Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

greenf1ngers

36 Amneesjes onder 2X600W | Secret Jardin 150

Recommended Posts

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het middel tegen spint was pentac. Verboden rommel maar werkt wel. Spint is nu afgenomen.

 

Ik ken geen Pentac.

Heb je meer info???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger (toen het nog mocht) werd dan gespoten met middelen als Torque, Kelthane, Nissorum of Pentac. Het was wel belangrijk om na 2-3 weken nog eens te spuiten omdat spinteieren nogal hardnekkig zijn tegen bestrijding.

Met de huidige regelgeving zijn  de bovengenoemde middelen niet meer toegestaanlaten. Het enige spintbestrijdingsmiddel dat nu nog voor hobbyisten is te krijgen is Massai (van Bayer, verkrijgbaar bij elk tuincentrum).

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt, is goed spul..!

ik gebruik het 2 dagen na een floramite behandeling om de eieren te doden..

en dan gooi ik er een willekeurig middel overheen om af te wisselen en dan gaan de roofmijten er in..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

Na de floramite is nisorun aan te raden als eieren doder !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het flesje even bekeken en je hebt gelijk...(dat heb ik inderdaad staan) :rofl

al die flesjes ook.. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ellow beste mensen.. Schijnbaar is de amnees een gevoeligere plant als wat ik gewend ben. Heb iets te hoog in de voeding gezeten, dat is ook te zien op de foto's. Nu wat vaker water en een lagere dosering voeding. Less is More zullen we maar zeggen. Tot nu toe vallen de toppen mij tegen. Ik ben benieuwd wat deze ronde gaat worden. Wel zie ik onderin even harde toppen als bovenin maar qua kwantiteit ben ik nog niet zo te spreken over deze ronde. Ik heb zeer warschijnlijk ook te droog gekweekt. Vanaf nu gaat de watergift omhoog naar zo'n 800ml p/p/p/d

 

 

Commentaar is gewenst! Need some help buddies

 

gallery_2973_13181_759472.jpg

 

gallery_2973_13181_1903531.jpg

 

gallery_2973_13181_413298.jpg

 

gallery_2973_13181_937786.jpg

 

gallery_2973_13181_608277.jpg

 

gallery_2973_13181_496678.jpg

 

gallery_2973_13181_361078.jpg

 

gallery_2973_13181_758914.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi GF, je hebt wel gelijk, Amnesia is niet blij met een hoge EC, aan je bladeren te zien heb je niet echt extreem hoog in de voeding gezeten, dat valt gelukkig mee, wel heb je misschien een warmte/verdampings probleem.

Wat wel lekker aan Amnesia is is dat haar toppen meestal wat meer wegen als een ander wietje. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ph vetelde mij geloof ik dat amnees wel 2liter p.d zuipt in volle bloei.. Blad is wel donker, maar niet extreem.... Lijkt niet echt super egaal veldje, bolgende keer meer nuigen en knakken? Amnees moet het niet van grote toppen hebben, de meerwaarde ligt in de compactheid en zullen minder gewicht verliezen bij het drogen dan bv een pp ...

geef je ze altijd voeding mee, of doe je bv 2_3 x voefen 1 x water?(per week)

Gr mrt

 

Edit: typt kut.op zo een phone.. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Krasi!

 

Scherp gezien ouwe! Ik heb idd een warmte probleem. Ik zit tegen de 30 graden steeds omdat ik niet meer direct naar buiten af kan blazen. Nu het buiten wat kouder wordt gaat t beter. Ik heb me gewoon aan de voeding gehouden zoals ik m altijd geef. Per 40 liter 200ml canna flores, 8ml top booster en 10ml super pk. Maar ik heb wat watergiften zonder voeding over geslagen dus daarom die randjes omhoog.

 

 

 

Eyy MRT still alive!?!?!

 

Idd beter en meer moeten knakken. Er bleven een paar planten achter en die heb ik niet getopt. Die zijn daarna als een raket gegaan en had ik beter moeten knakken.

Idd de amnezen zuipen als een gek man. Ben ik niet gewend. Even aanpassen dus:). Hoop dat als ik ze wat meer te drinken geef ze betere ontwikkeling van de bloemetjes kunnen verwezelijken :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep. Still alive..still growing strong :rofl

 

Ik denk niet dat die 30 gr het issue is.. Zo ff met de vinger in de wind hebben die chika"s van jou zeker wel 300 liter per week nodig...

 

Welke week zit je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Week 5 dag 1... DUS KNALLEN MOETEN ZE VERD&$^$*Me

 

Laat eens een lekker verslagje zien MRT! Ik mis je

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahaha.. ojee.. Heb je met chriet en cannaz in de kroeg gezeten ofzo... :rofl

 

Ik loop met alles tegen het einde aan, mocht er interesse zijn dan post ik over 2 weken wel een toppic met s5, sannies jack en killing fields :rofl

 

Week5.. Dan kan er nog van alles gebeuren/goedkomen.. Succes

 

Gr mrt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zijn net 4 weken oud

 

doe maar rustig aan met de voeding

en dan bedoel ik heeel rustig aan

 

laat ze maar lekker verdampen

 

 

dan zal ik nog s een biertje bestellen voor ons.................

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt nog zooooo lang te gaan greenf1ngers komt wel goed.

En met de voeding moet je lekker rustig aan doen in mijn vorige ronde heb ik steeds maar de helft gegeven van mijn voedings schema,

maar mijn opbrengst was TOP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had jouw amnezen topic nog eens doorgelezen chrietjw dat ging ook wat langzamer de eerste weken he..

 

Doe mij maar een jack daniels on the rocks met een colatje ernaast!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geef ze maximaal ec 1.1

"1x voeding per week

nu in week 5 zit ik op 1.1 en ik bouw weer af naar wk6 1.0

Wk7 0.9 en week 8.9.10 helemaal niks geen voeding.

 

En ik krijg de toppen mooi dik.

 

Zal ff foto spammen v/d week van mijn zwaar uit de hang gelopensupercrop hazen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

amnezenwortels gaan al gauw dicht zitten bij iets te veel zout

 

en dan gaan ze echt langzaam/stilstaan

Share this post


Link to post
Share on other sites
amnezenwortels gaan al gauw dicht zitten bij iets te veel zout

 

en dan gaan ze echt langzaam/stilstaan

 

klopt.. vooral bij de start trekken ze dat niet. zit al 3 weken te kutten met amnesia's.. klein.. ielig.. (stek is 100% in orde)... na een paar dagen water+ enzymen meegegeven te hebben schieten ze in een keer wel omhoog.

 

(dat was dan m'n 5000e bericht hiephooi)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx voor jullie nuttige posts! Heb nu 2 keer water gegeven om lekker te verdampen en er is een duidelijk verschil zichtbaar. Opeens gaan ze weer lekker door... Ik ga nu voeding op 25 procent zetten.

 

Graag zie ik pics ter vergelijking..

 

Zal ff wat fotos maken overmorgen voor t verschil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...