Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zeiksnor

de politie heeft m,n hokje geruimd

Recommended Posts

Dat is echt rot voor je zeiksnor.

Kan je geen tips geven sorry.

Ik kan je wel Succes wensen met het proberen van het Nederlandse recht systeem onder uit te halen.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee joh, doen al teveel mensen, hun kanes dichthouden als ze gepakt zijn (ik geef ze overigens groot gelijk) maar als je het vanuit een oogpunt ziet dat de hele regelgeving 1 grote teringzooi is en dat ze steeds harder optreden tegen de kleine kwekers die gewoon niet naar de shop willen maar hun eigen kruiden willen roken. en dat die nsb-ers een briefje op jou voordeur hangen om je zwart te maken zodat de hele buurt je niet meer mag. dat is gewoon mensen in een hokje duwen, en je daarna ff onderpissen. je word bestempeld als crimineel, met alle gevolgen van dien.....

 

dan moet je juist je verhaal vertellen. liefst in de media.. mensen moeten wakker geschud worden.. en dat kan alleen als je je eigen bloot geeft en laat zien dat je geen crimineel bent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeroen ik wens je veel succes met je actie.

 

Iemand moet toch opstaan voor deze vervelende taak

 

Ik hoop dat je volgend jaar bekent staat als die zeiksnor die ervoor gezorgd heeft dat men in ieder geval

mensen met een medische aandoening toestaat om zelf te verbouwen!!

 

Net als nu in de USA WEL mogelijk is

 

Ik woon gratis bij een "zieke"vriend met een groot huis,

in ruil daarvoor kweek ik allerlei soorten wiet die zijn vele kwalen verlichten.

Ik ben zelf gedeeltelijk autist en zonder wiet kan ik niet met mensen omgaan,

Omdat ik dan geïrriteerd word door een teveel aan prikkels.

Ook word ik dan heel chaotisch

Hierdoor krijg ik allerlei agressieve of kwade gedachten,

en moet ik mensen gaan vermijden om niet boos te hoeven worden.

Als ik niet rook dan worden mensen bang van mij of mijn uitstraling.

(Ik ben 2 meter lang ,weeg 100 kilo en heb meer dan 25 jaar aan vecht en krachtsport gedaan)

 

Met wiet ben ik eigenlijk net een "gewoon" mens.

Ik word zelden boos en ben vrij relaxed en behulpzaam.

Ik blow al 32 jaar en dankzij de wiet heb ik nooit medicijnen nodig gehad om de vele prikkels te verwerken,zonder gek te worden

 

Ik zal dit topic volgen en zal graag advies geven indien nodig.

 

Probeer je emoties gescheiden te houden van dit doel,hoe moeilijk het ook is voor jou.

Dan kun je waarschijnlijk meer bereiken dan als je boos bent.

Boosheid verblind of geeft je tunnelvisie.

 

En mensen luisteren niet graag naar boze mensen

 

Succes Gozert!!!

 

 

Greetz van Enter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook gepakt geweest en vrijgesproken. KLIK

Heb daarbij niemand proberen mee te trekken in mijn problemen.

Wees een man en los het lekker zelf op. :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
.

 

Toch denk ik dat je wel een beetje voorzichtig moet zijn want heb een hoop mensen naar de kloten zien gaan door een ontruiming.

Wel snap ik je doelstelling en ik kan niet anders zeggen dan... GEWOON DOEN!!!

 

Misschien heeft nederland dat wel een beetje nodig dat iemand eindelijk is opkomt voor onze hobby iemand die echt in protest enzo gaat.

Maar als nog doe het niet eerder voor je zeker weet wat je doet of gaat doen :nerd

nou het loopt even iets anders. ik ben net bij oom agent op bureau geweest, en hij wil er geen zaak van maken. hij wil de officier van justie vragen om de zaak niet voor te laten komen.

het was ze al heel snel duidelijk dat ik geen broodkweker ben en hij geloofde ook in mijn olie verhaal.

 

ik kreeg ook nog wat goeie tips :P hou het voortaan bij 5 planten ook al hang je er 10 lampen boven, hou voortaan je mond tegen andere, want ik ben aan gescheten door iemand die wist waar ik mee bezig was, en ik weet zeer waarschijnlijk ook al wie dat geweest is, stelletje ziele poten. dat zijn jongens met wie ik ruzie heb, en die me zelf niet aan durfde te pakken en het nu dus zo gedaan hebben. laffe ziele poten

 

dus het hangt nu van de officier van justitie af, of die met z,n goeie been uit bed gestapt is die dag.

mocht dat niet het geval, moet ik wel via een rechtszaak de beerput open trekken, iets wat ook zeer zeker zal gaan gebeuren. ik ben benieuwd hoe het zal gaan lopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb daarbij niemand proberen mee te trekken in mijn problemen.

Wees een man en los het lekker zelf op. :nerd

waar heb jij het allemaal over joh ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...amp;hl=bedrocan

 

ik kan je zeggen dat dit geen proces van de eeuw word, opstellten zal zich er wel mee bemoeien en je afwimpelle als gevaarlijke crimineel

daarom gaan we ons ook in allerlei bochten wringen om iedereen duidelijk te maken, dat Opstelten fout is !

 

Maar mocht je het toch doen dan wens ik je alle succes en sterkte toe.

 

Gr Kramer

bedankt vriend, maar je kent me he :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klote voor je maar Succes!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat zou heel mooi zijn zeikerd :nerd

Ik duim met je mee

 

Gr Kramer

:P jij staat op eenzame hoogte voor mij, vergeet dat vooral niet. ik ben jou zeer dankbaar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben ook gepakt geweest en vrijgesproken. KLIK

Heb daarbij niemand proberen mee te trekken in mijn problemen.

Wees een man en los het lekker zelf op. :nerd

 

Dat was wat kort door de bocht....Sorry

Ben wel enigzins voorzichtig met mensen die veel aandacht trekken en oorlog willen voeren met justitie.

Ik heb er slechte ervaringen mee.

Als je het niet goed doet, doe je meer kwaad als goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
ik ben net bij oom agent op bureau geweest, en hij wil er geen zaak van maken. hij wil de officier van justie vragen om de zaak niet voor te laten komen.

 

Dat is mooi om te lezen, maar het lijkt me stug dat de officier van justitie voor een kwekerij van 10 planten een zaak gaat maken.Geldklopperij noemen we dat.

 

Namaste :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik kreeg ook nog wat goeie tips :) hou het voortaan bij 5 planten ook al hang je er 10 lampen boven, hou voortaan je mond tegen andere,

 

 

tja :o ..... dat zeggen Kramer997 en ik al meer als een jaar hier op wf.... :P ...

wordt het geen tijd voor een gedoogkweek sectie hier op wf... :lol: ?

mja...men gelooft... wat men wil geloven he.... :)

 

 

even goed dikke shit :nerd .....je ben je spullen kwijt :) .....nsb-ers... :lol:

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites
geen angst hoor :o ...tijdens proces verbaal lullen ze lekker met je mee, vol sympathie :nerd ....totdat het op papier gezet gaat worden :P

 

die schriftelijke verklaring voor de petten is precies om het procesverbaal in jou woorden weer te geven...ze zijn meester in het veranderen van jou bewoording :lol: ...wees ze een slag voor :lol:

die agenten zijn er ook zat, maar we hebben ruim 1,5 uur zitten praten en ik ben er van overtuigd dat mijn agent het meende. het was geen bullshit gesprek met iemand waarvan ik dacht dat ik in de zeik genomen werd. en aangezien het niet de eerste keer was dat ik daar zat, ga ik voorlopig uit van mijn eigen mensen kennis.

 

maar in m,n hart heb ik liever dat de officier met z,n verkeerde been uit bed is gestapt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga ff duimen voor je :nerd voor de goede afloop...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeroen ik wens je veel succes met je actie.

 

Iemand moet toch opstaan voor deze vervelende taak

 

Ik hoop dat je volgend jaar bekent staat als die zeiksnor die ervoor gezorgd heeft dat men in ieder geval

mensen met een medische aandoening toestaat om zelf te verbouwen!!

 

Net als nu in de USA WEL mogelijk is

 

Ik woon gratis bij een "zieke"vriend met een groot huis,

in ruil daarvoor kweek ik allerlei soorten wiet die zijn vele kwalen verlichten.

Ik ben zelf gedeeltelijk autist en zonder wiet kan ik niet met mensen omgaan,

Omdat ik dan geïrriteerd word door een teveel aan prikkels.

Ook word ik dan heel chaotisch

Hierdoor krijg ik allerlei agressieve of kwade gedachten,

en moet ik mensen gaan vermijden om niet boos te hoeven worden.

Als ik niet rook dan worden mensen bang van mij of mijn uitstraling.

(Ik ben 2 meter lang ,weeg 100 kilo en heb meer dan 25 jaar aan vecht en krachtsport gedaan)

 

Met wiet ben ik eigenlijk net een "gewoon" mens.

Ik word zelden boos en ben vrij relaxed en behulpzaam.

Ik blow al 32 jaar en dankzij de wiet heb ik nooit medicijnen nodig gehad om de vele prikkels te verwerken,zonder gek te worden

 

Ik zal dit topic volgen en zal graag advies geven indien nodig.

 

Probeer je emoties gescheiden te houden van dit doel,hoe moeilijk het ook is voor jou.

Dan kun je waarschijnlijk meer bereiken dan als je boos bent.

Boosheid verblind of geeft je tunnelvisie.

 

En mensen luisteren niet graag naar boze mensen

 

Succes Gozert!!!

 

 

Greetz van Enter

hoi enter,. aller eerst bedankt voor het mooie bericht. dat heeft me echt geraakt. en als tweede bedankt voor je steun.

 

en als derde, mag ik vragen hoe je weet dat ik jeroen heet ? :P

 

nogmaals :nerd

 

Maar al vertel je nog zon mooi verhaal, die rechter moet zich ook gewoon aan de wet houden.

dat is ook zo, maar hij bepaald uit eindelijk wel de straf, en hoe hoog of laag die is. en als er bewijs ligt dat ik geen broodkweker ben en alles weg gaf, hoe kan je het dan verantwoorden om iemand een dauw te geven ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
tis wel camikaze wat je doet :nerd ....slaap dr nog een nachtje over... :P

waarom kamikaze ? enige probleem is dat ik niet meer thuis kan kweken, en er valt nu toch niks meer in beslag te nemen. en of ik nou een boete van bv 1000 of 2000 euro zal krijgen, is nou ook niet echt een reden om te zeggen , nee, dat schrikt me toch te veel af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte Zeiksnor kut voor je,Hebben die gastuh niks beters te doen dan de hobby kweker op te bossen.LAAT ZE MAAR IS ECHTE BOEVEN GAAN VANGEN.

Greetzzz,M

Share this post


Link to post
Share on other sites
waarom kamikaze ? enige probleem is dat ik niet meer thuis kan kweken, en er valt nu toch niks meer in beslag te nemen. en of ik nou een boete van bv 1000 of 2000 euro zal krijgen, is nou ook niet echt een reden om te zeggen , nee, dat schrikt me toch te veel af.

 

 

wat heb je nu verklaard dan :nerd ...eigen gebruik.. of dat je het weggaf :P ?en wat staat erop papier :o ?

idd zal wel mee vallen met die lullige 10 planten... :lol: ...ik dacht dat je er 100 ofzo had... :lol:

 

@mena : +1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat was wat kort door de bocht....Sorry

Ben wel enigzins voorzichtig met mensen die veel aandacht trekken en oorlog willen voeren met justitie.

tof om zo terug te geven :nerd maar het moet nu toch wel duidelijk zijn , dat mijn eigen ik, me geen reed intreseerd. en dat ik puur ga voor gerechtigheid.

ik kan daarbij ook zeggen, dat ik vroeger ook alleen voor het geld gegaan ben, maar ik kan met heel mijn hart zeggen, dat ik daar mijn geluk nooit heb kunnen vinden.

en ik me eigen ook niet meer laat leiden door wat andere vinden. ik bedoel het alleen maar goed, en er is binnen mijn visie niks mis met als je trost bent op wat je doet !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sterkte Zeiksnor kut voor je,Hebben die gastuh niks beters te doen dan de hobby kweker op te bossen.LAAT ZE MAAR IS ECHTE BOEVEN GAAN VANGEN.

Greetzzz,M

:nerd dat vroeg ik oom agent ook, het antwoord was, dat hij van te voren ook niet wist wat ik met m,n wiet deed. hij kreeg alleen een melding van wiet en het is zijn beroep om daar tegen op te treden. en daar kon ik ook wel een kern van waarheid in vinden :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat heb ik toch een pleuris hekel aan de overheid gekregen, je wilt het niet weten.

 

Ik wens je veel sterkte de komende tijd bij de rechtzaak

Edited by Torsti
Het gebruik van discriminerende, kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende of seksueel georiënteerde taal is niet toegestaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...