Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

greenf1ngers

36 Amneesjes onder 2X600W | Secret Jardin 150

Recommended Posts

Velen hebben er last van, lijkt wel of het beesje niet meer weg te denken zijn.

 

Vertimec, 2 cc per liter water, vroeg in de kweek een aantal keer spuiten, koolstof masker gebruiken en handjes wassen.

 

Moge het slagen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eigen stekken snijden...

Scheelt een hoop ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zouden mensen hier in het topic misschien kunnen vertellen welke haze soortjes afbloeien in korte tijd? 9-10 weken?alvast bedankt!

 

Speciaal voor jou zullen we het maar verklappen dan

RQS Amnesia Haze ;)

 

Original Amnesia van Dinafem lijken mij de kortst bloeiende zaden:

 

De heerlijke Amnesia blijft toch vaak 1 van de beste wietjes in de coffeeshops. Het produceert een zeer hoge potentie met een zeer zoete Haze, zoeter dan de overgrote meerderheid van hybriden, en een grote hoeveelheid hars kristallen. Ook haar opbrengsten kunnen zeer hoog zijn. Dit is een echte aanrader!

 

Afkomst: Haze

 

Soort: Voornamelijk Sativa

 

Bloeitijd: 5-6 weken

 

Oogstmaand buiten: Oktober

 

Opbrengst binnen/buiten: ----

 

Geschatte hoogte binnen/buiten: Hoog/zeer hoog

 

THC: ----

 

Eigenschappen: De Amnesia Original is geschikt voor binnen, buiten en kaskweek.

 

http://www.wietzaadjes.nl/shop/amnesia-ori...fem-p-2897.html

 

Ik heb deze vorige week besteld, we zullen zien wat het wordt!

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb daar toch even bij stilgestaan,5-6 weken voor een haze lijkt mij toch iets te weinig mij gedacht.Ze kunnen er opzetten wat ze willen maar doe daar toch minstens 3 weken bij.

 

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als er een amnees soort was die in 5 weken klaar was had iedereen die staan toch! So forget it..

 

Wat zijn jullie ervaringen met canna cure? Anders haal ik dit ook eens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga zelf cannacure afwiselen met pvp, prefentief 2xpw spuiten, schijnt een goede combi te zijn, verder in een infestatie weet ik het niet GF ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gebruik dat ook sinds kort maar heb nog geen problemen gehad dus weet niet of het werkt hahahah

spuit 2 keer per week mijn 4 planten er mee in eigenlijk gewoon omdat het op de bus staat en volgens mij kan het geen kwaad

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eigen stekken snijden...

Scheelt een hoop ;)

 

Ik snap je niet ! ?

Waarom heeft dan iedereen die stekken snijden voor anderen er altijd of vaak spint bij.

Verkopen ze dan beter ?

 

Heb jij je moeders in een steriele ruimte staan ?

Het lijkt volgens mij, is het bij velen zo dat je eerste spint moet bestellen voor je iets anders kunt bestellen.

Vertel mij eens hoe je dan je ruimte spint vrij kunt houden?

Dat denk je ja, kun je echt vergeten !

 

Ik ben van mening dat als je spint vrij mag zijn en ook vrij van de nakomelingen je heel veel geluk hebt en/of heeeeeeel goed bent in je planten schoon houden.

 

Als er iemand is die zijn ruimte spint vrij weet te houden kan zich zonder twijfel tot de beste rekenen.

 

Je hebt er niet veel nodig om er nog veel ellende van te hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ts je bent toch zo'n innovatieve vent! Laten we iets ontwikkelen als zo'n koorden waar vliegen aan blijven plakken maar dan voor spint..... Komop het is 2011!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoorde ooit van een growshopeigenaar dat er maar 1 ding echt effectief werkt tegen spint, .....een atoombom, en dan nog heb je maar 80% kans van slagen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je in dit geval maar 36 stuks hebt kan je al het ongedierte dood vingeren.

Gewoon tussen je duim en wijsvinger in.

Dan pas de stek behandelen(dompelen) en planten.

Na het aanslaan de oude blaadjes die ze als stekje had verwijderen.

Deze blaadjes zijn de draagers van.

 

Begrijpelijk dat als je der veel meer hebt het onbegonnen werk is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eigen stekken snijden...

Scheelt een hoop ;)

 

Ik snap je niet ! ?

Waarom heeft dan iedereen die stekken snijden voor anderen er altijd of vaak spint bij.

 

Als er iemand is die zijn ruimte spint vrij weet te houden kan zich zonder twijfel tot de beste rekenen.

 

baude beweringen TS.

eigen mamma's is GEEN spint als je stekt hiervan (en je weet hoe of wat qua onderhoud en stekken) en als je niet met duizenden werkt (zoals de stekkenboer wel moet doen) dan gaat dat prima op een verdwaald ongedierte na (varenrouwmugje en trips) waar je met kamer vol stekken zo iets over het hoofd ziet.

Stekkenlab tsja, dan kost die stek je ook een stuk meer vrees ik.

 

wel aardig dat je (valse) eer toekent: al bijna 8 kweekjaren spintvrij nu dus ik ben een "master" :)

 

@krasi

je hebt ook bommen voor in je hok.. alles uit en dicht maken, ontsteken en kan je paar uur je hok niet in, dan afzuigen en zou moeten helpen maar of het gezond is?

 

@gg

geef een middel tijd om te werken, alles door elkaar gaan gebruiken als het nog niet in/uitgewerkt is kan nare gevolgen hebben en in je klimaat kun je ook nog veel doen om onaantrekkleijker te maken (LV omhoog).

 

ben wel benieuwd hoe het allemaal uitpakt, webjes en lopen van plant naar plant is vaak al hevige infestatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik doelde ook op eigen moeders, eigen stekken... in een schoon hokkie..

 

als je stekken voor je eigen maakt.. en wat voor vrienden, en je hebt dan wel spint..dan doe je iets verkeerd... (al kan der altijd een verdwaald spintje naar binnen komen.. maar als je preventief wat mijtjes naar binnen gooit, dan hou je het wel spint vrij hoor...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 24 van 12/12

 

Lekker knakken

gallery_2973_13181_223699.jpg

 

Licht dringt lekker diep door. Dit vind ik zeker een reden om amnees niet te dieven.

gallery_2973_13181_3867227.jpg

 

Kijk ze lopen!! Inmiddels RIP (doodgevingerd)

gallery_2973_13181_1584257.jpg

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me eerlijk gezegd niks is tot 4500m2 geloof dat al je planten omlagen haha! Anyway thanks voor t meedenken m8 Ik spuit nog n paar keer en dan donderdag 3 buisjes roofmijt erin dan kijk ik wel wat t wordt. Komt goed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het mooie van dat ding is dat deze perfect vernevelt en super zuinig is in gebruik veel beter als een handsproeier.

Met dit ding maakt het volgens mij niet uit welk middel je gebruikt, want je plant is echt overal goed benevelt

 

Gr L

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoor er ook goede verhalen over, hoe zit dat met kleinere ruimtes, ik spuit dus af en toe en maar 1 tot 2 liter per keer ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

vooral aan de onderkant, daar zitten ze juist, eerst van onder, daarna bespuit ik het gehele bladerdek nog eens ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil m wel eens werkend zien in een kleinere setup.

Misschien wel een goede toevoeging aan de equipment.

 

Over de topshield xl1 ben ik tot nu toe hartstikke tevreden. De topshields hangen tot op 3 cm van de lampen af en de bladranden houden zich prima. Top opbouw wordt echt mooi! Wat ruiken ze lovely!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...