Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

amnees

WE ZIJN HET SPUUGZAT

Recommended Posts

Alweer?

 

en kom nou niet weer met die Friese link want deze staat op zich.

 

In mijn 2004 contract stond het ook al en DE RECHTER beslist in deze, de woningbouw kan wel van alles in contract zetten, daarmee wil het nog niet zeggen dat het wettig is wat de woningbouw erin zet.

 

Je doet net of er een zeer actieve opsprong is (die er dus helemaal niet is) en je binnenkort huis aan huis controle vd woningbouw en de hele reutemeteut mag verwachten.

 

Klep dicht en draaien was het devies toch altijd al?

nou, daar is niks in veranderd en DE RECHTER beslist in geval van want die is de uitvoerende macht: de wetgevende en de rest kan wel van alles willen en jouw proberen van je recht af te doen zien tsja, dan kun je beter gaan emigreren nu al denk ik want het wordt nog veel erger met de intimidatie en indoctrinatie vanuit bepaalde roepen onder het mom van: ik ga gewoon door en ze zien maar.

 

"algemeen belang & veiligheid dienent" net zoals "waakzaam en dienstbaar" : ammehoela want het belang vd burger is wel het laatste wat gediend wordt en waar men waarkzaam op is

Share this post


Link to post
Share on other sites
ach ja, goedbedoelde initiatieven allemaal hoor. Maar of dit nou allemaal zoden aan de dijk zet... Ik voorspel jullie dat alle tot op heden genoemde strijdbare plannen een zachte wiegendood gaan sterven.

 

Die voorspelling was ook niet moeilijk he...........

Maar toen waren er nog heel veel mensen die naief waren.......

Of in de kerstman geloofde :wOOt :D

 

 

 

 

 

 

 

vechten tegen de bierkaai.

 

 

net of het wat scheelt als er hierover word geschreven of iets word ondernomen met een honderdtal personen..

 

helaas......

 

zal allemaal wel loslopen..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar toch is mijn advies :

 

KWEKEN ZOVEEL ALS JE KAN

 

en amnees heeft dat goed begrepen :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben t ook spuugzat.

 

Na 24 jaar harddrugs van de dokter te hebben gehad, ben ik nu al een paar jaar naar volle tevredenheid overgestapt op de wiet. Dat had ik dus veel eerder moeten doen. Probleem is dat je in één keer een crimineel bent, want ik maak de handel natuurlijk zelf.

 

Ik denk dat het over de "medicinale boeg" moet gaan gebeuren. Toen ik in 2009 besloot m'n eigen wiet te gaan kweken, heb ik per direct de politie gebeld dat ik zulks van plan was, heb ze uitgenodigd voor een bakkie, zodat ze zich konden overtuigen van mijn niet-commerciële werkwijze. Ik heb ze tot op de dag van vandaag nog niet gezien. Voorts heb ik alles geregeld. Mediewietpas en brieven van dokters etc. Wat ook belangrijk is, is een afwijzing van de verzekeringsmaatschappij. Dat maakt het in een eventuele rechtszaak wat makkelijker voor de rechter in het voordeel van de patiënt te kiezen. Dien dus een verzoek in bij je verzekeringsmaatschappij, al is het tegen beter weten in.

 

Voorts vind ik dat wij onszelf ook wat opener kunnen zijn over wat we doen. Dan bedoel ik de medicinaal gebruikers in NL. We kweken geen vertier, maar bittere noodzaak. Daar hoef ik me toch niet voor te schamen? Om die reden ben ik hier ook onder m'n eigen naam. Jammer dan.

 

En vergeet niet. We zijn met z'n allen zo onderhand 15-20% van de samenleving. OP het moment dát we ons kunnen verenigen, zijn ze in Den Haag de spreekwoordelijke lul. Wij zijn alleen te bang om dit te doen...

 

Kom op lieve mensen en strijd voor je rechten en ga zelf ook niet in de kelder zitten!

 

Fijne dag nog en een groet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitsz van der Kamp, heb bij verzekeringsmaatschappij geinformeerd, dit wordt een duur grapje voor mij. Heb dit in email ontvangen. Echter niet uitgeprint.

In brief van huisarts aan internist, staat dat ik medicinaal alleen cannabis gebruik, alleen ben ik door mijn ziek zijn de brief vergeten, afgelopen woensdag. Goed dat je me even herinnert, want dan kan ik hem as donderdag weer terug vragen. Hun zouden kopie maken. Ook de wijkagent is hier al paar keer geweest en vond het toendertijd geen probleem.

 

Als iedereen die medisch gebruikt maar een of meerdere bewijsstukken heeft, moet het voldoende zijn, daar kan geen minister tegenop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies Blowsterke!

 

We hebben het -op de lange duur- zelf in de hand. Wat moeten ze beginnen tegen een lading patiënten? Via de normale wijze is het inderdaad niet te betalen. Ik doe zo'n 2,5 - 5 gram per dag. Maal €8,- . Dat is niet te doen.

 

Medicinale gebruikers moeten uit hun schulp komen en iets doen.

 

Zijn we eindelijk ook eens keertje van die gore hydrowiet af. Bah!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is er nu weer mis met hydrowiet? volgens mij maakt dat weinig uit hoor, heb juist meer thc op m'n hydrowiet als aardewiet. zijn hydrotomaten ook zoveel slechter dan aardetomaten? ik snap niet wat er slecht aan zou zijn?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zijn we eindelijk ook eens keertje van die gore hydrowiet af. Bah!

 

 

waar haal jij nu dat hydrowiet vies is?

komaan onderbouwen die handel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niks slechts . maar kwaliteit en uiteindelijke werking van de wiet

zullen wel verschillend zijn lijkt me

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar zeg je het elmo.

 

laat ik nu net meer baat hebben bij het gebruik van mn eigen hydrowietje.

 

ik weet namelijk al op voorhand voor 90% zeker dat ik niets hoef te bestrijden.

100% van mn hydrokweekjes waren 100% beestjes en bestrijdingsmiddelenvrij.

om maar even 1 argument op te halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Amnees,

 

ik wilde geen rommel veroorzaken en offtopic reageren. Sorry.

 

Als je naast je hydroverhaal eens een paar planten van dezelfde soort in de tuin zet, zonder verdere bijvoeding, dan weet je wat ik bedoel.

 

Ik had wat Sage 'n Sour afgebloeit in de tuin en die waren vele malen beter, dan de hydro versie van dezelfde moeders. Zo heb ik nog een paar voorbeelden. Maar enfin... mijn excuses voor de "topic-vervuiling".

 

Medicinale gebruikers maak vrij! :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet alleen dat sedert ik op hydro kweek mn high veel beter is dan op aarde

 

nu ja elk zn manier

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat buitenwiet anders is als binnenwiet dat staat dan toch los van hydro of aarde? mjah idd een beetje offtopic allemaal, sorry mijn fout :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ik wil er best eens over praten, maar niet in dit -waardevolle- topic.

 

Ook mijn excuus en vecht voor vrijheid lieve kwekers! :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
daar zeg je het elmo.

 

laat ik nu net meer baat hebben bij het gebruik van mn eigen hydrowietje.

 

ik weet namelijk al op voorhand voor 90% zeker dat ik niets hoef te bestrijden.

100% van m'n hydrokweekjes waren 100% beestjes en bestrijdingsmiddelenvrij.

om maar even 1 argument op te halen.

Ik kweek ook niet op aarde maar heb toch best vaak last van spint, maar die zal ik iedere keer wel van de stekboer mee krijgen, en geen Monsanto op mijn plantjes, dus ook geen stekdompel! Maar roofmijt lost het meestal wel goed op (is roofmijt trouwens biologische ziektebestrijding, of biologische ongediertebestrijding? m.b.t de professionaliteit lijst in de opiumwet dus)

Share this post


Link to post
Share on other sites
We hebben het -op de lange duur- zelf in de hand. Wat moeten ze beginnen tegen een lading patiënten? Via de normale wijze is het inderdaad niet te betalen. Ik doe zo'n 2,5 - 5 gram per dag. Maal €8,- . Dat is niet te doen.

 

Medicinale gebruikers moeten uit hun schulp komen en iets doen.

 

Zijn we eindelijk ook eens keertje van die gore hydrowiet af. Bah!

 

Kregen we nu alleen maar goed geteelde hydro (oftwel bio hydro) :D

heb beide geteeld (aarde en hydro) en GEEN verschil als je het goed doet, hydro zelfs net nog iets beter vaak omdat je beter met de voeding kunt sturen en minder last van ongedierte/ bestrijding van hebt maar da's ander verhaal.

 

Ik zit op een gram of 5 pdg medicinaal gebruik en hanteer nog steeds oude motto:

 

KLEP DICHT EN DRAAIEN

 

mediwietpas had ik ook maar is inmiddels niks meer waard :wOOt en als ze komen dan zal de rechter uitspraak moeten doen over mijn specifieke geval want ik val, zoals alle medicinale gebruikers en kwekers niet onder de algemene noemer die zij (OM) zo graag hanteren voor thuiskwekers

 

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Do you know we are ruled by TV?" - Jim Morrison

 

Hey mensen, zo naïef zijn jullie toch niet? Nee toch?! Het is toch een feit dat een hoop zonen, en hier en daar dochters; vrienden, familie-leden, en die ene kennis/klasgenoot/maatje van vroeger, van mensen, een hoop tijd hebben verspild met blowen? Waar familie ea., dus maatschappij, oa. hun beeldvorming van hebben. (De meeste cliché's zijn toch waar?)

Of is iedereen hier een gematigde blower? Die wakkere gast? Min of meer loonslaaf? Altijd op tijd. Met plezier naar je werk. Niet achterlopend op school? (Because i got high) Sociale contacten onderhoudend.. etc.?

 

En er zijn genoeg mannen in pak, die wél gematigde blowers zijn. Of normale :D mensen. Die bij tijd en wijlen is een jointje roken. Maar naar mijn mening is het een feit dat een hoop mensen, blowers, dagelijks in de shop te vinden zijn. (En het kleinere deel van de blowers wat minder, zeg negatief, opvalt.) En hoewel daar niks mis mee is...... Aja, ik wil het best verder uitleggen, maar ik neem aan, of hoop eigenlijk, dat jullie de puntjes zelf in kunnen vullen.

 

En een hoop mensen stemden inderdaad PVV, iig in mijn kringen. Aja, en in de rest van Nederland. Anders waren ze nu niet de grootste. Onder andere een hoop dezelfde mensen die dagelijks in de shop te vinden zijn. (toendertijd athans) Hah.. Wat een wrange grap. Dat dat de grootste poppenkast is snap ik nog steeds niet dat mensen daarin getrapt zijn. Dat mensen dat niet van begin af aan doorzagen. (wat dat aangaat snap ik dat buitenlander probleem ook niet maar goed, dat is een andere discussie)

Denk dat politiek zelf ook wel 3 dagen in de rondte gelachen heeft "was dat de truuk! Ze zijn nog dommer dan we dachten. Dat had je toch niet durven dromen. Whahahaha" Zoiets.. Denk dat dhr Fortuyn en de reactie van het volk daarop een eye-opener was voor hun. Voor zover hij al niet.... Hé.

 

Daarnaast zie ik de indvidualasering ook hier terug. Wij een nieuwe partij oprichten. (die pedo's doen t toch ook?, Aja en anders de PVDD wel...)

 

Ik was er 50, 40 jaar gelee niet bij. Maar ik weet wel dat de provo's ea mensen die op de dam stonden óók naar bijeenkomsten gingen van de huidige politieke partijen. Zoals de SP of GroenLinks. Maar evengoed CDA of CU, PVDA. (zoals een hoop allachtone mensen nú hebben gedaan bij D66 of PVDA). Dat waren mensen die stonden ergens voor. En niet in de laatste plaats omdat dat ook de trend van toen was waarschijnlijk. Hou me ten goede. Wilden een vrijere maatschappij. In totaal. En niet alleen voor dieren, of pedo's, of blowers, of vrijheid (o nee, autochtonen)... En ik denk dat dat ook helemaal niet kán! Want leven, maatschappij, bestaat niet alleen uit blowen, of een vrijheid van meningsuiting of noem maar iets.

 

Ik wil verder niemand tegen zijn schenen schoppen. Maar ik zie hier maar een handvol reacties die wel ergens op slaan. Én nee, ik heb ook niet het juiste antwoord! Dat pretendeer ik ook helemaal niet.

 

In de essensie hebben de meeste hier, we, wél hetzelfde doel voor ogen. Dus het mag ook nergens op slaan.

 

Wat ik wil zie, is dat we inderdaad geleefd worden door de media. Anti-kerk. Anti-buitelanders (tegenwoordig wat minder, maar niemand herinnerd zich de krantenknipsels van een jaar of wat gelee die bijna uitsluitend over Marokkanen ging?) Etc. Nieuws word gemaakt! En is alles behalve niet-suggestief.

 

En de grootste grap is dat mensen die erop reageren het er vaak nog mee eens zijn ook.

 

En kom op. Inzamelacties zodat we een miljoen hebben? En dan wat? Hoeveel miljoenen hebben gevestigde partijen wel niet denk je. Die vroeger-zo-Amerikaanse lobby praktijken zijn hier ook hoor. En daarnaast zit er iets vaker en iets doordachtigere brainstorm achter die toestand. Denktanks.. Maatschappij is ook een markt.

 

En dat de hele reden van het verbod naar mijn mening idd de farmaceutische industrie. (hoeveel mensen met zogenaamd, of echt, ADHD, die alleen Ritalin krijgen waarmee het "probleem" opgelost zou moeten zijn in de ogen van de naja, GGD om het makkelijk te zeggen. Zonder ook maar enig andere vorm van hulp. Of een anti-depressiva, of vul maar in..)

 

Vind ik een kleinschalig boekje wel weer een goed idee. (maar zou zeggen laat de zaadjes voor wat ze zijn) Dat verspreid toch wat tegengewicht. Op een positieve manier. Want evengoed zijn er genoeg mensen die wel een midden kunnen zien. Alleen zijn dat vaak mensen die niet zo hard bleren. Valt mij op athans.

 

DDos aanval? Ja toch.. *zucht* Hoe denk je dan dat je in het nieuws komt? Als een 4 jarige stampvoetende kleuter! En ja, dat is een behoorlijke aanval! (zou het overigens een toffer idee vinden als je de tv zou kunnen hacken en wat positieve vibes erdoorheen sturen naar de mensen thuis :D Maak je los van de matrix! Hah aja, dromen. Maar dat terzijde, zo utopisch is het nou eenmaal niet. Even reeël blijven)

 

En anderzijds ga naar een bijeenkomst van een politiek partij. De SP bv, idd, mijn persoonlijke favo. Of ga naar elke partij die jou aanspreekt. Sluit je aan etc. (ja , en persoonlijk vind ik PVV gewoon oerdom maar dat is mijn ding, en een ander verhaal..).

 

En zal ik je het mooiste vertellen. Ik ben zélf nog nooit geweest! Hah. Alleen maar die ene keer in het jaar gestemd. Of zelfs een keer, de laatste keer, helemaal niet. Och och wat dom.

Want ik ben zelf pas een klein jaar een gematigde blower. (het zit allemaal in je hoofd, of je wel of niet kan slapen zonder. Om maar iets te noemen. En dan nog moet ik geen 3 dagen achter elkaar roken want dan kost het me gewoon moeite de 4e dag). Waar ik voorheen gewoon moeite had met beheersing.

 

Maar ik heb wel altijd de mening gehad die ik hier verkondig. Oa. En nooit gesnapt waarin we leven. Zeker mijn omgeving lijkt niet aan te sluiten bij hoe ik denk. En ik denk eigenlijk dat de meeste mensen gemakzuchtig zijn, menselijk in zekere zin. Ik persoonlijk wel iig. En de meeste om mij heen ook. Zorg voor je eigen eilandje. Zelfs al is dat vluchten in een genotsmiddel, vriendin, kinderen, werk, buitenland, etc...

 

En aja, een hoop mensen die decennia terug op de dam stonden zijn ondertussen ook corrupt. Oud genoeg, en in principe wijs genoeg. En misschien hebben ze gelijk ook. Kies voor je eigen geluk. Alles draait toch wel door. Maar wat ik persoonlijk wel jammer vind is dat deze mensen ook voor de buis hangen. En ik ken er zelfs een paar die met Heineken in de hand vinden dat je "voor jezelf na kan denken, en tv helemaal geen invloed is of hoeft te zijn" Yeah right..

 

Dus ik heb me eigenlijk terwijl ik dit schrijf gelijk aangemeld bij de SP. http://rood.sp.nl/wordactief Of beter gezegd een mailtje gestuurd, voordat ik ergens inspring. Zal 'm zodadelijk even kopieplakken.

 

Maar dat lijkt mij gewoon een reeël begin. En ik moet je eerlijk zeggen dat ik het partij programma niet ken. Niet hun standpunten tegen shops of growen. Maar ik denk wel te weten dat de essensie van deze partij mij het meest ligt.

 

Goh, waar een forum al niet goed voor kan zijn. Ben ook even helemaal afgedwaald ;) En nee ik heb niks gerookt al weken niet.

 

Maar om terug te komen even nog op de humor van de PVV stemmers. Degene die wél in de shop te vinden zijn. Dat dat geld wat ze daar brengen. (en dat is veel! Hoef ik jullie opzekers niet te vertellen :wacko: Hier in mijn buurt bijna rechtstreeks naar een mooi huis in Marokko gaat. Dat is toch humor?! Ongelooflijk hypocriet. Maar dat is ook menselijk denk ik.

 

En wat dat aangaat is de kwaliteit in de shop om te huilen. Of je betaald je scheel voor een minimaal beetje goeie wiet voor de hoofdprijs. Of je gaat voor kwantiteit en je krijgt last van je hele lichaam vanwege de rotzooi die je rookt. En dan toch gewoon stug doorroken en kopen! Buying al the chronic that they're selling ya! (ja ik ook idd! Wat een lul ben ik geweest zeg. En dan helemaal humor dat ik zonet genoemde lyric al die tijd stond mee te bleren ook.... Evengoed humor en hypocriet)

 

En ik geloof echt dat dit allemaal gerecenseerd is. Incl het oprollen van kleine kwekers. En het in handen douwen van broodkwekers die voeding geven tot het laaste moment. Oppompen tot en met. Etc. etc.

 

Aja, ik ben wel een man van lange verhalen. Dus ik hou hier maar gauw op. Om af te sluiten een beetje humor van wijlen Bill Hicks. Waarschijnlijk zullen een aantal mensen mij dan behoorlijk in kunnen schatten. Nogmaals, ik denk niet alle antwoorden te hebben. Denk niet dat ik de beste ben die alles ziet of weet. Ben je het niet met me eens prima. Wil best in discussie over het één of ander. En ja.. Ik ben gewoon iemand met een mening. Bij deze dus.

 

Bill Hicks: een positief nieuwsartikel over drugs :D (en als je op google videos Bill Hicks zoekt kun je de hele shows zien. Prachtige intelligente vent.)

 

Ook de moeite waard voor ons :D KLIK

 

Aja, en nu ik het me bedenk. Met BIll Hicks op de achtergond. Idd maak je niet te druk. Dat is mijn instelling al een tijdje. Zo binnen zo buiten. Boerenwijsheid uiteindelijk.

Maar dat betekend opzich ook niet, naar mijn mening, dat je afzijdig hoeft te blijven. Doe waar je je goed bij voelt! En laat je niks opdringen. (maar blijf wel reëel nogmaals, want in me achterhoofd komt er nou een leugenachtig coke-gebruikertje, of tien, in me kop op, die alleen geil van zichzelf word. Dat is dan weer net niet helemaal okey naar mijn mening :huh:)

 

Groeten,

Mauflits

Legalize it!

 

P.S.

Aan: roodrotterdam@sp.nl

Onderwerp: Ik ook actief! ?

Beste Querien Velter, Ik zou graag eens komen praten, jawel eerst woorden... Om te kijken of we daadwerkelijk in elkaars straatje passen. Ik denk het wel. Maar ik wil nu eindelijk wel eens een actievere rol gaan spelen voor het één en ander. Ik heb me nog niet aangemeld/lid geworden bij de partij. Ik wil graag eerst eens kijken wat voor vlees er in de kuip zit. Anderzijds is het wel zo dat ik de afgelopen jaren altijd wel fervent SP stemmer ben geweest. Van huis uit. Hopend op een positief antwoord verblijf ik. Vriendelijke groet, <KNIP>

bron: http://rood.sp.nl/lokaal/#rotterdam

 

P.S. 2

Amnees geen spijt hebben. Je ben toch maar weer firestarter hier toch?! En een goed onderwerp ook.

 

P.S. 3

Ik wil best nog is ingaan op wat er hier gezegd is aan suggesties voor een één of andere actie. Maar ik kwam er niet toe. Dit was op dit moment wat ik te zeggen had. En eigenlijk zou ik het na moeten lezen en etc. Maar kom op het is een forum. Geen presentatie voor één of ander.

 

P.S. 4

History proves all governments wrong Dus ja, waarom eigenlijk druk maken, it's just a ride ;)

 

P.S. 5

Zo dat liep achter uit de klauwen! Hah, helemaal tot benee gelezen? Bedankt! :D Nou ga ik weer gauw naar buiten nog even van de zon genieten! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

En zoals gewoonlijk wordt er niks gedaan .

Whazzup gaf het al .

De ideeen sterven gewoon een zachte wiegedood .

Misschien wordt het het wel tijd dat we dit topic nieuw leven in blazen .

En blijven brainstormen hoe we het negatieve over dit onderwerp kunnen omdraaien naar iets positief.

En dit topic ook echt actief houden tot iemand een goede oplossing heb.

Want zoals iedereen hier leest worden we steeds meer in een zwart daglicht gezet.

Ik had destijds een idee voor dit topic misschien een beetje vreemd maar ok.

Als we nu een goed verhaal kunnen presenteren over de voordelen van wiet .

En die gewoon net als een vermiste kat door heel nederland ophangen .

Mensen lezen dat altijd .

En op die manier worden de burgers van ipv negatief beinvloed door de politiek positief beinvloed door dit verhaal .

Ik kwam trouwens op dit idee nadat ik een docu had gezien over wiet voor medicinaal gebruik.

Dacht Inside super weed heette dat .

 

Weet trouwens ook dat wildplakken strafbaar is , maar waarschijnlijk minder strafbaar als wietkweken .

:tu

 

hopen dat we met zijn allen een goed idee kunnen maken .

En proberen om iets te veranderen .

Behalve het veranderen dat zieke mensen beter leven .

Moet toch wel lukken met 30000 leden tegenwoordig .

 

greetz Hobbyist .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo - met dit mijn introductie en eerste post.

 

Ik ben nieuw op dit forum; ik maakte mijn account vanwege al deze nieuwe wetten dat hen lelijke kop tevoorschijn halen.

 

Al 11 paginas heb ik niet kunnen lezen helaas - maar is mijn suggestie uniek als ik van oordeel ben dat het best is als we ergens kunnen moeten afspreken en met goed gecoordineerd bewegingen ons stem laten horen (demonstraties/posters etc)?

 

Mesomeer

Edited by Mesomeer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mesomeer,

 

Gefeliciteerd, je bent lid geworden van Wietforum. Voordat je gaat posten gaarne aandacht voor het volgende:

 

1. Je bent akkoord gegaan met onze spelregels, maar heb je ze ook wel gelezen? Doe dat nu EERST. Bij het niet naleven van de regels kun je verwijderd worden van het forum.

2. Stel je DAARNA voor in de wie is wie sectie

3. Je zult ongetwijfeld vragen hebben. Maar de meeste zijn al gesteld. Zoals je gelezen hebt vragen we onze leden om EERST GOED te zoeken op het forum VOORDAT je een vraag stelt. Zoek ook de growguide na.

4. Iedere sectie heeft "sticky topics". Deze staan altijd bovenaan. Lees deze topics eerst door, hier staan de meest gestelde vragen in en aanwijzingen voor het gebruik van die sectie.

 

Met name dat laatste is echt een vereiste. Kijk eens goed naar de zoekmogelijkheden, zoals alleen in de titel zoeken of het hele bericht, en alleen de berichten weer te geven waarin je zoekterm voorkomt of de topics. Bij zoeken naar een combinatie van meerdere woorden zet je een "+" voor elk woord, dus bij zoeken op "grote buds" tik je in "+grote +buds". Zie ook de help in het zoekscherm.

 

Er is overigens ook een uitgebreide help beschikbaar.

 

Uitgebreide beginnerstips en richtlijnen voor het gebruik van het forum zijn beschikbaar alsmede een overzichtstopic met een aantal belangrijke topics voor beginners

 

Namens het mod-team bedankt en veel plezier!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...