Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Johnny_Sack

Bezoek gehad....

Recommended Posts

ik voel met je mee. In jouw geval hebben ze de dader kunnen pakken zeg je? Dan moet je toch ook een idee hebben waar het vandaan komt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@smeed, het is nog steeds niet legaal om iemand zo'n pijl door ze flikker te schieten hoor. En met door bedoel ik door, mensen zijn best zacht wat dat betreft, je moet goeie jachtkoppen er op hebben (van die scheermessen).

 

Anyways, geloof dat honden de enige manier zijn waarop je je huis mag verdedigen in NL, niet tot de dood er op volgt, maar als een inbreker zichzelf open laat scheuren door fikkie dan is het toch echt z'n eigen probleem ;).

 

Mits fikkie op straat natuurlijk braaf is.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen bedankt voor de reacties.

 

 

Ik weet inmiddels veel meer, het had gelukkig helemaal niets met mijn hobby te makken. Gewoon stelletje junkies/veelplegers, er is dus bij meer mensen in de wijk wat weggenomen.

 

Ben wel iets rustiger (lekkere spliff helpt ook) maar blijf toch nog steeds een beetje para. Nog niet echt goed geslapen.

 

Maargoed vandaag zal mijn huis ongeveer een vesting zijn inclusief 40 kilo zware hond die het niet op vreemden hebt dus dat gevoel van para slijt hoop ik de komende tijd.

 

 

Liever bezoek van deze gasten op zo'n manier dan van de blauwen die je kwekerij komen leeghalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Johnny,

 

dan komt weer goed zo toch ?

 

Wij hebben ook een keer junks ofzo in de straat gehad die bij een paar mensen in de auto 's ingebroken hebben en ook in sommige mensen hun huis... Onze hond ging helemaal nuts om 3 uur 's nachts, en dat is medium hondje van 25 kilo. Althans de inbrekers waren niet bepaald geschrokken.

 

Toen ik de buks uit t rek gepakt had en met de hond door de voordeur wilde gaan waren ze weg ;).

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik weet inmiddels veel meer, het had gelukkig helemaal niets met mijn hobby te makken. Gewoon stelletje junkies/veelplegers, .

aha, nou dan mag je die kruisboog natuurlijk wel gebruiken en ook achteraf nog. wel even je pijlen goed slijpen en met wat rommel in smeren. en raak schieten natuurlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of zoals zeiksnor, damesondergoed gaan dragen,....dan blijven ze ook wel weg ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) of juist niet bram, dr zijn er natuurlijk ook genoeg dan even willen stoeien natuurlijk :D

 

Toen ik de buks uit t rek gepakt had en met de hond door de voordeur wilde gaan waren ze weg :lol:.

 

Kees.

kon je dat door de voordeur heen zien dan ? en had je die buks mee genomen om mee te slaan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt,als je een bordje''hier waak ik,betreden op eigen risico''op de deur hebt hangen in het zicht,

en je hond zou iemand bijten dan zijn ze gewaarschuwd en ze betreden op eigen risico na een waarschuwing.

 

daarvoor is het handig altijd zon bord te hebben hangen als je een hond hebt.

 

en idd een getrainde hond blaft niet,die springt ineens uit het niets op de dader af.

blaffende waakhonden zijn niet helemaal goed getrained......

 

maar neem dan wel een grote pakhond zoals een rottweiler,

aan pitbulls heb je niks sinds dat mensen vrienden zijn en veels te lief.

en een pitbull trainen als waakhond duurt langer dan normaal en tevens kan dat voor de nodige(zware)problemen zorgen als het verkeerd gaat......

 

het is klote dat het soms zo moet in bepaalde wijken..

zo woonde ik jaren in de millinxbuurt rdam zuid toen het er nog een ghetto was,

en liep altijd met mn rottweiler over straat voor de safety,ze lieten me altijd met rust daar.

 

1 keer ben ik bijna voor mn deur geript door 2 gasten die me insloten maar de rottweiler had het door en die kan echt dodelijk kijken.....

de ene zij tegen zn kornuit''laat maar'',toen was ik echt blij met mn hond.

zonder hond was ik zeker geript die avond,100%

 

dus ja ik kan je echt een rottweiler aanraden

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik bel direct 112, je beste vriend in nood.. aaaight?!

Share this post


Link to post
Share on other sites


Zoiets ;) ?

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
en de overvaller komt zoals beatrix binnen met een appel op zen hoofd?

 

cool ;)

 

Je bedoelt vast Fabiola ipv Beatrix.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijft vervelend wie of wat voor personen het ook zijn.

Heb zelf nooit inbrekers gehad maar niet vorig weekend maar weekend daarvoor had ik een inval hier thuis.

Gelukkig voor mij stond me tent en kweek spullen weer terug in de dozen waar het uit kwam (schoon) op zolder en die zolder zit niet aan mijn flat vast maar helemaal boven in de flat dus heb die spullen nog wel Ben alleen me stekken hok en spullen kwijt en me stekken uiteraard.

Jammer maar ken der niet echt om huilen. Maar vervelend is het wel ;)

 

Zoals al gezegt is gewoon alles beter beveiligen meer ken je denk ik niet doen of net als ik ook een grote hond nemen want bij mij komt niemand binnen!

Bordje op de deur en klaar. Sterkte en hopen dat je weer rustig kan slapen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed dat je de petten hebt gebeld. Je kunt nu een hele kamer vol zetten want ze zullen een hele tijd denken dat je helemaal geen gekke dingen doet in huis.

 

Overigens is een hond op zich een goed idee hoor. Ze zijn zo onberekenbaar als de pest. Ik dacht bijvoorbeeld altijd dat mijn hond helemaal niks zou doen. Dat het grootste gevaar zou zijn dat een inbreker er over struikelt. Maar dat is een vergissing gebleken. Van de zomer een keer vergeten de achterdeur op slot te doen. Toen ik thuis kwam stond ie open. Hond lag gewoon te slapen, maar wel bloed druppels van de keuken de tuin in. En een wond op de kop van m'n hond. Geen idee hoe dat is gegaan, misschien heeft die inbreker 'm wel uitgedaagd ofzo. Of hij is heel anders als ik er niet ben.

 

Schud het maar van je af want je kunt er toch verder niks mee en van wakker liggen wordt je ook niet beter. Succes met je rust terug vinden.

 

Chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

lang geleden bij me ingebroken toen ik vast zat(ja van je maten moet je het hebben he....)

 

paar spullen weg maar niet veel van waarde,en de 4 briefjes van 100 lagen nog netjes achter een plank geschroefd :D :lol:

 

Maar het idee is gewoon klote....

zoiets kan gewoon niet eigenlijk,in je veilige haven thuis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens bedankt voor het meeleven. :P

 

Het gaat inmiddels een stuk beter, heel erg lekker slaap ik nog niet maar dat vervaagd ook elke dag een beetje.

 

Ben blij met de hond, er was al sprake van dat ik hem zou krijgen maar dit trok me toch over de streep. Geen idee of ie wat doet als er iemand binnen staat hij is wel waaks en blaft. Het is een engelse bulldog formaat klein varken lol. Super beest. Heb inderdaad bordjes opgehangen met hier waak ik.

 

Voor de rest heb ik alles ook veel beter beveiligd, veiligheidslampen, betere hang en sluitwerk, dievenklauwen overal. Maar ja als ze echt willen binnenkomen komen ze toch wel binnen door gewoon een steen door je ruit heen te gooien of zo als ze specifiek jou moeten hebben. Dat was gelukkig niet zo in mijn geval.

 

Ik woon ook niet in een hele beste buurt, het waren waarschijnlijk ook junkies die hier in de buurt hun pony packjes gingen scoren en daarnog nog ff zijn gaan "klussen".

 

Tja heb geen spijt dat ik de politie heb gebeld, ik ben echt geen moraal ridder of zo maar dit soort figuren moeten ze gewoon lang opsluiten. Dit zal maar bij je oma of zo gebeuren. Stelletje mongolen, ga dan kweken. ;) :lol: :D :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik woon hier in wat je een fort mag noemen, we wonen welliswaar boven de zaak(waar trouwens redelijk wat prijzige apperatuur staat).

als klein klind al flink wat inbraken meegemaakt, vooral met het oude hekwerk.

nu zijn het allemaal dikke hekken met horizontale spijlen van 2/3cm doorsnede voor ieder raam. een duur waar 's nachts een hekwerk opkomt zodat die verankerd zit aan 2 dike draagpalen die je net kan knuffelen. kogelwerend glas(niet volledig bullet proof welliswaar) een verstevigde garagepoort en nog wat van die zooi.

 

ze hebben het nog wel een paar keer geprobeerd, maar niet gelukt. als ik er zo over nadenk, echt klote dat je tegenwoordig zo moet leven.

 

ik ben altijd een voorstander geweest van krachtstroom op de hekwerken te zetten, jammer dat onze o zo geweldige regering daar anders over denkt

Share this post


Link to post
Share on other sites

met die krachtstroom kan ik me indenken toch, stel dat je over je eigen poten struikeld en met je kop het hekwerk komt dat is al niet fijn en dan krijg je ook nog eens 230V door je donder :D

 

Dan kan ik geld verdienen want dan struikelt ik zogenaamd tegen je hekwerk aan en dan knal ik een schadeclaim door je brievenbus :lol:

 

Gewoon een bordje met een wapen erop, ik waak zelf. Ik heb hier een mooie allu honkbalknuppel liggen dus als ze die niet op de nek willen moeten ze bij mij uit de keet blijven

 

Geen hond die de ballen heeft om willekeurig bij jou naar binnen te stappen of ze moeten weten wat er te halen valt.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jup daarom is mijn huis ook met nacht camara's en beweging censoren beveiligd

en voor de echte goede dieven die toch nog weten binnen te komen een blaffer en 2 buks-en:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter zoiets op de deur hangen, als ze dan ook nog eens de honden horen, gaan ze er wel vandoor.

Maar dan moet je de waarschuwing van t bord wel waar maken als ze fikkie een lekker hapje geven met wat slaapmiddel, en toch binnen stappen...

 

q3Yn.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan is dat geen goede waakhond want een goed getrainde word nog kwader als iemand hem wat lekkers geeft.

Dat is omkoperij en een echte waakhond pakt diegene meteen.

 

Een beter waakhond nemen dan :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol @ die piraat, mag ook wat kosten. bijna 1K.

 

 

Inmiddels slaap ik weer redelijk goed, als ik wat hoor dan schrik je nog wel een beetje nachts, maargoed dat zal ook nog wel ff blijven. Heb ook nog een alarm geïnstalleerd voor de ramen en deuren. Beter beveiligd als nu kan bijna niet, of je moet een muur om je huis bouwen zoals bij de grens van Israël.

 

 

 

 

Wat mij betreft mag dit topic wel dicht.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat mij betreft mag dit topic wel dicht.

Zoals u wilt ;)

 

Gesloten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...