Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wakki

Waar blow jij meestal?

Recommended Posts

Nog plek vergeten...

 

In het ziekenhuis.

Door het raam hangende met mijn twee pootjes in het gips :lol:

Midden in de nacht en snel snel voor de zuster binnen kwam :)

En daarna een keer in de tuin van het ziekenhuis met de rolstoel daar zelf heen gereden,

was toen wel bijna in een vijvertje terecht gekomen :D stel je voor dat had zinken geweest,

met zo twee benen in de gips :D

 

111kvms.gif 30iz1xe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zomers toer ik wel eens rond en dan kom ik op plaatsen als dit om even in alle rust een jointje te roken:

 

gallery_5544_11767_302867.jpg

 

gallery_5544_11767_158464.jpg

 

gallery_5544_11767_208750.jpg

 

gallery_5544_11767_232249.jpg

 

gallery_5544_11767_134454.jpg

 

gallery_5544_11767_53282.jpg

 

gallery_5544_11767_5407.jpg

 

gallery_5544_11767_52120.jpg

 

gallery_5544_11767_53208.jpg

 

gallery_5544_11767_75143.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meestal thuis lekker op de bank met een goeie film, of met vrienden thuis, in de shop zelf soms ook nog wel omdat je hier natuurlijk de meeste shops hebt....

 

trouwens dat in het bad een dikke bom roke ga ik ook is proberen ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

thuis, maar dan altijd en overal.

 

ben nogal een bezige bij en bij ongeveer alles wat ik doe komt een lekker wietje wel van pas.

 

ook staan we vaak buiten te blowen aan het stamcafé

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nederwierie: Zie ik daar op die laatste foto nou echt een bus varen? :D :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah, ik zie dat hier ook maritieme plekken worden bezocht onder het genot van een lekker rokertje.

Mooie plekken nederwierie..

Dat had ik nou laatst ook,

 

gallery_14412_9880_2244268.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

-In mijn tuin, ik weet niet hoe mijn ouders het hebben geflikt (het zijn beide leerkrachten lager onderwijs) maar we hebben hier een massieve siertuin. Bangelijk gewoon om in mijn bloot bovenlijf 's avonds een jointje onder mijn notenboom te knallen en rustig weg te dromen!

-Fietsenkot aanpalend aan het huis, de plek om rustig te zitten als het regent, te koud is of te hard waait.

-Het outdoorskatepark hier in de buurt, bangelijk om op een wietje keihard te rippen (en constant te falen, met de nodige lachkicks tot gevolg).

-Het lokale park, er zijn daar zoveel mooie plekjes om een jointje op te steken, niet normaal!

-random plekjes, soms ga ik er gewoon op uit met een maat naar bv. een aanpalende gemeente om een mooi plekje te zoeken! Rij gewoon een half uur in een richting die je nog niet goed kent en je komt sowieso wel uit op iets mooi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook eigenlijk altijd in de achtertuin en ook standaard tijdens het laatste rondje met de hond.....

 

Af en toe in de auto maar dan ligt het er maar helemaal aan waarheen en wanneer.

 

René

 

Ps.... Op werk en school? Vindt je dat verstandig?...... Maar dat is mijn mening......

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm meestal binnen thuis of bij vrienden waar dan ook.

wil ze ok nog wel buiten oproken :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik smoke meestal in een bosje omdat men ouders het niet weten, soms ook s'avonds uit het raam :P als ze slapen.

 

wat ik altijd fijn vind is op een fuif smoren :) lekker gezellig tussen al da volk en dan in een kringske en de joint doorgeven B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...