Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Tw!tchy

Tw!tchy goes on: 2e ronde 400 watt

Recommended Posts

Aquariumpompje, ben je binnen 2 uur van je chloride af, doe ik ook makker ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aquariumpompje, ben je binnen 2 uur van je chloride af, doe ik ook makker ;)

 

Niet veel langer laten draaien als dit, werkt je ph omhoog door omzetting van koolzuur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe zit dat met thee brewen dan?

Deze brewed 24 to 36 uur, dan moet ie wel erg zuur zijn lijkt me..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet exact hoe dit in zn werk gaat, ik denk niet dat die een bepaalde grens over kan gaan.

Je kan het eens testen als je t zelf wilt zien. Bij mij steeg die van 5.9 naar 6.9 in 24 uur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okee, maar dat is niet erg, omdat we organisch kweken, en dan reguliert het bodemleven de PH weer ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag een enorme meevaller gehad, ik heb een paar kilo toppen van buitenplanten (Royal Queen) gekregen van een kennis die het in de tuin had staan en geen idee of het goed was en geknipt kon worden. Gezien wat rotjes en een paar zaden in de toppen wilde hij er niks voor hebben, als ik er wat leuks aan over hield vond ze het prima, ik denk dat ik de opbrengst deels besteed aan haar dochters rijbewijs ;)

 

Nou goed, 1,5 vuilniszak vol toppen mee, ben gaan knippen en een groot deel hangt al te drogen in de droogdoos voor de luchtinlaat van de kast!

 

Hier wat foto's van de toppen, deze planten hebben geen aandacht gehad nadat ze geplant zijn, en hebben nooit voeding gehad ;)

 

JA, het kan zijn dat je hier en daar een rotje ziet, maar het viel wel mee, flinke toppen voor buitenwiet van dit jaar! Hoop er een 200 - 450 gram van over te houden droog, maar ik weet het nog zo net niet :\

 

 

Zo zagen de planten eruit:

gallery_30799_12348_226905.jpg

 

gallery_30799_12348_34480.jpg

 

gallery_30799_12348_72788.jpg

 

gallery_30799_12348_87571.jpg

 

gallery_30799_12348_78773.jpg

 

gallery_30799_12348_6095.jpg

 

gallery_30799_12348_97952.jpg

 

Toen ik op de helft met knippen was, keek ik achter me.. shit er moet nog zo veel :)

gallery_30799_12348_93625.jpg

 

 

 

Morgen verder knippen en foto's ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha

Nou, ik zou willen dat mijn kennissen dat ook zouden doen!

Het is altijd mooi meegenomen en tja je moet een gegeven paard dan ook niet in de bek kijken he ;)

de toppen zien er ook erg mooi uit! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schitterend,mijnen buurman die kweekt ook,en daar krijg ik altijd en bij iedere kweek een paar kroppen sla van,is ook groen he ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
de toppen zien er ook erg mooi uit! :)

 

Dat waren ze van dichtbij niet echt, niet nadat ik de boel meegenomen had iig ;) Heb er denk ik een goede 50 - 100 gram droog van, heb heel veel weggegooid omdat ik het gewoon niet heb kunnen knippen gisteren, en vandaag was het allemaal slap en de rotte stukken hadden tegen mooie stukken aangelegen, ik vond het t niet waard!

 

Heb wel een paar honderd zaadjes (Royal Queen x ?), dat wordt misschien nog leuk voor mijn guerilla kweek volgend jaar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx man, ze gaan bij jou ook lekker hard, denk dat we echt gelijk op gaan ;) Morgen update!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm, ik denk niet dat wij nog gelijk op gaan. Als dit een 24 uurs race was op Le Mans zat ik nu in de pits en was jij nog lekker rondjes aan het knallen....of zoiets ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, denk dat jouw planten lekker hard zullen gaan op die 600 watt pitjes, maar kwa bloeitijd zullen we niet veel schelen bedoel ik ;) Hoop dat we een beetje tegelijkertijd klaar kunnen zijn!

 

Meteen even een update!

 

Dag 39, 12-12 dag 15

 

Het gaat goed, heb even flink gescrogt en alles zit nu vast, over een paar dagen nog eens goed vastzetten want de boel groeit nog steeds vrolijk door, als het goed is zouden ze nu hun laatste groeispurt moeten krijgen, dat is denk ik ook het geval.

 

gallery_30799_12348_6989.jpg

 

gallery_30799_12348_101192.jpg

 

Alles is nog diep donkergroen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo twitch , ze zien er vet mooi uit man complimenten dude :P

 

maar zou jij voor mij aan het eind van de kweek eens willen kijken

of je nog restanten vind van de buffer tabs ?

 

ik heb zo ook eens gebruikt en de tabs kwamen aan de eind van de kweek

eruit als klei/deeg ;) ;)

hierdoor werd mijn ronde killingfields reeds bedorven :)

 

 

succes ermee dude ;)

 

check de post op dinsdag ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De post check ik elke dag in afwachting ;)

En ik zal mijn aarde checken voor je, hoezo heeft het je KF bedorven dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor Tw!tch, ze beginnen je scrognet al te bekleden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er heerlijk uit in dat hokkie ;)

dat het maar een vol netje mag worden met dikke colla's :)

 

Grtz Pablooowz

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou tw!tch ik heb er nogal wat ph problemen door gehad en daar was sannie , getuige van heb hem de foto's gestuurd

en een dag of 2 later had ik een batch shackzilla in de deur :)

 

toffe gozer ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie is zeker een hele goede gast, hij geeft mij ook altijd cadeautjes bij mijn post ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een kleine update van de andere kast met 400watt, waar de boel morgen op 3 weken groei staat ;)

Lamp was helaas al aan.. Ze hebben allemaal al 5+ internodes maar zijn niet hoger dan 10 cm ;) Heel gedrongen dus!

 

gallery_30799_12348_21619.jpg

 

Deze heeft op het onderste blaadje wat gaatjes, dat is nog van toen die heel klein was, heb ik per ongeluk gedaan, geen ongedierte hoor :)

gallery_30799_12348_87146.jpg

 

gallery_30799_12348_52487.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie kropjes dude, wat je zegt mooi gedrongen, ik ben benieuwd hoe he gaat met de andere onafgevulde gedeelte van de bak, of het de groei van de onderste takken belemmert, makkelijk wordt dieven ook niet ;)

We gaan het meemaken, ouwe :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee, de fanleaves onderin hangen net tegen de bak aan, ze zullen zo wel de hoogte in gaan schieten denk ik. De lamp hangt er trouwens wel 50 cm boven (i.v.m. temperaturen die ik nog even onder controle moet krijgen op deze locatie), vreemd dat ze niet meer strekken

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice TW!TCH ;)

 

zo hoort het man , ik heb ooit 2 rondes alaskan ice van green house gehad

die waren net zo , werden gegroeid onder 250 watt 5 week lang en toen onder 400 watt afgebloeid

net iets anders :)

 

maar deze zijn echt prachtig man mooi donker erg korte internode

ja dat worden knoeperts dude ;)

 

succes greetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...