Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ziran

Buitenkweekje 2011

Recommended Posts

Ziran, dat is inderdaad een beginnende komkommer, je zult verbaast staan hoe snel deze nu klaar is :D

 

Ruik de zoetigheid hier ;)

 

Fijne dag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wietfreak

 

Als ik op weeronline.nl kijk.. zie ik morgen en overmorgen zon en droog ( maar niet te warm. maandag 20graden max dinsdag 23 ( yeahh ) )

En dan woensdag is het weer bewolkt pfff.. maar wel droog als het goed is!

 

Ik ben zelf ook niet max van de reggea hoor.. alleen vind het thuis af en toe wel even fijn. Ik ben zelf van de techno en ga dus ook alleen maar naar techno feesten en festivals als ik te feesten ga.

 

Haha ik heb amper wat gezegd en heb je nu al om voor True Blood :P

Als je de beschrijving van de serie leest denk je wel van bluhh zal wel weer zo een neppe serie zijn omdat het over vampieren gaat.. maar geloof mij! het is het dubbel en dwars waard om te kijken.

 

Als je je vrouwtje nou een beetje erbij probeert te betrekken dat ze er ook in geinteresseerd raakt dat de stap naar een tentje dan misschien makkelijker is?( Laat haar ook een soortje uitkiezen om te kweken en dat soort kleine dingetjes, af en toe vragen of zij ze misschien water wil geven omdat jij even geen tijd heb :D Zuig haar langzaam in de kweek ;) )

Ik denk dat het wel mogelijk moet zijn om je vrouw zo ver te krijgen.

 

@zODd

Ja heerlijk toch die geur door je hele huis.. tenminste als het geen stinkwiet is :P Mijn vrouw vind deze ook lekker ruiken alleen ze wilt het gewoon niet door het huis ruiken ivm die kleine van ons..

Haha een geur pc dat zou wel ziek zijn :D

 

Fijne zondag mannen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

KUHUTTTTTT!!!

 

Planten buiten gezet.. kom ik na 2min terug is me SP #1 top geknakt!!! ben nu dokter aan het spelen!

 

;)

 

 

PRAY PRAY PRAY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bluhh wat een kut zooi.. ik hoop echt dat sugar punch #1 het overleefd..

 

Ze was geknakt en niet helemaal gebroken dus ik heb haar voorzichtig terug geduwd en me vriendin erbij geroepen .. die heeft haar vastgehouden ( kijk wietfreak zo betrek je je vrouw er langzaam bij ;) haha geintje ) en toen heb ik haar met een touwtje over de wond vast gebonden aan een bamboe stok.. ik heb dus helaas wel een bamboe stok de aarde in moeten rammen ( ik hoop dat ik niet teveel wortel heb beschadigt )

 

gallery_12152_11991_857405.jpg

Sugar Punch #1, na de eerste hulp actie

 

gallery_12152_11991_4189479.jpg

Technisch hoogstandje knoop leggen

 

gallery_12152_11991_113034.jpg

SP #1 top in daglicht

 

gallery_12152_11991_834209.jpg

Killing Kush #2

 

gallery_12152_11991_2701139.jpg

Killing Kush #2 top

 

Ik ga zo naar het strand.. en ben benieuwd hoe het eruit ziet als ik thuis kom... ik ga duimen.

 

En denken jullie dat het geknakte van SP #1 gewoon weer helemaal dicht groeit en dat ze er weinig aan overhoud?

 

Geniet van de zon mensen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je ze goed verzorgd hebt gaat het helemaal goed komen, vooral met dit weer.

 

Hou haar goed in de gaten, als er een verdikking komt waar ze geknakt is :D

 

Dan kan het nog een knots gaan opleveren ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Ziran, 't zit je ook niet mee hè. Hopelijk komt 't goed. Als je het niet erg vindt probeer ik 'n andere tactiek uit om

m'n vrouw in het kweken te betrekken. ;) Nee hoor is niet nodig, ze zit er zelf ook al midden in. Als ik thuis kom van mijn werk

dan rol ze de dames netjes de zon in. (als die er is deze klote zomer!) Haalt ze uit m'n verduister hok, geeft water en dat soort dingen.

Ben ik echt blij mee. :D

 

Anyway plantje zal er wel weer boven op komen na 'n aantal dagen wat stilstand.

 

Gr,

Wietfreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor de support luitjes,

 

Ze leeft nog steeds.. en staan nu verduisterd dus even afwachten hoe het er morgen ochtend uit ziet als ik ze weer naar buiten breng.

 

Morgen of overmorgen komt er weer een update.. want weet niet zeker of ik er morgen tijd voor zal hebben want ik ga dan ook naar de rijp.. een bakkie doen met doc en hopelijk een hele set-up mee naar huis nemen ;) En dan moeten we dat natuurlijk allemaal aansluiten.

 

Nou we zullen zien :D

 

Greetz Ziran!

 

PS: Godeloos wat ruiken de dames heerlijk in de buiten lucht.. en zien er nog mooier uit dan onder het kunstlicht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Phoeeee wat een weertje he! Echt heerlijk , alleen soms een tikkeltje te benauwd.

 

Vandaag met me maat langs Doc geweest, en dat was een goed geslaagd bezoekje moet ik zeggen!

 

Ten eerste Doc zet heerlijke cappuccino! :D En je kan echt zien dat dit een persoon is die van zijn werk houd.. en dat merk je ook terug in de benadering naar de klant toe.

 

De tent set-up is aardig op weg.. maar nog niet compleet! Daar ga ik proberen vandaag verder mee aan de slag te gaan.

 

Wat hebben we aangeschaft? :

 

gallery_12152_11991_2066493.jpg

 

 

gallery_12152_11991_831195.jpg

Gold Label Roots, Gold Label Enzyme, Gold Label BatBoost Testers from Doc

 

 

gallery_12152_11991_3109275.jpg

Geissoleerde luchtslang 127mm

 

 

gallery_12152_11991_2286309.jpg

PHRESH 500 filter

 

 

gallery_12152_11991_2240243.jpg

Secret Jardin Dark Room II 120

 

 

gallery_12152_11991_136523.jpg

Gavita IR 600watt + Digistar 600

 

Zo dat was het...

 

Ik ben echt benieuwd hoe de gavita 600 IR gaat knallen.. Volgens mij nog geen verslag van deze geweest op het forum.. dus dat wordt ook nog is een leuke voor de nieuwsgierige :P

 

Al met al wel een leuke set up tot nu toe denk?

 

Maar ja zoals jullie zien heb ik dus nog niet alles...

 

To Get List

 

  • Afzuiging
  • Actieve Inblaas
  • Setje Hangers
  • Schakelbord voor al het elektra op te monteren
  • Luchtverdeelslang van A&T ( op maat laten maken )
  • Variac 2x om afzuig en inblaas te regelen

 

En Dat was volgens mij alles.

 

Als iemand weet wat ik nog vergeet tell me! En als ik er achter kom dat ik nog wat ben vergeten zal ik het aanvullen.

 

Nou Mensen ik ben benieuwd wat jullie er van vinden..

En tips voor welke ventilatoren voor afvoer en aanvoer zijn welkom!

 

 

Doc en KJ Products hartstikke bedankt voor jullie tijd en hulp!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 49 ( Dag 26 BLOEI )

 

Buiten het hele tent verhaal gaan de plantjes natuurlijk ook gewoon door!

 

Ik heb de dames vandaag wat water gegeven om lekker een beetje te spoelen en dan binnenkort weer wat bloeivoeding.

 

De twee kleine dames beginnen zich nu ook wat meer te ontwikkelen in de toppen dus zo zie je maar weer waar een daggie zon niet goed voor is.

 

gallery_12152_11991_2522820.jpg

Sugar Punch #3

 

En nu komt iets moois! Weten jullie nog dat Killing Kush #1 alleen maar bruine haartjes aanmaakte? Nou bruin wordt ...

 

gallery_12152_11991_4415812.jpg

Killing Kush #1, ...Purple baby!

 

:( :o

 

Sugar Punch #1 is een bikkel en leeft nog steeds! dus ik ga er vanuit dat zij het ongelukje van gister wel overleefd..

 

gallery_12152_11991_3777914.jpg

Sugar Punch #1, Hoofdtop.

 

gallery_12152_11991_4092160.jpg

Sugar Punch #1, wat lagere topjes.

 

gallery_12152_11991_3664806.jpg

Killing Kush #2, Hoofdtop.

 

gallery_12152_11991_1174609.jpg

Killing Kush #2, wat lagere topjes.

 

 

Zoo het beginnen echt een stel geile madames te worden :P

 

En ik zat me zojuist te bedenken dat ik helemaal een Davin Schakelkast ben vergeten te halen bij Doc. Die moeten we natuurlijk wel hebben voor de veiligheid.

Dus die komt bij me bestelling als ik ook de afzuiging ga bestellen.. ( als ik er tenminste uit ben welke ik moet hebben :P )

 

Fijne avond iedereen, ik ga even lekker True Blood kijken.. ( al bijna bij einde Seizoen 3 )

 

Greetz Ziran

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Ziran, kijk dat is nog eens leuk boodschappen doen hè. Is eens wat anders dan naar de supermarkt. :o

Ik zie dat je al 'n aardig begin hebt gemaakt. Maar zoals je weet kan ik je geen adviezen geven omtrent de

binnen kweek en vind ik het juist zo fijn dat je 't in je topic zet. :(

 

Wat goed dat je Killing Kush #1 'n paarse pheno is, hier had je zo op gehoopt!

 

Zeker 'n fijn weertje, lekker flink wat zon en bijna 30gr. hier in Limburg. :P

Afgelopen zaterdag hadden we nog 15 gr. Echt Hollands weer.

 

Wij gaan vandaag aan True Blood seizoen 1 beginnen, ik heb al even stiekem gekeken

en lijkt me 'n vette serie. Thanx for that!

 

Fijne avond,

Wietfreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey wietfreak,

 

Dat is zeker nog eens leuk boodschappen doen! Was alleen mooi geweest als ik in 1 keer alles had.. dan had ik gister de boel in elkaar kunnen bouwen en dan stond het nu al te draaien :o Maar ja nog even geduld.. Ben er ook nog steeds niet uit welke afzuiging ik nou moet hebben dus hoop dat Doc me vandaag wat duidelijkheid in kan geven ( heb hem een pb gestuurd ) en dan bel ik de growshop hier even of ze die hebben en anders via internet bestellen.

Tof dat je dit gedeelte ook interessant vindt.. kan je toch weer wat dingetjes van leren toch? en misschien al wat ideetjes opdoen voor als je vrouw jou toestemming geeft voor een tent :P

 

Ze moet wel een paarse pheno zijn.. zit volop paarse gloed in .. als ze nu als nog groen wordt schiet mij dan maar kapot :(

 

Nou en het is dus letterlijk weer hollands weer! Gister avond op weeronline gaven ze voor vandaag gewoon weer volop zon aan met alleen in de middag wat wolkjes, kijk ik zojuist ... en ja hoor!! Alleen maar regen en morgen het zelfde verhaal!

Hier wordt je toch gek van? zo kan ik godverdomme ook weerman zijn.. gaan die mensen uberhaupt wel naar school voor dat vak?

 

Hoe vond je True blood?! Wij hebben gister seizoen 3 afgekeken.. op naar seizoen 4 :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als eerste thumbs up voor DOC!!!.

 

Word al een leuk setje zeg.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zODd

Juistem jij begrijpt het! :P

 

Het gaat echt een leuk setje worden ( voor me gevoel dan ) en het gaat nog lekker wat knutsel werk opleveren voor me als ik straks als bij elkaar heb.. vooral het elektrische bord maken wordt een leuk karwei :( ( me hate elektrische tijd allemaal zo klein spul! doe mij maar moertjes boutjes m30 :o ) Maar ik ga er wel iets moois van maken..

 

En ook nog ergens een gatenzaag 125mm voor hout vandaan toveren want er moeten toch 2 gaten in me schuur komen haha.

 

 

Ik weet nu ook wat voor in- en uitlaat ik nodig heb.

 

250m3 inblaas

500m3 afzuig

 

Dus ik ga morgen even naar de growshop hier om te kijken of ze deze hebben en anders wordt het via internet bestellen.

Kga hier ook nog even kijken voor een Davin schakelkast en een variac en misschien nog wat dingetjes.. horen jullie morgen allemaal wel!

 

Vanavond waarschijnlijk nog een planten update!

Share this post


Link to post
Share on other sites

M30 bouten en moeren, vrachtwagen monteur?

 

Je zult er zeker wel iets moois van kunnen maken, er is genoeg kennis

te vinden hier op het WF.

 

Wat True Blood betreft....ECHT 'n goede serie. Ook namens m'n vrouwtje: thanx man!

 

Greetz,

Wietfreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee geen vrachtwagen chauffeur :P .. wel iets met werktuigbouwkunde maar laat ik hier maar niet neer zetten wat precies :(

 

Geen update vanavond van de planten btw.. want zo meteen is de afscheidswedstrijd van ... van der sar!!

Dus ik ga zo naar een maatje en daar even lekker wat biertjes weg harken.

 

Tof dat jij en je vrouwtje het een toffe serie vinden! ik zeg het je alvast seizoen 2 gebeurt echt bizare shit :P denk wel mijn lievelings seizoen tot nu toe.

 

Wel 1 min punt.. er zijn maar 4 seizoenen en ze zijn met seizoen 4 pas bij episode 7.. dus ik heb nog 7 afleveringen te gaan dan is het over met de pret :o

 

Fijne avond iedereen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 51 ( Dag 28 BLOEI )

 

Wat een raar weertje vandaag zeg.. eerst snikheet.. toen bewolkt en toen weer lekker zonnetje en nu dikke regen :(

 

Sugar Punch #3 en Killing Kush #1 hebben vanmiddag wel lekker buiten in het zonnetje gestaan.

 

Alle 4 de dames hebben vandaag weer bloeivoeding gehad ( 1,75ml op 1,5liter water )

 

gallery_12152_11991_3871622.jpg

Sugar Punch #3

 

gallery_12152_11991_171789.jpg

Killing Kush #1

 

gallery_12152_11991_1057841.jpg

Sugar Punch #1

 

gallery_12152_11991_4336606.jpg

Killing Kush #2

 

gallery_12152_11991_1437811.jpg

Sugar Punch #1 & Killing Kush #2 Together.

 

Ik was vandaag ook weer eventjes langs de lokale growshop geweest.. en helaas hadden ze de 250m3 en 500m3 box afzuigers niet meer op voorraad :o deze gaan ze voor me bestellen en kan ik dinsdag ophalen.. ik heb er wel alvast een variac gescoord.

Davin schakelkasten hadden ze ook niet dus die ga ik zo even bestellen bij WF-shop.

 

gallery_12152_11991_2951925.jpg

Variac , en nee dat is niet mijn hand :P

 

Voor het elektrobord moet ik ook nog iets verzinnen als ondergrond waar alles op gemonteerd wordt... ik las dat mensen gipsplaten gebruiken hiervoor? Van de week ook maar even langs de bouwmarkt dus voor wat elektro-bende en zo een plaat.. of iemand anders moet een leuk ideetje hebben?

Ik zal ook nog even me paint skills gebruiken om een ontwerp te maken voor hoe ik me bord wil maken.

 

En dan lopen we zo denk ik toch wel langzaam aan naar een complete set. Zal vast nog wel iets zijn wat ik moet halen als ik bezig ben.. maar probeer toch alles al in huis te hebben :) dus als iemand ziet dat ik iets over het hoofd zie.. gooi het in de groep :P

 

Fijne Avond Iedereen.

 

 

**EDIT**

 

Zo juist bestelling geplaatst bij WF-shop.

 

Wat hebben we besteld? :

 

Automatische brandblusser 3KG ( Safety First people :lol: )

Davin DV12

Sonoconnect 127mm 5meter ( geen idee of ik het nodig heb maar voor zekerheid wat extra besteld, weet namelijk niet hoeveel meter de geene is die ik boven heb liggen )

Slangenklemmen (6 stuks hopelijk red ik het daar mee )

En een laser aansteker :D

 

Ik heb nog niks besteld om de afzuigers op te hangen omdat ik niet weet wat er bij geleverd wordt dus daar wacht ik nog even mee voor zekerheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Ziran, je bent er echt werk van aan het maken hè. Ben benieuwd als alles aangesloten is en je je eerste ronde gaat draaien. :o

Met zo'n Variac ben je volgens mij ook wel goed bezig, kon ik eigenlijk nog niet. Ik heb net effe snel gegoogled. :(

 

Fijne avond,

Wietfreak

 

PS: Plantjes gaat ook nog lekker zo te zien. Hoe gaat 't met je rug trouwens?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe me best wietfreak :( Ben zelf ook benieuwd hoe het straks draait en of alles in 1 keer goed gaat .. en dan duid ik vooral op het klimaat gedeelte.

 

Een variac is ideaal om je afzuiger mee af te stellen.. omdat als je de motor langzaam laat draaien je geen zoom of brom zal hebben.. maar dat heb je vast zelf al uitgevonden via google :o

Het is alleen een lomp ding die ik denk niet op het elektrobord kan monteren dus daar moet ik nog wat voor verzinnen maar dat komt wel als we zo ver zijn.

 

Met me rug gaat het het wel goed eerlijk gezegd .. de fysio heeft vakantie dus daar kan ik pas eind augustus weer heen.. maar ik train nu thuis met de Kettlebell en dat helpt echt goed! Maar pfff wat een intensieve training sessies zijn dat zeg.. echt een aanrader als je weinig tijd heb om te sporten ( een workout duurd 20-45min MAX, me vrouw en ik doen 30min ) en dan 2-3x in de week.. wij zelf zitten nog op 1x in de week omdat we de helft van de week nog spierpijn hebben haha... me hamstrings elke keer joh niet normaal.

 

Greetz Ziran

Share this post


Link to post
Share on other sites

Phoeee, dat was me weer een weekendje..

 

Echt een heerlijk festival gehad en de competitie is weer mooi begonnen met een 4-1 overwinning :P

 

Gister de hele dag bij de buurman aangebeld omdat hij mijn pakketje in ontvangst had genomen , maar de hele dag deed hij niet open!

Dus vanochtend om 8uur hem uit ze bed gebeld en het pakketje in ontvangst genomen :o

 

gallery_12152_11991_1469386.jpg

Davin DV-12, automatische brandblusser 3kg, geïsoleerde slang 5meter, laser aansteker, 6x slangenklem.

 

 

Verder heb ik vandaag een poging gedaan tot een basis tekening voor mijn schakelbord.. ( paint skillzzz )

 

gallery_12152_11991_31344.jpg

 

Zo wil ik het gaan monteren op een brandvertragende plaat.. ( iemand tips welk materiaal? )

En wat vinden jullie van de opstelling zo?

Ik wil alle draden in buizen of slangen doen zodat je geen draden ziet lopen. 2,5mm dik en de juiste kleuren natuurlijk, tevens alles op het bord gemonteerd zodat niks los zweeft.

Ben er alleen nog niet uit of ik soepele draden wil gebruiken of van die harde stugge. Bij soepele draden gebruik ik zo ie zo adereindhulzen.. bij de harde stugge draden hoeft dit geloof ik niet?

 

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden..

 

Morgen ga ik langs de growshop want als het goed is hebben ze dan mijn afzuigers.. dan is het alleen nog de elektro meuk halen en dan kan ik aan de slag..

Owja en een gatenzaag van 125mm natuurlijk.. lekker nutteloos geld verspillen voor 2 gaten te boren en daarna gebruik je het nooit meer :(

 

 

Vanavond komt er nog een update van de planten..

 

Ben benieuwd naar jullie op en aanmerkingen.

 

Greetz Ziran

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 55 ( Dag 32 BLOEI )

 

Zo dan als beloofd nu de update over de planten zelf :P

 

Tot nu toe gaat nog steeds alles lekker.. heb 1 blad weg gehaald bij de Killing Kush #1 want deze begon te verkleuren.. voor de rest niks bijzonders.

 

gallery_12152_11991_51314.jpg

Sugar Punch #3

 

gallery_12152_11991_3854581.jpg

Sugar Punch #3, Hoofdtop

 

gallery_12152_11991_1356807.jpg

Killing Kush #1, Lastig om het paarse vast te leggen

 

gallery_12152_11991_2174047.jpg

Killing Kush #1, Hoofdtop het paarse is vervaagd

 

Ik zal binnenkort is even foto's maken als het licht uit is.. dan komen de kleuren beter tot hun recht.

 

gallery_12152_11991_1265625.jpg

Sugar Punch #1, Hoofdtop.. dit zou echt een dikke zijn geweest als ik in het begin de hoofdtop niet weg had moeten halen

 

gallery_12152_11991_135971.jpg

Sugar Punch #1, Midden topjes.

 

gallery_12152_11991_33354.jpg

Killing Kush #2, Hoofdtop

 

gallery_12152_11991_35836.jpg

Killing Kush #2, Midden topjes

 

Zoals jullie zien gaat het allemaal in een slakkentempo vooruit.. maar dit komt dan ook echt door de 2x55 watt tneon.. Ben echt benieuwd hoe straks de nieuwe ronde in de tent zal gaan.. volgens mij knalt het dan zo hard dat ik er gewoon bang van word.

 

Ik heb momenteel wel een kleine tegenslag voor me tent set-up .. want ik wou graag een luchtverdeelslang van A&T erin knallen alleen ze maken ze niet meer op speciale maten.. dus de kleinste is nu 3meter die je kan bestellen.. en sja de tent is 120x120x200 dus dan zou ik in bochten moeten werken en ik heb geen idee of ik zoveel ruimte over zal hebben en of dat überhaupt te doen is ( in bochten werken met die slang )

Dus ik ben bang dat ik met ventilatoren moet gaan werken in de tent .. en dat wil ik dus eigenlijk helemaal niet, omdat dan toch je luchtcirculatie ( en dus ook temp ) niet overal gelijk zal zijn.

 

Ik heb ook alle afleveringen van True Blood nu gezien.. dus heb geen serie meer om te kijken :P Gaan we maar weer over op de films.. ( aangezien er op tv echt geen ruk is )

 

@Dilly-O

Thanks! Het is de bedoeling om ze gewoon nog steeds zoveel mogelijk buiten te hebben.. want het is en blijft toch een buitenkweek alleen het weer zit gewoon echt veels te veel tegen.. volgens mij is dit echt de slechtste zomer voor buitengrowers?

Zelfs mijn komkommer plant bakt er niks van... de komkommers die eraan zaten is 80% al weer van afgestorven :(

 

Fijne Avond iedereen en tips over de A&T luchtverdeelslang zijn zeer welkom!

 

Greetz Ziran :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Ziran, aan de voorbereiding kan het in ieder geval al niet meer liggen. Die is gewoon hartstikke goed. :(

Als brandwerend plaat materiaal heb je 'n soort gipsplaat genaamd fermacell. Misschien is dat iets voor je.

Dat verhaal van die luchtverdeelslang snap ik eigenlijk niet goed. Als je die slang wel kunt krijgen, hoef je dan geen ventilatoren?

 

En ja de plantjes; tja het is echt klote weer de laatste maanden, zon willen ze (wij) en niet zo'n beetje.

 

 

Alle afleveringen van True Blood heb je dus al gezien! Ik begrijp het wel, is echt 'n vette serie die je maar wil doorkijken.

Wij delen het ons in, maar vergt wel 'n flinke doses discipline. :o

 

Fijne avond,

Wietfreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey wietfreak.

 

Fermacell had ik zelf dus ook al op het oog, deze schijnen ze gewoon bij de praxis te hebben.. dus zal deze week even kijken. Bedankt voor het mee denken!

Een goede voorbereiding is het halve werk zeggen ze altijd.. dus ik probeer me zo goed mogelijk voor te bereiden voor ik aan de slag ga.. het beste zou zijn dat me schuur ook al geïsoleerd zou zijn maar ik heb de hoop een beetje opgegeven met die neef van me :o Dus ik moet maar even een andere timmerman zoeken.. alleen ben bang dat het nog even moet wachten want ik moet ook nog een nieuw kozijn+raam in me badkamer.. dit gaat me ook een eurotje of 800kosten. En heb 2dagen geleden net een nieuwe laptop voor me vrouwtje gekocht dus me geld raakt een beetje op.

Morgen nog 2 afzuigers betalen + toebehoren en moet ook nog de elektro bende kopen.

 

Heb je toevallig zaadjes voor een geld boom? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb je toevallig zaadjes voor een geld boom? :(

Heb je al eens gegoogled? :o

 

Nee even zonder dollen, kost allemaal 'n hoop geld. Ach ja, dan maar met en met hè.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Ziran,

 

Waarom een gatenzaag kopen dan? Neem aan dat de schuur van steen is, anders had je de decoupeerzaag wel gepakt denk ik, maar waarom huur je hem niet even bij een boels o.i.d. scheelt je een hoop geld en hebt het er zo in! Dan heb je tenminste een goed boor en niet tientjes-werk. uurtje later breng je hem weer terug!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...