Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

lostchild

Alweer een ventje met een tentje

Recommended Posts

Ziet er heel erg lekker uit ;) :D

idd net snoep :D

 

greets Aghori

Share this post


Link to post
Share on other sites

@all

mooi he, dat suikerlaagje :D

 

rook het ook maar naar snoep :D

de 100m3 filter met de Pflieger badkamer afzuigert van 105m3 trekt het maar net op dat kassie, rondom dat kastje is net net of me katten gepist hebben :D

 

Komt nog een eindgewicht update, zelf schat ik dat ik wel eens over de 1gr/w kan gaan want de s5 droogt niet veel in bij drogen en het is veel... vinnik dan,. voor onder PLL vandaan

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Kronocaine vs MyStyle (s5 x Herrijuana --> weet je een betere naam geef een gil)

 

we draaien weer :D

 

op dit moment heb ik 3 Kronocaine en 3 MyStyle planten staan in het tentje.

3 van elk omdat geslacht nog niet echt heel erg duidelijk is en ik wel een goede selectie wil maken (stekken ook voor onder HPS).

Het is de bedoeling dat er 2 van elke soort overblijven.

 

Uit de 15 totaal heb ik meest gelijke qua hoogte en uitgroei gekozen maar dan wel met wat pheno verschil voor zover ik dat kan bepalen zodat (hopelijk) uit te vinden is of de sativa of de meer indica pheno het um voor mij gaat doen medicinaal gebruik.

 

Gister geen foto's gemaakt, alle kopjes hingen omdat ik ze stealth van boven naar beneden moest krijgen.

Vandaag alles mooi bijgekomen en heb ze 200-300ml water gegeven met Grow Pro Terra volgens schema (euhm, 5ml grow, 5ml wortelstimu en 5ml enyzmen op 1ltr).

Enzymen omdat 5 vd 6 al even op deze potjes staan en ik wil geen zoutophoping en weer allemaal gefuck waardoor ik weer langer voor moet groeien ;)

 

Dit wordt dus een rondje "mineraal" op plastic (11ltrs) incl. shooting powder en pk 13/14, komen die flessen ook op en kan ik mooi kijken hoe de planten reageren op hapklare voeding.

Aarde is 2/3 lightmix van GL en 1/3 Special Mix van GL zodat de planten niet na het overpotten strakkies tegen een tekort aanlopen want ze vreten als bezetenen:

 

Vanaf ontkiemen gingen ze de special mix in, na 2wk verpotten van de 10x10 naar 15x15 potjes met nieuwe special mix om 1wk later al bij te moeten gaan voedden omdat de bladeren rap lichter werden wat pas weer bijtrok met volle mep Grow Pro Terra (5ml) en bladvoeding met Calgel.

 

Een Amnees vreet niet zoveel, een Herijuana echter... die kan wel wat hebben en de s5 ook wel.

 

Foto's volgen vanmiddag, 1st ff huishouden doen want s'ochtends ben ik op me best en heb door al dat planten gedoe aardig wat laten liggen afgelopen week, de katten storen zich behoorlijk :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)

toch foto's op de N96?

 

beeldmateriaal tot aan vanmiddag: welke zal ik uitgekozen hebben (gelukkig weet ik het zelf nog nav van potten)

gallery_22678_12534_978571.jpg

 

gallery_22678_12534_103627.jpg

 

gallery_22678_12534_905658.jpg

 

 

 

Deze foto's zijn van de 14e, toen zijn ook alle planten een keer getopt/gefimmed om de hoogte groei in te dammen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

16e, nu 1 dag precies in de DR60 and they like it :D

Maar niet te lang wachten met in de bloei zetten deze, na overpotten maandag of dinsdag even bijkomen en dan de klok om want deze gaan wel de hoogte in denk ik :D

gallery_22678_12534_409445.jpg

 

 

gallery_22678_12534_618446.jpg

 

gallery_22678_12534_270280.jpg

 

 

Qua opbouw hebben ze allemaal aardig wat meegekregen van de herijuana op die grote sativa achtige balderen na die nu her en der beginnen te komen. Zoals je ziet her en der wat bleekjes, ze hebben honger :D

 

Ze zijn nu een cm of 25-30 groot en op de 8e internode ongeveer.

De PLL lampen gaan tot cm of 45 heb ik afgelopen ronde mogen merken voordat het echt fluff wordt dus wordt weer knakken straks :D

 

Vd week wat betere foto's, staat beetje te onhandig in het tentje nog om mooi op de foto te zetten en iedere keer dat gedoe met armatuur omhoog en omlaag is ook niet alles voor me ;)

 

Dinsdag nieuwe update met foto's (zijn ze ook overgepot en staan er nog maar 4 (hoop ik) ) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van de 3 Kronocaines bleken er 2 mannetje, die hele grote en 1 waarvan ik het al vermoedde.

Gelukkig had ik nog een paar reserves en daar heb ik een mooi vrouwtje van bijgezet gisteren.

 

Meteen alles maar verpot naar 6.5ltr (ivm passen in de tent van 5) en daarbij zij de grootste (en mooiste MyStyle) bij terugzetten in de tent met veel gedoe: knak ongeveer in het midden van de plant dus een zer rigorueze extra topbeurt.

 

Elk nadeel heb ook ze voordeel: redelijk egaal veldje waar de onthoofdde eerder zeker 10cm groter was dan de andere.

 

Staan nu 2 kronocaines en 3 MyStyle planten in, allen dubbel gecheckt op geslacht en op 1 twijfelaar na vrouwtje (1 MyStyle onzekers).

het is nu maandag, gisteren verpot, dag of 3 aanslaan: komt mooi uit want donderdag wordt de watermeter vervagen en moet alles even uit ivm stealth en gaat donderdag avond de klok om naar 12/12 regime dwz, licht uit om 20:00 en weer aan 08:00.

 

Gaat rap met deze dames, sativa kenmerken zijn ruimschoots aanwezig in deze pheno's waar het op groeisnelheid aankomt en ook de enorme bladeren beginnen te komen, her en der blad aan het trainen ivm in de lamp groeien ;)

 

Nog wat snoepgoed, inkrimpen is nu wel gedaan en het is langzaam en rustig drogen nu: ziet er erg lekker uit en de s5 geur begint door te komen nu na die (ik heb er echt een hekel aan) haze meur bij knippen en kort na drogen.

gallery_22678_11973_685800.jpg

 

gallery_22678_11973_503399.jpg

 

 

 

 

gallery_22678_11973_668112.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd naar die twee sativa soortjes,wordt wss groeien door het dak :D

Het snoepgoed ziet er erg lekker uit :D ongetwijfeld een toprokertje ;)

greets Aghori

Share this post


Link to post
Share on other sites

@all

Stiekum al wat gerookt vd s5 en :D hoor.

T'is nog niet helemaal droog en de kleine toppies zijn niet zo compact als ik dacht dat het zou zijn (door de hogere lv de laatste weken krijg je luchtigere toppen) maar de overdaad aan THC en weet ik veel wat niet meer.. tsjakka :D

Heel licht in de keel, lekkere frisse smaak en een diepe penetrante amnees geur, heerlijk om te roken en je hebt er niet zoveel van nodig in een joint ook nog eens, zeker als je 50/50 met Herijuana doet :D

 

Sinds gisteren staat de klok op 12/12 in de DR60, staan er nog alle 5 maar van 1 heb ik toch zo mijn twijfels en daar staan er maar 2 van: Kronocaine.. de rest vd Kronocaine heb ik eerder deze week weggegeven.. handig he :)

 

Gaat wel lekker, de dames krijgen 250ml water per dag met om de dag GrowPro terra volgens schema maar ik meet geen EC pf PH:

ze zoeken het maar uit die dames.. :D

 

genoeg gelult weer, beeld van gisteren :wOOt

gallery_22678_12534_992147.jpg

 

De rigoreus getopte MyStyle plant gaat als een speer en is vrouwelijk, is de plant met het witte tussen de takken top de foto (balsam tissue is dat als doekje voor het bloeden), ze komt zometeen nog een keer voorbijcool.gif

 

van deze Kronocaine weet ik niet zeker of M of V is maar met dag of 2 zal dat goed te zien zijn

gallery_22678_12534_116061.jpg

 

De andere kronocaine helemaal links achteraan in de hoek

gallery_22678_12534_292312.jpg

 

en dezelfde plant na 1 dag 12/12

gallery_22678_12534_353442.jpg

 

 

De zwaar getopte 1 dg na het toppen (die met dat witte dus)gallery_22678_12534_51953.jpg

 

en na 1dg op 12/12 kon de tissue weg en ziet ze er zo uit (dit is een MyStyle overigens)

Hoofdtop is er niet meer maar doen we toch alsof onderliggend de hoofdtop is :)

gallery_22678_12534_298222.jpg

 

Al aardig gedieft, moet ook wel want anders nog meer blad aangetast door spetters voedingswater/ contact met de aarde zelf.

 

Door 5 potten kan ik niet van onderaf via de schotels water geven, kom er gewoonweg niet goed bij zonder de helft buiten de schotels te kieperen, als er nog 1 afvalt is dit probleem er niet maar daar ga ik geen plant zomaar voor opofferen dus geef ze via boven water.

 

Wat je hier nu mee moet?

Laten staan.. "runts" blijken vaak prachtige planten

gallery_22678_12534_212383.jpg

 

Bollend blad en bladpunten hangen en toch groeit ze als een tierelier.

 

Her en der hangend bla dop mijn foto's is vaak ook omdat ik direct na aangaan licht de foto's neem en dan zijn ze niet alijd even wakker genoeg :) en qua watergeven is het altijd even lastig met nieuwe soortjes maar ik denk dat ik met 250ml dagelijks nu en 400ml vanaf week 2, wel goed zit. Een tensio meter werkt niet op 6.5ltrs dus gebruik de vinger en potten tillen en de plant zelf als indicator natuurlijk.

 

Zondag nieuwe update en zal de s5 ook wel droog zijn zodat ik eindfoto's/gewicht kan postten :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

s5 nog net niet droog genoeg :D

In tentje zijn ze nog maar met 4: die ene "verdachte" Kronocaine was dus idd een mannetje :wOOt

3 MyStyles en 1 Kronocaine zijn nog over en stekken van deze planten komt er niet van (heb gelukkig nog zaadjes)

 

Wel nu via de schotels van onder water geven want van boven op een 6.5ltr met flinke plant qua wortelskluit krijg je sneller ophoping van zouten.

 

Vd rest weinig te klagen en al 1 verbrand blad gescoord bij de grootste MyStyle achterin door in de lamp groeien :)

De PC fans zijn (tijdelijk) uit de weg omdat de voorste planten last hadden vd luchtstroom ervan (bollende en rare bladeren) en komen later mogelijk weer terug.

 

Morgen neem ik weer wat foto's, dan hebben de 4 zich gesetteld naar de ruimte die ze nu hebben.

 

Ohja, in de MyStyles is bij alle pheno's (heb er 2 nu) die typische naar buiten groeiende takken eigenschap vd s5 terug te vinden, qua stam en blad is het meer van de Herijuana voorzover ik kan bepalen met her en der een s5/sativa achtig blad wat aangeeft dat mijn kruizing toch wel goed gelukt is.

 

De Kronocaine heeft meer van een Amnesia Haze weg en moet ook een stuk zachter behandeld worden merk ik want ze loopt een stukje achter op de rest bij gelijke behandeling en een dag voeding/water overslaan doet haar goed waar de MyStyles elke dag wat willen (hangende bladeren of strak omhoog dus dat zit goed).

 

Ze krijgen om de dag 5ml GrowPro Terra Grow en wortelstimulator mee en half week 2 stappen we over op de GrowPro Terra Flores waar we de Kronocaine wat ontzien en minder voeding geven zoals nu ook al het geval is (3ml op 1ltr omgerekend).

Share this post


Link to post
Share on other sites

en toen waren er nog maar 3 :)

 

3 MyStyles en geen Kronocaines meer, weer lekker geselecteerd op voorbloei (al is het wel errug lastig bij deze kruizingen) :)

genoeg plek dus in de tent nu al is het wel flink balen hoor vd Kronocaines want waren mooie planten en nu heb ik behoorlijk wat lege plekken al zal

dat nog wel dichtgroeien wat nu al aan de gang is met de overgebleven 3.

 

Kijken wat de MyStyles aan bloeidagen nodig hebben en wat er vd rest gebeurt: zal mij benieuwen en de bezoekers hopelijk ook.

1 van de 3 heeft heel aparte kenmerken: nieuwe blad/groeitop ziet eruit als s5 maar ze ontvouwt blad maar heel langzaam.

 

Vanmiddag foto's vd 3 MyStyles :wOOt

 

edit:

s5 was droog en is geknipt en gewogen: 140gr totaal (0.63gr /w), valt me nog allezins mee en ik durf het bijna niet te proberen :D

zo sterk ruikt het en ziet het eruit, vanmiddag met de MyStyle foto's nog wat gedroogde toppies foto's uploaden :D

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan weer even voorruit met de snoeppot bijna vol :wOOt

gallery_22678_11973_828391.jpg

 

Paar toppies uit de pot

gallery_22678_11973_122397.jpg

 

gallery_22678_11973_590185.jpg

 

Schoot niet echt op.. dus loepshots dan maar (loep lag toevallig op tafel dus..) :D

gallery_22678_11973_198347.jpg

 

gallery_22678_11973_212840.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Joepie! Amber te spotten als je goed kijkt

gallery_22678_11973_604521.jpg

 

en het nieuwe groen, lamp achterin weer wat omhoog (gelukkig kan dat met dit armatuur) want rechts achterin zat alweer tegen de lamp aan met het blad :) knakken of buigen hellupt niet veel maar wil ik ook niet teveel doen eigenlijk om te zien wat ze nu aan hoofdtop ontwikkeling gaan doen en hoe de verlichting nu echt zit qua diepte zodat ik een standaard configuratie aan kan houden :D

 

Alles in 1 oogopslag

gallery_22678_11973_288180.jpg

 

 

en per plant, die vooraan op de laatste foto doet echt raar met dat klauwen zo, deze is dat

gallery_22678_11973_53111.jpg

 

 

 

gallery_22678_11973_25838.jpg

 

Over de andere 2 niks te klagen.. wat een power hebben die dingen zeg (2dgn geleden dik geknakt)

 

plant rechts achterin die dus steeds besluit in de lamp te groeien, zo snel dat de andere 2 het niet bij kunnen benen

 

gallery_22678_11973_974371.jpg

 

links, de rigoreus getopte

gallery_22678_11973_1364038.jpg

 

wel apart hoor, s5 en herijuana in 1 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat weer lekker lostchild :) mooie planten!!

dat klauwen heb ik ook met één plant,zeer vreemd :wOOt

kga toch es denken over die pll lampen voor tvolgende projectje,lijkt me leuk :D

mooie opbrengst trouwens!!

 

greets aghori

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee aghori,

 

ik zou voor een T5 opzet gaan ipv PLL als ik jouw was

het is dat ik alles al in huis had vd PLL anders had er T5 gehangen :)

 

Net een joint gedraaid vd s5:

zit er wel wat in die joint?

wacht eens, oef, da's een flinke hap rook of toch niet want zo hard trok ik niet aan de joint

 

hee.. lekker hoor, spearmint kauwgom smaakje in de mond

 

witte as op de kop vd joint, goed teken geen voeding achtergebleven en nu komt die specifieke s5 smaak toch weer naar boven hoor aangevuld met een enorme hoos aan spearmint die er onder de HPS s5 niet bijzit :)

 

nog maar een flinke hijs dan :D bah bah en nog eens bah wat een vieze wiet zeg ik rook toch geen kauwgum :D

 

als jullie denken: wat raaskalt ie nu allemaal weer.. hoe zou dat nu komen dan :huh: :)

 

kga maar ff wat ondoden afknallen denk ik wnat veel beters zal er even niet uit de vingers komen vrees ik (steeds verder in de stoel wegzakkend)

 

en dan is het nog niet eens gecured :wOOt

 

:D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yum yum wat ziet dat er lekker uit :D

en lekker doordraaien gelijk :wOOt

en knetterstoned volgens mij :)

 

suces met het vervolg !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor het 1st sinds lange tijd weer stonede oogjes idd Elmo, moet er niet teveel achter elkaar van roken.

Net zo'n sluipmoordenaar als de SuperShiva die ik ooit eens had en die hopelijk ook weer eens terugkomt (stek only).

 

Gemixt met Herijuana in een joint is het perfect (in de juiste verhouding dan) anders val je in slaap (ook goed) :D

 

In tentje gaat het met de MyStyles wel goed, ze groeien als bezetenen en als ik eventjes niet oplet zijn ze alweer in de lamp gegroeit (alleen wat bladschade gelukkig), ze bezitten behoorlijk wat hybride kracht want knakken/toppen/buigen hellupt helemaal niks, ze gaan gewoon of je nu wilt of niet :lol: dus dat blijft martelen nog zeker een week of 2 want anders zijn ze zo 65cm hoog en dat trekken de PLL's niet ;)

 

Hier zijn ze, vanmiddag gemaakt toen ik de lamp wer hoger moest hangen en knakken voor de 2 achterin

Bladstand en kleur zegt genoeg :D

gallery_22678_12534_223131.jpg

 

 

 

 

 

 

Deze steekt dus graag haar kruintje in de fik, alle schade is van in de lamp groeien :P

gallery_22678_12534_550798.jpg

 

Daarom maar weer :P :D

gallery_22678_12534_335104.jpg

 

Zoals ik al zei gaan ze erg de hoogte in (sativa aandeel vd s5 gecombineerd met Herijuana die ook wat meer ruimte tussen internodes heeft)

gallery_22678_12534_717221.jpg

 

Dat klauwen hangt mogelijk samen met klimaat en nu er weer meer ruimte is zijn de PC fans ook weer aan en hangen ze weer in de weg met foto's nemen :wub:

gallery_22678_12534_611193.jpg

 

Ze krijgen nog steeds groeivoeding, zaterdag ga ik over op de bloeivoeiding en we zitten qua watergeven nu op 350ml pdg en dat wordt volgende week 400ml maar meer ook niet want dan verzuipen ze en krijg ik ook weer ph/ec gedoe waar het nu zonder meters

goed gaat :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat errug goed, ze groeien als bezetenen (dagelijks lamp omhoog en knakken/buigen) en er zijn nu volop witte haartjes aan het ontstaan, 9dgn op 12/12.

 

Ze krijgen 400ml water pdg met daarin 5ml GrowPro Terra Flores sinds gisteren en 1x in de week spoel ik met water& enzymen omdat ze maar in een 6.5ltr staan :D

 

Ik zuur niet af of aan en meet ook geen EC

water uit de kraan is 7.2/0.24 en met voeding volle mep is de ph 6 en EC 1.1 en met PK erbij zit ik op EC 1.4

als je dat weet hoef je ook niet meer te meten en ik kan het iedereen aanraden:

 

Maak 1 liter voedingswater aan met de hoogste dosering volgens schema en kijk wat de PH en EC waarden zijn en meet meteen ook even je kraanwater na.

 

De PH waarde uit de meting kun je redelijk als maatstaf aanhouden, meer voeding zou meer verzuren waar minder voeding maar toch iets, door de PH buffer in de voeding toch in de buurt van de eerder gemeten waarde (max hoeveelheid) zal komen met een rage van 0.5 wat geen kwaad kan omdat bijna alle (aarde) voedingen bufferen naar PH 6.

 

voorste plant in tentje heeft 3 en 5 vingerig blad vd rest gelijk aan die 2 grote die ook niet meer dan 5 vingerig blad hebben.

 

Gisteren heb ik de zeer gezonde s5 mamma boven geinspecteerd en kom daar ook niet verder dan 5 vingerig blad dus da's vd s5 in deze MyStyle (bij Herijuana's heb ik 13 vingerig blad gehad) ;)

de dikke stengels en de internode opbouw is Herijuana waar de uitgroei van de internodes dat takkerige heeft van de s5.

 

Zeer geschikte plant om vet te toppen/fimmen/knakken want ze groeit er, net zoals de s5 of een Amnesia, dwars doorheen deze MyStyle maar ik moet nog maar kijken wat een F2 - F5 gaat doen straks en dan een keer STS'en want zoveel mamma plek heb ik niet :P

 

Foto's komen eind vd middag, had zin in wat blahblah

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D iets vergeten gisteren

 

raar blad, wel 7 vingers, een mutant

gallery_22678_12534_816992.jpg

 

Ze staat niet te nat/droog en de Ph/EC is ook in orde voor zover ik kan bepalen en zolang blad niet vergeeld/afvalt blijft ze waar ze is :P

 

rechts achterin, ze is wat minder geneigd nu om in de lamp te groeien door dagelijks een knak en dat blauwe is een knijper

iets te hard geknakt en noodverbandje aangelegd wat dor knijper op plek gehouden wordt/werd :P

gallery_22678_12534_767767.jpg

 

links achterin ontbreekt deze keer ;)

 

Qua bladerdek is de plant perfect voor een TL/PLL opstelling volgens mij:

open structuur waardoor makkelijker dieptestraling

 

gallery_22678_12534_548149.jpg

 

Apart hoor hoe de planten zich verder ontwikkelen en ik ben heel benieuw naar de topvorming

gallery_22678_12534_617277.jpg

 

 

Mooi groen is niet lelijk :D

 

wave.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

ROOK VERSLAG

ff simpel:

ben ff niet rustig in me hoofd.

 

 

S5

 

gallery_24304_11599_297660.jpg

 

Geur : 8

Een 8.... Ik hou er wel van ,maar zo doordringend...

geur is heftig

Het is maar goed dat dit in een strijkzak zat.....

kan je niet zo in je broekzak hebben dit :(

 

Uiterlijk : 7.5

Lekker grove maar wel harde en vooral vette toppen :o

verkruimelen gaat niet . moet het uit elkaar trekken ook leuk. :P

 

Roken/smaak :8

na 3 hijsjes weer weggelegd... BAM... je kent het wel jonge..

die knalt erin

Zacht op de keel , zo smaakte wiet vroeger weleens :P

Lekker maar ff rustig aan

 

Effect: 8.5

Verder gerookt. heerlijk heldere high die lang aanhoud

knetterstoned ,maar zeker niet suf.. energiek..

 

Overall:

 

Heerlijk wietje ... niet voor de beginner .

Zorg voor Luchtdichte verpakking AUB..

dit kan je [niet in een zakje bij je hebben.. de hele straat zal je ruiken .. :D

 

 

Eind cijfer

8.5

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verslag Elmo

sluipmoordenaar de s5ph34r.gif

zelfs een voorgedraaide joint in je zak van deze verraadt je nog vrees ik (heb ik zelf gehad ) :P

 

back to het groen, lamp nog steeds elke dag wat omhoog en trainen/knakken maar heb idee dat grootste strek er al wel uit is nu eind week 2, zou mooi zijn en komt vd Herijuana want de s5 zelf gaat nog wel dik 3wk door na 12/12 met groeien/strekken.

 

Planten zijn nu 60-65 cm hoog vanaf de pot en dat is me groot zat

 

foto's zijn van gisteren en vandaag

gallery_22678_12534_1046113.jpg

 

gallery_22678_12534_1090800.jpg

 

gallery_22678_12534_1207437.jpg

 

gallery_22678_12534_891961.jpg

 

gallery_22678_12534_1001566.jpg

 

gallery_22678_12534_1332186.jpg

 

Moet toch echt 2x 865 erbij voor de groei, die 2x 840 van Philips doet ook wel wat strekken denk ik?

Qua kleur is er VEEL verschil, die 840 is eerder 4000K TL 8 waar 865 echt daglicht is.

 

Als laatste de voorste plant, deze is niet zwaar getopt omdat ik wil kijken wat een ongetopte nu doet (ze is wel net onder de top een keer gesupercropped) en dat mag ik weten ook zeg, achter groeien ze nu minder de lampen in maar de voorste nu dus iedere dag :P :o

gallery_22678_12534_587905.jpg

 

topvorming is in ieder geval mooi om te zien en alles gaat ok al denk ik dat ik volgende week 100ml. water pdag meer moet gaan geven, 500ml ipv 400ml want nu hangen de bladpunten iets en zie ik ook dat "bladprobleem" van het 1st lekker vochtig en dan droger (heel droog en dan "droger") terugkomt in oudste blad bij plant links achterin.

 

Overvoeding geloof ik niet zo in met een EC van krap 1 volle mep, ondervoeding ook niet gezien plantontwikkeling en bladkleur maar je weet maar nooit he met LC :(

 

Wel dat deze kruizing toekomst heeft maar ook nog aardig wat experimenteren om te kijken wat beste manier van groeien/bloeien is.

Als ze nu nog 2wk blijven strekken ben ik mooi het haasje en als ze volgende week nog steeds de lamp in blijven groeien gaan ze verhuizen en komt er wat anders in de DR te staan maar daar heb ik nog ? over...

 

- STS met de s5 zodat ik gefeminseerde zaden (geen commercieel oogpunt dus ga niet lopen vragen svp) heb straks

- s5 (nu mamma) in een 41ltr smartpot en dan scrognetje erboven om tot de max te gaan en te kijken of ik 1/1 of zelfs hoger kan draaien met maar 1 plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scrog in een grote pot is altijd wel mooi om te zien :(

Je planten zien er goed uit in ieder geval, dat in de lampen groeien heb ik nu ook steeds, zelfs na binden en vastmaken aan de pot weten ze weer hard naar boven te groeien, wat een onkruid!

 

Veel succes nog :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valt me niet tegen :o

De meeste strek eind week 2, begin week 3 eruit nu en de topvorming is aardig ingezet.

Vandaag de hoogste nog eens geknakt (na nemen vd foto's gedaan) en de lamp iets hoger.

Ze zijn nu zeker 65cm hoog vanaf de pot gemeten.

 

Achterste 2 gaan gelijk op qua groei&bloei, de voorste blijft een vreemde eend in de bijt waar ik dagelijks een inspectie doe op balletjes want zo ziet ze er wel uit, rare topvorming, hollen en stilstaan en weer een sprintje maar dat wil nog niks zeggen en ballen heb ik nog niet kunnen ontdekken.

 

Elke dag 400ml. water per pot (5ml GrowPro Flores op 1ltr) via de schotel en ik heb helmaal onderin bij de voorste plant nu wat bladprobleem ivm teveel voeding, vergeet steeds om die plant alleen water te geven :(

 

Zou het dan dat de Herijuana inbreng 1.5wk vd groei vd s5 bloeisprint af heeft gekregen (dus sterk indica aandeel) waar de plant zelf een meer Sativa/Haze achtige opbouw laat zien en als ze de kans krijgen echt wel grote dames kunnen worden?

 

Tijd voor toppen maar dat gaat nog wel even duren, ze zijn wel druk hoor met de aanzet :P

gallery_22678_12534_908446.jpg

 

gallery_22678_12534_817862.jpg

 

gallery_22678_12534_471570.jpg

 

 

He, een lekkere warme PLL, daar ga ik eens tegenaan schurken

gallery_22678_12534_472238.jpg

 

Zullen wel dikkere toppen worden dan de s5 van vorige ronde omdat ze genoeg ruimte hebben

gallery_22678_12534_691948.jpg

 

 

Eind vd week lampenwissel.

 

Ik doe een rondje mineraal wat me bij "boosters" brengt en waar ik jullie mening over wil:

 

Shooting Powder of PK 13/14 van GrowPro?

Heb allebei maar kan er maar 1 inzetten ivm aanmaakverhoudingen (Shooting Powder voor 400ml aanmaken is niet te doen, 1 sachet van 27gr = voor 100ltr).

 

wat zou jij doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey lostchild,

tziet er weer heel mooi uit :P goeie aanzet topvorming voor begin week 3 en idd haze achtige opbouw :o

ben benieuwd :(

thanks trouwens voor de t5 tip,heb het es uitgepluist en ziet er idd goed uit

greets aghori

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff vakantie gehad, oftwel, plat en geen puf naast dat bijna elke dag aan die s5 er ook wel inhakt.

Ben bijna door mijn indica stash heen dus is niet veel anders even maar dat is snel weer aangevuld, alleen even tijdelijk nu want ik wil die ene monstertop Herrie graag eens een maand of 6 curen :wacko:

 

on topic:

Niks bijzonders in het tentje, de groei was er na 2wk wel uit zoals eerder gemeldt en ze zijn fijn aan het bouwen nu.

Check de temp/lv meter.. hoezo perfecte waarden (27.9C en 58% LV) <_<

 

de mutant weet ik niet.. loopt of heel erg achter of is een zeer vreemde eend in de bijt qua topvorming

topjes net onder de hoofdtop (node eronder)

gallery_22678_12534_424028.jpg

 

rest gaat zijn gangetje, leuke bolletjes zo overal :D

gallery_22678_12534_980587.jpg

gallery_22678_12534_492372.jpg

 

gallery_22678_12534_791503.jpg

 

Doorkijkje vanaf voorkant op cm of 30 onder de lampen

gallery_22678_12534_428562.jpg

 

Wat minder, maar alsnog genoeg topvorming ipv fluff.

 

Niks te klagen over de kruizing of de voeding/setup tot nu toe en we zitten vandaag op dag 22 van 12/12.

Morgen maar eens de bloeilampies erboven gaan hangen (moet ik wel op tijd wakker zijn :head_hurts_kr: ).

 

Nog geen meningen over de shooting powder of toch maar PK?

Met een dag of 6 zou ik anders moeten gaan beginnen met zachtjes aan PK meegeven (1ml op 1ltr waar 5ml aangegeven is), week 4 zitten we dan.

Waarom al in week 4 PK dan?

Als ik in tijd van 2wk PK met stappen op moet gaan bouwen loop ik (zeker met mijn water uit de kraan) in week 6/7 tegen dikke problemen aan waar dat met ze er langzaam aan laten wennen, dit niet gebeurt.

 

Met wat stekken van de s5 ging het minder, voor 1ste keer in al die jaren had ik nu bruin/zwart wordend blad bij een aantal stekken en minder worteling.

GL plugs (compleet uitgedroogd geweest) toch niet zo'n succes, lastiger voelen ook met "prikken" of je goed zit.

Heb zeker 4 stekken daar bij het zetten al mee vernaggeld, al doende leert men

maar weer die gele blokkies volgende keer, dat is op de autopiloot inmiddels, ph 4, wortelstimu (dubbele dosis), na 5dgn dip en na totaal 8dgn: tadaa

B)

 

gr

LC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet veel te zien dus ook niet veel updates nodig :head_hurts_kr:

Beter ook zo voor mij voor eventjes want was druk met ander groenwerk (wat een werk was dat zeg)

wat weer een voorraadje oplevert waar LC de winter wel mee doorkomt.

 

Dag 28 12/12 en ze staan stil, de beroemde stilstand net voor inzetten van bloeispurt.

Volgens mij zijn ze binnen 8wk klaar en at zou heel mooi zijn, kan ik testen wat de uitwerking etc is en het beestje een naam geven.

 

Bleek dat de voorste plant genoeg heeft aan 1x in de 2dgn water dus dat houden we zo, voor de rest elke dag 400ml pp met volle mep GrowPro Terra en na het weekend gaan we beginnen met de 1ml op 1ltr PK want dat kunnen ze wel hebben al zal ik de max (5ml op 1ltr) niet gaan halen.. of toch wel want de s5 is ook niet vies van beetje PK extra en dat zit toch in de mix :wacko:

 

Zijn ze dan

 

wat is dat nou?

nou.. ongeveer 25/30cm onder de lamp

 

gallery_22678_12534_225482.jpg

 

en dit dan? da's net onder de lamp

gallery_22678_12534_1720548.jpg

 

gallery_22678_12534_432048.jpg

 

Deze besloot als 1e te stoppen met strekken, stat rects achterin, maar desondanks dat ze wat verder vd lampen staat gaat het voorspoedig, zoals bij alle 3 eigenlijk.

Wat verschil in aanloop maar echt veel verschil in pheno is er niet :) dit is pas F1 he :jump:

gallery_22678_12534_186187.jpg

 

vd week wat s5 vd uitgedeeld, nog in afwachting van reacties terug maar vrees het ergste :jump: <_< :)

zelf rook ik het nu bijna de hele dag door en dat hakt er flink in hoor :) B) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...