Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

amnees

WE ZIJN HET SPUUGZAT

Recommended Posts

hallo lieve blowers, growers, medicinale gebruikers, liefhebbers van de wietplant.

 

het zal jullie niet ontgaan zijn dat de overheid de druk op ons opvoert. Als je in de nieuws/media sectie kijkt valt je 1 ding voornamelijk op, de onrealistische kijk die zij hebben op alles wat te maken heeft met de wietplant. van daaruit komen een berg onrealistische voorstellen naar boven, die door experts meteen de kop in worden gedrukt, en toch duwen ze die achterlijke regeltjes door onze strot. uiteraard is dat al jaren aan de gang. het welbekende kikker in een pan met water tafereel, dat is zoals het nu gaat. maar er is een probleem, het water bereikt een temperatuur van 100 graden celsius, en dan moeten we toch echt kiezen. of NU eruit springen, of wachten totdat we gaar gekookt zijn.

 

waarom dit topic?

 

om te bespreken wat we nu moeten doen, want is het nu echt tijd om de boel om te draaien en de overheid klem te zetten.

er zijn regelmatig tribunaals, bijeenkomsten, gedachte uitwisselingen in parkjes.. maar voor mijn gevoel heeft zoiets nog nooit geholpen, want de regeltjes worden alleen maar aangescherpt.

 

het probleem bij een dag uitpikken en er een bijeenkomst van maken, is dat "vooral stoners" liever thuis een jointje roken ipv afreizen naar a'dam, den haag, rotterdam, etc. nog een probleem is dat de saamhorigheid die op die ene dag te zien is, een dag later weg is. dus een bijeenkomst op 1 dag gaat z'n doel voorbij.

 

een online petitie tekenen zoals dat laatst gebeurde is geweldig, maar, nog steeds heeft dat z'n doel gemist, toch?!

 

een week lang Den Haag barricaderen kan ook, maargoed om de 2 dagen moeten je plantjes water krijgen etc.

 

tja.. wat dan..

 

graag jullie mening!

Share this post


Link to post
Share on other sites

met een paar duizend man de straat op komen, en een hele berg knipafval in brand steken.

 

Zoiets als 420. Zorgen dat het wereldwijd op het nieuws komt.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 fem zaden sturen naar elke nederlander. :o

overgrow-the-government-01-joshua-fox.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

vechten tegen de bierkaai.

 

 

net of het wat scheelt als er hierover word geschreven of iets word ondernomen met een honderdtal personen..

 

helaas......

 

zal allemaal wel loslopen..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonder eisenpakket is het moeilijk onderhandelen.

 

nog ideeen over eisen?

 

 

ieder huishouden mag LEGAAL 5 planten kweken, dus niet gedoogd, maar LEGAAL, zonder strafvervolging. en 5 planten is 5 planten, grootte maakt niet uit, lamp er boven maakt niet uit. zolang er geen overlast is, moet dat mogelijk zijn toch?

 

oprotten met die wietpas

 

het terugdringen van coffeeshops moet stoppen, er moeten zelfs meer coffeeshops komen, en iedereen vanaf 18 jaar is welkom.

 

in een coffeeshop mag je je joint met tabak roken.

 

tabak en alcohol krijgen OOK het stempel drugs, OF de stempel drugs word direct van wiet afgehaald.

 

zo ken ik er nog een paar.

 

@ erik1973, wat helpt volgens jou WEL? het gaat er juist om een manier te vinden waardoor ze WEL luisteren. als er helemaal niets in je opkomt dan kun je beter niet reageren hier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

erik 1973, ben jij zo n pessimistische Nederlander.

 

Nou ik ben blij om geleerd te hebben alles positief te zien en zeker niet pessimistisch te zijn.

 

We zullen een paar vertegenwoordiger nodig hebben, bv iemand als Wernard Bruining of Weetje.......

 

Er moet positieve aandacht komen, in plaats van negatieve, dus de rollen moeten inderdaad worden omgedraaid.

Dat gaat niet meevallen als de regering het heft in handen heeft en alles doet om het negatief naar voren te brengen.

 

Bepaalde partijen zijn wel voor, dus die zullen we aan moeten spreken en het offensief aan moeten gaan.

 

Met kamervragen zoals, waarom is een medicijn uit een plant geschonken door de natuur verboden, waarom wordt dit verbrand in hemelsnaam als dit zo velen mensen kan helpen.

Waarom onnodige pharmeutische rotzooi, terwijl de cannabisplant nog veel meer opties heeft als medicatie alleen.

 

Echt er moeten er een paar een schop onder hun kont krijgen daar in Den Haag.

Of degene die er nu zo op tegen zijn, zouden het als enige medicijn nodig moeten hebben :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
hallo lieve blowers

 

WTF!! Amnees? Alles goed met je?

Share this post


Link to post
Share on other sites
maargoed om de 2 dagen moeten je plantjes water krijgen etc.

:o

 

Lieve Neesie ik maak me dr niet meer druk om!

Dat heb ik al zo vaak gedaan..........gaat je niet helpen.

 

Gewoon doorgaan waar je goed in bent,het groeit zoals het groeit...ook in den haag :whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is internet hét middel bij uitstek voor dit doel. Dankzij het internet kan je heel snel heel veel mensen bereiken en kunnen acties opgezet worden die vroeger nooit genoeg steun of zichtbaarheid zouden verworven hebben. Mensen die verspreid leven kunnen op een makkelijke manier bijeengebracht worden om ideeën uit te wisselen en tot actie over te gaan. De vraag is echter welke acties precies en of zulke acties wel enig effect kunnen hebben om de publieke opinie en zo de regering te beïnvloeden.. De enige manier om daar achter te komen is om het te proberen natuurlijk. :o

 

In sommige gemeenten in Nederland (zoals Amsterdam) bestaat de mogelijkheid om op volksinitiatief een referendum te organiseren. Hiervoor moet men dan een x aantal handtekeningen verzamelen voor een bepaald voorstel als voorwaarde voor het echte referendum. Misschien is dit wel een idee om bepaalde specifieke besluiten (zoals de sluiting van coffeeshops) te bevechten. Via het internet kan dan campagne gevoerd worden en allerlei acties opgesteld om genoeg mensen te bereiken. Ik veronderstel dat dit echter alleen geldt voor besluiten waarvoor de gemeente bevoegd is dus een referendum voor de legalisering van wiet zit er niet in op volksinitiatief.

 

Tja, in theorie zijn er zo veel mogelijkheden. Het initiatief moet echter genomen worden, de middelen moeten er zijn en vooral moet er genoeg steun en strijdbaarheid aanwezig zijn in het volk. Ik heb geen idee hoe het cannabis activisme er voor staat in Nederland en België. Zijn er veel groeperingen actief?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jawel racker kijk maar

 

. als er helemaal niets in je opkomt dan kun je beter niet reageren hier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja waarom IK (als broodkweker) me eigen hier druk om maak? al die regeltjes maken het voor de broodkwekers steeds interessanter, maar het is gewoon niet eerlijk. ik heb van huis uit een gezagsprobleem, en kan er niet tegen als iets oneerlijk verloopt. naast dat heb ik een kleine die ik echt een beter Nederland wil geven dan dit. als ik ook maar 1 klein deeltje daaraan kan bijdragen, doe ik het heel graag.

 

enne.. LIEVE.. tja ik heb ook 2 kanten :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
In sommige gemeenten in Nederland (zoals Amsterdam) bestaat de mogelijkheid om op volksinitiatief een referendum te organiseren.

 

Daar hebben zo ook schijt aan!

Ze verkopen toch het OV waar de amsterdammer duidelijk tegen was! :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar dat is precies wat ik in m'n eerste post wil aangeven, die onzin werkt zoiezo niet. kost een hoop tijd om te organiseren, je moet mensen optrommelen. effect? nul komma nul

 

ik wil liever de persoonlijke kant op gaan. de mensen die dit achterlijke beleid mogelijk maken, die moeten we onder de stront smeren! liefst letterlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar hoe .. ja demonstraties . petities ed..

liefst met medewerking van alle pro cannabis organisaties van nederland :whip:

kijk dan hebben we een begin

 

 

wil graag helpen je doel te bereiken

ben het ook zo zat jonge :bier

 

@ erik1973

nee met zo`n instelling wordt het niks :o

 

vertel het aan iedereen die je kent,dat er zoiets georganiseert moet worden!!!! en wel nu !!!

 

dan zijn we met nog meer en kunnen we wat beginnen

 

snappie

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja, die moeten we onder de stront smeren! liefst letterlijk.

Jij hebt de luiers :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het moet gewoon DUIDELIJK WORDEN

voor iedereen dat we keihard voorgelogen worden door de overheid !!

Omtrent de criminele dingen rond cannabis

 

Die ZIJN helemaal niet waar!

die zijn door de overheid zelf gecreerd !

wel verkopen in de shop maar een plant in de tuin of tent mag niet

dan ben je crimineel . :whip:

IS NIET WAAR

 

en nu willen ze er ineens vanaf omdat het een zooitje wordt .. (volgens hun ) ?? :o

 

er is geen zooitje

Dat hebben ze er zelf van gemaakt door 20 jaar niets aan het gedoogbeleid te doen

( nakijken of het werkt.. zo ja handhaven. zo nee ...

 

veranderingen doorvoeren zodat het wel werkt :

maar dat hebben ze verzuimd dus nu mogen ze t oplossen ook .

 

 

Dus die criminele zooi rond cannabisteelt vooral .

 

mogen ze nu dus

 

 

In ons voordeel op gaan lossen

 

 

enige optie

 

ken wel uren doorgaan zo met `het waarom `... :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eigenlijk is er maar 1 echte oplossing. Iedereen die er zin in heeft moet gewoon gaan kweken. Uiteindelijk is het beleid dan niet te handhaven dus reguleren.

 

En ook ben ik het met blowsterkte eens. Als je positiviteit en goede dingen laat zien dan steel je de harten van mensen. Dat er in plaats van in de krant komt te staan dat er brand is in een hennepkwekerij door gerommel met de meter nu eens een keer staat dat een oud omatje met reuma van een hobbykweker een dosis gratis wiet krijgt waardoor ze weer naar de keuken kan lopen zonder pijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ PH, klopt, al wil ik ze niet te lang bewaren met dit weer :o

 

@ elmo, ik weet dat je uren kunt doorgaan met het "waarom"

dat kan ik ook en dat kunnen anderen ook, nu gaat het erom, Wat gaan we doen. filosofeer daar maar eens over :whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook mijn advies aan iedereen die dit leest :

 

 

JE MAG 5 PLANTEN HEBBEN !!!

( dat dat volgens de politie niet mag moet je gewoon schijt aan hebben)

 

 

Kweek die ook op!!!!!! keer op keer op keer ........................

 

en die 5 planten maatregel slaat ook nergens op wie bepaalt wat voor en hoeveel planten je in je tuin hebt

is een plant en dus niet te verbieden

 

dus kweek er gewoon zoveel als je kan huisvesten :o

 

en kan je ze knippen

zorg er dan voor dat er gelijk weer nieuwe klaar staan :whip:

 

iedereen 5 plantjes in de tuin en in een tent

dan zit de politie echt met het handen in het haar

 

en kunnen ze niet anders dan het laten staan en dus vrijgeven

 

 

en anders breekt er oorlog uit

simpel zat

 

 

In echt elke voortuin wil ik volgend jaar wiet zien staan !!!

 

 

is ff keihard

maar dat moet nu ook

anders worden we echt bekogeld met onzin regeltjes van een onzin kabinet

en dat wil niemand

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik kijk naar het succes van de partei van de dieren.....en de ouderparteien.. in het verleden...

 

1 zetel van een belangenpartei in de 2e kamer... werkt als een spelde prik... die een olifant doet bewegen... :D

 

bLowers en growers vullen makkelijk 10 zetels.....

maar stemden PVV :o :whip: ZONDER FF TE LEZEN WAT PVV VOOR DRUGSTANDPUNT HEEFT :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parij voor de WIET oprichten !

 

pedofielen mogen het... dus wij ook :o

 

 

moet en kan makkelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep aantal jaren geleden was het superhip om op wilders te stemmen, die stem krijg je nu recht in je gezicht terug. bedankt pvv stemmers! en dat waren er idd een hoop toendertijd, want, partij voor de vrijheid, heyyy dat klinkt leuk. en ook nog eens rotmarokkanen en rotturken roepen. nou DE partij voor ons.. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

wilders ......... neemt iemand die man nog serieus dan ?

met zn mooie [praatjes

 

ik had toen zn drugs punten al doorgekeken .

 

nou ..........

 

wat een vrijheid zeg

 

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind trouwens Elmo, dat de manier waarop jij je verslagen maakt dat dat een mooi voorbeeld is van hoe onschuldig kweken kan zijn. Daarnaast laat het ook zien dat het gewoon leuk is om te doen. Je hebt al eens de essensie gehaald zou het niet wat zijn voor de spits of de metro dat zou toch briljant zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom nu mensen die op pvv stemmen de schuld geven.

 

Ik heb op Wilders gestemd omdat ik het met hem op veel standpunten eens ben.

En ja op dat moment gaf ik geen fuck om de cannabis wetgeving. Toen blowde ik nog niet zoveel als nu.

 

ik denk dat mensen die niet veel van cannabis weten het ook echt niet boeit. Dus grote protest acties etc hoef je niet te verwachten.

Waarschijnlijk kom je over als een groepje blowers die ook een keer willen protesteren. En sta je een keer met je hoofd op geenstijl waar je belachelijk wordt gemaakt voor een weekje en daarna hoor je er weer niks over (tot dat de overheid weer iets geks doet)

 

Ik zie op facebook wel 100 keer per dag een uitnodiging van iemand die STOP THE WAR ON DRUGS bij eenkomst heeft.

Allemaal zijn ze het zelfde: Nutteloos.

 

Net als de cannabis Bevrijdingsdag dag.

Was wel leuk. Maar totaal nutteloos. Enige wat er gebeurde is wat ik hierboven omschreef (geenstijl interviewd alleen de opmerkelijke personen) en we komen weer in beeld als een stel halvegare.

 

Geloof me goed, Ik ben het met jullie eens. Maar probeer het realistisch te houden.

 

Er zijn maar 2 dingen die misschien zouden werken.

-Gesprek/Debat tussen kamerleden en bijvoorbeeld de V.O.C.

-Alle coffeeshops gaan staken (sluiten deuren)

 

Coffeeshop sluiten als staking??? Ja !

 

Dan pas zullen alle niet fanatieke blowers maar de gewone burger/toerist die een keer een jointje willen roken beginnen met klagen.

Dan komen we 24/7 op wereld nieuws. zie je de kranten al?

 

ALL COFFEESHOP IN HOLLAND CLOSED!!!

Due a strike all .....................

 

Maarja hierdoor lopen shops omzet mis (ook al is het een weekomzet bij wijs van spreke) dan nog zal hier geen een shop aan mee werken (terwijl dit wel effectief zou zijn)

En de enige manier om wereldwijd aandacht te eissen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...