Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Tw!tchy

Tw!tchy goes on: 2e ronde 400 watt

Recommended Posts

Mooi vedje vol Twitchy, ze gaan lekker voor slechts 20 dagen zichtbare bloei, wel een laatbloeier zo te zien maar hele mooie planten.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ook niet erg tevreden over de late bloeitijd, ze groeien in die 3 weken 12/12 ook keihard door, gelukkig heb ik nog een Sugar Punch kweek ergens anders staan (stond eerst in die kast met die twee grote aardebakken), die staat nu in een DR 120 met maar 400 watt ;) Lekker veel ruimte, dus zou veel gr/watt op moeten leveren als ik de planten genoeg voorgroei heb gegeven... Die heb ik dus eerder op 12/12 gezet en gaan nu bijna de bloei in, ben benieuwd :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit twitchy ! de sugerpunch groeit wel 3 tot 4 weken door ;) ik heb de mijne ook geknakt omdat ze gingen verbranden:(

succes en ik blijf je volgen :D

 

groeten pac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oehh Galia meloen ! ;) Lekker zeg

Dat gaat gesmeerd daar ;)

 

Ik blijf af en toe eens mee kwijlen hoor :D

 

 

Groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Tw!tchy

 

Dat ziet er allemaal erg lekker uit dat scrog netje van je ;)

 

Dat gaat straks een flink toppen festijn worden denk, en een super voorbeeld van een goede scrog!!!!

 

Ga de volgende ronde ook maar eens wat van sannie neerzetten denk, zit alleen te twijfelen tussen killing fields en sugar punch....

 

Succes verder met je kweekje, kom zeker vaker ff binnenwoppen.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het THC dude en Hazer4,

 

Jullie zijn hier van harte welkom, morgen heb ik weer een update.

 

Als je twijfelt tussen KF en SP kan ik je helaas niet helpen, ik ken tot nu toe alleen de SP... Wel zijn er een paar punten die je in je overweging kan nemen:

 

- Bij SP heb je meer 1 soort staan, in KF zitten verschillende pheno's met verschillende kleuren en bloeitijden (lastig tegelijkertijd om te halen).

- SP laat na 12/12 wel dik 19 á 20 dagen op zich wachten met zichtbare bloei bij 400 watt, tegenover normaal 14 dagen (jammer!)

- SP ruikt nu al vreeeeeselijk lekker, ik kan me niet voorstellen hoe lekker dat gaat roken straks!

- SP is een zoete Super Silver Haze, dat verkoopt ook lekker. Het is natuurlijk geen volhaze, een hybride, maar toch erg haze achtig in opbouw!

- SP heeft in het begin (ondanks de late zichtbare bloei) een explosieve top opbouw, heel lekker!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog een kleine update van mijn tent voor jullie (verder niet interessant voor dit topic). Voor degenen die niet opgelet hadden: Ik had bij iemand anders ook nog een kast weten neer te zetten met twee grote aardebakken van 150 liter, deze kast is vervangen door een tent! Het gaat om een DR 120, nog steeds met de twee aardebakken met in totaal 5 Sugar Punches! Inmiddels hebben ze ongeveer 2 weken voorgroei gehad en 3 weken 12/12, ze zijn dus net de bloei in gegaan, ik heb met 400 watt in deze tent (120x120x200) bijna het hele scrognet (van 112x112) volgekregen, ben benieuwd of dit een mooie obrengst geeft met zo veel ruimte ;)

 

De kiekjes:

 

gallery_30799_12348_118742.jpg

 

gallery_30799_12348_9442.jpg

 

gallery_30799_12348_53149.jpg

 

 

 

De échte update van de kast die al een stuk verder in de bloei is komt vanavond :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker mooi vol veldje, nu lekker aandikken die dames maar volgens mij gaat dat helemaal goedkomen! Planten zien er gezond uit.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij gaat lekker twitchy :D het netje is mooi rond gevuld ;)

succes en groeten pac ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt het snel onder de knie dat scroggen, netjes hoor ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is dan ook vreselijk makkelijk als je de basics ervan snapt ;) Buigen en knakken kon ik al, dan is het alleen nog slim plaatsen en vastnagelen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie screen of green ;) lekker vol netjee blijft altijd mooi om te zien,

 

ga zo door man!

 

grtz Pablooowz

Share this post


Link to post
Share on other sites

TIJD VOOR DIKKE TOPPEN ;)

 

Dag 69, 12-12 dag 45, zichtbare bloei sinds 27 dagen

 

Ze staan nu bijna 4 weken te bloeien, ze zijn dus ongeveer op 1/3e van de bloei!

Het gaat echt heel lekker, had niet durven dromen dat ik met hetzelfde 400 wat VSAtje (wel met een philips master son-t plus lamp ipv merkloze rommel) zulke toppen nu al zou hebben, vorige keer eindigde ik hier zowat mee, ze waren iets groter maar!

 

De groepsfotos:

gallery_30799_12348_182829.jpg

 

gallery_30799_12348_29689.jpg

 

gallery_30799_12348_7361.jpg

 

gallery_30799_12348_194.jpg

 

 

Closeup tijd!

gallery_30799_12348_39855.jpg

 

Heerlijk hoe overal toppen dicht op elkaar groeien, heel goed verdeeld deze ronde mede door SCROG

gallery_30799_12348_135493.jpg

 

Een hoekje met alleen maar kleine topjes:

gallery_30799_12348_83991.jpg

 

gallery_30799_12348_137405.jpg

 

gallery_30799_12348_2270.jpg

 

gallery_30799_12348_137836.jpg

 

gallery_30799_12348_143575.jpg

 

Ja die is al flink geworden :D

gallery_30799_12348_21843.jpg

 

 

Ik heb in de potten nog wat Guano als topdressing gedaan, aangezien dit beter niet meteen met de aarde meegemengd werd, bodemleven (mycorhizza kolonies vooral) komt nogal lastig op gang in een fosforrijk medium, vandaar de late toevoeging ;)

 

Laat maar horen wat jullie er van vinden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

HI Tw!tchy, mooie ontwikkeling op je netje, prachtige witte wiet, heb je al wat rose gespot?? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi, dit is Sugar Punch, geen KF ;) Rose is volgens mij zeer zeldzaam bij SP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet het, ElAndy was een gelukkige en Polletje volgens mij ook ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zag het bij Pacman, daar had jij ook gereageerd. Lijkt me wel super als in mijn 2e tentje nog was SP paars/rose wordt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even wat kiekjes van gisteravond, zichtbare bloei dag 30 alweer:

 

Ik heb in de potten nog wat Guano als topdressing gedaan, aangezien dit beter niet meteen met de aarde meegemengd werd, bodemleven (mycorhizza kolonies vooral) komt nogal lastig op gang in een fosforrijk medium, vandaar de late toevoeging

gallery_30799_12348_108203.jpg

 

Deze is niet scherp, maar geeft wel een beeld van al het wit:

gallery_30799_12348_185416.jpg

 

De toppen groeien lekker diep door, echt colabouw:

gallery_30799_12348_143294.jpg

 

Druk hoekje:

gallery_30799_12348_51990.jpg

 

Dit vind ik een grappige pheno, draderige toppen en héél diepgroen blad:

gallery_30799_12348_119618.jpg

 

Ik heb vrij dikke klauwen (brede vingers vooral), de toppen zijn dus al best dik

gallery_30799_12348_106654.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Twitchy :D

Gaat al mooi de dikte in :D en ze zien er ook gezond uit, hopelijk blijft dat zich aanhouden :)

Succes ermee en ik blijf je volgen ;)

groeten pac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er zeker puik uit, veelbelovend, wel ff de bladeren die zijn afgevallen uit de potten halen, die zijn een haard voor ziektes, schimmels en insecten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...