Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zeiksnor

de politie heeft m,n hokje geruimd

Recommended Posts

Dat is mooi om te lezen, maar het lijkt me stug dat de officier van justitie voor een kwekerij van 10 planten een zaak gaat maken.Geldklopperij noemen we dat.

 

Namaste :lol:

 

daar heb jij ook wel gelijk in. maar stonden iets meer planten en er hadden er 36 gestaan

 

weet toch iedereen....je ondertekende veel berchten met Jeroen...

 

bericht 97 bv....

 

http://www.wietforum.nl/index.php?s=&s...st&p=220487

 

 

alles wordt opgeslagen hierro :P

 

tot later Piet :lol:

:o

 

Sterkte Zeiksnor kut voor je,Hebben die gastuh niks beters te doen dan de hobby kweker op te bossen.LAAT ZE MAAR IS ECHTE BOEVEN GAAN VANGEN.

Greetzzz,M

:nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
idd zal wel mee vallen met die lullige 10 planten... :nerd ...ik dacht dat je er 100 ofzo had... :P

 

@mena : +1

het gaat ook niet om de hoeveelheid planten, maar om het feit dat het waanzin is om hier voor een rechtzaak tegen mij te beginnen.

 

iemand gaan straffen omdat die z,n wiet weg geeft om andere te helpen ?

 

zeikerd

+2

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is wel BE maar ik hoop dat het niet zo afloopt en ze je keihard aanpakken *als hobby kweker gezien*

 

een effectieve celstraf van 18 maanden en een geldboete van 5.500 euro omdat hij onder meer drugs gratis ter beschikking stelde.

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...mp;hl=cel+drugs

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat heb ik toch een pleuris hekel aan de overheid gekregen, je wilt het niet weten.

 

Ik wens je veel sterkte de komende tijd bij de rechtzaak

:nerd bedankt , maar die rechtszaak zal er niet komen denk ik :P

 

 

laat ik ook eerlijk zeggen, dat ik me eigen ook in het aantal planten verkeken heb. ik ben met 36 van start gegaan en had de helft al geoogst.

maar dan nog blijft het idiote rij om iemand daar voor te straffen. maar wie weet gaan ze dat als nog doen, dan wordt het als nog spannend

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgens de strafwet wordt het gratis ter beschikking stellen van drugs gelijkgesteld aan de verkoop ervan. Het ging om cannabis, speed en vloeibare xtc

 

belangrijke quote, zo zal het hier ook zijn vrees ik :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Podhead5x :nerd

 

zookaba, zou ik jou dat boefje dan maar toe sturen ? dan kan jij het doen. ik kan met regelmaat van de klok geen eens de aan knop van m,n computer vinden. uit lukt dan weer wel via de stekker :P

of te wel, ik ben een computer nerd

 

geen probleem, is behoorlijk simpel als je weet hoe het moet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Zeiksnor,

 

Als wietforummer volg ik jou natuurlijk ook al een tijdje.

Ik heb jou altijd als een idealistisch figuur beschouwd.

Hou het kalm man. Je hebt niets verkeerd gedaan.

Geef geen grond op bij het eerste schot.

Het is niet jou taak om de wereld te redden!

Ze luisteren toch niet. Straks krijg je nog censuur op je kop...

 

Red jezelf nu maar eerst. Tegen de wereld zeg je gewoon: Fuck you!

Denk nu maar eerst aan jezelf, net zoals de wereld dat al jaren tegenover jou aan het doen is....

Het is niet jou taak!

Het is niet jou taak!

Het is niet jou taak!

Het is niet jou taak!

Het is niet jou taak!

Het is niet jou taak!

Het is niet jou taak!

Het is niet jou taak!

Heel dit forum en de maatschappij is een grap man...

Het straatje van altruïsme loopt even dood als dat van egoïsme.

Het draait om balans. En nu ben jij gewoon niet egoïstisch genoeg...

 

Red nu maar eerst jezelf!

Share this post


Link to post
Share on other sites

juist ,aan jezelf denken jongen een ander doet het niet voor je

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij snappen een hoop mensen de strekking van het verhaal niet :nerd of ik snap het niet..

 

@ zeiksnor, wil je onder een boete uitkomen of wil je jaren opgekropte frustratie uiten mocht het zover komen..??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte Zeiksnor!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
med_gallery_8034_11157_249984.jpg

 

Voortaan wel de goeie stekkerdozen gebruiken.Ik weet niet wat er allemaal ingeplugd zat????

 

Namaste :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Zeiksnor

 

Goed te horen horen.

 

maakte me al een beetje zorgen.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte Zeiksnor,

Laat het je "De pis niet lauw maken" en je moet hier zeker niet "Je snor drukken" :P

Denk rustig na :lol: in de stappen die je wild gaan zetten. :nerd

Mijn steun heb je.

 

:o

Gr Rara

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo man lees het nu net pas.

Wat ontzettend sneu voor je.

 

Maar zeikert, je kent de spreuk, Velen weten meer dan 1.

 

Luister wat ze hier zeggen. Alles wat je zegt kan en wordt tegen je gebruikt door justitie!!!!!!!!!!!

 

Houd je mond stijf dicht!!!!!!!!!!!!!!!

Wees wijs!!!!!!!

Vraag om een advocaat!!

 

Verder wens ik je veel sterkte ermee. Het scheelt wel dat je er zelf niet zo mee zit. Maar dat kan zich ook tegen je keren!!

Denk goed na!!!

 

greetz sijp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey zeiksnor erg vervelend voor je man sterkte en hoop dat je het allemaal op kan lossen.

Vergeet niet tegen de verkeerde ten strijde te trekken, tegen justitie heeft geen zin je moet

bij de politiek zijn je weet wel die bange gastjes in nette pakken die met de waan van de dag

leven en als het er echt om draait hun kop in het zand steken.

 

Als je hulp nodig heb geef maar een gil ik sta iig als medekweker achter je, welke weg je ook kiest!

 

groet parve

Share this post


Link to post
Share on other sites
belangrijke quote, zo zal het hier ook zijn vrees ik :nerd

en als dat zo zou zijn, is dat een hele grote rede om er een openbaar proces met zoveel mogelijk publiciteit van te maken.

laat de mensen maar eens goed aan het denken gezet worden.

 

Beste Zeiksnor,

 

Als wietforummer volg ik jou natuurlijk ook al een tijdje.

Ik heb jou altijd als een idealistisch figuur beschouwd.

Hou het kalm man. Je hebt niets verkeerd gedaan.

Geef geen grond op bij het eerste schot.

Het is niet jou taak om de wereld te redden!

Ze luisteren toch niet. Straks krijg je nog censuur op je kop...

 

Red jezelf nu maar eerst. Tegen de wereld zeg je gewoon: Fuck you!

Denk nu maar eerst aan jezelf, net zoals de wereld dat al jaren tegenover jou aan het doen is....

Het is niet jou taak!

Het is niet jou taak!

Het is niet jou taak!

Het is niet jou taak!

Het is niet jou taak!

Het is niet jou taak!

Het is niet jou taak!

Het is niet jou taak!

Heel dit forum en de maatschappij is een grap man...

Het straatje van altruïsme loopt even dood als dat van egoïsme.

Het draait om balans. En nu ben jij gewoon niet egoïstisch genoeg...

 

Red nu maar eerst jezelf!

:P je zal ergens vast wel gelijk hebben, maar ik volg mijn hart, en doe wat voor mijn goed voelt. en als iedereen zo zou reageren komen we ook niet verder.

ik zie het gewoon als een andere ervaring en accepteer de uitslag daar van, maar hoop er wel veel van te leren.

en je leert het meest achter af, als je goed op je bek gaat :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
laat de mensen maar eens goed aan het denken gezet worden.

 

 

tzal ze worSt wezen Jeroen... :P

 

als je tegenwoordig wietkwekerij zegt denkt iedereen aan brandgevaarlijke toestanden....

 

de jaren lange indoctrinatie van de standaard regels onder de ruimingsartikelen in de krant... begint zijn effect te krijgen....

steeds meer belletjes naar M.... :nerd

 

ik kan jou gedachtenwereld wel volgen...maar... noway de gemiddelde Nederlander...imho... :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sterkte Zeiksnor!

bedankt art, lang niks van je gezien trouwens, maar heel tof dat je effe wat laat horen :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
volgens mij snappen een hoop mensen de strekking van het verhaal niet :) of ik snap het niet..

 

@ zeiksnor, wil je onder een boete uitkomen of wil je jaren opgekropte frustratie uiten mocht het zover komen..??

;) hahaha, allebij niet. ik dacht dat ik toch vrij duidelijk geformuleerd had. normaal moet je boven de 5 planten voor komen.

ze hebben bij mij de stroomverbruik opgevraagd en hebben daaruit gecalculeerd dat ik 6 oogsten gedraaid had !

 

maar dat verhaal ging even niet op ! omdat ik geen broodkweker die 6 x een 8 weken soortje uit stek neer gezet had.

maar ik heb 3 x een minimaal 12 weken soortje met maand ontkiemen en om geslacht te tonen nodig gehad !

 

plus dat ik de eerste 2 kweken heel veel meeldauw in het hok had. ik had niet door dat er onder mijn inlaat gaten onkruid stond met meeldauw, dus dat werd rechtstreeks het hok in gezogen en daarom ook zo hardnekkig, was weer een goeie les, maar daar hebben we nu niks aan he :D

 

dus je begrijpt dat een serieus gesprek werd daar, want ik was zeer benieuwd hoe hij daar nu als mens over dacht.

en dat er dus van hunnie benadering geen ene drol klopte.

 

en het is ook daarom, dat het toch binnen mijn beleving bijzonder is, dat ze mij toch gewoon willen schikken. afstand doen van de spullen en een boete

 

Voortaan wel de goeie stekkerdozen gebruiken.Ik weet niet wat er allemaal ingeplugd zat????

 

Namaste :D

die stekker doos was goed, daar zat alleen 2 computer fannetjes op en een gewone ventilator. plus dat die stekkerdoos getest is met vele,vele,vele malen meer stroom er op om te kijken hoe of wat !

 

ik kan jou gedachtenwereld wel volgen...maar... noway de gemiddelde Nederlander...imho... ;)

ik snap jou ook wel, maar mijn gevoel zegt me dat ik niet in de maat mee wil lopen

 

Beste Zeiksnor

 

Goed te horen horen.

 

maakte me al een beetje zorgen.

 

/zODd

:P don,t worry, be happy, dat ben ik ook ;) bedankt voor je berichtje

 

Sterkte Zeiksnor,

Laat het je "De pis niet lauw maken" en je moet hier zeker niet "Je snor drukken" :)

Denk rustig na ;) in de stappen die je wild gaan zetten. :nerd

Mijn steun heb je.

 

:)

Gr Rara

:o man, en dat is precies wat we gaan doen

 

Verder wens ik je veel sterkte ermee. Het scheelt wel dat je er zelf niet zo mee zit. Maar dat kan zich ook tegen je keren!!

Denk goed na!!!

:lol: bedankt sijp. maar ook jij kent me een beetje, en je weet dat ik voor de rest jou advies niet op zal (kunnen) volgen

 

Hey zeiksnor erg vervelend voor je man sterkte en hoop dat je het allemaal op kan lossen.

Vergeet niet tegen de verkeerde ten strijde te trekken, tegen justitie heeft geen zin je moet

bij de politiek zijn je weet wel die bange gastjes in nette pakken die met de waan van de dag

leven en als het er echt om draait hun kop in het zand steken.

 

Als je hulp nodig heb geef maar een gil ik sta iig als medekweker achter je, welke weg je ook kiest!

 

groet parve

:lol: , ik weet het, maar met niks doen wordt ook niks bereikt, en wie weet met een beetje geluk kan er wel iets moois uit voortvloeien. maar wie niks probeerd, zal ook nooit veel verder komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
het is wel BE maar ik hoop dat het niet zo afloopt en ze je keihard aanpakken *als hobby kweker gezien*

 

een effectieve celstraf van 18 maanden en een geldboete van 5.500 euro omdat hij onder meer drugs gratis ter beschikking stelde.

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...mp;hl=cel+drugs

 

LEES EENS GOED: qoute "De man pleegde de strafbare feiten tussen mei en november 2010, want volgens de strafwet wordt het gratis ter beschikking stellen van drugs gelijkgesteld aan de verkoop ervan. Het ging om cannabis, speed en vloeibare xtc."

 

Het straatje van altruïsme loopt even dood als dat van egoïsme.

Het draait om balans. En nu ben jij gewoon niet egoïstisch genoeg...

 

Red nu maar eerst jezelf!

 

Maar ik begrijp jou niet goed, het lijkt alsof je je stoort dat je het gevoel hebt dat iedereen egocentrisch/egoistisch is (wat niet klopt trouwens) en wat voor raad geef jij... om zelf egocentrisch/egoistisch te zijn...?

 

Vind dat wat raar, want dat is net als dat spreekwoord: de ketel verwijt de pot dat die zwart ziet...

 

Zo blijf je in een straatje van ellende.... 8 mei.... iedereen!!!

 

CANNABIS BEVRIJDINGS DAG

 

IN

 

AMSTERDAM

Share this post


Link to post
Share on other sites

het gaat erom dat ook weggeven niet gedoogd word, en je dus gewoon een dikke boete krijgt.

net zoals een dealer.

 

dus als jij eens goed leest, dan had je dat uit die 2 posts kunnen halen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vervelend voor je, maar je eigenwijsheid zou je nog wel eens goed in problemen kunnen brengen. Sterker nog: als je gaat verkondigen dat je medicijn maakt en alle ziekten daarmee kan genezen (zoals je gewoon bent te doen) dan zie ik zelfs nog wel een complicatie in je proces als dat ervan komt.

 

En inderdaad: weggeven wordt door de wet hetzelfde gezien als handel. Vandaar dat we dat ook niet toestaan op het forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
het gaat erom dat ook weggeven niet gedoogd word, en je dus gewoon een dikke boete krijgt.

net zoals een dealer.

 

Dat willen we net veranderd zien... dat zal niet lukken met altijd in een kast te zitten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nederland zal eerder achteruit gaan als vooruit, om een plant te verbieden is namelijk enkele nep argumenten voldoende + dat andere landen het doet overtuigt de laatste twijfelaars en dan is het illegaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat vindt ik maar een pessimistisch gezichtspunt.... een wijs man aanvaardt het onaanvaardbare en verandert het onveranderbare...

 

Dat is net wat ik tegen aurele ook wilde zeggen, alleen kan je inderdaad weinig doen, maar samen stonden we sterk en staan we nog steeds sterk...

 

De enige reden dat de "huidige machthebber" ongestoord kunnen verder doen, is omdat er nog teveel verdeeldheid is en dat ze (bijna)iedereen het gevoel geven dat ze niets te betekenen hebben en niets waard zijn of kunnen veranderen....

 

Nou dat is net de droom waar we wakker moeten van worden, want dat is een illusie.... IEDEREEN kan zijn gewicht in de schaal leggen, en IEDEREEN heeft de vrijheid om te kiezen en te leren...

 

En waar basseer jij je beeld eigenlijk op over de "mensheid".... op persoonlijk sociaal contact of op interpretaties van media berichten...?

 

Ik spreek nu even uit eigen ervaring, dat ik heel vaak mijn beeld moet aanpassen, omdat ik onbewust vooroordelen opgenomen heb vanuit de media, maar zoals ze zeggen, eerlijkheid duurt het langst...

 

:nerd

Edited by Torsti
onnodig quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...