Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

greenf1ngers

36 Amneesjes onder 2X600W | Secret Jardin 150

Recommended Posts

Balen GF, ik hoop dat je die kleine fuckers kapot weet te krijgen ;) ...merry x-mass by the way :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chriet, goed opletten jongen, niet oud!!

Hij is jong en ook nog eens groot en sterk. :)

 

heb je chriet wel eens gezien... ;)

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

afhankelijk van hoe lang je tot bloei is het verstandig om boven op je preditory mijt, elke 3 week dan win je. tijd om u te weinig fecker spin te doden.

 

dont veel op mijn weeed

 

all the best ink

hope this make sence

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yow GreenFingers,

 

dat is zwaar kut die spint!! maar gelukkig ben je er op tijd bij,

 

bloei zit er lekker in! Blad?! te droog? lamp er te dicht op?

 

als nog een fijne kerst,

 

Grtz P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey GreenFingers,

 

Ik heb precies hetzelfde met mijn blad maar ik heb op 2 of 3 planten maar die staan niet direct onder een lamp.

Ik heb die vraag ook al gesteld in mijn topic, dus als jou het antwoord geven ben ik ook geholpen ;)

 

Gr Lion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo op de foto te zien zou ik je niet te veel druk maken over die paar blaadjes die er slap bij hangen.

Gemiddeld gezien gaat het meer dan lekker, toch :)

 

Spint ! Ik word er ook knetter gek van. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja TS dat is ook zo. De blaadjes trekken iets bij nu. Kut spint idd. Heb jij ze ook van waar ik ze heb TS??

Ik heb het nog NOOIT zo erg gehad als nu. Elke plant zit dik onder. Denk dat dit wel schade toe gaat brengen.

Koop nooit meer stekken daar.

Had ze nog voor behandeld ook!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spint infecties kunnen uit veel hoeken komen hoor. Heb je er ooit wel eens eerder last van gehad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I know whazzup 2 rondes geleden ook redelijk spint gehad maar goed bestreden. Daarna alles grondig gereinigd en nu nieuwe aarde. Kan zeker ergens anders van zijn maar weet bijna zeker van niet. Hoop dat de roofmijten honger hebben. Ga ze morgen bestellen 2 buisjes. gewoon elk blad zit vol en ze maken al webben :o ;) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

die roofmijt zal dan niets meer uitrichten ben ik bang

 

is meer voor in het beginstadium

maar als je er al zoveel last van hebt kun je niet veel meer doen ben ik bang

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat raad je me aan Chriet? Als ik niet al in week 3 zat had ik alles eruit gerukt. Heb een schijt hekel aan dit soort dingen.

 

Ik kan ook Pentakeep gaan halen dinsdag maar nu ff met bayer behelpen... Hoop dat t geen Chemo wiet gaat worden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

week 3 kan je nog wel spuiten

en week 4 ook nog

 

gewoon ff volhardend zijn en elke 3 dagen een goeie dosis gif

en elke volgende keer iets anders spuiten

 

2 weken lang

en goed spuiten/ventileren op het juiste moment

half uurtje nadat de lampen aan zijn

en daarna mss roofmijt uit voorzorg

 

je moet er maar zin in hebben................ ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, boterhamzakjes over je toppen doen en spuiten is natuurlijk ook geen optie met 36 plantjes ;) Klote voor je man, hoop dat je ze de baas blijft... Je kan ze eventueel opzuigen met een handstofzuigertje met een panty ervoor, zo lang je de populatie klein houdt is de oogst nog goed, want op deze manier ga je ze nooit allemaal kapot krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) Ik leef met je mee zwaar kut voor je.. Ik hoop dat je het no oed krijg al betwijfel ik dat wel, na het lezen van de berichten van andere.... Good luck

 

 

Gr. L€on

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier een foto waar de spint erg duidelijk te zien is. Tussen de vingers zie je een basterd lopen op zijn webje:

gallery_2973_13181_1641800.jpg

 

Via iemand van het forum ga ik een test doen met een nieuw middel tegen Spint. Meer daarover snel!

 

 

Week 3 dag 1: Toppen in de maak:

 

gallery_2973_13181_668173.jpg

 

gallery_2973_13181_4190159.jpg

 

gallery_2973_13181_1789422.jpg

 

gallery_2973_13181_489686.jpg

 

gallery_2973_13181_3283647.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt fucktup, ben je al bezig met bestrijden? hopen dat je die b*tchess weg krijgt of kan onderdrukken!!

 

hazen staan er verder mooi bij en hebben het ondanks de spint wel naar hun zin, ;)

 

grtz P

Share this post


Link to post
Share on other sites

LV omhoog, stofzuigen en spuiten tegen de spint?

als het goed is trekken ze dan naar de zwakste plant en met die dumpen ben je dan vd meeste af.

 

Vd rest staan ze er (nog) mooi bij, ik hoop dat je de battle wint/ tijdelijke wapenstilstand kan bereiken voor weekie of 8 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 3 dagen geleden met bayer gespoten. Vandaag met het verboden spul pentakeep. Wat n troep is dat! Het ging door mn masker heen. 20min last van mn longen gehad.

 

Morgen komt hopelijk een wonder binnen. Ik maak er een uitgebreid verslag van met pics.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vandaag met het verboden spul pentakeep. Wat n troep is dat! Het ging door mn masker heen. 20min last van mn longen gehad.

 

huh?? wist niet dat Pentakeep verboden was en ik wist ook niet dat het tegen Spint werkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spint is kut... Op een of andere manier werken roofmijtjes bij mij wel...

Ik zou nog wat buigen en knakken.. Zodat het wat egaler wordt.. Komt het licht ook wat meer bij ondetste blad..

 

Ziet er naast de spint toch lekker uit?

 

Succes dude

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes in je strijd GF, kill those damn fuckers ;)

 

Ennuh leg eens uit van die pentakeep, ik heb namelijk pentakeep heel anders gebruikt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

frequentiewater (That Stuff Mighty Wash). Dat zou hét middel tegen spint moeten zijn. Komt waarschijnlijk morgen binnen. Zeker et testen waard!

 

En sorry geen pentakeep! Wat t wel is moet ik even navragen iig troep!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...