Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

greenf1ngers

36 Amneesjes onder 2X600W | Secret Jardin 150

Recommended Posts

Electrische Vernevelaar

 

Lichtgewicht, praktisch, makkelijk te hanteren en te gebruiken. De Electric-spray is een vernevelaar bestaande uit een ventilator die onder hoge snelheid bestrijdingsmiddelen,ontsmettingsmiddel of reinigingsmiddel verspreidt. Een maximaal bereik van 6 meter door middel van speciale nozzles. De polytyleentank van 5 liter is corrosiebestendig. Een speciale klep regelt de aanzuiging en verspreiding van het product en geeft een fijne nevel. Leverbaar in 2 uitvoeringen; de standaard met 3 nozzles of de ECO met 1 nozzle. Met 5 liter product kan 4500 m2 ontsmet worden. De Electric-spray is speciaal ontwikkeld voor des-infectie en ontsmetting en toepasbaar in stallen, voedingsindustrie en kassen, transportmiddelen, maar ook voor marktplaatsen, campings en parken.

 

- 3 nozzles

 

- 220 V 50 Hz

 

- 1000 watt

 

- 5 lt tank

 

- 3,5 kgs

 

- 29x43x26 cm

 

- 20-60 micron

 

 

Dit trek ik van de site van puk support, er wordt dus onder hevige druk zeer fijne nevel voortgestuwd, tot wel 6 meter ver ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar hoe krijg je dan dat lompe ding onder de bladeren?

 

Geloof mij nu maar je blaadjes gaan door dat ding vanzelf omhoog, ik heb hem gebruikt en echt alles was beneveld en je bent in een tentje binnen 10sec. klaar.

Dat is dan wel weer jammer dat het zo vlug gaat want het geluid van dat ding lijkt op een straaljager ;) echt gaaf

 

Gr Lion61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt op een stofzuiger eigenlijk meer een Dyson stofzuiger dan maar een 240x240 tent in 10sec. klaar.

Maar iedereen moet toch wel eens stofzuigen dus so what ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie vraag, ik ben ook wel benieuwd hiernaar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is mij eerlijk gezegt niet op gevallen maar die veeg ik toch elke week even schoon met een microvezeldoek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is wel goed voor stof maar spul tegen spint geeft zo'n aanslag die er zo niet afgaat.

K heb al 2 keer mn kappen + topshields gepoetst die waren zo ranzig!

 

Allemaal beste wensen en op naar oogsten die dubbel zo dik worden als in 2011!

 

Op naar het einde van de wereld op 21-12-2012!

Share this post


Link to post
Share on other sites

met alcohol daarna afnemen met een microvezeldoek alle aanslag weg glimt weer als nieuw

Share this post


Link to post
Share on other sites

met alcohol daarna afnemen met een microvezeldoek alle aanslag weg glimt weer als nieuw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik spuit zelf altijd als de lampen net uitgaan, dan zijn de lampen en de kappen heet, kan ik ze niet afdekken met vuilniszakken, die smelten, wat ik doe is ze zo hoog mogelijk hangen wanneer ik spuit ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
bedekken met vuilniszakken (de hele kap)

 

inderdaad goeie tip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Microvezel mag je volgens mij alleen in combinatie maken met water. Microvezeldoeken moeten klamvochtig zijn om hun werk goed te doen.

Zodra je zeep en andere stoffen gaat gebruiken, dan gaan deze zich aan de microvezels binden, iets wat je niet wilt, want op die plekken moet de microvezeldoek juist de (viezigheid) die je opveegt vasthouden. Als die plek al bezet is door bijvoorbeeld zeep, dan kan er minder viezigheid vast worden gehouden.

 

Microvezeldoeken moeten na gebruik met een speciaal wasmiddel gewassen worden, om dezelfde bovenstaande redenen.

 

Door de juiste toepassing van microvezel hoef je in principe geen schoonmaakmiddelen meer te gebruiken. Word ook o.a. toegepast in ziekenhuizen, alleen bij volledige desinfectie (chloor) en ontkalking worden nog chemicaliën gebruikt.

 

Je kan wel alcohol gebruiken met een microvezeldoek, alleen gebruik je dan wel een giftig middel, net zoals kalkreiniger op een sponsje overigens, werkt erg goed... maar het is wel rotzooi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mischien een beetje meer uitleg van mij kant hoe ik het doe

 

Met een katoenen (oude luier) doek en alcohol reinig ik alles de alcohol lost het vuil mooi op maar verdampt nogal snel

Daarna gebruik ik het microvezeldoekje (hoeveel scable punten zijn dat ?) eigenlijk gebruik ik er 2 met de 1 houd ik vast met de ander maak ik schoon ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
En what about aanslag op je lampen of valt dat wel mee?
Goeie vraag, ik ben ook wel benieuwd hiernaar ;)

Lampen kan je schoonmaken maar reflectoren niet.

Miro aluminium zal altijd beschadigen van schoonmaken.

Dit is met het blote oog niet te zien maar met een microscoop zeker wel.

 

 

bedekken met vuilniszakken (de hele kap)

 

Dat is een slim advies. :)

 

 

 

ps.ook luchtbevochtigers zijn vreselijk omdat ze kalk achterlaten op je lamp en reflector.

Gebruik daarom alleen gefilterd of osmose water in je vernevelaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zooo even een eerste foto update dit jaar.... Mijn groene hart zegt me dat dit een mooie oogst gaat worden. Ik voel het aan mijn water.

De amneesjes doen het goed. Mooie kleur geen tekorten zo te zien en de spint wordt regelmatig besproeid met de grootste rotzooi die er te vinden is. Over een week bestel ik roofmijten dan stop ik met spuiten....

 

De buitenkanten van het tentje doen het stukken beter dan voorheen. Ze hebben geen achterstand. Echt top!

 

gallery_2973_13181_3256683.jpg

 

gallery_2973_13181_4145716.jpg

 

gallery_2973_13181_1017337.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Looking good mate, op een mooie spintloze en vooral opbrengstvolle run :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vannacht als een gek zoeken naar een oorzaak waarom t 34 graden was.....

Vanmorgen zie ik dat t raam dicht is..... :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Microvezel mag je volgens mij alleen in combinatie maken met water. Microvezeldoeken moeten klamvochtig zijn om hun werk goed te doen.

Zodra je zeep en andere stoffen gaat gebruiken, dan gaan deze zich aan de microvezels binden, iets wat je niet wilt, want op die plekken moet de microvezeldoek juist de (viezigheid) die je opveegt vasthouden. Als die plek al bezet is door bijvoorbeeld zeep, dan kan er minder viezigheid vast worden gehouden.

 

Microvezeldoeken moeten na gebruik met een speciaal wasmiddel gewassen worden, om dezelfde bovenstaande redenen.

 

Door de juiste toepassing van microvezel hoef je in principe geen schoonmaakmiddelen meer te gebruiken. Word ook o.a. toegepast in ziekenhuizen, alleen bij volledige desinfectie (chloor) en ontkalking worden nog chemicaliën gebruikt.

 

Je kan wel alcohol gebruiken met een microvezeldoek, alleen gebruik je dan wel een giftig middel, net zoals kalkreiniger op een sponsje overigens, werkt erg goed... maar het is wel rotzooi.

 

zit jij ook op het schoonmaakforum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wacko: :rofl ik hoop dat t copy paste was! Anders zit hij onder de duim bij t vrouwtje....

 

Net brimex gekocht om te spuiten tegen de spint. Beetje van alles proberen zodat ze lekker resistent worden en supernatural zijn.... Als ik ze maar onder controle houd ben ik blij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...