Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Alex_tr

Kleine Toppen

Recommended Posts

en het is voor eigen gebruik zoniet had ik gewoon een zolder volgegooid en dan kan je ook op proffesionele hulp rekenen.

 

bekijk enkelt de foto's in mijn topic en je zult begrijpen dat ik je zeer professioneel kan helpen met die zolder <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
bekijk enkelt de foto's in mijn topic en je zult begrijpen dat ik je zeer professioneel kan helpen met die zolder <_<

 

Dat is precies wat ik bedoelde:)

 

hahahaha dit is echt niet te geloven, dit kan je gewoon niet menen....!!!! B)

Hoe oud ben je als ik vragen mag..?

 

Mvg stikkie

 

ik ben 23 heb al 6 ongelukken gehad waar van ik voor 4 schade vergroedingen heb gekregen de laatste geval knetter stoned aangereden worden op een voorrangsweg van de linkerkant door een fietser ja dan zit je 90% al fout en dan nog gelijk krijgen terwijl ik stoned was?

 

dat bedoel ik dat het niet altijd aan de bestuurder hoefde te liggen en ik ben niet boos of wat dan ook maar het zeker ook niet leuk om je planten weg temoeten pleuren wat overigens al is gebeurd.

 

 

MvG,

 

 

Alex

Share this post


Link to post
Share on other sites
en het is voor eigen gebruik zoniet had ik gewoon een zolder volgegooid en dan kan je ook op proffesionele hulp rekenen.

moet je doen :whip: ....wordt je meteen daarna ook professioneel geript . <_<

 

edit: ahhh.. iemand bedoelde hetzelfde.. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha je blijft ons maar vermaken met je opmerkingen he.. <_<

Ik denk niet dat hij het zo bedoelde..!!

En als je je connectie's voor een zolder vullen moet maken via het forum zou ik lekker iets anders gaan zoeken om te doen...

 

als je je zelf iets anders neer zet en een kweek verslag op het forum begint

Moet het met je volgende kweek iedergeval goed komen... B)

 

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn kwekers die binnen 1 jaar in de nieuws sectie te vinden zijn...vooral die zich prof voorbereiden... B)

wiet = verdriet <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou rippers komen er bij mij niet in al stinkt heel deze straat en weten ze waar het vandaan komt, anders word er geschoten mattie.

 

En ik heb het niet gehad over het maken van connecties op het forum want mocht het zover komen dan heb ik zeker niks aan deze forum en aan andere ook niet dus laat dat duidelijk zijn. al zou chriet mij wel kunnen helpen met een mooie zolder:).

 

 

MvG,

 

 

Alex.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgens mij ben jij een totttttttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaale Sukkel die geen hersenen meer heeft door het blowen dat is nogal schadelijk.

 

Nu nog een lompe kuiken met kop nog een paar joints en dan ben je een kip zonder kop:)

 

en ik ben ergg lui...kijk maar in me topic <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neej mensen ik ken wel tegen kritiek op zich best lollig ook toevallig zijn ze bij ons in de buurt aan het ruimen ik ga even vertrekken om een paar foto's te scoren nu ik dit heb gezien kan ik wel leven met een mislukte oogst en voor alle duidelijk heid planten zijn vernietigd...!

 

 

Allemaal bedankt voor de reacties.

 

 

MvG,

 

 

Alex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Word er geschoten Mattie>???

 

Puddingbuks in de linkerhand en de Donald Duck in de rechterhand, lang genoeg sjorren en sputter sputter pang pang klodder klodder <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij staat nu buiten op de agenten van die ontruiming te schieten ! B) :whip: :lol:

tja met zn camera dan :lol:

 

succes met je zolder pik <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

:whip:

 

goed besluit om die rommel enkeltje kliko te doen. Open een topic voor een nieuw verslag en laat zien wat je doet met je planten en dan wordt je indien nodig wel bijgestuurd door alle SUKKELS van dit forum :lol:

 

wel even foto´s met ons delen hè wel zo sportief <_<

 

 

salu2

Pierre Paf

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Alex,

 

 

Je moet goed begrijpen dat veel mensen op dit forum kweken voor hun hobby en of het zelf op te roken. Die houden er niet van om verti wiet te roken en gunnen dat andere blowers ook niet. Je stelling dat blowers toch al ongezond zijn en daarom niet uitmaakt of je ze gif wiet laat roken zet daarom hier kwaad bloed.

 

Verimec tja, als je er goed mee omgaat dan vind ik het persoonlijk geen probleem. Maar dat heb jij dus duidelijk niet gedaan.

 

 

Ik denk dat jij ook een heel "verkeerd" beeld van kweken hebt, paar plantjes onder lampje, beetje water geven en over 2 maanden lekker cashen. Zo werkt het niet, om het echt rendabel te laten zijn moet je gewoon over heel veel kennis beschikken. Als je je niet hebt ingelezen (studeren) dan ga je alleen maar resultaten krijgen zoals je die nu hebt. Wiet kweken is in principe gewoon een studie. Er zijn zoveel factoren die meespelen in het behalen van een mooie opbrengst.

 

Je hebt hulp gehad lees ik, ga nooit uit af op kennis van iemand anders. Ga zelf die kennis op doen. Er zijn zoveel mensen binnen deze wereld die totaal geen verstand van zaken hebben en jou verkeerd adviseren. Zelfs bij growshops lopen mensen rond die er totaal geen verstand van hebben en volgens mij nooit meer oosten dan 0,3 gram per watt. Ga dus zelf op onderzoek uit! Lees je in.

 

Je moet bij kweken ook niet gaan kijken op een paar honderd euro, het kost nou eenmaal geld en het kan even duren voordat je het er weer uit hebt. Geld maak je met geld. Zo werkt het nu eenmaal. Als je het kweken straks wel onder de knie hebt kun je bij wijze van spreke elke maand een een nieuwe growset kopen en lach je om die stroom kosten. Maar daar moet je wel wat voor doen!

 

 

Dus gewoon je hok desinfecteren, nieuwe stekken halen en hier een topic openen. Er zijn hier genoeg mensen die willen helpen naar die dikke oosten, maar dat moet je zelf wel aan de studie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

teveel new kids gekeken

Share this post


Link to post
Share on other sites
planten zijn vernietigd...!

 

 

laat maar zien dan <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

er wordt geschoten mattie :lol: sorry ff lachen.........

 

bij ons stinkt het overal naar wiet, en er durven hier ook maar weinig rippers te komen

<_< B) :whip:

 

Maar ik wil wel een zolder sponseren hoor bij je :lol:

zullen we samen eens dikke doekoes maken.........

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine toppen....laat ik nou denken dat dit het topik van tim is.. <_< B) ...kutAmnees :whip:

:lol:

 

Ik geloof dat die ouwe gister een topikje op slot deed voor het kasthosselen tim.maja begrijpend lezen he :lol: '

Edit;het was vanochtend.....

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites
de laatste geval knetter stoned aangereden worden op een voorrangsweg van de linkerkant door een fietser ja dan zit je 90% al fout en dan nog gelijk krijgen terwijl ik stoned was?

 

dat bedoel ik dat het niet altijd aan de bestuurder hoefde te liggen

 

Dit klopt voor geen kant gozer, je bent ALTIJD aansprakelijk (50% minimaal) als je een fietser aanrijdt of aangereden wordt door een fietser.

En zeg niet dat ik niet weet waar ik over lul want ik heb zelf ook een dame in mijn deur gehad ad linkerkant: ik draaide wel voor 50% vd schade op terwijl zij toegaf "op me ingereden te zijn". Heb dit nog helemaal uit laten zoeken want ik vond het echt vd zotte, helaas...dit is bij wet geregeld je bent als bestuurer van een auto ALTIJD aansprakelijk als een fietser of voetganger erbij betrokken is.

 

Geeft wel aan hoe je over dingen denkt/voor doet komen <_<

hoop dat alles je goed blijft gaan voor je/met je want oh, wat ga jij eens van een ijzige kermis thuiskomen zeg als je je op deze manier op blijft stellen/uitlaat maar je bent nooit te oud om te leren B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...