Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

polletje

deze kweek wordt mede mogelijk gemaakt door:

Recommended Posts

Nou, hij heeft tov zijn vorige run een paar verbeteringen uitgevoert, co2, klimaatregeling, leuke feestverlichting. Deze verbeteringen worden afgerekend in grammen.

Als Pol de volgende keer weer wat verbeterpunten zou gaan aanbrengen, wordt het helaas voor jouw weer afgerekend in grammen.

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites
Beter zoek je volgens mij naar verbeter punten, maar goed, wie ben ik.

 

de verbeterpunten tot nu toe speciaal voor de olo-ers die niet het verslag doorlezen!

 

1, betere verlichting en lichtverdeling tov vorige hok, lichten zijn nu beter op het hok aangepast!

2, meer groeilicht in het lichtspectrum, zodat ik de voorgroei kan terugdringen naar 1 dag of 0 dagen

3, veeeeelll makkelijker mijn klimaat op peil houden, kijk niet eens meer naar de metertjes want weet dat t goed zit.

4, kans op toprot en andere boelshit tot het minimum beperkt

5, hok is dusdanig ingericht dat ik overal goed bij kan zonder door het gewas te wandelen of eronderdoor te kruipen.

6, veel makkeijker en beter watergeven, gewoon richten en klaar, 3,5 sec is 1 liter, lekke snel dus.

7, kan nu met co2 werken, door gesloten systeem, hierdoor betere kwaliteit wiet en hogere opbrengst dus hogere prijs.

8, geen detectie meer van buitenaf, warmte van ruimte gaat via riool weg.

9, geen omvallende toppen meer, gebruik nu combi van net en bamboe

10, het belangrijkste, veel meer geld in minder tijd, met verbetering van kwaliteit met volledige biowiet!

 

 

snap gvd echt niet wat mensen zeuren tegen mij, wie laat mij dan zien hoe t moet in een gesloten systeem op aarde volledig bio!!!!

 

is best een grote gok van mij geweest om dit zo aan te pakken om te kijken of het zou lukken.

alleen sannie vond dat ik t bio zou moeten doen, voor de rest heeft iedereen het me afgeraden!

en kijk nou is, nog ruim 2 weken te gaan en alles is nog helemaal groen, zelfs de blaadjes onderin.

dat volledig op bio met co2, als eerste run in een nieuw hok, met de nodige problemen en kijk mijn toppen!

 

dan wil ik dit alles ook nog met jullie delen om zelf te leren en jullie wat te leren.

ik ben ook voor 90% op het wf forum geschoold in dit vak, dus wilde op deze manier wat terug doen.

 

dus SHUT THE FUCK UP!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb niets gezegd maar ben zeker wel verast hier.

Zoals ik aan het begin al zij dat ik dit een heel spannend topic is. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, eigenlijk gaf hij je een compliment he, hij ging er eigenlijk al vanuit dat jij als meesterkweker al 5kg of meer zou oogsten :)

Je toppen zien er in ieder geval al heel erg dik uit ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij ging t om de verbeterpunten, aangezien ik op die regel reageer :)

 

is tevens niet persoonlijk hoor, heb t tegen iedereen die tegen me loopt te zeuren, ook mods!

 

dus dat :D

 

edit: ben trouwens al meer dan 30.000 keer bekeken binnen 7 en een halve week!!!!

 

en ja denk dat ik wat ben ja!!!!! mag t? ik doe er erg mijn best voor hoor ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb het over verbeterpunten nu, polletje, heb echt wel het hele topic doorgelezen en gezien wat er in staat, vindt het erg interessant!

 

Wat ga je veranderen voor de volgende keer, waar gaat het mis of juist erg goed, wat valt je op.... dat is toch veel

belangrijker dan het rondstrooien van opbrengsten, wij lezen dit niet alleen toch.....

 

Persoonlijk ben ik ook nog steeds erg benieuwd naar wat die opticlimate van je per uur aan water gebruikt, iemand die daar uitsluitsel over kan geven?

 

Je bent het toch wel met me eens dat als je eenmaal het proces onder de knie hebt, het voor volgende keren veel

eenvoudiger is om dit weer te halen, of nog progressie te behalen (in opbrengst en kwaliteit)

 

Zo moeilijk is het nou ook weer niet polletje, zelfs jij kan het!!

Voel je niet aangevallen, prachtig werk!

 

Groet, Sqoia

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie alweer een mooie opmerking voor in je handtekening polletje.. ;)

Want zelfs jij kan het.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alsof het zo moeilijk is..... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je bent het toch wel met me eens dat als je eenmaal het proces onder de knie hebt, het voor volgende keren veel

eenvoudiger is om dit weer te halen, of nog progressie te behalen (in opbrengst en kwaliteit)

 

Ummm, dat doet toch ieder weldenkend mens lijkt me. :)

 

Ze gaan prima polletje kijk uit naar je volgende update.

 

Gr

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij gaat voor de volgende ronde een hele mooie camera kopen want dit wordt een ....... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is duidelijk hoe Art de kwaliteit van je foto's vindt. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er smakelijk uit kerel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik naar de foto's kijk hoor ik de hele tijd een haagse deurbel!!!

 

TEEERRIIIINNNNGGGGGGG....................................

 

TEEERRIIIINNNNGGGGGGG.....................................

 

TEEERRIIIINNNNGGGGGGG......................................

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja heb een betere camera maar ik weet niet waar ie is ;)

 

foto's zijn met phone gemaakt, best ok toch :)

 

thanks voor de reacties, iemand nog tips & tricks voor me?

 

die witte puntjes worden niet erger, lampen zijn gedimt.

heb wel hier en daar wat verbrande blaadjes maar is nu niet erg meer :D

 

ik ga over een paar dagen stoppen met voeden zodat ze de boel verder leegtrekken, heb nog een liter enzymen van goldlabel van doc, dus daar gooi ik er ook wat van bij :lol:

verder bijf ik wat deuce deuce meegeven om de toppen beter af te harden en de omloop in de planten goed op gang te houden.

 

nou dit zal m wel worden denk ik ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er verdomd goed uit dude. Het kan niet anders dan dit een top score gaat worden. :)

 

Ik ben het alleen niet eens om bij een organische kweek met voeding te stoppen in de laatste periode

van de bloei. Ik laat liever de plant uit zichzelf de herfst in gaan. In een organische kweek zal bij een

natuurlijke abscissie de plant uit zichzelf de voedingsstoffen 'wegspoelen'. De symbiose met het

bodemleven zorgt dat de plant krijgt wat zij vraagt. Als je stopt met voeden, krijgt het bodemleven

geen eten meer. Dat is zonde als je de aarde wilt gaan hergebruiken.

 

Succes met de laatste loodjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@andy, ik geef wel wat honey voor de bacterien e.d. dan, de pk's wil ik er een beetje uit hebben voor de volgende ronde snapte ;)

er zit no best veel in de aarde hoor, voor dat dat op is is alles al droog denk ik :)

 

voordeel van lekkere grote dikke potten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met die honey zal je bodemleven erg blij zijn. Was ff vergeten dat je zulke grote smartpots hebt,

dan duurt het inderdaad wel ff voordat ze die voeding op hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Polletje,

 

Bij het bekijken van je topic en de foto's kan ik niks anders zeggen dan: "NICE!".

 

Dus, NICE men :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

yow polletje jouwe temp meter he

wa geeft tie aan want het blad

dat krult nogal naar binnen

 

mooie kweek dito topic

 

gr east

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...