Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ziran

Buitenkweekje 2011

Recommended Posts

Vrijdag dus naar de fysio geweest.. en hij heb naar me lichaam gekeken.. en wat blijkt ik sta verkeerd met me voeten.. de binnenkant van de voet staat zeg maar te plat op de grond waardoor me knieen een beetje naar binnen knikken. Dit is de basis en die is dus al verkeerd. Ik moet er nu dus opletten dat ik me voeten een beetje naar buiten duw zodat het binnenste gedeelte een beetje omhoog komt en dus niet helemaal plat op de grond zit waardoor dus me knieen een beetje naar buiten gaan.

En dan me rug die is ook verkeerd, ik hang als het waren in me onderrug waardoor me hele rug continu non stop onder spanning staat. Dus ik moet nu ook op me houding van me rug letten. Me onderrug moet ik nu als het waren een beetje naar binnen duwen ( richting me buik ) waardoor me rug in de normale positie komt.. en dus alles spanningsloos is om het maar zo te zeggen.

 

O, ben jij dat die ik wel eens zo raar en mank zie rond lopen! ;) :P Nee grapje joh, ik hoop dat 't allemaal goed gaat komen, en je iets hebt aan de Fysio. Lijkt me niet

makkelijk een houding wat je al zo lang hebt, om die op eens te moeten gaan veranderen. Zijn héél veel mensen die 'n verkeerde houding hebben. Zelf loop ik altijd met mijn

schouders naar binnen, maar hier heb ik gelukkig geen last van.

 

Plantjes zien er nog steeds goed uit, die met de verbrande top komt er ook wel boven op en denk niet dat je 't echt gaat merken.

 

Fijne zondag....Wietfreak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey ziran, killing kush is een prachtig soortje hoor, en volgens mij zeker goed voor medische doeleinden. Was mijn sterkste wietje ooit tot noch toe.

 

Ik had er wel een volle indica van en een volle sativa... Vond ik beetje jammer, de sativa was niet echt wat ik er me bij voorgesteld had. De indica was ;)

 

Closeupje van indica:

gallery_15601_10824_3664215.jpg

 

Sativa:

gallery_15601_10824_165712.jpg

 

Ik hoop dat het soortje je bevalt! Veel plezier met je buitenkweekje, waarom staan ze eigenlijk binnen nu?

 

Groetjes

 

Oja, platvoeten heb ik ook, daar bestaan speciale zolen voor om in je schoenen te stoppen. Is erg goed hoor, kun je op maat laten maken zodat je er echt geen last van hebt. Na een lange periode passen je botten zich terug aan als je ze altijd gebruikt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zODd

 

Een zware hasj? en waar moet ik dan aandenken.. want eerlijk gezegd wat je in de shop kan kopen geloof ik niks van ze geven elk beestje gewoon een naam.

 

Shop waar ik altijd kom heb je:

Polm,SuperPolm,ZeroZero,Border Hasj,Nepal, Libanon

 

Zero Zero hoort toch eigenlijk een hele donkere zwarte hasj te zijn? dat is hij hier in ieder geval niet ;)

 

Ik mis de oude dagen toen hadden we hier nog Maroc Puntjes ( was me favo hasj ), Citral(mis ik ook zwaar), Kashmir ( yumm yumm ) en voor de gekke tijden Royal Hashan ( 18eu voor gram )

 

Maarja wat we nu hebben vind ik eerlijk gezegd allemaal heel erg veel op elkaar lijken.. dus ik geloof niet zo meer in shop hasj.

 

En dat corrupte gedoe en fout optreden hoef je mij niet te vertellen .. dat is zo duidelijk overal dat je er gewoon misselijk van wordt.

 

@wietfreak

Haha ja ik ben die manke nelus :huh: Het grappige is juist dat je totaal niks vreemds aan me ziet.. je ziet het ook helemaal niet.. daarom is het nog is extra raar voor me.

Schouders naar binnen? dan loop je dus altijd met een extra holle bovenrug?

 

De plantjes gaan inderdaad nog lekker.. Alleen het lijkt alsof SP #2 en #3 vet achter blijven maar dit zijn denk ik gewoon de kleine pheno's en de #1 heb de reuzen genetics haha. Zolang ik maar 1 paarse pheno heb van deze 5plantjes ben ik blij :rolleyes:

 

@Vlaanders

Hey vlaanders wat leuk een nieuw gezicht in mijn topic :blink: welkom!

De fysio vroeg al of ik steunzolen had maar die heb ik niet.. dus misschien kan ik het er met hem wel over hebben of dat niet iets voor mij is.. bedankt voor de tip!

 

Wow die killing kushes zien er echt lekker uit! De indica heb echt gewoon een wit jasje aan :P en paars in de sativa wow! geluks vogel :dope:

Mag ik vragen wat je je bij de sativa had voorgesteld en waarom ze niet aan deze verwachtingen heb voldaan? En misschien ook een kleine toelichting over de indica? ;)

 

De planten staan momenteel binnen omdat er elke keer stortbuien hier vallen uit het niets.. en als ik dan op me werk ben ken ik ze niet even snel onder een afdakkie zetten of gewoon helemaal binnen.. Vandaar dus.. Tis gewoon weer even wachten tot het weer iets opklaart. Maar zoals het er nu naar uitziet gaat dit niet gebeuren.

Komt jou killing kush van buiten? of indoor kweekje?

 

Ik heb ook sannie nog even een bericht gestuurd of hij toevallig Royal Flush van humboldt nutrients gaat verkopen. Want ben wel heel erg benieuwd naar dit product ter opzichte van het normaal met alleen water spoelen aan het eind van de bloei periode.

 

Later vandaag zal ik nog even proberen foto's te schieten van de dames. Maar weet niet of dit gaat lukken ivm visite.

 

Greetz Ziran

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je noem al een paar goede op Nepal, afghaan (Tempel zeldzaam fav ) , Kashmir.

Je kan ook de wat ouder wietjes (Hindu kush fav) proberen.

Nadeel is dat het vaak zo een klap voor je hoofd gevoel geeft maar dat doe ook de pijn en spieren verslappen.

Zero Zero is redelijk licht is de eerste zeef daarom heet het ook zero zero.

Royal Hashan (Hier heet het king Hashan)( 18eu voor gram ) lekker duur hier is het 12 euro en ook mijn fav hasj.

 

Groetjes, -zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klap voor de hoofd maakt niet uit zODd.. dan gaan we gewoon even lekker op de bank liggen tegen de vrouw aan ;)

Ik zoek eigenlijk een hasj die ik kan plat rollen en dan vlokjes er van kan knippen voor in me pijpje, zoals in deze post Vlokjes Knippen

 

Momenteel heb ik alleen POLM thuis liggen en ik krijg die echt niet plat gerold hoor.. zo hard als steen.

 

En die soortjes die je noemt zODd die hebben ze dus juist niet meer.. dat waren de soortjes die ze vroeger hadden en ik mis die echt! :P

Oja dat was het! zero is eerste zeef .. haha even in de war hierzo!

 

Tevens zoek ik ook nog een jet flame aansteker zoals deze bijvoorbeeld Aansteker

Weet iemand nog een site die ze verkoopt? bij vapo-shop zijn ze al tijden op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaan heel snel kapot die en de ander ook.

Een simpel aansteker van de The Bulldog aansteker sidekick werk ook goed maar ook uitverkocht.

Crème brulee brander werk ook niet lekker.

Ik ben bijna jarig en krijg een Herb iron van het vrouwtje zal wel een verslagje van maken tegen die tijd.

 

-zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo opnieuw ziran, bedankt voor de verwelkoming ^^

Die killing kushes komen van m'n 2e micro-kweekje (indoor 150w tneon).

 

Voor zover ik het me nog herinner:

 

Indica: Heerlijke kush-smaak, echt zacht in de keel, en een knaller van effect. Bankhangertje, waarbij je lekker kan spacen (daarmee bedoel ik dan wegdromen, creatief zijn, gitaar spelen tot je blaren op je vingers krijgt of zin krijgt naar de volgende)

 

Ik werd er heel loom van, met een heerlijke buzz.

 

Ik heb ook killing fields gekweekt, en had de paarse pheno (#3 als ik me niet vergis?). Die smaak vond ik er ergens wel in terug, maar was ver te zoeken. Toch had het iets speciaals, heb het nog nooit gerookt maar volgens mij kwam die speciale smaak van de herijuana af.

 

Sativa:

 

Waarom ik minder tevreden was, was vooral om de smaak, en de compactheid van de buds. De killing fields was hier meer in terug te vinden, maar op een of andere manier was de combinatie van smaken niet echt "lekker". Iets wat je niet zou verwachten vond ik. Ik had gedacht dat dit de lekkerste had geworden. In princiepe mocht zij wel een weekje, of misschien 2 langer staan, maar dat kon toen niet ivm drooghok.

 

In de smaak was ook bitterweinig kush aanwezig, de zoetigheid kwam niet zo lekker over, zoals ik al zei.

 

Effect zat wel goed als je van een sativa houdt, want dit was een ECHTE sativa. Lichamelijk kreeg ik het er nooit zwaar mee, van deze wiet kon ik de hele dag lang roken zonder na 3 jointjes te beginnen geeuwen en moe worden. Tja, een echte sativa, lekker in het hoofd, soms wat moeilijk merkbaar als je er veel van rookt, maar dat was eerder omdat ik toen veel problemen had en echt veel rookte.

 

Verder, heeft de sativa 92 dagen bloei gekregen, en de indica 86. De indica begon al een mooi amber gloedje te krijgen bovenaan de toppen, en zij heeft ook bijna geen 2e bloeischeuten gekregen. Ze was echt goed rijp, in tegenstelling tot de sativa waar de meeste trichomen milky waren.

 

 

Ik hoop dat jij de indica variant krijgt, volgens mij een plant die zeker potentie heeft als medische wiet te worden beschouwd. Bij de sativa is het vooral lang laten staan, volgens mij had ze het zeker tot 115 dagen gered, en had ze me toen veel beter gesmaakt, maar het kon nu eenmaal niet anders.

 

Ik stuur je nog wat foto's in PB, die indica killing kush is toch nog altijd mijn grootste trots ^^ de opbrengst was niet zo erg hoog, maar de qualiteit van het rookwaar was gek-goed! Tot noch geen enkel wietje gerookt die mij zo heeft gesmaakt, iets wat in de shops volgens mij snel 10-12 euro's de gram haalt ;) en persoonlijk vond ik het zelf niet te vergelijken met shop-wiet

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 28 12/12 ( Dag 5 BLOEI )

 

Zo daar was ik weer! Wou eigenlijk gister al updaten ( foto's genomen en alles ) maar had op eens hok vol met visite haha.. dus dat ging niet door.

 

De dames hadden gister een dagje buiten in het zonnetje doorgebracht.. was de planning vandaag ook maar het weer was opeens heel anders dan ze hadden voorspeld , dus dat ging niet door.. ( hey! 2 keer "dus dat ging niet door" in zo een kort stukje haha )

 

gallery_12152_11991_3904623.jpg

Sugar Punch #3 in de zon

 

gallery_12152_11991_2919068.jpg

Mooi onderdek van Sugar Punch #3

 

gallery_12152_11991_4149067.jpg

Sugar Punch #2

 

De foto's van vandaag... te beginnen met de hele familie gezellig bij elkaar.

 

gallery_12152_11991_3032501.jpg

Family

 

gallery_12152_11991_3933575.jpg

Sugar Punch #3

 

Weet iemand wat die paarsige gloed op de twee nieuwe blaadjes van SP #2 zijn? Purple pheno? ;) ( jaja ik weet het ik wil te graag :blink: )

 

gallery_12152_11991_3137878.jpg

Sugar Punch #2

 

gallery_12152_11991_137412.jpg

Sugar Punch #2

 

gallery_12152_11991_2001873.jpg

Sugar Punch #1

 

gallery_12152_11991_278256.jpg

Sugar Punch #1

 

gallery_12152_11991_2969537.jpg

Killing Kush #2

 

gallery_12152_11991_129192.jpg

Killing Kush #2

 

gallery_12152_11991_2590300.jpg

Killing Kush #1 .. gaat beetje traag met de top ontwikkeling ;)

 

En dan sluiten we af met een "Scary Picture"

 

gallery_12152_11991_3428874.jpg

 

Vandaag heb ik die vrouwtjes een nieuw laagje gold label aarde gegeven want het was allemaal een beetje naar beneden gezakt.

Morgen of overmorgen ga ik de dames weer wat bloeivoeding geven want het is alweer 8dagen geleden dat ik ze 1,5ml op 1,5l water bloeivoeding heb gegeven. En eigenlijk moeten ze het 1 keer per week krijgen.

 

@zODd

Dat is wel een hele mooie "aansteker" maar wel erg prijzig. Ik durf wel te wedden dat het het dubbel en dwars waard is.

Het is nog aardig lastig om zo een jet-flame aansteker te vinden.. die niet snel kapot gaat of te lomp groot is. Dus bij deze ben ik daar ook nog niet in geslaagd :rolleyes:

 

@vlaanders

Over de killing fields hoor je alleen maar positieve verhalen! Zelf heb ik een keer de Jackberry F2 gekweekt.. dit wietje is voor mij echt de beste die ik ooit heb gekweekt! wat een knaller was dat.. zo wel de groene als paarse pheno.

 

Het klinkt veel belovend de killing kush als ik het allemaal zo van jou hoor .. nu ben ik nog ongeduldiger :huh: dus laten we hopen dat ik niet tot dag 115 hoef te wachten.

 

Ik hoop dat ik beide variante krijg ( sativa en indica ) dan kan ik ze beide testen en oordelen :dope:

 

 

Vandaag trouwens weer bij de fysio geweest! Moest fietsen,Roeien,Cross Trainer en allemaal oefeningen doen op de grond. Heb ook een zooitje oefeningen mee gekregen die ik elke dag thuis moet doen.

Vrijdag moet ik weer heen! Voel me rug wel weer erg nu .. maar dan op een goede manier!

 

Fijne Avond iedereen.

 

Greetz Ziran ( WAAR BLIJFT DIE HITTE GOLF?! :P )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plantjes gaan nog steeds lekker hè! Welke Sugar Punch had ook alweer die verbrande top?

Hoe heeft deze zich herstelt? Ik denk dat je plantjes maar binnen moet laten de komende

dagen, ze hebben echt &^#$^&@# weer gemeld de komende dagen.

 

Gr,

Wietfreak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer zit niet mee.

hoop dat het een paarse word daar ging je voor dus zal top zijn.

Plantje zien er mooi uit.

 

Denk dat het ook veel goedkoper kan.

en een goede aansteker pfff ik hoop met die klaar te zijn laat het wel weten hoe die is.

Groetjes, /zODd

 

PS, @wietfreak blij je weer vaak te zien miste je toch een beetje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wietfreak

 

Hey freak! ;) Sugar Punch #1 had de verbrande top.. de steel waar ik het verbrande gedeelte had weggeknipt is als het ware dicht geschroeid.. en zijn 2 topjes omheen aan het groeien tot 1. Ik zal vandaag een foto proberen te maken dat je het duidelijk kan zien.. Maar ik beloof niks want het is een drukke dag vandaag.

De planten staan binnen.. want jeetje wat een weer in keer op het schema.. alleen maar rain rain rain!

Toch bizar in rusland is het zelfs mooier weer dan bij ons.

 

@zODd

 

Moet toch wel lukken om 1 paarse te krijgen uit de 5? Daar zou ik happy mee zijn! Maar het mooiste zou zijn 1 Paarse SP en 1 Paarse Killing Kush :P

Ja ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden.. ik denk dat het heel even wennen is en dat je daarna niks anders meer wilt.

 

Me timmerman is trouwens weer nergens te bekennen.. echt wazig! Dus ik zit er aan te denken om gewoon lekker zelf me schuur te isoleren.. Alleen niet zo zin in met me rug eerlijk gezegd.. Maar het moet wel voordat de gare herfst maanden weer komen.

Het is bijna bouwvak toch? dan zal ik is even bij hem langs gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo ziran,

 

Ziet er allemaal in order uit he! ;)

Je ziet wel by je sugar punch #2 dat die paarse steeltjes heeft,

ik weet niet of dit in de genetica van de plant hoor te zitten? Zo niet,

dan is dit een teken van stress...

 

Blijf zo door gaan!

volkstuin 2011

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Dilly-O,

Leuk dat je mijn verslagje volgt!

Of de paarse steel van SP #2 bij de genetica hoort kan ik nog niet zeggen.. want als dit een paarse pheno is zou dit zekers kunnen! Maar het zou ook kunnen omdat ik haar de dag ervoor buiten in het zonnetje had ( waar ik 28graden heb gemeten ) en dag erna in het schuurtje en de temp. was dik gedaald door het slechte weer..

Dus even afwachten.. de rest heb er geen last van dus zou best de genetica kunnen zijn! ( PURPLE PURPLE PURPLE! ;) )

 

Greetz Ziran

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 30 12/12 ( Dag 7 BLOEI )

 

Goedenavond allemaal!

 

Even een snelle update tussen deze drukke regenachtige dag.. pff het lijkt wel herfst!! WAAR IS DIE HITTEGOLF??!

 

Vandaag de dames voor de 2e keer bloei voeding gegeven. Weer 1,5ml op 1,5l water en dat verdeeld over de 5 planten.

 

gallery_12152_11991_1737480.jpg

Familie

 

gallery_12152_11991_2357969.jpg

Sugar Punch #3

 

gallery_12152_11991_4155449.jpg

Sugar Punch #2 heeft beetje last van de spontane temp daling volgens mij

 

gallery_12152_11991_318361.jpg

Sugar Punch #1, als je goed in het midden kijkt zie je waar ik de verbrande top heb geknipt

 

gallery_12152_11991_2108332.jpg

Killing Kush #2

 

De foto van Killing Kush #1 is mislukt ;)

 

Sorry voor de slappe kleine update.. maar im in a hurry :D

 

MESSAGE TO U ALL! DO A FRIGGING SUN DANCE!

 

Greetz Ziran

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfff ook echt geen peil op te trekken met dit weer he... vanochtend nog koud en smiddags gewoon lekker zonnetje :S

Ik ben benieuwd of alle buitenplantjes wel goed uit al dit wisselvallige weer komen.

 

Anyway vandaag even geen update over de plantjes maar ik was alvast een beetje bezig geweest met me toekomst plan ( tent set-up ) om lekker binnen te kunnen growen en ik ben benieuwd wat jullie van de set - up vinden en of het zo wel kan of dat er aanpassingen nodig zijn.

 

Het is de bedoeling om MAX 5 planten in de tent te hebben. 4 is ook goed als dit beter uit komt met de potten.. want ik wil wel zo groot mogelijke Smart potten gebruiken.

 

 

Wat denken jullie van deze Set-UP? En mis ik nog iets?

Wat ik dus niet weet is of de ventilator goed genoeg zal zijn? En of het filter groot genoeg is?

Anyway ga los met jullie op en aanmerkingen :D

 

Fijn weekend allemaal! En morgen is er weer een planten update ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfff Ziran, je blijft ook maar bezig hè. Maar goed ik snap 't wel: je wil natuurlijk voorkomen dat je straks (eind september)

in 'n diep zwart gat valt hè. :D :D

 

Ik heb helaas geen kennis over de binnen kweek, dus kan je ook echt geen raad geven hier over. ;)

 

Gr,

Freak :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey wietfreak!

 

Daar moet ik je gelijk in geven! Als deze kweek af is .. wil ik gewoon een nieuwe ronde! en met nieuwe soortjes.

En ik wil eigenlijk ook wel is zo een dikke vette cola bud kweken ;) Vind dat wel een mooie missie voor me zelf, maar het gaat me voornamelijk gewoon om het hele proces en alles erom heen.. en continu nieuwe dingen blijven leren.. Want oooooit wordt kweken legaal en dan ga ik een kwekerij beginnen.. en door al dat oefenen van nu ben ik dan een echte kweek-goeroe :D

 

Au Revoir!

Share this post


Link to post
Share on other sites
En ik wil eigenlijk ook wel is zo een dikke vette cola bud kweken ;) Vind dat wel een mooie missie voor me zelf, maar het gaat me voornamelijk gewoon om het hele proces en alles erom heen.. en continu nieuwe dingen blijven leren.. Want oooooit wordt kweken legaal en dan ga ik een kwekerij beginnen.. en door al dat oefenen van nu ben ik dan een echte kweek-goeroe :D

Kijk daar drink ik 'n bietje op!

 

Fijne avond nog. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik persoonlijk zal met 600 watt voor Darkroom DR120 II gaan.

Altijd leuk binnen spellen.

 

En helaas kan ik er geen biertje bij pakken dus neem ik maar een dampje.

En weet een mooie binnen plant is de killing fieds kan ook paars worden.

Ik had een groene en een licht paarse en een donker paarse.

 

Groetjes, zODd

 

PS, vette lamp en ballast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 34 12/12 ( Dag 11 BLOEI )

 

Zo daar was ik weer! Door het weer was ik niet echt in de mood om te updaten.. en ik was ook nog druk geweest in real life.. je kent het wel.

 

Zaterdag naar een DJ contest in amsterdam geweest want me maat deed mee.. en hij heb gewoon gewonnen die viezerik haha. Dus op naar de volgende ronde :D

 

De Planten gaan opzich nog steeds goed.. alleen ik kan wel zien dat ze last hebben van de vele temperatuur wisselingen.. vooral Sugar Punch #2.. Dit komt echt door het weer natuurlijk.. maar dat me schuur niet is geissoleerd speelt natuurlijk de 2e belangrijkste rol hierin.

Ik weet zeker als ik de temperatuur constant had kunnen houden dat de planten al veel beter ontwikkeld waren.. Maarja je kan niet alles hebben.. ben allang blij dat ik ze een onderdak kan geven met dit vieze VIEZE SUPERVIESTE zomerse weer.

 

Ik was even bij de shop geweest om is wat nieuwe hasj te scoren..

 

gallery_12152_11991_2302060.jpg

Boven = TBISLA(12euro voor 1 gram), Onder = Nepal(10euro voor 1 gram)

 

De Nepal heb ik gister gerookt in me pijpje en ik moet zeggen dat ik me hier echt lekker door voelde! Alleen vond ik de smaak niet echt fantastisch.. en dan bedoel ik niet dat de smaak vies was maar de smaak was heel zwak... ik proefde bijna niks qua smaak.

Zometeen denk even de Tbisla proberen... maar waar the fok slaat die naam op?? weet iemand dat.

 

 

Time for some plants!

 

gallery_12152_11991_1030371.jpg

Sugar Punch #3

 

gallery_12152_11991_797849.jpg

Sugar Punch #2, Ze heb het echt een beetje zwaar volgens mij.. she need some sunshine!!!!

 

gallery_12152_11991_609328.jpg

Sugar Punch #1

 

gallery_12152_11991_1933454.jpg

Killing Kush #2

 

gallery_12152_11991_6352.jpg

Killing Kush #1, Krijgt langzaam aan steeds meer haartjes ( niet goed te zien op foto )

 

Jullie vragen je vast ook af hoe me komkommer plant en aardbeien plant erbij staan na al die geweld van moeder natuur?

 

gallery_12152_11991_4554254.jpg

Bikkels!

 

Nou zo dus :D Zoals je ziet hebben ze wat oorlogs-wonden opgelopen maar leven ze nog steeds.. ook heb de komkommer plant al aardig wat bloemetjes.

 

Dan sluiten we de update af met 2 mooie foto's

 

gallery_12152_11991_2405718.jpg

 

gallery_12152_11991_744990.jpg

Kristalletjes! ;)

 

 

 

@wietfreak

Hoe is dat nou een bietje opdrinken? :D

 

@zODd

Ik zelf denk ook dat de 600watt teveel van het goede is voor de DR90 II .. Alleen met de digistar kan je de lamp als het goed is ook dimmen naar 400watt.

De Killing Fields is zeker een mooie plant.. alleen daar zijn al zoveel verslagen van! Ik vind het juist ook leuk om soortjes te nemen waar nog geen of bijna geen verslagen van zijn.. zodat mensen daar ook mee over te weten kunnen komen.

 

Fijne Avond Iedereen!

Share this post


Link to post
Share on other sites
TBISLA betekent bordje

Topic

 

En succes met het uit zoeken van je setje.

 

Groetjes, /zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bordje? haha ok dat had ik nooit kunnen verzinnen ;)

Thanks!

 

Ja ik wil wel een setje in de trant van mijn lijstje.. maar ja eerst moet echt die schuur geisoleerd worden anders kan ik nooit de temperatuur goed regelen.. omdat het weer nu teveel invloed heeft.

 

Greetz Ziran

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken wel Twisla

 

Twisla is only like 1% out an kilogram of Hash. Its the very first (soft) press.

 

Dus misschien een variant hierop...........

 

Ze verzinnen zoveel namen

 

Je plantjes staan er in ieder geval super bij.

 

Heerlijk om de eerste THC te zien ;)

 

Fijne avond

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha ha, nog nooit 'n bietje gehad dan? Krijg je alleen hier in 't zuiden dacht ik, bij de speciale dranken handel. ;)

 

Wordt langzaam tijd voor beter weer inderdaad, ik heb bij mijn plantjes ook wel last van blauwe steeltjes.

 

Ik vindt 't altijd super om jou verslagen te lezen, je maakt er altijd wel wat leuks van.

 

Gr,

Wietfreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

12 euro voor een gram, het moet echt niet gekker worden !

De shops worden te commercieel en ze kunnen maken wat ze willen...

 

''De zakken worden lichter waar je bij staat,

Puur om de gebruiker te naaien als je het my vraagt'' ;)

 

volkstuin 2011

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...