Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ziran

Buitenkweekje 2011

Recommended Posts

Dag 8 Bloei 12/12

 

Goedenavond allemaal!

Even een snelle update want ik moet zo een potje voetballen met me maten :lol:

 

Ik heb de dames nu al 3dagen geen water gegeven.. de aarde bovenin is een beetje droger geworden maar onderin is het nog vochtig genoeg.. ik laat dit even zo zodat de wortels lekker naar beneden gaan om hun eigen water te halen.

 

Laten we beginnen met de familiefoto.

gallery_12152_11991_1031894.jpg

Killing Kush #2 heeft er zin in.

 

Sugar Punch vrouwtjes

 

gallery_12152_11991_4633297.jpg

Sugar Punch #3

 

gallery_12152_11991_4414732.jpg

Sugar Punch #2

 

gallery_12152_11991_3633863.jpg

Sugar Punch #1

 

Killing Kush vrouwtjes

 

gallery_12152_11991_1233859.jpg

Killing Kush #2

 

gallery_12152_11991_2100526.jpg

Killing Kush #1

 

Dat waren alweer de vrouwtjes.. had ik er nou maar meer dan 5 haha... gaat zo snel.

 

En dan eindelijk een update met wat nieuws!

 

gallery_12152_11991_2454284.jpg

 

gallery_12152_11991_3055501.jpg

 

Eerste tekenen van vrouwlijk geslacht?!?! Of zit ik er nou volkomen naast? Vast wel iemand die dit voor mij wil bevestigen? :D

 

Fijne avond iedereen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Gaat lekker best lekker ofniet?

Maar van bloei is nog niets te zien op de foto's :D

Het komt wel, gewoon even geduld hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites

kewlpics.gif

Bloei is zo

gallery_20039_11320_39377.jpg

 

Voorbloei.

gallery_20039_11929_306146.jpg

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey exploo

 

Volgens mij gaat het best lekker ja :lol: tot nu toe nog geen klagen gehad met deze schoonheden.

 

Geen bloei te zien? ook niet op die laatste 2 fotos? want die "haartjes" zien er heel anders uit dan het begin van nieuw blad vorming.

 

Thanks!

 

@zODd

 

Kewl Smilie! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie op de foto's in ieder geval nog geen haartjes,

Wat denk ik bedoelt is geen haartje,

Op onderstaande foto's is is wel een haartje te zien. (ergens van het www gehaald)

med_gallery_22742_12207_21012.jpg

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee dat klopt er zijn nog geen haartjes te zien maar als je bij deze link gaat voorbloei

En dan de tweede foto zie je precies dezelfde soort groene "sprietjes" als bij de mijne.. daarom dacht ik dat ze al voorbloei lieten zien.

 

Maar dat wordt dus nog even meer geduld hebben tot er echt een wit haartje is te zien zoals op de foto van jou :D mijn gevoel zegt dat dat niet lang meer duurd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 9 Bloei 12/12

 

Goedenavond!

 

Vandaag maar eens een ander soort update :D

 

Ik heb de plantjes een kleine comfort upgrade gegeven door hun potjes te bedekken met een stukje zwart/wit folie en ik heb een kacheltje gehaald bij moeders ( eigenlijk 2 maar gebruik er maar 1 ) en ook nog een ontvochtiger voor het geval ik die nodig heb later in het stadium van de grow.

 

Voor de verandering heb ik nu eens de lamp gewoon laten hangen en zo foto's genomen.

 

gallery_12152_11991_44819.jpg

Familie

 

gallery_12152_11991_53905.jpg

Lampie tik!

 

gallery_12152_11991_98279.jpg

Sugar Punch #2 being pretty

 

gallery_12152_11991_4239016.jpg

1 van de twee kacheltjes

 

Bij koudere dagen ( zoals deze week ) ga ik nu dit kacheltje gebruiken om vanaf eind middag de temp. op te voeren naar plus/minus 26graden en dan gaan het kacheltje uit als de lamp ook uitgaat.. waardoor de dames een aangenamere temp. zullen hebben tijdens de donkere uren.. ik ben alleen vergeten de thermometer te resetten dus kan morgen niet zien wat de min&max temp zijn geweest vannacht.. nouja dan morgen maar :lol:

 

Ik heb de dames nog steeds geen water gegeven.. laat ze maar even "struggelen" morgen ga ik ze een bacto drankje geven.

LV is ook al gezakt van 7x% naar 61%.. ik houd het nu even rond de 60% en straks als de bloei erin zit ga ik het nog meer verlagen.

 

En dan sluiten we af met?

 

gallery_12152_11991_2552852.jpg

DE KOMKOMMER PLANT ;)

 

Fijne avond iedereen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 14 Bloei

 

Zo dan dat is echt lang geleden dat ik heb geupdate! ik ben echt een slackert haha.. Mijn excuses!

Van de week was ik weer druk druk druk en dit weekend was ik weer naar een festival geweest.. dus sja dan weet je het wel.

 

Ten eerste godeloos wat is het HEET!!

 

En omdat ik zo een tijdje niet heb geupdate zal ik nu een redelijk grote update doen met lekker veel fototjes dus ik hoop dat jullie er van genieten :P

 

In de dagen dat ik niet heb geupdate heb ik de planten 1x Sannie's Bacto gegeven.. en voorderest gewoon nog steeds alleen water ( uit de kraan, in een fles op kamertemp laten komen )

 

De planten hebben gister middag lekker buiten gedanst.. en vandaag de hele dag! Heerlijk die zon!

Morgen kunnen ze helaas niet naar buiten omdat ik niet weet of ik optijd thuis zal zijn voor de onweer en zware regenval ;)

 

Picture Time!!

 

gallery_12152_11991_1465947.jpg

De familie lekker aan het buitenspelen

 

gallery_12152_11991_2612010.jpg

Sugar Punch #1 Boven aanzicht

 

gallery_12152_11991_1461554.jpg

Sugar Punch #1 Totaal plaatje

 

gallery_12152_11991_2378068.jpg

Sugar Punch #2 Boven aanzicht

 

gallery_12152_11991_2276967.jpg

Sugar Punch #2 Totaal plaatje

 

gallery_12152_11991_5085470.jpg

Sugar Punch #3 Boven aanzicht

 

gallery_12152_11991_3749369.jpg

Sugar Punch #3 Totaal plaatje

 

gallery_12152_11991_3260384.jpg

Killing Kush #1 Boven aanzicht

 

gallery_12152_11991_3367049.jpg

Killing Kush #1 Totaal aanzicht

 

Sorry van dat gaatje in je blad!!! ik had lomp gedaan :bier

 

gallery_12152_11991_5443037.jpg

Killing Kush #2 Boven aanzicht

 

gallery_12152_11991_1360067.jpg

Killing Kush #2 Totaal aanzicht

 

En voor de vernieuwing heb ik nu ook eens een paar close up shots gemaakt van de toekomstige (dikke :whip: ) hoofdtoppen.

 

gallery_12152_11991_344981.jpg

Sugar Punch #1

 

gallery_12152_11991_4060844.jpg

Sugar Punch #2

 

gallery_12152_11991_3276855.jpg

Sugar Punch #3

 

gallery_12152_11991_3872168.jpg

Killing Kush #1

 

gallery_12152_11991_2650545.jpg

Killing Kush #2

 

Zoals jullie zien zijn er nog steeds geen witte haartjes te zien? en dat na 14dagen sinds omschakeling naar 12/12. Normaal duurt dit toch niet zo lang? Of ligt dat gewoon aan de soortjes? of is er iets verkeerds aan de hand?!?! ( vast niet? :P )

 

Me vriendin belde me vandaag op dat ze de planten al vond stinken naar wiet? ;) Ik zelf vind van niet maar je ruikt ze wel.. alleen ze ruiken naar "groen" of te wel gewoon plant.. Maar ja als je ze nu al zo goed ruikt gaat dit echt terror worden denk qua geur"overlast" als er straks toppen in beginnen te komen?

 

Verder heb ik nog een vraag voor de komkommerexperts onder ons ( blowsterke? :D )

 

gallery_12152_11991_1602906.jpg

Komkommer Plant

 

Wordt deze sliert die je ziet nou de komkommer? Er zitten er nu al 2 aan de plant.

 

 

Ik ben benieuwd wat jullie er tot nu toe van vinden en of er nog tips zijn ( deze zijn altijd welkom!!!! )

 

Een fijne avond allemaal en nogmaals excuses voor het niet updaten.

 

Greetz Ziran :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA neeeeeee!!!!

 

Ik denk dat ik trips op me planten heb :o ( TRIPS )

 

Want ik zag een paar lange dunne zilver achtige dingetjes rennen.. en er zitten soort zilver slijmachtige plekjes op sommige blaadjes..

 

Zet je godverdomme de dames 2 daagjes lekker in het zonnetje gelijk last van beestjes.

 

De dames zijn nu al in hun donkere uren dus ken morgen avond pas spuiten met Plant Vitality Plus :whip:

 

Ik hoop niet dat ze teveel schade aan gaan richten. of ik hoop gewoon dat ik er totaal naast zit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Ziran, de komkommer maakt eerst gele bloemetjes aan, als die verdorren komt er eerste een klein soort augurkje uit, wat binnen een week uitgegroeid is tot een komkommer, dus dat sliertje is echt nog niet de vrucht :o

 

Voor de rest nu je verduisterd is bloeiweek 1 nog niet ingegaan wel 2 weken 12 12 , pas als eerste topje zichtbaar is, begint bloeiweek 1.

 

Succes met aflbloeien

 

gallery_6979_11919_893756.jpg

 

En deze spullen gebruik ik ter bescherming van ziektes en ongedierte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey blowsterke

 

Bedankt voor je antwoord.

Hmm als dat sliertje nog niet de vrucht is dan ben ik benieuwd wat dit dan wel is :D

Vandaag was me komkommerplant een beetje geknakt door de wind :whip: dus ik hoop dat ze het overleefd..

Heb der nu gespalkt via 2 bamboostokken.

 

Aaaaa onweer!! ( whaha dat moest even tussendoor :bier )

 

Ik zal is kijken of die producten biologisch zijn want ik wil geen chemische benden gebruiken.. maar aangezien jij een medicinale gebruiker bent kan ik er wel al vanuit gaan dat het biologisch is.

 

Ik zal morgen eerst met Plant Vitality plus proberen.. en als dit niet werkt schaf ik meteen bij het tuincentrum jou goedjes aan :o

 

En het klopt wat je zegt dat de vrouwtjes nu nog niet in de bloei zijn.. maar het praat wat makkelijker als ik het gewoon zo zeg.. Als er echt toppen zijn zal ik het hebben over Daadwerkelijke bloei of Echte bloei of iets in die trant ;)

 

Geniet van de lichtshow vanavond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ziran die pokon heb ik getest op mijn appelboom, niet weer kopen :o

 

reply

 

Ik heb het op me appelboom gespoten boven en onder ff flink op de bladeren waar de beestjes zaten , de volgende dag keek ik en zag dat er nauwelijks verschil was , 2 dagen gewacht en weer er op gespoten , weer blijven de beestjes er gewoon opzitten en gaan gewoon door met wat ze doen . Ik heb uiteindelijk de bladeren van de boom gehaald naar een weekje dit werkte wel :whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 15 12/12

 

Vannochtend voordat de lamp aan ging heb ik snel de groei lampen vervangen voor de bloei lampen.

Deze lampen geven een heel ander soort kleur, meer oranje/geel kleur. En de groei is meer een wittige licht.

Ik heb geprobeert om het op foto vast te leggen maar dat ging nog best lastig.

 

gallery_12152_11991_3428157.jpg

Bloei lampen in werking.

 

Zojuist voordat de lampen uitging heb ik de dames een lekkere Plant Vitality Plus douche gegeven.

 

gallery_12152_11991_4653889.jpg

Voor het douchen.

 

gallery_12152_11991_5061925.jpg

Na het Douchen.

 

Tijdens het spuiten was de lamp uitgegaan.. dus moest ik deze weer even aanzetten ( 5minuutjes ) dit kan toch geen kwaad voor een keertje?

 

Het is lastig te zien maar ik heb ook een foto genomen van een blad dat de soort slakken spoor vlekken had.. ik had ook nog geprobeert zo een beestje te fotograferen maar deze zijn echt te miniscuul om op de foto te zetten haha.

 

gallery_12152_11991_3884158.jpg

Trips sporen?

 

Ik hoop echt dat de Plant Vitality Plus het gespuis verjaagd! :whip:

 

En dan sluiten we deze update af met wat positief nieuws!

 

Sugar Punch #1 heeft de eerste witte haartjes laten zien! ( woehoeee! )

 

gallery_12152_11991_2093945.jpg

White hair.

 

Om de andere planten goed te kunnen checken op hun eerste haar is helaas mislukt omdat ik dus in tijd nood zat.. ( was beetje hectisch hier ) Dus dat ga ik morgen doen.. lets pray! Zou toch mooi zijn als ze allemaal al hun eerste haartje laten zien :o

 

@pacman83

Kan je je zelf nader verklaren waarom je die pokon niet meer zal kopen?

 

Ik gaat is even een lekker bakkie koffie voor me zelf zetten.

Fijne avond iedereen.

Ziran

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 17 12/12

 

Pff wat een zware dag vandaag.. me onderrug doet zo een pijn dat ik het niet eens kan beschrijven.. gister avond begon het opeens en voelde ik me echt beroerd ( heb het tot 21:30 kunnen uithouden met veel moeite maar toen moest ik echt naar bed )

Vandaag wel gewoon gewerkt ( ik hou er niet van om me ziek te melden ) op me werk het uitgelegd en mocht ik gewoon lekker zittend werk doen.. ( normaal sta ik de hele dag )

 

Ik moet maar is opzoek of er wat is tegen die rugpijn ( ik wil geen chemische medicatie heb daar echt een hekel aan ) Dus misschien eerst maar is een afspraak maken met de fysio?

 

Nou genoeg aangesteld.. want hier komen jullie niet voor natuurlijk.

 

De dames staan nu alweer 17dagen op 12/12 en ze hebben allemaal witte haartjes op 1tje na, Sugar Punch #3 laat nog niks zien.

Zodra deze ook haar eerste witte haartje laat zien begin ik te tellen met de bloei dagen.

 

gallery_12152_11991_2901146.jpg

Groepsfoto, ik heb nu de Sugar Punch #3 verhoogd maar dat zie je niet op deze foto

 

Blijf het apart vinden dat er van de 3 sugarpunch 2 laag blijven en 1tje sky rocket gaat.. Zo ie zo 2 verschillende pheno's dus?

 

Solo Shots

 

Suiker Klapjes

 

gallery_12152_11991_1868817.jpg

Sugar Punch #3

 

gallery_12152_11991_2865825.jpg

Sugar Punch #2

 

gallery_12152_11991_179103.jpg

Sugar Punch #1

 

Dodelijke Kush

 

gallery_12152_11991_2619600.jpg

Killing Kush #2

 

;)

Vergeten een foto te maken van Killing Kush #1, Mijn excuses!!

 

De Sugar Punch #1 hoofdtop begint langzaam aan vorm te nemen.

 

gallery_12152_11991_764804.jpg

Sugar Punch #1

 

Vandaag ook maar weer even een fototje geschoten van de komkommers en aardbeien. Jammer genoeg nog steeds geen komkommers te zien.

 

gallery_12152_11991_2651909.jpg

 

Ik had ook nog een vraag..

Wanneer is het verstandig om de onderste bladeren te verwijderen zodat de plant ze kracht kan focussen op het bovenste gedeelte van de plant(hoofdtop) En dus niet ze energie verspild aan de onderkant waar misschien een beetje fluff zal komen dan.

 

Oja als iemand misschien een tip heb voor me rugpijn dan waardeer ik dat zeer!

 

Voor de nieuwschierige ik heb vanavond uiensoep gemaakt. als iemand geinterreseerd is in het recept dan wil ik die wel schrijven voor je.

 

Fijne avond allemaal.

 

Greetz Ziran

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik had ook nog een vraag..

Wanneer is het verstandig om de onderste bladeren te verwijderen zodat de plant ze kracht kan focussen op het bovenste gedeelte van de plant(hoofdtop) En dus niet ze energie verspild aan de onderkant waar misschien een beetje fluff zal komen dan.

Nu al gedaan weet niet als het goed is wat ik gedaan heb zijn nog klein zie topic.

Oja als iemand misschien een tip heb voor me rugpijn dan waardeer ik dat zeer!

Ik zelf neem wel eens Kattekruid (Nepeta cataria) of Marihuanilla (Leonorus sibericus) of Harsextract kratom Bali voor een euforische uitwerking beetje narcose gevoel in je voorhoofd help een beetje tegen de pijn (samen of apart hang van de pijn af).

En ik damp nu op 210 in plaats van 195.

Dit is wat ik doe maar ik ben geen dokter dus kan je niet zeggen wat goed of slecht is.

En Harsextract kratom Bali kan verslavend zijn dus PAS OP

Voor de nieuwschierige ik heb vanavond uiensoep gemaakt. als iemand geinterreseerd is in het recept dan wil ik die wel schrijven voor je.

Wat denk je ;)

Fijne avond allemaal.

Jij ook en sterkte met de rug zit ook al een paar dagen mee ;)

 

Groetjes, /zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey zODd! leuk je weer te zien!

 

Van die kruides heb ik nog nooit gehoord.. maak je daar gewoon een thee ofzo van? Als die Kratom Bali verslavend is laat ik dat liever rechts liggen.. niet dat ik verslavend gevoelig ben.. maar dan waag ik me er gewoon liever niet aan ;)

Ik heb helaas geen verdamper ;) baal daar wel echt van maar ik krijg me vriendin niet zo gek dat ik er 1tje mag kopen ze vinde 410euro gewoon teveel geld voor zo iets.

Ik heb gister wel een glazen pijpje besteld.. ik ben benieuwd hoe ik dat ga vinden.. ( ik wil geen tabak meer gebruiken in me joints )

 

Ik zelf zit te twijfelen of ik de onderste bladeren nu moet weg halen want ben bang als ik het later doe dat ik de groei in de toppen hinder omdat de planten zich eerst moeten helen aan de onderkant.

 

Wat denk je? haha nou dan weet ik al genoeg :P ik doe het recept even in een Quote box

 

Ingrediënten

15 uien

1 liter runderbouillon

1 liter kippenbouillon

peper & zout

75 g roomboter

olijfolie

Verse kruiden, zoals tijm, rozemarijn en oregano, laurierblad, magieblad

sneetjes stokbrood

kaas, bijvoorbeeld Gruyère of gewoon lekkere Old Amsterdam

 

Bereidingswijze

Pel alle uien en snij ze in plakken. Maak de plakken niet te dik, maar besteed ook niet teveel tijd aan het snijden. Je hebt er een hoop te doen!

Trek de plakken ui een beetje los in ringen en gooi ze in een grote, stevige braadpan. Zorg ervoor dat je een goede, stevige pan gebruikt waarin je uien niet zullen aanbranden.

Snijd je boter grof in blokjes en meng het door de uien.

 

Uien stoven

Zet de braadpan met de deksel er op in de oven (60 minuten, 180 °C)

Haal de pan na een uur uit de oven en zet hem op het fornuis. Schep de uien goed om en voeg als je denkt dat dat nodig is extra boter of olie toe.

Zet de pan terug in de oven, nu voor een half uur met de deksel schuin op een kier.

Haal na een half uur de pan uit de oven, en zet hem op middelhoog vuur op het fornuis. De uien zouden nu goed moeten sissen, en er donkerbruin uit moeten zien.

Bak de uien door tot alle vocht weg is en de uien volledig donker zijn, ongeveer 5 minuten. Blijf goed omscheppen.

 

Karameliseren

Draai het vuur hoog en voeg een scheut water (50-100 ml, het komt niet zo nauw) toe. Blijf goed omscheppen tot al het water opgenomen is. Herhaal dit twee keer.

Wanneer de uien gekarameliseerd zijn kun je echt de soep gaan maken. Voeg naar smaak peper en zout toe en dan de bouillon en de kruiden. Roer goed door.

Draai het vuur laag en breng de soep zachtjes aan de kook. Laat minstens een half uur zachtjes koken. Hoe langer je de smaken laat trekken, hoe lekkerder je soep wordt. ( De soep is de 2e dag altijd het lekkerst! )

 

Garneren

Verwijder de verse kruiden uit de soep als deze nog grove stukken of takjes hebben.

Schenk de soep voor serveren in kommen.

Leg er een of twee stukjes stokbrood in. Leg daar bovenop een flinke plak kaas en zet de kommen in een voorverwarmde oven of onder de grill tot de kaas goudbruin is. Serveer direct.

 

Zoals je ziet ben je dus best wel even bezig met deze soep maken.

Je kan ook meer uien doen en meer bouillion als je meer soep wilt natuurlijk. Of juist minder uien want 15uien is best veel.. maarja ik ben dan ook echt een uien gek :D

 

Wat stokbroodjes erbij met Aïoli,kruidenkaas,kruidenboter of misschien iets anders wat je zelf lekker vind.

Wit wijntje erbij en lekker genieten.

 

Ben benieuwd wat je er van vindt en als je het gaat maken hoor ik graag hoe het was!

 

Phoeeee! dat was me een typ werk whaha! Nu heb ik wel een bakje koffie met Licor Cuarenta Y Tres verdiend.

Share this post


Link to post
Share on other sites
410euro

Er zijn ook die goedkoper zijn en prima voldoen.

 

En van de Harsextract kratom Bali

Dit is mijn reden om het af en toe te doen.

Depressie en angst

Volgens verschillende bronnen heeft mitragynine ook een effect op het humeur en angstgevoelens. Een aantal chemische stoffen in de hersenen bepalen je geestelijke gesteldheid. De meest bekende daarvan is serotonine. De meeste antidepressiva beïnvloeden de aanmaak van deze stof, maar de effecten van serotonine zijn relatief zwak in vergelijking met die van andere neurotransmitters als dopamine en opiaten, die een zeer sterk effect hebben op hoe je je voelt. Dat de meeste chemische medicijnen het serotonineniveau beïnvloeden, komt omdat dit niet verslavend is. Er is echter bewijs dat doet vermoeden dat een gebrek aan opiaten een grotere invloed hebben op depressies en angsten dan een gebrek aan serotonine. Hier zou kratom een rol kunnen spelen. Het is algemeen bekend dat kratom een positief effect heeft op je humeur, maar er zijn nog geen studies gedaan naar het langdurig gebruik ervan.

WAARSCHUWING: depressie en psychische angst zijn chronische ziekten en als hieraan lijdt, moet je een dokter raadplegen. Geef geen kratom aan kinderen!

 

Attention Hyperactivity Deficit Disorder - Adult (ADHD bij volwassenen)

Er zijn berichten dat kratom ook zou kunnen worden gebruikt om de symptomen van ADHD bij volwassenen te verhelpen, maar er is hier nog weinig over bekend. De stimulerende en euforische effecten zouden een goed middel tegen ADHD kunnen zijn. Nogmaals: geef geen kratom aan kinderen!

En.

Hoewel de belangrijkste alkaloïden in kratom verwant zijn aan psychedelische stoffen, lijkt kratom geen psychedelische effecten te hebben. De belangrijkste uitwerkingen zijn vergelijkbaar met die van opiaten: pijnstillend en hoestonderdrukkend, maar ook narcotisch en euforisch. Deze effecten zijn in sterkte ongeveer vergelijkbaar met codeïne.

 

Link naar de complete website over Harsextract kratom Bali

 

En ja altijd thee ben een thee freak.

En zODd kom af en toe onder de steen vandaan om wat topic te lezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Ziran, je plantjes gaan super zo te zien. Het water loopt me uit de mond als ik zo

naar die foto's kijk. Heb je je trips al ander controle?

Wat 'n rug problemen hier op het WF, ben ik vandaag al regelmatig tegen gekomen.

 

Gr,

Wietfreak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zODd

 

Het klopt dat er ook goedkopere zijn .. maar overal lees ik toch dat de-verdamper het beste uit de markt komt.. en als ik iets koop wil ik eigenlijk toch altijd wel het beste .. want goedkoop koop is meestal toch duurkoop.

Welke goedkopere zou jij aanraden dan?

 

Misschien dat evert ooit is een prijsvraag doet en dat ik die dan win ;) of misschien dat hij wel een keertje een promotie actie doet met zoveel % korting? Dat ik dan me slag kan slaan :P

 

@wietfreak

 

Thanks! de plantjes gaan zeker nog steeds de goede kant op alleen ik zou ze graag wat meer zon geven.. maar helaas.

Volgens mij heb ik die trips onder controle, ik heb ze namelijk niet meer gezien alleen de vlekjes blijven wel op de bladeren zitten? Maar ik zie geen verspreiding dus kan ik er wel van uit gaan dat ze weg zijn.

Zijn er zoveel mensen met rugklachten dan? Ik heb altijd het gevoel dat ik de enige ben omdat ik hier in mijn omgeving er nooit iemand over hoor ( alleen me schoonpa dan maar die is er voor geopereerd ).

Misschien is het het tijd van het jaar ervoor? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat heel veel mensen rugklachten hebben, ik ben er ook een van, bij mij is het versleten werk, door ouderdom wordt gezegd, moet maar met de pijn leren leven.

Aangezien ik niet tegen chemicalieen kan, gebruik ik altijd wietolie tegen de pijn, dit zorgt ervoor dat ik normaal kan functioneren en het leven dragelijk wordt. De dosering is per mens verschillend.

 

Met je plantjes gaat alles lekker zo te zien ;)

 

Nog veel zonneuurtjes en fijn weekend.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het klopt dat er ook goedkopere zijn .. maar overal lees ik toch dat de-verdamper het beste uit de markt komt.. en als ik iets koop wil ik eigenlijk toch altijd wel het beste .. want goedkoop koop is meestal toch duurkoop.

Welke goedkopere zou jij aanraden dan?

 

Hey Ziran misschien is deze wel iets voor je (jullie). Als 't goed is krijg ik deze ook van m'n verjaardag volgende maand.

 

Kijk maar eens in dit topic en in dit topic

hier op het WF. Misschien heb je er iets aan.

 

Gr,

Wietfreak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@blowsterke

 

Dat door "ouderdom" en altijd hard werken er rugklachten onstaan snap ik maar al te goed.. maar ik ben pas 23 en heb er pas 10jaar werken op zitten.. maar soms voel ik me wel 50+ met me rug.

In wietolie heb ik me ook al veel in verdiept en wil dit ook zeker een keer proberen. Maar dan moeten eerst me plantjes klaar zijn en dan kan ik het van het afval maken. Nog steeds tot grote triestigheid kunnen we dit natuurlijke "wonder" medicijn nergens kopen.

 

@Wietfreak

 

De MFLB is een heel mooi verjaardags kadootje lijkt me zo:D Ik heb al erg veel over dit kleine apparaatje gelezen en het klinkt allemaal veel belovend.. alleen het is toch wel erg jammer dat er een grote leer curve aanzit ivm het verbanden van je wiet ipv verdampen.. Maar ik neem aan als je het 5keer heb gedaan en je bent 2keer in de mist gegaan dat je het wel onder de knie heb?

En ik ben benieuwd hoe het dingetje nog werkt na regelmatig gebruik voor een lange periode want hier is nog helemaal niets over bekend.

Is het al volgende maand? ben benieuwd naar jou review over dit apparaatje ;)

 

Ik heb van de week een glazenpijp besteld dus ik ga eerst hier even mee kijken hoe of wat en of het me bevalt.. maar dit geeft natuurlijk nooit het zelfde effect als verdampen. Alleen zo ie zo al veel beter dan tabak gebruiken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als tussen stap om te kijken als vappen wat is kan je ook voor de VaporStar gaan.

Nesta beschrijft hem hier.

 

het is namelijk ander dan puur roken (Toch een iest meer duffe effect), met tabak (een leeg hoofd) of met een vap (echt high en actie in het hoofdje).

 

mag ik weten voor welek pijp je gaat zODd is altijd nieuwsgierig.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey zODd

 

Tuurlijk mag jij weten welke pijpje ik heb , ik heb hem namelijk al binnen! dus meteen even een fototje geschoten voor je.

 

gallery_12152_11991_1459896.jpg

 

ik wou eigenlijk eerst deze halen want die ziet er echt zo ziek mooi uit!

The Karl T Spoon!

 

Alleen vond 55euro ietsje teveel want misschien vind ik het wel niks uit een glazen pijp roken.. vandaar dat ik voor de iets goedkopere ben gegaan.

 

Alleen waar kom ik nou achter.. je heb een gaasje nodig om te kunnen roken! want zit een klein gaatje in en ik neem aan dat als ik er nu wiet in doe en er aan ga zuigen dat ik die wiet me mond in zuig haha. Alleen ik heb geen idee welk gaasje ik moet halen omdat ik niet weet welke erin past.. ( dit voelt echt aan als een noob actie haha )

Dus ik heb die lui even een email gestuurd.. dus het is daarop wachten en dan nog bestellen en binnen krijgen voordat ik hem kan testen ;)

Of misschien leg ik er straks gewoon een topje in om het te testen.. zoals je al merkt heb ik echt totaal geen geduld met nieuwe dingen haha

 

Ik zal is even kijken naar die vaporizer.. thanks voor het meedenken!

En zODd jij heb toch ook de MFLB? hoe bevalt hij bij jou tot dusver?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie pijp zODd houd van kleuren.

Pas wel op zonder gaasje als je gloeiend as naar binnen krijgt.

Dit was in de prijzen gevallen met de laaste high times cup Perfect Screens.

product_1338_big.jpg.

 

ik zelf gebruik deze ook en in de groter pijpen gewoon gaasjes en in de hasj pijpje gebruik ik Glazen gaasjes maar dit is niet zo fijn met wiet.

 

De MFLB leuke vap maar zal niks voor mijn voor binnen zijn.

Voor portal vap is het een winnaar maar voor binnen nee dank je.

 

maar er zijn echt super veel goede vaps op de mark en de verdamper is zeker 1 van de beste maar er zijn wel meer die op dat lijstje thuis horen.

Vaak hebben ze allemaal voor en nadelen en hangt het echt van de gebruiker af.

De Arizer Extreme-Q is ook niet verkeerd en ook nooit wat slechts gehoord.

Ach keus genoeg.

 

Groetjes, /zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...