Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GANJAFARMA

Kamer inrichten

Recommended Posts

Wah gwaan my people..ff afwezig geweest van forum ivm met drukte en zaken.

Blessings to everyone and irie times yuh see mi ..

 

Maar goed wat ik wou vragen ik heb een kleine kamer van 2 bij 3 waarin ik zonder een tent te plaatsen

2 600 watt lampen in wil hangen met afzuiging en ventilatie natuurlijk ,maar afgezien van dat het dan moeilijker

word om je klimaat te beheersen,zal het wel goed verlopen met de afzuiging , ik bedoel maar honderd planten

is niet niks..normaal werk ik met sj tent maar ik wil nu ff een experimentje uit proberen.

ook al krijg ik maar 50 gram bijv. per plantje heb ik alsnog 5 kilo..maar ik zat gewoon erover na te denken en dacht

ik breng het even naar voren op het forum..

 

 

//edit//

 

 

 

;) tekst weggehaald

Share this post


Link to post
Share on other sites

2x600W op 6m2 en dan 5kg ;)

 

weet niet hoe je de dingen allemaal ziet enzo maareh als dit je lukt :execute

 

dat offtopic hebben wel een heel mooi topic voor: ruilen zonder huilen kun je ook heel goed aangeven met wie NIET te ruilen, zonde om je post ermee te vervuilen al snap ik hoe genaaid je je voelt, er zijn altijd mensen die zich niet aan de afspraken houden helaas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

LoL ik weet licht is gewicht hahahahahahaha dan zou ik negen lampen moeten plaatsen ..

JA waar kan ik dat topic vinden dan maar goed ..heb jij misschien nog wat tips met betrekking tot dat ..?Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites
;) 5k 1200 watt, als je dat lukt ga ik bij je in de leer :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites
hebben wel een heel mooi topic voor: ruilen zonder huilen

 

vd rest: lezen en opnieuw naar de ontwerptafel of toch maar weer die tent opzetten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
;) 5k 1200 watt, als je dat lukt ga ik bij je in de leer :wtf2:

 

:execute 5k 1200 watt, als je dat lukt ga ik bij je in de leer :wtf:

 

 

LOL

 

hebben wel een heel mooi topic voor: ruilen zonder huilen

 

vd rest: lezen en opnieuw naar de ontwerptafel of toch maar weer die tent opzetten :D

Ja ja heb wel paar ideeen..op de ontwerptafel liggen..en heb hem net gevonden het topic..

Bless Naar iedereen die een normale zadenruil kan uitoveren want het is immers gunnen en gegund worden..

:D Now mi ah go smoke a phat Herb and

fly inna di sky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je probeert opnieuw het wiel uit te vinden. Als je je lampen hangt op zo'n oppervlak mag je al blij met 900-1000 gram zijn.

 

Gr,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan nog kom je er niet ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.5kilo per lamp :execute volgens mij leef je een beetje in een fantasie wereld,of niet? ;) het aantal planten is niet belangrijk je licht is veel belangrijker!! heb je ook na gedacht als je gepakt gaat worden dat je dan een leuke boete gaat krijgen? denk dat de boete hoger is dan de opbrengst :wtf2: TIP! hang er 4A5 lampen boven dan is het het risico waard..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja, 50 plantjes onder een lamp........ik zet er een stuk of 7/8 onder. Ik ben erg blij als ik er dan 7 of 800gram afhaal. Jij gaat voor de 2,5k?

 

Ik denk dat je eerder moet denken aan 5gr per plant dan aan 50gr per plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die denkt dat wij allemaal maar zitten te klootviolen hier. Komt ff met 2x600W op 100planten en gelooft er heilig in dat 50gr/plant haalbaar is. DUDE! Jij moet echt goed stoned zijn geweest toen je dat bericht plaatste.

 

 

Dat mensen uberhaupt reageren... Dat ik uberhaupt reageer hierop...

 

 

 

I have a dream...!

Share this post


Link to post
Share on other sites

...afgezien van dat het dan moeilijker word om je klimaat te beheersen...

 

Verklaar u nader.. Why??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol ja ik snap en weet licht is gewicht sowieso..ik dacht dit omdat ik een keer onder 1 keer 600 watt vijftien planten heb gezet

en een respectievelijke 80 gram per plant vanaf heb gehaald en op een gegeven moment ga je je dan toch dingen afvragen..ja licht is gewicht i know..

ik zal denk ik tien planten onder 1 lamp zetten en misschien vijf of zes lampen gaan plaatsen..LOL iedereen zou wel dromen van zo een gewicht met zo weinig lampen..

alhoewel back 2 reality..ik ga de ruimte ff bekijken en ff berekenen hoe of wat voor lampen ik ga plaatsen ..bedankt voor de reacties Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

je had al een keer 1,2 kilo van een 600 watt???

 

Ik ga ff rustig zitten wachten wie hier de mooiste reactie op geeft....

 

wie is eerst?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk ook dat het om het natte gewicht gaat dat zou met 2 x 600 watt wel kunnen en dan nog niet met 1 lamp, of de plantjes maakten een reken foutje waardoor ze dubbel zo meer gingen produceerden,

 

Maar goed ik heb er om kunnen lachen :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat minder blowen is misschien een idee. Je fantasie slaat een beetje op hol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet als het om NAT gaat.. zijn meer mensen die niet eens weten dat je het droog moet roken.. dusja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk ik ook Amnees , er zijn er maar weinig die dit uberhaupt ''claimen'' laat staan kunnen bewijzen...!

 

Nat zou wel kunnen is ook wel reeel , 16 x 80 gram = 1280 gram en daar dan een drooggewicht van 20% = 256 gram per 600 watt lamp, mischien wel 25% droog =320 gram. is dan effe ruim 0.5 gram de watt.

 

Maar beste , je weet toch wel dat er altijd over DROOGGEWICHT wordt gesproken.

Anders kan je er geen touw aan vast knoopen, want het percentage droog wil nog wel eens verschillen.

 

Mvg Azarias

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste heren..dit gaat over het droog gewicht ja ,we praten over droog gewicht..

En ik heb het over 80 gram droog per plant ..kweken op de sannie manier met buffers en bacto en mychorrisa

Wormen door de aarde water afzuren,scroggen toentertijd hulp van een ervaren kweker

Toppen en fimmen in combinatie met liefde voor de planten is er toch 80 gram per plantje gekomen

Dan ga je je toch bepaalde dingen afvragen..dat onze planten de potentie hebben om ons te laten schrikken

En dat is wat er bij mij dus is gebeurd..1 lamp 600 w vijftien planten 1.2 ki ..niet normaal ..wel gebeurd..nooit meer gezien tot nu ook..

Maar vandaar dus..snap iedereen hier ..bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...