Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
mark85

Aptus met ?

Recommended Posts

Beste forum-leden

 

Ga wat amneesjes neerzetten op aarde 18liters

Ga wederom de Aptus als aanvullende voeding gebruiken

Mijn vraag is wat zal een goede basisvoeding voor de amneesjes met aptus zijn op aarde?

Ik zit zelf aan een 2-component te denken dus een A&B variant

 

Alvast bedankt

Edited by mark85

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hypro is de meest toegepaste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Combi aptus met hypro hoor ik ook goede dingen over.....

 

Dat zegt dus iets over de tekorten van hypro en de aanvulling van aptus lijkt mij.....

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rthur,

 

Aandelen? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

was het maar waar, nee gewoon dikke toppen en goede ervaringen... :lol:

En daarbij hier vraagt men om voeding keuze voor Amnesia.

Hy-pro voeding is speciaal voor haze samengestelt, en Hy-pro is de vader van Amnesia dus een betere voeding kan ik me niet voorstellen of wensen voor deze planten...

Edited by @rthur

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoezo speciaal voor haze die hypro :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Speciaal voor haze is een beetje overdreven ze doet het ook prima bij andere soorten. maar hoe dan ook, Hy-pro heeft de terra aarde voeding destijds zelf gemaakt voor zijn eigen planten. De Terra is dus bij uitstek dé voeding voor Amnesia, natuurlijk de hydro A/B ook. De toppen op de bovenstaande film spreken voor zich, alhoewel dat ook veel zegt over de gebruikte genetica, Hy-pro AMNESIA. Rekeninghoudend met het feit dat het uiteindelijke resultaat ligt aan alle factoren die spelen bij de desbetreffende indoorkweek is Hy-Pro simply the best.

 

 

De groetes :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hy-pro is de vader van Amnesia

 

:lol:

 

Is niet zo'n gekke gedachte hoor. Ik kwam hier eerder vanmiddag dit topic tegen dat linkt naar een artikel in regular magazine, het online magazine van oud-WF-er dokkie als ik het me goed herinner. In hetzelde nummer staat op pag. 23 een advertentie/artikel over amnesia, en dat begint zo:

 

gallery_22220_11124_287886.png

meer op: http://issuu.com/regularmagazine/docs/regular4-2011finalxxx

Share this post


Link to post
Share on other sites
Amnesia is een haze :verrygood

 

Amnesia haze is .......

 

amnesia is meestal een kruising met indica.

 

amnesia haze is..

Share this post


Link to post
Share on other sites

In alles zit meestal wel indica......

 

Wat een Haze een Haze maakt is mij na jaren nog steeds niet duidelijk....

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over amnesia haze... ik dacht altijd dat soma deze gebreed heeft...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens allereerst hartelijk dank voor alle reacties

 

Hy-pro is bij mij bekend paar rondjes mee gedraait ook, maar om even op mijn vraag terug te komen

ik geef zelf aan met een 2-component te werken,

maar als ik dus wel weer hy-pro ga gebruiken op aarde kan ik dan beter de terra gebruiken of toch ook hier voor de A & B kiezen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaman, je kan gerust hydro A/B van Hy-pro gebruiken.

 

pas alleen op, als je de voorgeschreven hoeveelheid geeft, krijg je EC een van +/- 1.8 , dat is best veel, dus begin op de helft van de voorgeschreven hoeveelheid, dan naarmate de plant groeid langzaam opschroeven.

 

 

suc6,

 

 

groetes :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste mede-kwekers

 

Ik gebruik aptus icm hy-pro a&b op aarde met amneesjes

Heb vorige ronde me aarde opgewaardeerd met bac mearl en bio korrels

Mijn vraag is zit nu in week 3 12/12 heb tot nu toe nog geen hy-pro gegeven alleen aptus startbooster en dan nu topbooster

mijn bladeren zien er nog redelijk donkergroen uit, kan ik nu beginnen met licht bijvoeden ec 1,2 ? of liever nog wachten?

Tevens geef ik om de dag water dit altijd icm aptus topbooster is dit aan te raden of beter maar 1x per week meegeven ?

Als ik eenmaal begin met de hy-pro is dan 1x per week a&b meegeven voldoende of bij iedere waterbeurt?

Heeft iemand nog suggesties voor de ec waardes van week 3t/m8 dit ivm de lagere ec behoefte van de amneesjes?

 

alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaar maar samengevoegd. :spliff:

 

Grtz. Aad

 

Ps Beste Kantklos,volgende keer heeft de report-button wat mij betreft de voorkeur,je lijkt voor een soort record te willen gaan... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Beste mede-kwekers

 

Ik gebruik aptus icm hy-pro a&b op aarde met amneesjes

Heb vorige ronde me aarde opgewaardeerd met bac mearl en bio korrels

Mijn vraag is zit nu in week 3 12/12 heb tot nu toe nog geen hy-pro gegeven alleen aptus startbooster en dan nu topbooster

mijn bladeren zien er nog redelijk donkergroen uit, kan ik nu beginnen met licht bijvoeden ec 1,2 ? of liever nog wachten?

Tevens geef ik om de dag water dit altijd icm aptus topbooster is dit aan te raden of beter maar 1x per week meegeven ?

Als ik eenmaal begin met de hy-pro is dan 1x per week a&b meegeven voldoende of bij iedere waterbeurt?

Heeft iemand nog suggesties voor de ec waardes van week 3t/m8 dit ivm de lagere ec behoefte van de amneesjes?

 

alvast bedankt

 

 

iemand???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vandaar maar samengevoegd. :huh:

 

Grtz. Aad

 

Ps Beste Kantklos,volgende keer heeft de report-button wat mij betreft de voorkeur,je lijkt voor een soort record te willen gaan... :)

 

Ik lees meer dan dat ik reageer nu hoor.

Heb een paar weken vakantie en even geen verplichtingen, dus veel tijd om bijvoorbeeld aan het forum te besteden. :P

 

Zal voortaan op report klikken ipv. reageren in het topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aptus met Aptus lijkt mij........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...