Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Stevens

Allerleukst indien stoned/high

Recommended Posts

verstoppertje spelen, heb ik zondag gedaan met twintig mensen tijdens een feestje in m'n huis...

 

Dat vind ik echt een goed idee, en dan door heel het huis verstoppen!! ;)

 

Wat ik ook vaak doe is naar muziek luisteren en naar de visualisations kijken die op Winamp (afspeelprogje) zitten.

 

Ik heb idd ook heel erg vaak dat ik samen met een maat behoorlijk lomp aan het doen ben en dan ineens je iegen realiseren, "WAT zijn we aan het doen!!?!?!?" En dat gaat dan gepaard met een verschrikkelijke lachkick.

Share this post


Link to post
Share on other sites

-voetballen met je handen in je zakken (vooral als et heeft gesneeuwd, je kan dan echt moeilijk je evenwicht houden)

-Party&Co !!

-mexicano (zuip spelletje)

-beachballen (zeg maar ping pong zonder tafel met een zwaarder balletje)

-race/sport spelletjes toernooi (fifa, GT3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben vaak te lui om de film op play te zetten en lig dan zo een uurtje naar een zwart beeld te kijken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Exclaim

Morgen naar een open dag toe... ;) dat wordt wat :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik rook nu al bijna twee jaar en wordt ALTIJD moe en superlui, dus eigenlijk doe ik helemaal nix als ik gerookt heb, lekker op de bank sjille.

 

 

Nadeel is wel als ik gerookt heb en als ik eenmaal zit dat ik niks anders meer wil doen en das kut als de tv aanstaat( ik was een keer nog zelfs te lui om de afstandsbediening te pakken) :D

i know the feeling !! ;) :blink:

 

je moet mij nix leren van lui zijn ik ben van nature lui en als ik een chill jointje doe dan ben ik helemaal "buiten commisie" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb idd ook heel erg vaak dat ik samen met een maat behoorlijk lomp aan het doen ben en dan ineens je iegen realiseren, "WAT zijn we aan het doen!!?!?!?" En dat gaat dan gepaard met een verschrikkelijke lachkick.

eb ik ook vaak

 

meestal zijn we dan weer belachelijk aant doen int openbaar en ineens moeten we dan altyd denke aan wat de voorbijgangers moeten denken en dit gaat ALTIJD gepaard me een GIGANTISCHE lachkik ;) :blink: :D :D :smoke :smoke :smoke :smoke :smoke :bier :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

T relaxte wat er is als we knetterstoned ztijn is gamen en dan mariokart ofzow egt lachuh.

 

Of zo'n reality serie kijken met achtervolgingen enzo en van die dingen wat allemaal misgaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trampoline springen, bungee jumpen, douchen/baden, of grappige dingen opnemen ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

vorig jaar een keer toen ik high was de film American History X gekeken.

Ik zat echt met open mond te kijken wat er allemaal gebeurde :D

Ik zat helemaal in het verhaal en zat me van alles te bedenken over hoe de film verder zou lopen

Maar het was verder wel leuke avond :D

Edited by Go Ahead Eagles

Share this post


Link to post
Share on other sites

stoned achter de pc zitten,op deze site,en die film american history x,dan moet je de film''romper stomper''eens stoned kijken,ook een skinheadfilm uit engeland,goed verhaal,en ook vaag.de film ''clockwork orange''heeft ook wel iets om flink stoned naar te kijken.wel een cult film,maar goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

over films gesproken, requiem for a dream vind ik zelf wel een goeie film

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben meestal té moe om iets te doen..

vaak chill ik gwoon op een bankje in het park ofzo of vertel ik wat er in me opkomt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijken welke mensen er allemaal langs je raam fietsen, of hoe die mensen kijken als ze in de auto zitten, echt 9 vd 10 keer SUPERCHAGRIJNIG, en als jij dan (alleen of met een paar vrienden) zooo vrolijk bent, is dat echt prachtig! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het leukste indien stoned is gewoon gek doen met vrienden. Helemaal los gewoon ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stomste wat ik ooi gedaan heb.. uhm. Knetter zonder helm achter op de scooter door de stad rijden. En hard. Ennuh, Ik heb ook altijd dat als ik naar huis loop vanuit de bus en goede muziek op heb en een joint dat ik dan perse een langere weg wil lopen om nog maar wat langer met die muziek te kunnen chillen.

 

Owh, en ik ben ooit samen met een maat die bleef bij mij slapen, allebij knetter van de kaart om 02:30 ofzo naar de friet tent gelopen om er daar achter te komen dat ie al 2 uur en 30 minuten dicht was.. Maja, was wel ff lekker buiten lopen..

 

Wat mij altijd goed bevalt is White Widow en een mp3 speler vol met hardcore livesets. En een glas water. En dan een half uurtje chillen in het tuinhuisje... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje chille met vrienden op het strand of als ik thuis ben nog een joint draaie. en dan me killer instinct tarte in ''SOF mp''. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Door het bos lopen met allemaal koebeesten om je heen die maffe dingen zitten te doen met een lachkick EN vreetkick... dat is zooo geweldig fantastisch lekker ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik stoned zit met vrienden komen de grappigste spelletjes gewoon aanwaaien.. ze komen ineens op. Hier een paar voorbeelden van :j

 

* Duimworstelen

 

* Twee mensen zitten naast elkaar. Het is de bedoeling voor allebei om zo lang mogelijk naar de ander te kijken zonder oogcontact te maken. Dus jij kijkt naar links en zodra de ander naar jou kijkt, kijk je snel weer naar voren en zo gaat het hele tijd door. Je kunt dit ook doen met de ruggen naar elkaar, maar dan moet je je nek 180 graden draaien, voor gevorderden dus :(

 

* Steen, papier, schaar - Best geinig om een competitie van te maken ook. Ik heb eens met 50-45 verloren ;)

 

* Iemand anders zo snel mogelijk na praten. Zodra de een wat zegt praat je hem direct na. Die gene wilt je waarschijnlijk de hele tijd afschudden en gaat de gekste geluiden en zinnen uitspreken wat weer leidt tot lachkicks :verrygood

 

* Acteren. Verzin met z'n tweeën (of meer) een scène om te spelen. Het liefst zo bizar mogelijk. Altijd grappig :( .

 

* Zingen. Ga er eens lekker voor onderuit liggen (of sta) en zing uit volle borst met z'n alle een nummer dat iedereen wel kent. :(

 

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

op slaap valle op den brommer. Wakker geworden , brommer laten staan en met trucker naar huis gelift. Jaja brommer laten staan, ik ben een verantwoordelijk persoon :specool . Was trouwens wel is leuk :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
op slaap valle op den brommer. Wakker geworden , brommer laten staan en met trucker naar huis gelift. Jaja brommer laten staan, ik ben een verantwoordelijk persoon ;) . Was trouwens wel is leuk :no

 

 

en de volgende dag je suf praktiseren waar je nou in hemels naam je brommer heb gelaten ????? Dat zou echt iets zijn voor mij.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga soms gwn chill zitte

soms kruip ik ook op brommer ;) maar crossbrommer door de bosse en velden

en ik ben nog nooit gevalle of gebotst! :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onderweg van de bushalte lopend naar huis, nog een pitje smoke, en dan knetter achter je pc zitten. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...