Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zeiksnor

de politie heeft m,n hokje geruimd

Recommended Posts

ze hebben m,n hokje leeg gehaald. en nee ik vind het niet erg, hoe raar dat misschien ook klinkt. maar de rede kan ik hier even (nog) niet vermelden.

 

maar we gaan gelijk de klokken luiden ! ik ga in mijn verklaring vertellen dat de wiet die ik kweek gratis weg geven wordt aan zieke mensen.

en dan gaan we eens kijken hoe meneer de politie agent en meneer de rechter daar van gaan zeggen !

 

en zeiksnor zou zeiksnor niet zijn, als we dat niet groot aan gaan pakken, en daar zou ik jullie hulp graag bij gebruiken. voor tips en om die tips tot uitvoer te brengen.

 

ik wil alles op film vast gaan leggen, televisie ? kranten ? kom maar op met de ideeën. we gaan die lamzakken eens goed aanpakken !

 

dit moet het proces van de eeuw gaan worden :nerd

 

med_gallery_8034_11157_249984.jpg

 

p.s: is er iemand goed met computers ? dan kan het bericht wat de politie achter liet op de deur hier ook geplaatst worden. zonder wat namen van politie agenten :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee zeiksnor jee echt minder man , suc6 met de aanpak.

 

 

groetjes podhead.

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor dat broefje, gewoon een foto maken(digitaal), en op je computer in paint laden en er met de kwast wat zwart over de namen heen krassen, nog even opslaan en het is klaar

of als je het netjes wilt, rechthoek over de namen selecteren, verslepen tot buiten het scherm en dan kun je de achtergebleven witte rechthoek nog opvullen met zwart als je wilt, of gewoon wit laten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podhead5x :nerd

 

zookaba, zou ik jou dat boefje dan maar toe sturen ? dan kan jij het doen. ik kan met regelmaat van de klok geen eens de aan knop van m,n computer vinden. uit lukt dan weer wel via de stekker :P

of te wel, ik ben een computer nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog een reden gekregen waardoor ze ineens voor de deur stonden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ouwe Zeikerd,

ik zou het heel erg rustig aan doen.

Niets tegen de politie zeggen en een goede advocaat aan de hand nemen.

Jouw kennende, ben je veel te fanatiek om zelf het word te voeren.

 

Over hoeveel planten ging de ontruiming?

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

dikke shit zeg... :nerd

maar ook weggeven is gewoon handel...aan wie is niet relevant... :P ken je juridisch niks mee....wel op sbs6..

 

ik zou zeggen dat ik zelf alles consumeer :o ...

 

als ik wat ken doen, zeg je het maar...

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat slaaagt dik tegen seg :nerd

hoop dat het al bij al meevalt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Zeiksnor ff afwachten wat er komen ga & niet gelijk allerlei dingen roepen, want daar hebben ze schijt aan.Ik weet niet hoeveel planten ze bij je hebben meegenomen???

 

Namaste :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

oeh vervelend hee

 

weet hoe het is

 

 

ja kijk uit wat je zegt , denk er 10 keer over na anders snij je je zelf weer in je vingers er mee later.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mannen en vrouwen bedankt voor alle reacties. maar we gaan zeer zeker wel praten. we gaan die beerput helemaal open trekken.

 

dus geen bange reactie,s meer, alleen nog tip[s om er een mega wake up proces van te maken.

 

waar zou ik bang voor moeten zijn ? voor een geld boete ? voor gevangenis straf ? die doen me allebei helemaal niks.

 

en ze kunnen toch niks meer van me afpakken, of ze moeten heel de tuin afgraven :nerd

 

 

wat mij wel wat doet, is dat de mensen al heel lang voor de gek gehouden worden en dat de aarde en de mensheid naar de klote geholpen is !

 

nee het wordt tijd om in opstand te komen. samen zijn we sterk

Share this post


Link to post
Share on other sites

op die fiets... :P

 

dan zou ik een schriftelijk verklaring gaan op stellen en die afgeven aan de petten en voor de rest geen mondeling commentaar... :o

 

en voor sbs6.. rtl4 lokale media etc etc een perverklaring gaan maken en deze naar alle media mailen...met fotos erbij...uiteraard...

 

jounalisten zijn erg lui dus je moet ze letterlijk alles voorkauwen met kant en klare tekst...liefst digitaal en fotos met voldoende resolutie anders passen ze niet in de krant.. :lol:

 

succes :nerd en tot ziens op tv.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte man,

maar pas aub op met het verklaren dat je het weg geeft,want dan is het geen eigen gebruik meer.

Weggeven valt eigenlijk hetzelfde op verkopen maar met het verschil dat je er geen geld aan verdiende.

Wel goed bedoeld,maar jammer genoeg kijkt de wet daar juist weer op een andere manier tegen aan.

 

Klote dat ze je hokje geruimd hebben,je deed die kweek wel voor een goed doel.

Dat ze dat dan afpakken....fokking nep.

 

Sterkte er mee,hopelijk komen die wetten over het kwekn binnenkort wat soepeler.....

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites
op die fiets... :P

 

dan zou ik een schriftelijk verklaring gaan op stellen en die afgeven aan de petten en voor de rest geen mondeling commentaar... :o

ik had nog zo gezegd ! geen (angstige reacties) bommetje meer

 

maar toch bedankt voor je mede leven en de eerste goeie tips :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat the fuck , betekent :nerd of heeft ie last van een heen en weer hoofd ?

 

.

Weggeven valt eigenlijk hetzelfde op verkopen maar met het verschil dat je er geen geld aan verdiende.

maar dat is toch heel wat anders ! en dan moeten ze wel heel dom zijn, want ik pomp heel de media en internet er vol mee !

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo had het er bij mij ook uit kunnen zien, als ik iets later was geweest met knippe :nerd

 

 

het is wel zo de meeste medicijnen (neem aan dat je het zo wil brengen) worden niet in een huiskamertje gemaakt.

en zijn de telers vaak veel proffesioneler.(voor de klant zijn gezondheid niet nog slechter te maken)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Zeiksnor,

 

Rot voor je dat het zo loopt maar als ik jou zo hoor heb je der geen moeite mee en je bent de eerste die ik zo positief zie na een ontruiming!

Dat neemt niet weg dat ik het wel heel stoer vind wat je dus wilt gaan doen. Heb er genoeg zien janken en die braaf alles deden wat hun gezegt werden dat zie ik bij jou niet dus ben wel benieuwt naar de brief die op de deur hing. Als je hem naar mij stuurt pas ik hem wel even aan zodat je geen namen enzo ziet dat is geen probleem.

 

Toch denk ik dat je wel een beetje voorzichtig moet zijn want heb een hoop mensen naar de kloten zien gaan door een ontruiming.

Wel snap ik je doelstelling en ik kan niet anders zeggen dan... GEWOON DOEN!!!

 

Misschien heeft nederland dat wel een beetje nodig dat iemand eindelijk is opkomt voor onze hobby iemand die echt in protest enzo gaat.

Maar als nog doe het niet eerder voor je zeker weet wat je doet of gaat doen :nerd

 

Ik wens je veel succes en sterkte en ik hoop niet dat het een flinke kwekerij was voor je :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

beter ga je naar de EU dat hun opstelte op zijn vingers tikt.

want reguleren word gewoon toegestaan mits een land het zelf wilt. (en dat willen we :nerd )

 

http://www.wietforum.nl/justitie-niet-blij...cht-t80765.html

 

 

zelfs een *drugsoorlog* doen de ministers zijn ogen niet open, denk je dat 1 kweker daar verandering in kan brengen??

ik hoop het, maar nee geloof het niet.

 

http://www.wietforum.nl/kamerfractie-pvda-...ter-t80766.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ook eerst even alles plannen wat je gaat zeggen, wanneer je dat gaat doen en hoe...

 

Zorg dat mensen je begrijpen wat je wilt zeggen

 

Succes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

erg veel stond er niet toch? ik snap je gevoel 100%! juist nu je niet meer kweekt, kan niemand je meer wat maken en mag je nu ff de overkant flink gaan zieken. ik wil ook vanalles, en weet hoe ik het kan bereiken, alleen mijn naam/kop op de tv is slecht voor m'n business.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom laten ze ons niet gewoon met rust :nerd

 

Wat erg zeiksnor :P

 

Denk na wat je doet, let op wat je zegt.

 

Veel sterkte.

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het echt erg lullig voor je zeiksnor

 

Maar al vertel je nog zon mooi verhaal, die rechter moet zich ook gewoon aan de wet houden.

Ik begrijp je boosheid en frustratie erg goed, maar ik denk niet dat je bij de politie rechter dit gevecht aan moet gaan.

Maar mocht je het toch doen dan wens ik je alle succes en sterkte toe.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik had nog zo gezegd ! geen (angstige reacties) bommetje meer

 

maar toch bedankt voor je mede leven en de eerste goeie tips :nerd

 

geen angst hoor :lol: ...tijdens proces verbaal lullen ze lekker met je mee, vol sympathie :P ....totdat het op papier gezet gaat worden :o

 

die schriftelijke verklaring voor de petten is precies om het procesverbaal in jou woorden weer te geven...ze zijn meester in het veranderen van jou bewoording :) ...wees ze een slag voor :)

 

tis wel camikaze wat je doet :lol: ....slaap dr nog een nachtje over... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...