Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zeiksnor

de politie heeft m,n hokje geruimd

Recommended Posts

lol wat een ommekeer van je berichten opeens je vraagt toch om reacties met zon topic, en nu begin je te kankeren tegen mensen die je waarschuwen

wel jammer hoor want zo jaag je mensen alleen maar tegen je ipv dat ze achter je staan

Share this post


Link to post
Share on other sites
lol wat een ommekeer van je berichten opeens je vraagt toch om reacties met zon topic, en nu begin je te kankeren tegen mensen die je waarschuwen

wel jammer hoor want zo jaag je mensen alleen maar tegen je ipv dat ze achter je staan

nouuuuuuuuuuuuu, zal ik het via mijn gedachten gang eens interpeteren !

 

is die ommekeer gek ? nee dat denk ik niet, als je mijn doel weet, en die weet je ook !

 

ik begin niet te kankeren, als jij mij kan wijzen waar dat dan gebeurd zou zijn graag :nerd

 

ik heb absoluut geen interesse in mensen die me willen waarschuwen, waarom niet begrijpt elke kleuter nog wel !

en heb dat nu geloof ik wel vaak genoeg duidelijk gemaakt. dus waarschuwers FUCK OFF :P het is namelijk zonde van je tijd :o

 

wel jammer hoor want zo jaag je mensen alleen maar tegen je ipv dat ze achter je staan

mwhaaa dat denk ik toch niet , de gene die het begrijpen , gaan me juist helpen. al die andere eikels zijn of zwaar egoïst of schijter :lol:

 

als je dat ook tegen die wouten hebt verteld ,heb je dus gewoon bekend dat je 3 oogsten hebt gehad

:lol: ja dat heb ik inderdaad gedaan. met opzet. ik weet wat ik wil, en ik heb geen angst, zo als de meeste van jullie

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar als ik het goed begrijp wil je, als het zover komt.

getuigen oproepen die dan vertellen dat jij hun hasjolie maakt, en het voor hun medisch van belang is?

 

weet je al iets meer over het gesprek met officier van justitie.?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zeiksnor, wat je ook gaat doen, ik wens je veel succes en laat je niet bang maken (maar dat zit wel goed :) )

:nerd :P :o deze berichtjes zijn mooi

 

Sorry zeiksnor, voor de off topic reacties,

hey, ik vind het juist prachtig joh ! maar jij kent mij, als 1 van de weinige, dus je had beter kunnen weten ;)

 

maar, be my guest , to talk wat ever you want

 

Zeiksnor,

Ik dacht dat je 18 maanden celstraf boven je hoofd had hangen.

wat een bull shit joh ! waaruit blijkt dat dan, vraag teken, die doet het op eens niet meer ;)

 

Als jij van jezelf een symbool wil maken ga je dat heel duur betalen.

ben jij al wetend, vraagteken, :lol:

 

En mijn idee kan iedereen hier lezen.

Maar daar is het weer opvallend stil hoor :)

wil je eerlijk mijn mening weten , vraagteken, ;)

 

Goed om te horen dat je er waarschijnlijk goed mee weg komt :).

nou volgens vele-de meeste niet hoor :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een bull shit joh ! waaruit blijkt dat dan, vraag teken, die doet het op eens niet meer :nerd

 

 

 

control shift ff tegelijk indrukkke,....sucses trouwens jonge....ik wil niet je waarschuwen maar ik denk dat ze niet mals met je omgaan die wouten...maar mijn stem heb je...ik zou gewoon verhuizen...en weer beginnen...boeiuhh...al kost het weer 2000 euro ofzo...boeiuhh...ik doe het ook jonge...ze kunnen me alles afpakken maar ik koop alles toch weer...

Share this post


Link to post
Share on other sites
de politie is zeker niet "je beste vriend".

nouu, in mij geval wel hoor ! 1 van mijn beste vrienden is politie agent, het korps ga ik niet noemen :P

 

wat ik wel wil vertellen,. is dat hij van korps over geplaatst is, omdat hij te veel geweld gebruikte tegen al die kwalletjes en ettertjes, en daar konden ze niet tegen.

 

maar die jongen was goud eerlijk en zou een normale burgen altijd te hulp schieten en helpen. alleen aan die dealende en rippende en berovende en grote muil als ze met meer zijn hebbende marronkaantjes en antiliaantjes had hij een schurft hekel, net als ik :lol:

 

control shift ff tegelijk indrukkke,....sucses trouwens jonge....

? :o bedankt, volgens mij ben jij ook een rotterdammer of een dordtenaar ? heerlijk als het vraagteken het weer doet :lol:

 

Heel veel sterkte ermee!

bedankt :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik hoop dat alles een beetje positief voor je afloopt

 

veel sterkte man !!

bedankt henk, maar alles zal wel weer op z,n pootjes terecht komen, tenminste daar ga ik wel van uit :nerd

 

ik kan het niet laten om even gek te doen :) je kan wat voor me doen ! , zou je er voor kunnen zorgen dat ze andre hazes met: blijf bij mij, en dan bedoel ik absoluut niet dat duet met gerard jollink of die zelfde versie mee. rob de nijs met een foto van vroeger, en bennie Nijman met ik zou het weer zo doen, zou kunnen draaien op m,n begrafenis.

 

dan weet ik zeker dat ik een prachtige dag heb , als ik dan vanuit het hiernamaals al die huilende pepernoten zie met mijn muziek erbij .

 

al; mocht ik de doodstraf krijgen !

 

Das balen Snor!

 

Al een idee hoe je je medicijn in de toekomst kan blijven fabriceren??

hallo ! jij kent mij ook als 1 van de weinige hier. dus is dat niet een beetje een overbodige vraag, en een vraag die ik nu oom agent mee leest, niet op deze manier kan beantwoorden? :P

 

wie gepakt word??!!! die moet net zo hard weer beginnen, en als het kan twee keer zo groot...maar wel professioneler natuurlijk,

:o you better be right ! een mooie uitspraak van spees cees. maar niet meer thuis :lol:

ze mogen nu wat meer werk gaan verrichten, als die smerige klik lijn :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil wel graag een bouwverslag van je volgende hokkie zien zeikerd.

 

kusjes podhead.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sterkte in deze frustrerende tijd.

:nerd van de rest ga ik maar hopen, dat het niet uit komt :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da's mooi ***, snorro ! :nerd

 

Blijven nadenken hé ?! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wij houden er allebei van om tegen windmolens te vechten,

maar besef je, net als ik, dat je ook vanuit je eigen kleine windmolentje kan gaan werken.

:nerd

 

wat ik graag wil zeggen. kleine windmolens kunnen als ze willen, hele grote worden.

 

and you better belief me, dat ik bijna opstijg, om dat te doen !

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja zo wat ? wat heb je nou aan zo,n bericht, ga buiten spelen joh, het is prachtig weer !

 

 

pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, jij mag je eigen van elk commentaar onthouden als het aan mij ligt. behalve als je weer drang hebt om me te bannen , natuurlijk :o

 

 

als eerste, vind jij hert helemaal niet vervelend voor mij, dus bespaar me die praatjes maar !

 

en ten tweede, weet je wat eigewijs zijn betekend ? duidelijk niet.

 

eigenwijs = op eigen wijze. dat zegt genoeg he ? dat doe jij ook !

 

 

i love it, er zijn gelukkig ook nog mensen die het WEL begrijpen. en geen angst haaas is

 

dat noem ik ............

---

 

is die ommekeer gek ? nee dat denk ik niet, als je mijn doel weet, en die weet je ook !

 

 

 

eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee wat je doel is , je hebt het alleen maar over het aan de grote klok hangen dat ze je hok hebben geruimd en dat "mensen hier" je daarmee gaan helpen?

heb je nou echt zon grote plaat voor je kop ?

mensen die zelf een kweekje draaien gaan voor jou niet op de dam staan hoor

en wat wil je bereiken dan ? legalisatie? in het sprookjesbos misschien .. maar niet in nederland hoor

dat kunnen ze simpelweg niet verkopen aan de EU

en denk je nou echt dat ze van die geschatte 2/3 miljard omzet in de "wiet wereld" afwillen ,lijkt mij niet

de hele wereld economie draait grotendeels op oorlog en drugs

wat jij nu aan het doen bent noem ik raaskallen

 

ik snap je ergens (ver weg) best hoor , maar het is allemaal niet realistisch

je moet gewoon je eigen ding doen en goed voor jezelf / kinderen/ familie etc zorgen en verder niks

maar omdat ik niet het idee heb dat het je wat interesseert wat men er hier van vind of zegt

wens ik je er veel succes mee ,laat ff weten hoe het afgelopen is :nerd

 

 

 

 

 

Opzoeken: kankeren

 

 

kankeren

Uitspraak: ˈkɑŋkərə(n) (kankerde, heeft gekankerd) Werkwoord [informeel] heel erg klagend praten. Synoniem: mopperen `kankeren over de troep op straat` `kankeren op de overheid`

Gevonden op http://www.woorden.org/woord/kankeren

 

kankeren

brommen, mopperen

Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/kankeren

 

kankeren

1) Afkraken 2) Brommen 3) Klagen 4) Mopperen 5) Morren 6) Ontevreden mopperen 7) Pruttelen 8) Voortdurend mopperen 9) Zeuren 10) Zich moreel beklagen

Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/ka

 

^ das niet bedoeld om bijdehand te doen , maar het woord is niet kwetsend of haat dragend bedoeld :P

Edited by Frits Bom
Het gebruik van discriminerende, kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende of seksueel georiënteerde taal is niet toegestaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Blijven nadenken hé ?! :nerd

volgens mij, is dat m,jn beste eigenschap. volgens vele juist niet :P maar ik ben niet alleen. zelfs met heel veel, en we waren het er unaniem over eens, dat die beerput open moet .

 

Ik bedoel alleen maar te zeggen: dat ondanks jij zieke mensen helpt ze je toch wel gaan/moeten straffen omdat dat nou eenmaal de regels zijn.

maar kan jij mijn bedoelingen dan niet begrijpen uit mijn berichten ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar als ik het goed begrijp wil je, als het zover komt.

getuigen oproepen die dan vertellen dat jij hun hasjolie maakt, en het voor hun medisch van belang is?

ja inderdaad, het is juist zo, dat ik benaderd wordt dat ze mee willen getuigen :lol: en binnen mijn visie niet geheel onbegrijpelijk. ik heb die mensen, met heel m,n hart alleen maar willen helpen en vaak ook geholpen.

en er zijn gelukkig een hoop dankbare mensen bij .

 

dat noem ik ............

---

 

is die ommekeer gek ? nee dat denk ik niet, als je mijn doel weet, en die weet je ook !

 

 

 

eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee wat je doel is , je hebt het alleen maar over het aan de grote klok hangen dat ze je hok hebben geruimd en dat "mensen hier" je daarmee gaan helpen?

heb je nou echt zon grote plaat voor je kop ?

mensen die zelf een kweekje draaien gaan voor jou niet op de dam staan hoor

en wat wil je bereiken dan ? legalisatie? in het sprookjesbos misschien .. maar niet in nederland hoor

dat kunnen ze simpelweg niet verkopen aan de EU

en denk je nou echt dat ze van die geschatte 2/3 miljard omzet in de "wiet wereld" afwillen ,lijkt mij niet

de hele wereld economie draait grotendeels op oorlog en drugs

wat jij nu aan het doen bent noem ik raaskallen

 

ik snap je ergens (ver weg) best hoor , maar het is allemaal niet realistisch

je moet gewoon je eigen ding doen en goed voor jezelf / kinderen/ familie etc zorgen en verder niks

maar omdat ik niet het idee heb dat het je wat interesseert wat men er hier van vind of zegt

wens ik je er veel succes mee ,laat ff weten hoe het afgelopen is :nerd

 

 

 

 

 

Opzoeken: kankeren

 

 

kankeren

Uitspraak: ˈkɑŋkərə(n) (kankerde, heeft gekankerd) Werkwoord [informeel] heel erg klagend praten. Synoniem: mopperen `kankeren over de troep op straat` `kankeren op de overheid`

Gevonden op http://www.woorden.org/woord/kankeren

 

kankeren

brommen, mopperen

Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/kankeren

 

kankeren

1) Afkraken 2) Brommen 3) Klagen 4) Mopperen 5) Morren 6) Ontevreden mopperen 7) Pruttelen 8) Voortdurend mopperen 9) Zeuren 10) Zich moreel beklagen

Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/ka

 

^ das niet bedoeld om bijdehand te doen , maar het woord is niet kwetsend of haat dragend bedoeld :o

 

ik heb net een liedje van andre hazes opstaan, die zingt laat ze maar gaan, laat ze doen , laat ze praten, laat ze gaan, het kan me ook echt niet schele. wat ze ook zeggen, ik maak me druk, wat een ander ook zegt :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij moet weten dat ik mij niet druk kan maken.

Jij moet weten wat ze zeggen ik maak me niet druk.

 

laat ze maar gaan,

dat je je kwaad maakt heeft geen zin,

laat ze maar gaan,

je moet er echt om blijven lachen,

laat ze maar gaan,

en vlieg er maar niet in.

 

Wat een ander ook zegt laat ze gaan laat ze doen laat ze praten .

Wat een ander ook zegt nee het kan mij echt niet schelen.

 

zo ging het toch ..? :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb net een liedje van andre hazes opstaan, die zingt laat ze maar gaan, laat ze doen , laat ze praten, laat ze gaan, het kan me ook echt niet schele. wat ze ook zeggen, ik maak me druk, wat een ander ook zegt :nerd

dat liedje heeft voor jou duidelijk , maar 1 intreputatie :P jij begrijpt mij duidelijk niet :o

 

Jij moet weten dat ik mij niet druk kan maken.

Jij moet weten wat ze zeggen ik maak me niet druk.

 

laat ze maar gaan,

dat je je kwaad maakt heeft geen zin,

laat ze maar gaan,

je moet er echt om blijven lachen,

laat ze maar gaan,

en vlieg er maar niet in.

 

Wat een ander ook zegt laat ze gaan laat ze doen laat ze praten .

Wat een ander ook zegt nee het kan mij echt niet schelen.

 

zo ging het toch ..? :)

ja precies :lol: alleen wordt het door mij anders bedoeld als jou n. denk ik zo . maar ik krijg net door dat ik eigenlijk niet op zulke berichten moet reageren. maar ik ben nogal eigenwijs :lol: volgens W

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol je gezeik is er niet minder om geworden, blij dat je dat nog heb.

 

Suc6 met je strijd tegen de cristentaliban.

 

kusjes podhead.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:P :nerd kanjer. maar op welk dwaalspoor jij zit, wordt m3e maar niet duidelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

en toen was het stil :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze post verwijder ik, omdat die voort gekomen is uit frustratie. en het is niet de bedoeling om zo te reageren.

maar omdat ik het al weken aan zag komen, had ik dagelijks stres, die ook uit kwam, maar het positieve is wel dat die stres nu weg is :nerd

 

we gaan alles vergeten en weer opstaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om het dan ook een positieve wending te geven:

opgeruimd staat netjes.

Want nu kun je overwegen om te gaan werken onder normen die "we" collectief opgesteld hebben.

Want volgens de VDNB* zou jij dan ook (tijdelijk) het gedoogbeleid kunnen gedogen.

Najah, first things first, maar als je aan wederopbouw kunt /wilt gaan denken,

dan volgt vast nader overleg :nerd

 

grtz Weetje

 

 

 

 

 

* Vereniging Die Niet Bestaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar sluit ik mij eigen volledig bij aan, alleen vrees ik dat de dames door hun dom/stomheid, dit niet kunnen begrijpen./ en heel het leven door zullen parasiteren als een....

Edited by Torsti
onnodig quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou eens contact opnemen met de mensen achter de !Belgische! organisatie Trekt uw plant.

Zij doen ongeveer hetzelfde als jij en zijn hiervoor al 2 keer vrijgesproken.

Je kan voor 25 euro's lid worden bij deze organisatie, daarna betaal je enkel een kleine bijdrage voor de kweekkosten en na enkele maanden krijg je je geoogste plant.

 

Ik quoteer hier een stukje uit een persmededeling van TUP na de vrijspraak.

Vandaag heeft het Hof van Beroep geoordeeld dat de acties van Trekt Uw Plant niet bedoeld waren om aan te zetten tot gebruik. Het Hof accepteert de argumentatie van de verdediging (die werd gevoerd door meester Tom Goossens uit Beveren) dat de acties van Trekt Uw Plant bedoeld zijn om rechtszekerheid te scheppen voor de teelt van cannabis voor eigen gebruik, waarin de bevordering van de volksgezondheid en het tegengaan van overlast en criminaliteit centraal staan.

Ik wil hierbij wel vermelden dat de organisatie haar kweekspots geheim houd en dat de politie deze niet gevonden heeft bij geen van beide processen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

He zeiksnor,

 

Kut voor je man,. dat er mensen zijn die niet normaal een ruzie kunnen uitpraten.

Of gewoon het lef hebben om je op je bek te slaan.

Dit is wel een hele lage manier van iemand een hak zetten.

Ja ik heb alle 7 pagina's gelezen.

 

Ik denk dat je inderdaad beter niet aan de grote klok had kunnen hangen.

 

Ik snap waarom je het juist wel heb gedaan, en dat vind ik wel nobel van je.

Ik heb ook de neiging om te zeggen ik kom achter je staan en ik schop met je mee tegen de gevestigde orde.

Maar wat er hier al gezegd word, Als je zelf plantjes hebt staan word je wel wat voorzichtiger.

 

Begrijp me niet verkeert ik steun je best wel.

Ik vind ook dat als je andere mensen helpt met het verkrijgen van een hulpmiddel om weer een "normaal" of pijnvrij leven te kunnen lijden je daar niet voor gestraft dient te worden maar juist beloond.

 

Wat ik kan zeggen om media aandacht te krijgen.

 

Schijf ze allemaal aan. Rtl 4, Koffietijd, Nieuws, Help mijn man heeft een hobby, Het spijt me, Weet ik veel noem wat.

Gewoon overal een mail, of een brief met een passen verhaal bij elk media programma..

 

Kijken hoe snel ze flauw van je zijn als je het maitje gewoon elke week even aan past en op nieuw gaat mailen, uit print en per brief nogmaals gaat steuren. Denk als je dit ook nog een maand of 2 kunt vol houden ze daar ook wel eens gaan kijken wie die gek is.

 

(ik typ dit ter wel ik super stoned ben, dus voor alle domme dingen vast mijn excuus)

 

Groetjes Kut

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...