Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
StoneTwisted

TNT - Post.nl

Recommended Posts

:( Maandag een pakket besteld bij Sannie en vandaag (donderdag) nog niet binnen, de track code vindt steeds niets

en aan de tel kunnen ze je ook niet helpen,...denk dat ik voortaan maar zelf de boel ga afhalen en dat wordt dus helaas

niets meer bestellen via www. Dit is nu de zoveelste keer dat ik achter mijn eigen spullen aan moet,.. :)

 

Heb een mail gestuurd naar Sannie , hopelijk kan zei wat betekenen voor me.

 

Echt, ben goed in staat om er even langs te gaan daar bij dat zooitje,... :P

 

En nu maar weer wachten op bericht,...ik haat dit :o ;) :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

De post is heel erg. ;)

Ik ben gestopt met mijn bedrijf om doosjes te versturen omdat de helft niet aankomt.

Daarna mag je 6 weken moeite doen om geld van de verzekeringen terug te krijgen. :)

Pallets is nooit een probleem, die vallen niet zo vlug van een vrachtwagen af. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een absoluut drama en het is dat het zoveel moeite is maarre...

 

-Het schenden van briefgeheim.

-Het schenden van de postwet. (met oog op de snelheid)

-Het onbevoegd betreden van privée terrein.

-Het onbewaakt achterlaten van andermans eigendom.

-Valsheid in geschriften middels het valsifiseren van handtekeningen.

 

En aangezien dit op grote schaal gebeurt en het beleid is om er niets aan te doen wellicht ook nog wel deelname aan een criminele organisatie...

 

Nee alle gekheid op een stokje, de post in Nederland is een drama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De post is vreselijk,laatst kreeg ik een demo apparaat ter waarde van 11.000 euro,je zult het niet geloven,maar ik kom thuis ligt er grote doos onbeheerd voor mijn deur,ze zijn doorgeslagen daar :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb al paar keren iets via www besteld en hier altijd netjes bij de buren afgegeven als er niemand hier was

maar ik moet wel lang w8 voor men geld op de rekening van de winkel etc.... staat

maar dat komt omdat het van belgie naar nederland moet

Share this post


Link to post
Share on other sites
De post is vreselijk,laatst kreeg ik een demo apparaat ter waarde van 11.000 euro,je zult het niet geloven,maar ik kom thuis ligt er grote doos onbeheerd voor mijn deur,ze zijn doorgeslagen daar :)

 

Wettelijk gezien mag je dat apparaat dus bijhouden :o (volgens belgische wetgeving)

 

 

Ik had een keer zaadjes contant proberen betalen,

 

envelop met geld nooit aangekomen, die mongols van het distributiebedrijf hebben het in hun eigen zak gestoken...

 

dat personeel deugt echt niet, ik zou ze eigenlijk moeten aanklagen voor schending van de privacy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

als de postbode iets afleverd voor mijn deur, zonder dat ik getekend heb,

bel ik de leverancier, dat ik nog steeds niks ontvangen heb...

 

vervolgens krijgt de tnt een telefoontje,

 

Ik vul een formulier in, en ik krijg opnieuwe het prodcut voor de 2e keer thuis....

 

ach ze zullen wel denken, die vervelende kutkampers weer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

had enkele maanden geleden voor het buiten sezoen ook zo iets voor.

gezien ik voor al men vrienden voorgroei ging het om een bestelling van 400 euro zaadjes in een klein pakketje.

ik kom thuis van school en wat zie ik : dat pakket steekt half uit men brievenbus en ik woon aan het begin van een multi culturele wijk achter een groot stad station waar dagelijks 10.000 man te voet langs passeert. en daar zit een groot hoopje gespuis tussen. bloempotten worden zelfs gestolen hier dus je moet niet vragen.

 

heb ik toen even geluk gehad, verzekerde verzending en een ander heeft afgetekend. ben toen naar het post kantoor gegaan stevig beginnen ruziën omdat ik wou weten wie daar verantwoordelijk voor was. ze voelden zich totaal niet verantwoordelijk...klootzakken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tim,

Het waren spullen van iemand die ik goed ken,maar anders zoeken ze het inderdaad maar uit :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat je soort van machteloos staat dat is nog het meest frustrerende, wat keesthemad al zei, je gaat

geen kosten maken die tig keer hoger zijn dan de bestelling zelf en verders is er ook geen alternatief,

tenminste niet dat ik weet ? De meeste online shops in Holland die werken met dit flut bedrijf.

 

En sommige producten zijn niet eens af te halen en alleen online verkrijgbaar :)

dus je bent eigenlijk veroordeeld tot dat zooitje ongeregeld. ;)

 

Eigenlijk zou heel Holland dat bedrijf moeten boycotten,...en dat het ze alleen om de winst en centen is te doen,(lang leve de privatisering...NOT..)blijkt wel uit hun telefoon tarief a 45cent pm,...maxium van 22,50...dat dan weer wel :o

 

Weer eens een klachten formulier ingevuld

Laat wel weten hoe dit afloopt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij heeft de postbode het weleens op balkon gegooit ( en ik maar track en trace inproberen te voeren ) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier is de postbode altijd correct, nog nooit gezeik gehad met de TNT en ze hebben toch al aardig wat afgeleverd. :)

 

Zal wel mazzel hebben zo te lezen.

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Belgische post is ook erg slecht, heb zelf wat problemen.

ik ging dus naar de post om dit te melden , de mevrouw aan de balie belde naar de centrale " hoe is het toen afgelopen met die zakken post die daar in de struiken lagen?"

sommige zakken post lagen dus in de struiken , lijkt mij dat de postbode dit doet om zijn ronde net iets korter te maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de 8 jaren dat ik via internet spullen bestel is tot nu toe alles zonder problemen aangekomen *knock on wood*. Ik kan me goed voorstellen dat er figuren tussen zitten die als koerier of bij de distributie werken, en als ze weten wat er in een pakketje zit (kan hij of zij zien aan bedrijfsnaam oid) dat ze het dan achteroverdrukken. Maar het is inderdaad erg triest dat we in Nederland zelfs niet eens de post op orde hebben. Fratsen als pakketjes half in de brievenbus gepropt of op het balkon gesmeten zijn te belachelijk voor woorden. Het is een kleine moeite om even zo'n papiertje in de bus te gooien dat ze langs zijn geweest en dat je het pakket de volgende werkdag op het postkantoor kan ophalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nee alle gekheid op een stokje, de post in Nederland is een drama.

 

ze kunnen beter de jostie band inhuren....daar heb ik veel meer vertrouwen in :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
als de postbode iets afleverd voor mijn deur, zonder dat ik getekend heb,

bel ik de leverancier, dat ik nog steeds niks ontvangen heb...

 

vervolgens krijgt de tnt een telefoontje,

 

Ik vul een formulier in, en ik krijg opnieuwe het prodcut voor de 2e keer thuis....

 

ach ze zullen wel denken, die vervelende kutkampers weer :)

 

Zou het eigenlijk niet handig zijn dat je geen handtekening zet? Juist als je zo'n heel gedoe ervan gaat maken moet je uiteindelijk steeds je handtekening zetten of naar het postkantoor gaan om het op te halen, dat lijkt me juist het tegenovergestelde wat je met zulke producten wil?

Share this post


Link to post
Share on other sites
De post is heel erg. ;)

Ik ben gestopt met mijn bedrijf om doosjes te versturen omdat de helft niet aankomt.

Daarna mag je 6 weken moeite doen om geld van de verzekeringen terug te krijgen. :)

Pallets is nooit een probleem, die vallen niet zo vlug van een vrachtwagen af. :o

 

Hier dezelfde ervaring met dit bedrijf.Advanced stuurt de pakketjes tegenwoordig via UPS en weinig op hun aan te melden.Als je wil janken en vloeken moet je zaken doen met TNT.

 

Het toppunt vond ik wel dat in 3 maanden tijd tot 5x toe de remboursstickers opzijn bij het BUISNESSCENTER in Amsterdam :S

Neem het pakketje mee naar boerendorpje van me en daar hebben ze een computer staan die ze zo uitdraait :S

Ben ik nu gek of zijn hun het??Ik hou het maar op mezelf :o

 

Ook krijgen hun het voor elkaar om vierkante pakketten als een bal aan te laten komen,de middelste fles kapot te maken,en ga zo maar door.

 

En zoals doc al aangeef,dan mag je 6weken pijn en moeite doen in de hoop je geld terug te krijgen.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raar ik heb nooit geen problemen, keurige berichtjes dat ze zijn geweest, en nog een keer proberen op een ander tijdstip. Zetten het niet voor de deur maar leveren het af bij de buren(als ik het ermee eens ben,kun je tegenwoordig aangeven)

Zou het misschien ook aan de regio liggen, waar je woont?? meer criminaliteit? je ziet steeds meer mensen die op hun werkplek niet te vertrouwen zijn, kijk naar de bagageproblemen op Schiphol..

Zonde dat datsoort problemen voor zoveel frustratie zorgen, maar 1 extra opsteken dan...

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@carpie, een jostie, die zou tenminste, netjes pakje afleveren bij goede deur, en pakje ABSOLUUT niet achter laten tot er een handtekening op de juiste plek staat!!!

 

Maar goed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb 1 echt verkeerde ervaring gehad, rattenkooi via internet besteld en ze kregen het voor elkaar de kap(het traliesgedeelte) volledig verbogen en in elkaar gedeukt af te leveren, doos had ook deuken

maar gelukkig stuurde de internetwinkel een nieuwe kap, die wel heel aankwam

 

voor de rest komt het hier altijd wel goed aan, normaal ook altijd laten tekenen of bij de buren afleveren etc, alleen 1 keer bij een paar pakketjes van dealextreme(die tegelijk kwamen, maar verdeeld in kleinere bestellingen om importbelastingen etc te omzeilen) lagen ze na 1 bezorgpoging al op het postkantoor, gelukkig is dat maar een paar kilometertjes op de fiets

 

maar valt bij mij dus wel mee, alle adere dingen kwamen altijd goed aan(nu nog aan het wachten op een bestelling vanuit amerika, maar is nog net niet overtijd volgens mij)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zelf heb goeie ervaringen met de TNT

 

Er is een fout gemaakt in sanniesshop waardoor de topic starter geen pakketje heeft gehad, door een mis communicatie hier is het pakje blijven hangen maar was de order wel op shipped gezet met track en trace :)

Uiteraard dikke excuses voor het ongemak.

 

greetz sannie

 

p.s beter eerst even sanniesshop mailen !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelf nog nooit een probleem gehad met bestellingen via inet

Maar hopelijk heb je geen twitter dreig geuit naar tnt want dan komen ze je zo halen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soms gooien ze gewoon pakketjes bij mij achter in de tuin met een briefje in de bus....uw was niet thuis...blablabla........oh ja, uw pakketje heb ik achter in de tuin geflikkerd.

En dan maar hopen dat het niet gaat regenen.......

Share this post


Link to post
Share on other sites
p.s beter eerst even sanniesshop mailen !

 

Zoveel vertrouwen heb ik nou in je Sannie, en zo weinig in TNT :o

 

Maar jawel, Sannie was de schuldige ;) .kijk ik was niet meteen zo in de stress geschoten als ik niet eerder pakketjes

zelf mocht gaan zoeken van de TNT,...overigens heet het dus nu Post.nl...andere naam zelfde flut bedrijf.

 

Maar goed, het is opgelost en nu maar hopen dat de echte druppel niet meer gaat komen,

al vrees ik het ergste.

 

En nee geen dreigtweet,...had mijn gal al op het forum gespugt, :o

 

Closed :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
@carpie, een jostie, die zou tenminste, netjes pakje afleveren bij goede deur, en pakje ABSOLUUT niet achter laten tot er een handtekening op de juiste plek staat!!!

 

Maar goed!

 

 

idd...dat bedoelde ik OOK KEES :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...