Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

lostchild

Alweer een ventje met een tentje

Recommended Posts

Yoooooo Lc het ziet er eindelijk Groen uit bij je :specool Gaat goed nou in je tentje he nice...... :verrygood

Greetzzzz,M :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat goed Lostchild,bloeie maar :verrygood

Leuke toppies!!

greets Aghori

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mensen,

 

was ff afwezig ;)

 

Gaat zijn gangetje nog steeds en ik zit nu op 1.5ml PK (4ml basis) 13/14 vd GrowPro.

Spoelen doe ik niet meer want ze hebben tekortjes, bladeren worden rap leeggetrokken nu begin week 6.

Geen verbrande puntjes dus zou ze nog veel meer kunnen geven maar rustig aan, breekt het lijntje niet en met minerale PK 13/14 is het alles of niks B)

 

De voorste plant, de mutant, heeft de herfst al ingezet en is druk bezig met afbloeien, begin wk 7 klaar denk ik.

Ziet er niet uit die plant met vergelende bladeren, verschrompelen en paarse bladstelen en de toppen zien er ook apart uit maar he

kheb wel snel weer wat nieuwe genetica om in rook op te doen gaan en een voorproefje te krijgen van s5 gemixt met herijuana in de genetica ipv in een joint :D :D

Trichoom productie is erg alla s5 bij deze mutant, ze zit er al helemaal vol mee nu, de schutbladeren beginnen ook al onder te zitten met dat witte laagje waar we het allemaal voor doen, en nee dit is niet opkomende schimmels zoals vorige ronde op de smartpot ;)

 

heb wel wat foto's gemaakt afgelopen dagen maar niet zoveel, vandaag gaat het iets beter maar nog niet je van het, krijg je als je zwaar over je max heen moet voor een onderzoek ;)

 

genoeg gelul, de dames staan te popelen, deze foto's zijn van de 21e

gallery_22678_12534_945791.jpg

 

gallery_22678_12534_235028.jpg

 

gallery_22678_12534_563868.jpg

 

en deze zijn van gisteren

gallery_22678_12534_707205.jpg

 

gallery_22678_12534_512904.jpg

 

Denk dat die vergeling ook wel te wijten is aan geen ph afstellen maar heb daar ff geen boodschap aan,

scheelt weeer een verklaring aan de hulp waar die meter nu weer goed voor is en hoe ik daar nu weer aan kom en maar 1 plant schijnt er echt last van te hebben en da's nog een mutant ook :lol: :D

 

we zijn vandaag op dag 35 12/12 aanbelandt

vanavond druk ander werk dus

 

laters (na het weekend)

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Lostchild,

 

hoe staat het met de dames, en natuurlijk met jezelf?

De topjes zagen er een tijdje geleden best veelbelovend uit.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey DJ,

 

kheb een behoorlijke terugval gehad waardoor ik geen motivatie op kon brengen om iets zinnigs te posten in dit topic, laat staan foto's te nemen vd planties, hoofd stond er helemaal niet naar. al die verplichte onderzoeken waaraan ik mee moet werken nekken (wel erg letterlijk in mijn geval) me.

 

Planten zijn afgelopen week verwaarloost (tussendoor 2x water gegeven met ph ruim boven 7) waardoor de herfst iets vroeger is ingetreden bij allemaal en ik weet alweer waarom PK 13/14 niet voor mij geschikt is, mooi dat opkrullend blad en die tijdelijke stilstand (vandaar 2x water) :D ;) , nee deze jongen houdt het op aarde in vervolg maar bij bio kweken (BAC lijn met bio PK dus).

Helemaal zonder meter is het lastig, ik weet bijvoorbeeld niet hoe hoog de EC was met 4ml Flores en 3ml PK op 1ltr :D

waar het me eigenlijk om gaat deze ronde is te kijken hoe de planten zich houden/geen herma's en hoe het zit met water geven en voeding en zo voordat ik er echt mee aan de slag ga, volgens mij zijn ze namelijk perfect geschikt voor een zaden SOG als je ze niet topt of knakt en na 3dgn 18/6 op 12/12 zet, toch maar eens doen na de s5 STS ronde die na deze ronde van start gaat.

 

Ergens komende week kan de mutant om, die maakt al dagen geen nieuwe pistels meer aan en is eigenlijk al klaar maar heb geen puf om te knippen nog, de andere 2 hebben mooie toppies erop zitten met een zeer indringende geur.

Door de PK/ geen acht geven op ph waarde zijn de haren al wel grotendeels bruin in deze toppies maar ze zijn nog lang niet klaar, komt puur door de PK spike met foute ph erop volgend dat die haren bruin zijn half week 7, dag 45, om precies te zijn.

 

Afgelopen vrijdag wat foto' s genomen

Dit is de hoofdtop vd mutant, iets wazige foto want scherpstellen/stilhouden N96.. euhm

gallery_22678_12534_950721.jpg

 

en dit een topje lager vd zelfde mutant plant

gallery_22678_12534_759744.jpg

 

en de rest

gallery_22678_12534_1194146.jpg

 

gallery_22678_12534_908088.jpg

 

gallery_22678_12534_1189331.jpg

 

Gelukkig is het, met die vroege herfst, geen langbloeier (63+dgn), dan was ik mooi het haasje geweest denk ik.

 

Deze week volgen er weer meer foto's/updates, ben beetje opgeknapt en mijn agenda is nu, na 4.5jr vrij houden voor afhandeling van zaken eindelijk eens helemaal leeg :D :wacko:

 

raar hoor en moet er echt aan wennen nog, die "vrijheid"

 

denk dat er dinsdag weer een update komt en dat donderdag de mutant niet langer in haar huidige verschijning onder ons zal zijn

 

ohja: vd mensen die er met deze post invallen: ik heb inderdaad meerdere (blad)problemen maar vraag geen raad/oplossingen dus svp topic schoon houden hiervan :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waren we weer :D

Gisteren was het landelijke rooidag vernam ik, heb hele dag beetje zitten wachten maar er heeft helemaal niemand aangebeld hier, dat was balen zeg, had er wel op gerekend eigenlijk met mijn dikke profi kiloknaller opstelling in de DR60 :)

 

Gisteren de loep maar eens op de mutant gehouden en deze blijft me verbazen, topjes ONDERIN zijn echt helemaal rijp waar de toppen meer naar boven nog her en der een heldere trich vertonen. Heb echt paar keer goed moeten kijken want geloofde niet wat mijn oog registreerde.

Ze maakt al dik 2wk geen nieuwe pistels meer aan, heel apart zo'n plantje als je haar gewoon laat staan en kan niet wachten om te proeven wat het nu is, ruiken doet ze als ik weet niet wat en, dankzij de trichomen fee, heeft ze ook meer dan zat "plakkies" ;)

 

Eind vd middag gaat ze niet meer halen, foto's volgen van dit slagveld alsmede, geheel met het inzetten vh nieuwe jaargetijde, ook een blik op de herfst in de DR60, de blaadjes beginnen van de bomen te vallen nu vergezeld van een zeer mooi kleurengala.

 

Zit wel beetje met:

die 2 normale staan nu, qua topopbouw, op dag 49 zowat stil, nog wel enkele nieuwe pistels erbij maar vd rest niks.

waar de rest dan allemaal voorspoedig gaat zou het dan op afrijpen aankomen (zelfde als wat de s5 heeft, dat stilstaan voordat aan de eindsprint begonnen wordt en de kantelen verschijnen).

De linkse plant achterin heeft dit kenmerk heel erg, spitsere topvorming, waar de rechter meer die bolvorming van een Herijuana top heeft.

 

Denk dat ik tegen 5-en wel klaar ben en een foto update kan plaatsen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da's snel :D

 

Valt me niks tegen, zowel kwali- als kwantitatief ;)

meuren als ik weet niet wat, de zware Herijuana Indica geur met de s5 zurige ondertoon waar ik altijd beetje misselijk van wordt en last krijg vd luchtwegen en de toppen lekker compact :D

 

Gaan we, beginnend met toen ze nog in leven was maar de veilige omgeving al had verlaten, je kunt mooi zien dat ze er goed van langs heeft gehad ;)

gallery_22678_12534_48436.jpg

 

Wat foto's vd toppen dichterbij

De hoofdtop

gallery_22678_12534_92366.jpg

 

gallery_22678_12534_79633.jpg

 

Wat zijtakkies

gallery_22678_12534_111288.jpg

 

gallery_22678_12534_468446.jpg

 

gallery_22678_12534_870100.jpg

 

En in het droogkassie

gallery_22678_12534_565898.jpg

 

gallery_22678_12534_1217176.jpg

 

De 2 overgebleven dames, beginnend met de meer spitsere top pheno

gallery_22678_12534_833607.jpg

 

ondertopjes van deze hoofdtop

gallery_22678_12534_715756.jpg

 

 

De andere, meer Herijuana topvorming achtige pheno

gallery_22678_12534_79260.jpg

 

andere tak vd herrie pheno

gallery_22678_12534_942795.jpg

 

En 2 doorkijkfoto's

gallery_22678_12534_1627482.jpg

 

gallery_22678_12534_1064528.jpg

 

Voeding krijgen ze niet meer, alleen nog water met een ph van 7.4 en, om de dag doe ik er enzymen bij, een ph van 6.8

mooi he, zacht water, krijg je met alles je ph wel naar beneden :lol:

 

Denk zondag weer een update, rug werkt niet echt mee na werk van daarnet, dat wordt weer zombies afmaken ipv lekker mijn ding doen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow, ziet er goed uit man! Vooral die foto's met flits :)

Je hebt over een paar weken in ieder geval wel je echte "eigen" wiet te roken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi LC.

 

gelukkig valt het je nog mee, al had het misschien wat beter gekund, maar soms heb van die tijden dat het niet lukt.

Het 1ste plaatje ziet er bijzonder uit. maar wel weer weinig knipwerk. :)

 

Hopelijk knap je weer een beetje op, en krijg je toch nog een mooi resultaat, er staat nog wat leuks te wachten op je in je tentje.

Ik zou wel even de dorre blaadjes uit je topjes halen als je de puf ervoor hebt. Of zijn dat alleen de lagere blaadjes.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Dj & markz,

 

met een week of 2 de rest en denk ik uiteindelijk een mooi testrondje.

 

Geen verdord blad in de toppen, puur de grotere fanleaves die zo bruin zijn, bij de laatste 2 is dat her en der ook zo, volgens mij komt dat door het ph geneuzel gedurende de kweek.

 

Kruizing heeft datgene in de genen wat de herrie & s5 ook zo fijn maakt voor mij: blad top ratio erg goed dus weinig werk waar dat bij de PowerKushjes die ik had wel heel anders was ;).

 

Dagje in de stoel hellupt iets maar heb er vrees ik nog wel 3 nodig :)

en volgende week maar eens gaan nadenken over een betere naam dan MyStyle :D

 

suggesties welkom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 52 12/12

 

Ik ben begonnen met alleen water geven nu en dat is te merken hoor.

Zuur het water wel af naar rond de 6 (zonder meter doe ik het, afgemeten dat ik 1ml PH- op1ltr nodig heb) nu.

zaterdag hebben ze laatste keer volle mep basisvoeding gehad, toen was het al herfst, en nu is het echt de laatste loodjes qua blad.

Valt me wel op dat er niet veel blad afvalt en echt elemaal leeggezogen wordt en pas als echt helemaal verdord laat het steeltje los vd stam.

Groen is er bijna niet meer te bekennen en de toppen zijn mooi aan het aandikken/afrijpen nu waar de meer spitsere toppen pheno vol zit met knaloranje haartjes heeft de nader juist een mooie bolvorming die zich van binnenuit opblaast.

 

geur is indringend inmiddels en de wortelvorming (gister pot leeggemaakt vd geoogste) is uitstekend, desondanks te nat staan vd mutant geen problemen, dat heeft ze van de Herijuana meegekregen, die kunnen alles wel aan (niet vd s5 te zeggen qua watergeven).

 

De mutant hangt rustig te drogen en krijgt nu meer en meer de herijuana geur, volgens mij (hoop ik althans) blijft dat zo en zit de kick vd s5 in de wiet zelf want de s5 kan flink meuren zoals Elmo ook al heeft mogen ontdekken :)

 

eind vd middag of anders morgenochtend neem ik weer wat foto's.

 

 

Foto's...

 

ik plaats 1 foto en de rest houden jullie te goed.

gallery_22678_12534_2022997.jpg

 

Kreeg foutmelding tijdens nemen van foto's en ze zijn zo geworden, ook mooi effect maar duidelijk?

Herstarten telefoon heeft het nog niet opgelost dit effect zo.

 

.. vaag en 1st met de N96 stoeien voordat ik verder kan, hoop dat camera niet kaduk is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog niet met de N96 in de weer geweest :o

 

Wel met het vd takken halen vd mutant topjes na gisteravond al wat uitgeprobeerd te hebben.

dacht: doe ik wel ff zonder handschoenen maar ik had veel olijfolie nadien nodig kan ik je zeggen :)

 

geur heeft iets weg van sinaasappel met een s5 hintje erin en bij verkruimelen komt er de zware ondertoon vd herijuana vrij (de dropachtige pheno qua geur, anders kan ik het niet omschrijven).

niet slecht voor een mutantje en doet zeker niet onder voor een s5 gemixt met herijuana in 1 joint :(

wel kan ik waarnemen dat dit niet met BAC opgekweekt is (gelul zullen velen zeggen) maar ik kan toch duidelijk waarnemen dat deze plant geboost is met een aparte minerale PK, er zit iets scherps in en dat is niet van het niet genoeg spoelen kan ik je vertellen ;)

 

Uitwerking is:

ik had toch net nog een stuk joint over?

waar is dat dan?

 

he, laat ik dat ook nog meteen even doen en dan 1u later weer joint draaien, naar de wc moeten en daar je vorige joint tegenkomen in de asbak (ja.. bah ik rook op de wc, helemaals als ik mot s..) :o want je moest opeens naar de wc en had een joint in je vingers n op de wc staat een asbak, handig toch :P

Kom je daarna boven bij je spongepots, liggen er 4 zaden naast/uit de spongepots zonder dat ik wist hoe dat gekomen was en toen besloot ik oom maar even helemaal niks meer te doen wat aandacht vereiste

 

desastreus kan ik erover kwijt en ga echt niks meer roken nu, iets wat je van mij niet vaak zult horen.

 

Droog gewicht weet ik nog niet van het mutantje, schat 20gr, heb gram of 2 al geproeft nu, moet de rest nog wegen nadat ik fysio gehad heb (rug weer beter in conditie B) ).

 

Weet wel zeker dat vandaag de laatste dag met zon voor de resterende 2 dames gaat zijn.

heb ze zojuist voor laatste keer water met dubbele dosis enzymen gegeven voor komende 3 dgn, niet verzopen gewoon genoeg 400ml per pot van bovenaf en door de enzymen gaat dan echt alles de plant in en rijpen ze helemaal af binnen 9wk (morgen is dag 56 dus een 8wker).

 

do t/mza staan ze in het donker en gaan ze zondag om, dan is de 1e s5 gesetteld in de smartpot en gaat het s5 STS avontuur zachtjes aan zijn aanvang krijgen ;) , nu maar hopen op een herma vrije ronde, ik kreeg mee dat er nog vaak herma trekjes optreden bij degenen die met STS aan de gang zijn geweest.

 

Pluspuntje is wel dat de s5 niet herma te krijgen is dus slaagkans is groter :) :(

 

Zal eind vd middag even kijken of de N96 weer normaal doet en dan volgt nog een update vanavond en dan zondag nog 1 en dan gaan we over naar deel 3

 

Naam voor de MyStyle gaat denk ik worden, wil nog wat ervaringen van anderen hebben voordat definitief:

 

Katastrofala

 

Zweeds voor desastreus en eens wat anders want Desastroso vind ik niet je vanhet, vandaar.

 

Weet je een betere naam?

Post die in dit topic of stuur me een PB :(

 

Wak: 14.00 en ik moet nog zoveel doen, geen dagstart meer met de Katastrofala zonder lege agenda :( :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Katastrofala klinkt wel goed, beetje moeilijk maar wel beter dan MyStyle :)

Goed om te horen dat je wiet je goed bevalt in ieder geval, beter dan dat het een tegenvaller is :o

Ben ook wel benieuwd naar die fem S5-zaden, heb je dan eigenlijk ook nog weer wat verschillen in de planten die eruit komen of niet (ivm dat het allemaal dezelfde stekken zijn)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb eerder met de s5 al 2 pheno's gehad, niet veel verschil maar wel iets en door omstandigheden kunnen altijd bepaalde trekjes verder naar voren komen als je gaat veredelen (ook met STS voorzover ik weet).

Zojuist vd 2e keer aan dezelfde steen gestoten, topjes in bakje gedaan en weer geen handschoenen :)

 

1st ff eten en dan eens kijken hoeveel het aan gr. is, heb ook een 2ltr diepvriesbak vol met high grade bladafval PowerKush :o .

genoeg voor olie maken, grasseline en denk ik ook nog wel wat gumby/waterhash als ik kaasdoek kan krijgen of ice-o-lator zak kan lenen, iemand zeer close kan wel eea gebruiken na optreden van ernstige aandoening (reuma), vooral de grasseline zal denk ik wel wat uithalen en dat is makkelijk te maken. heb ik meteen ook weer wat te doen met het groen ipv maar beetje zitten xboxen :o

 

Edit:

weet niet wat de N96 heeft maar nog steeds geen goede foto's mee te maken, zal hem eens helemaal resetten morgen (1st backup maken natuurlijk)

stond er nog wat anders open? ohja

 

gewicht vh mutantje was 22-23 gr (weegschaal springt van 22->23) en met die meer dan 2gr eerder een heel mooi resultaat.

Als de minste al 23gr doet dan wordt dat nog wat met die andere 2 ;) , geen 1gr/w maar dat was ook niet de insteek (moet wel mogelijk zijn overigens met wat betere aandacht op oa en tentje vullen voordat je op 12/12 gaat).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog steeds goed bezig zie ik,ziet er een vet rokertje uit :o

Katastrofala :) krijg er al zin in ;)

greets Aghori

Share this post


Link to post
Share on other sites

potjandorie nu al voor 3e keer hele update weg :o

waardeloos als de flashplayer vastloopt loopt FF ook vast en ben ik alles kwijt

komt omdat die ADSL provider van mij het netwerk niet in de lucht kan houden en flash daardoor time out, ook leuk ben je aan het gamen op de xbox en ineens signed out, gelukkig nog maar 2wk en dan weer op de kabel.

 

foto's vd mutant toppies

gallery_22678_12534_184973.jpg

 

gallery_22678_12534_429244.jpg

 

gallery_22678_12534_325167.jpg

 

Tentje na 3dgn donker

gallery_22678_12534_1116866.jpg

 

Dacht in 1 topje wat rot te hebben ontdekt met knippen maar dat bleek gelukkig niet zo te zijn, had niet langer moeten staan overigens met die LV van 65%.

 

foto's van waar ik uur geleden mee bezig was

gallery_22678_12534_1422055.jpg

 

gallery_22678_12534_1697757.jpg

 

 

gallery_22678_12534_359522.jpg

 

Lamp aan, doosje met alle takken

gallery_22678_12534_938896.jpg

 

 

 

 

 

en 2 takken met een mooie (gekleurde) top erop.

gallery_22678_12534_240353.jpg

 

gallery_22678_12534_1754942.jpg

 

MEUREN, anders kan ik het echt niet zeggen en elk topje is "tok" kan ook niet veel anders want de s5 & de Herijuana dorgen beide weinig in bij het drogen van de toppen, zelfs niet met turbodrogen.

 

mogelijk eind vd middag nog wat meer tekst maar heb het nu wel ff gehad met 2x een hele leuke update van "gemiddelde" grote foetsie en nu net weer een crash.

 

compacte toppen, kleurtjes en STS ronde waren de overige trefwoorden :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

He LC.

 

ik weet niet zeker of het kan ( nooit geprobeerd), maar volgens mij kun je ook de tekst in Word maken, dan knippen en plakken in de reply. dan bericht opslaan natuurlijk.

 

als je daarna de foto's ertussen "edit", zou je misschien niet elke keer alles kwijt zijn.

 

Ziet er lekker uit BTW.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Word (ben website menneke geweest) kun je hele rare dingen krijgen, kladblok is wel een goede optie.

ben er even achteraan geweest en flash herinstallatie lijkt eea verholpen te hebben, was ook na een update dat dit begon.

 

s5 dame staat inmiddels in de DR60 onder 220W, geen lampenwissel want ze gaat snel op 12/12 om een STS douche te gaan krijgen en dan flink melken die handel :o

 

Volgende week, als deel 2 is afgerond start ik met deel 3 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@doc

hun gewicht in goud waard :P

 

Afgelopen week druk geweest met voorbereiding deel 3, zie onder de streep

 

________________________________________________________________________________

 

 

DEEL 3, Feminised zaden maken van de S5 welke een stek only soortje is.

 

Zaterdag is een s5 op 11ltr smartpot in de DR60 gezet, ze heeft enige dagen 18/6 gehad om te wennen en nog wat extra te groeien en sinds gisteren is de klok op 12/12 gezet en is ze voor de 1e maal behandeld met een STS oplossing:

 

1/4ltr water met hierin opgelost 1.25ml Lesbian Dream (10ml is goed voor 2ltr oplossing en 250ml is meer dan zat voor 1 plant)

 

Hele plant druipnat gespoten en de afzuiging uit, wel licht en PC fans aan maar op afstand van cm of 50 gehouden om verbranding te voorkomen en laten zakken tot 5cm boven plant toen alles droog was.

 

Het was de bedoeling nog wat stekken van de bespoten te nemen maar dat had dan voor de STS douche moeten gebeuren KNEUS :rofl

 

echt..soms... wordt ik helemaal tureluurs van mezelf hoor :rofl

 

Daarom maar wat stekken van de andere te bestuiven s5 genomen met alle risico's van dien omdat kort "toppen" voor de bloei niet goed is, knakken kan wel maar stekken staat gelijk aan zwaar toppen.

Maar ik moet wel wat achter de hand hebben natuurlijk mocht er uit dit projectje een kink in de kabel komen.

 

Zondag zal ik de 2e plant bij de met STS bespoten zetten en met een week of 3 zal de bestuiving dan plaats moeten gaan vinden

want 3/4 week na bestuiving zouden de ballen op moeten komen en hun ding doen. Ook zal ik zoveel mogelijk pollen verzamelen om later nog eens in te zetten op de Katastrofala en de Herijuana mega.

 

Hoop echt dat alles lukt en dat het ook nog een herma vrij gaat zijn maar dat weten we pas over een half jaar, in ieder geval proberen waard want in voorgroeikastje staat een (grotere) mamma vaak flink in de weg.

 

vanavond wat foto's, ivm de koudere nachten is dag & nacht omgedraaid (dus overdag als CV aan is is licht uit in de DR).

 

De Katastrofala neemt haar tijd qua drogen, maar goed ook want dat (ongewild) turbo drogen kost aardig wat grammen en brnegt mogelijk ook wat lichte scherpte in de wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je bent veel te vroeg met je eerste sts behandeling... :P

De eerste keer spuit je wanneer er al wat bloei ''knopjes'' zitten en dan 2 weken later nog een keer...!

 

Succes, mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoveel verschillende info aangaande wanneer toe te passen :rofl

 

ik volg deze uitleg en gebruik de behandelde plant alleen als pollen donateur omdat de zaden van een zelfbevruchte STS een grotere kans op echt herma zouden hebben en dat wordt lastig te spotten :rofl

Volgens mij is het met de manier die ik nu doe meteen raak als de bloei intreedt en kun je direct al pollen oogsten.

 

Mocht het niks worden ga ik later bespuiten proberen, heb nog genoeg STS om zeg, met een week of 2 nog een keer te besproeien.

Opgepikt dat het per soortje nog wel wil verschillen wanneer beste behandel moment en de s5 is een aardige hybride dus kan best dat het beter werkt wanneer later.

Ben eigenlijk wel benieuwd of mijn plant, net zoals in link, ook geel weg gaat trekken de komende dagen :rofl

gelukkig heb ik stekken achter de hand (staan nu in de propagator) en nog een "reserve" (de plant die bestoven zal gaan worden)

 

alles is mogelijk :P

ik ben maar begonnen zoals ik ooit ook op Overgrow las (als het goed is staat wat in de link staat ook in de growfaq's van Overgrow die nog op i-net te vinden is) omdat ik hier op WF en eigenlijk verder weinig info vond wat door cannabisten was uitgevoerd, kreeg wel mee dat velen die met STS gewerkt hebben echte herma's ertussen hadden zitten maar heb daar verder geen toepassings info over gekregen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fijn hoor overstappen van i-net provider, lukt me niet eens om een foto te uploaden (time-outs).

bezoeken forum is ook al hels karwei, vandaar even geen updates geweest.

 

totaal vd 2 overgebleven Katastrofala's was 78gr droog, met de mutant mee dus 102gr.

de wiet heeft de structuur van Herijuana na het drogen en de s5 geur is wat gaan liggen, wel mooie oranje pistels overal

lijkt wel een original skunk zo :huh:

 

Qua roken doet het zijn naam meer dan eer aan:

je voelt kort na 1e trekjes de s5 in je bolletje komen om dan vervolgens te constateren dat je, door de herijuana, ff niks meer hoeft/moet/wil.

s5 effect houdt redelijk lang aan, de body stoned zou nog wat meer kunnen dus ga nog een keer aan de slag met terugkruizen.

 

deel 2 van topic sluit ik hiermee af en we gaan weer verder met:

 

DEEL 3

 

Op dag 1 van 12/12 had ik de plant behandeld met STS, nu ruim 1wk later lichte voorbloei in de vorm van pistels, vanavond ga ik de plant nog een keer bespuiten met STS.

Als het goed is zijn mijn stekken met een dag of 4 geworteld en gaan die straks de tent bevolken en worden deels bestoven, houdt ik er ook nog wat rookbaars aan over wat ik met 1 op 1 bestuiving niet zou hebben.

De s5 ansich is niet geel weggetrokken na de STS behandeling en ze groeit als kool in de 11ltr smartpot gevuld met lightmix en 2 buffertabs, gisteren zat ze alweer in de lampen en heb haar daarom maar even flink geknakt.

 

Als STS nu helemaal niks oplevert (geen mannelijke bloemen) is het dan nog wel te roken als ik de plant gewoon af zal bloeien?

T'zijn wel chemicals en daar weet ik niet zoveel van en er is ook verder niet veel over te vinden.

 

eind vd week ander i-net (weer kabel) en kan ik weer foto's uploaden, zal dan ook weer een update maken

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi LC,

mooi dat je de oogst weer binnen hebt

en dat de S5 nog steeds zo goed werkt tegen jouw klachten! :huh:

 

Kun je niet beter een nieuw topic starten met het maken van de fem-zaden?

Anders wordt het zo onoverzichtelijk.

 

Maar in ieder geval: Heel veel succes met de aankomende ronde! :)

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Torsten,

 

kzag dat de vaart er bij jouw inmiddels ook wel lekker inzit met de manatuschkaxG13 (mooie genetica van G13).

 

alleenig de s5 is het niet, teveel psycho activiteit.

maar gebruik naast een goede indica geeft me wel meer energie en zin in de dag, daarom gebruik ik hem ook nog steeds :)

 

De Katastrofala is beste van beide (vinnik) maar kan soms erg heftig inslaan en vooral de mutant heeft een headhigh waar je u tegen zegt waar de andere 2 pheno's een stukje "vriendelijker" zijn :huh:

 

Een nieuw topic aanmaken maakt het voor mij onoverzichtelijker, alles in 1 blijft het voorlopig omdat alles in zlefde tentje plaatsvindt en op elkaar volgt en ik wil ook niet teveel de aandacht trekken met mijn STS ding :D

Het wordt overigens geen volledige fem zadenkweek, stekken zijn geworteld sinds vannacht (apart hoe dat altijd zo ineens tjakka is, ene dag niks en dan pof) dus er komen in totaal 5 s5-jes in te staan waarvan ik er 2 ga bewerken met de nog te verschijnen pollen vd huidige behandelde s5.

 

mijn grootste zorg is eigenlijk om de s5 te laten hermaniniseren, volgens mij is ze hardnekkig daarin want alleen maar pistelvorming totnutoe.

 

Heb foto's gemaakt vd week maar zit nu te wachten op modem etc van nieuwe ISP zodat ik de switch kan doen en ze kan uploaden naar album, nu lukt dat echt niet timeouts enzo, dit bericht is ook c/p vanuit kladblok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...