met 16 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Humm 2gr de watt,

 

Doe jij dan een verticale kweek? of was de wiet verzwaard voor je het ging weggen?

 

Als je het goed doet kom je op 0,8 gr /watt uit, doe je het heel goed kom je op 1 gr de watt uit,

Ben je bijzonder goed, en zit alles mee, kan je misschien 1,2 gr de watt halen, maar dat zijn maar een paar die het echt kunnen onder bouwen en laten zien. Maar 2 gr de watt. zie ik niet snel gebeuren zonder dat er aanpassingen zijn gedaan aan de wiet of de weegschaal.

 

Jij zegt dat je moet vragen of er foto's zijn,. Mag ik hier uit opmaken dat de kweek niet door je zelf is opgezet, maar door een kennis die wel kan kweken?

en die je dit verhaal heeft vertelt?

Ik hoop het niet voor je,. want dan lult ie uit zijn nek,

 

 

Gr Kut

Share this post


Link to post
Share on other sites
We kunnen hem wel allemaal afkraken op voorbaad maar van de personen die reeds gereageert hebben is er niet 1 die deze opstelling al eens getest heeft!

 

Ik zou zeggen probeer het met jou Predatoras super zaad en dan de zelfde opstelling :) ik weet haast al zeker dat jij hem en zijn oogst zal overtreffen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan wel, 2gr/w als je niet alles in 1x oogst, goed voorgroeit en de genetica door en door kent dus exact weet wat je doet.

dat verhaal van foto's vragen waar je eerder zei dat je dit zelf gezet hebt: laat je dan iemand anders speciaal voor de foto's komen oid? vaag verhaal weer.

 

op DWC is 1.5gr/w heel normaal, ligt aan de extreem snelle vegetatieve fase waarmee je, als je de rekensom goed toepast (dus niet opbrengts/w maar aantal weken ed meenemen in de som), al snel hierop komt.

 

zelf trok ik 600gr onder 400W weg van 2 planten in 9wk en 950gr onder 600W in een 90x90 opstelling.

 

op de sannie way trek ik 145gr droog van een plant op 11ltr pot en dat is echt extreem en ook vaak maar 1 of 2 van degene die er staan die dat doen en vaak staan ze ook nog ergens in een verdomhoekje en krijgen minder aandacht :D

 

hoop voor je dat wat je wilt doen je lukt, ik zou mijn uitgangspunten toch maar drastisch bij gaan stellen wil je straks niet een enorme buil gaan vallen.

 

4x600W, plantje of 5 per lamp, week of 3 voorgroei op grote pot, dan kom je wel aan de 2.5 met een hybride, met 2 lampen in dat 2x3 hok ... 5gr pp als je er 100 gaat zetten.. doe je het anders dan kun je boven de gr/w gaan al is dat lastig met een 600W als je de JUISTE formule gebruikt voor je calculatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zelf trok ik 600gr onder 400W weg van 2 planten in 9wk en 950gr onder 600W in een 90x90 opstelling.

 

zeker toevallig geen plaatje van... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, album overgrow weet niet of jij alles wat je hebt gedaan hebt jarenlang fijn lokaal bewaard, kan altijd goed van pas komen niet als dat in de "goede" handen valt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) :) :D 1200 watt 100 planten 5 kilo damn ganjafarm kan je geen workshops e.d gaan houden ? als je dit idd voor elkaar krijgt denk k dat er heeeeeel veel mensen je er aardig wat voor zouden willen geven om deze truck te leren.

 

en dit alles was dan zelfs nog zonder opticlimate en co2 e.d? :D

 

maar goed slapen doen we snachts althans meestal...

 

m.v.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaan we nu blijven lullen over kan wel kan niet hehe :D . Kan gewoon niet, net zoals je niet kan zeilen wanneer bananen naar de zon gericht staan bij een maandagochtend wanneer het onder de 2 graden vriest zonder wind met regen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was begonnen met wat te editten,maar gezien het hoge onzingehalte van de laatste berichtjes heb ik ze maar gewoon allemaal op onzichtbaar gezet.

On-topic of niet mensen! :)

 

Wel nog even nogmaals maar een kleine en tevens laatste waarschuwing aan het adres van 'beste' Boefje030...

Bij de volgende keer,dat je je voordoet als moderator(grappig bedoeld of anders) mag je een tijdje op de reservebank gaan bivakkeren. :D

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...